Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Palette: Důvtipnost kvádru

Měli byste zájem? No, asi moc ne, ale Suzuki Palette je přes své tvary, do kterých by se zamilovala jen krabice od bot, velice chytré autíčko.
Zpět na článek
3. 10. 2007 17:56
3. 10. 2007 21:10
neregistrovaný "4lf..."
4. 10. 2007 00:46
anonym
3. 10. 2007 17:56
Tyhle vozy žeru!
Je mi moc líto, že se tyhle auta nedělají v evropské konfiguraci... :no: Jsou to naprosto vychytaná vozítka, která by bezvadně vyhovovala spoustě lidí i v Evropě. Jsem osobně fandou podobných autíček, jako je Libero. Snoