Tak tešia sa, lebo Polo už ľudia moc nechcú, Golfu tiež klesajú predaje...Okej, mám na mysli slovenský trh, kde sa po dvoch rokoch začalo dariť T-Crossu a je najpredávanejší model. A vraj tu má Taigo veľmi dobrý ohlas, tak prečo nie.
Neviem, zrejme to bude čakačkami na Aronu a Kamiq alebo začal T-Cross dávať ľuďom viac zmysel s meniacimi sa cenami. Alebo keď už nie sú na Tiguan peniaze, tak aspoň takto v zmenšenej podobe? Ktovie.
Začína sa vtískať aj otázka, prečo vôbec nejaký Volkswagen. Interiér s dotykovým ovládaním proste celkom mimo, šetrenie nákladov znateľné a ceny rastú viac ako u konkurencie.
750tis Kč za malý crossover s litrovým tříhrnkem je docela darda. Na živo vypadá vážně dobře, už jsem se na ně byl podívat, ale za tyhle peníze to bude celkem oříšek, udat ho na Českém trhu ;-) 25ks v lednu není žádná hitparáda - podle SDA tuhle kategorii vede Opel Crossland se 175ks :yes:
Spíš jde o to, kam VW vyšrouboval cenu malého crossoveru ;-) Stačí se podívat i na Polo a jeho ceny. Za cenu tohoto auta s litrovým 3hrnkem se před 3 lety dal koupit slušně vybavený Passaet nebo TOP Golf a to i s motorem….
No to máš dnes všade tak. Pozri sa koľko stojí nová Astra v strednej výbave so silnejším 130k trojvalcom PureTech, teda pardon Turbo. 23-tis. eur len taký fukot, teda už pomaly viac ako Golf.
Litrový tříválec v bílé barvě za 750 tisíc? To jako vážně? Když jsem byl na pravidelné prohlídce mého auta, viděl jsem to auto u dealera. Je to vnitřně malé a měl jsem z toho pocity jako z Pola...
C4 a Taigo stoja v podobnej vybave tak isto, okolo 25 000 €, Arkana stoji o 5000 € viac. Aj tak za tu cenu sa podla mna pred panelak viac hodi Jazz crosstar.
Musím říct, že je to jeden z nejzajímavějších modelů v nabídce VW, zvážil bych ho. Cena by určitě mohla být i nižší, ale když se člověk podívá na Arkanu, tak je to ok.
PS: "mladí zákazníci s orientací na design a trendy a také lidé s aktivním přístupem k využívání volného času" fakt pobavilo. Vsadím se, že věkový průměr zákazníků bude 50 a kupovat to budou do města a na nákupy, ale markeťáci si budou mlet svoje.
To je divné, většinou to bylo tak 2+ tisíce Kč za halogen a 15+ za LED. Ale dnešní základní LED nebudou o mnoho dražší na výrobu než lepší halogeny, takže je možné, že už si dodavatelé přestali mastit kapsu na ND.
Ale u nás začína od 17 900 € /437 000 kč/ s 1.0 tsi 81 kw a 6 stupňový manuál a to sa mi voči konkurencii /2008,Puma alebo Captur/ nezdá až tak zlá cena.Takže za mňa do ceny okolo 19-19 500 € pri dnešných cenách máš fakt zaujmavé auto.Mne sa páči. :yes:
Tady bych měl připomínku. Marketing určitě táhnou celoevropsky. A určitě hodně čerpají právě z jejich domoviny. Tam to může být.
U nás samozřejmě je kupní síla možná pětinová co u helmutů. Při těchto cenách to bude auto pro bohaté důchodce co se rádi nechají obelhávat propagandou. Budou mít Volkswagen, budou nad obyčejnýma škodovkářema a umřou s pocitem že měli das Auto a ne korejskou rejži :D:D:D
Ti co si umí dát jedna a jedna dohromady samozřejmě za stejnou cenu budou mít Sportage nebo Tucson se 4 válcem v dobré výbavě a budou si užívat stále solidního kusu auta, který je navíc skutečně vyvinutý a vyrobený v Evropě :-[]:-!
Na jízdy kolem komína jsem pořídil yaris cross s cenikovou cenou 790k . Co je za problém? Někdo si koupí i dražší auta na jízdy kolem komína, nebo na dovazeni děti do školky.
Ked vedia kupit arkanu hybrid za 30 000 €, tak za 33 000 maju uz ec4, co sa mozno aj vrati na prevadzkovych nakladoch. Ked hladaju tento druh auta, moze to davat zmysel. Hlavne pri kratkych cestach.
Ako t cross a snad aj ako t roc... paci sa mi.... s manualom aj cena bude nizsia.... zaujimalo by ma porovnanie s podobne vykonnym litrovym nissanom juke... kazdopadne cakam tu dalsi uspech po vzore uz spominaneho t crossu aj t rocu... ... taigo GO :yes:
Chcípák se 3 válci na základě malého SUV za 600t. a v testované verzi za 3/4 M, to je zkrátka masakr. Přitom se šetří i na takových věcech jako je obyčejné stropní madla. Věc za výrobní naklady ve výši jednotek eura...
Přitom stále za tuhle cenu můžete mít třeba fakt slušný Tucson nebo Sportage...
Nechápu, za co dala redakce 4 hvězdy. Za chlebíčky a deštníky???
Ale sú ľudia ktorý jednoducho nechcú korejské auto aj keď sa môže zdať výhodnejšie.U nás v robote obchoďáci fasovali 2x Kia Ceed SW v plnke s 1.6 CRDi so 7DCT a už obidve museli ísť aj keď s maličkosťami do servisu.A keď som sa ich pýtal aké sú tie Kie tak povedali že v pohode celkom fajn ale na otázku či by si ich ako súkromník kúpili tak povedali že nie.Zobrali by Octaviu IV aj keď s nižšou výbavou.Takto to funguje u väčšiny súkromnej klientely.Jednoducho vždy tých korejcov porovnávajú s koncernom.A ešte za mňa ten nový Sportage je ináč hnusný.Takže našťastie namiesto Tuscon/Sportage sú stále v ponuke aj Qashqai, Kadjar,3008,Kuga,C 5 , RAV 4,CR-V alebo Grandland.
Spoustu našich zákazníků zase místo OIV berou corolly a vyměňují jejich flotily. H/K nejsou špatný auta už, I když bych je též nechtěl. jejich kvality z dob minulých právě ty nové VAG modely dosáhly nyní.
Nicméně muset vybírat mezi VW a Hyundai, jdu do Hyundai, především kvůli kvalitě nových aut.
Corolly docela vídám... v číslech to je má za 2021 2082ks a 4% kompaktní třídy, #6 za Octavií, i30, Scalou, Golfem a Ceedem... ale daleko před Focusem, Leonem, Astrou, Meganem, 308.
Na jednu stranu úspěch - spousta tradičních evropských značek je někde vzadu. Na druhou pokles o 12% oproti 2020.
To je otázka úhlu pohledu... i mimo firmy je Škodovka nejprodávanější značka, ale loni se ten náskok zmenšil... kvůli nedostatku čipů Škodovka ztratila a Hyundai zůstal na svém.
Jak už se řešilo minule... je to ten lepší z malých VW crossoverů - hezčí a větší. Žádný extra terno to pořád není... ale proti Golfu za 580 v základu to dává smysl.
No jistě, ale co konkrétně to pro kupce znamená? Litr torzka manuál... větší kufr u Taiga... a že by interiér byl proti Golfu v základu nějaká bída, to podle fotek není. Zřejmě bude Golf jízdně lepší... ale o kolik?
Jsou tu i jiný značky... třeba se mi líbí 2008 (zvenku), akorát taky začíná nad 500t...
Interiér z Pola má na rozdíl od interiéru z Golfu panel klimy.
Podvozek je MQB - v levnější mutaci, ale zrovna při konfiguraci FWD torzka by to nemuselo vadit. I velikost kol je slušná, 215/45/18 je pořád ucházející profil, v nějaké 16-17" to bude tak akorát.
Samozřejmě tam nějaké odrbávky budou, třeba ta prutová anténa je dneska trošku oldschool, tvary palubky takové jednodušší, průvlak na lyže ani zadní výdechy klimy nikde... jasně že nedostaneš většího lepšího levnějšího Golfa.
Ty jsi prostě teoretik vychazejici z obrazku a papirru ne praktik. Panel klimy hovoři jako o čem ? Ten pravě ma Polo po FL tak jako před jeho FL tak jako prehistoricky nejen VW.
Připouštím :-)
Taigo jsem naživo neviděl... prostě píšu, že sice nejsem cílovka, ale vcelku mi to auto dává smysl (a naopak mi vedle něj nedává moc smysl TRoc).
Panel klimy je za mě lepší mít než nemít.
Áno, podľa mňa my si tu žijeme v takej diskusnej bubline, ale kupujúci nerieši, či to má vzadu torzku alebo či trvá na štvorkolke. A úprimne, mám rád francúzske autá, ale asi by som dal nakoniec prednosť Taigu pred C4 a dokonca aj väčšou Arkanou. Ale budem zvedavý na porovnanie 155k C4 so 150k Taigom. :yes:
Panel klimy je pro někoho věc, která rozhodne o koupi nebo nekoupi. Tvé kritice toho, že je to Polo, moc nerozumím. To můžeš říct o každém konkurentovi. Když chceš zvýšený Golf, koupíš si T-Roc.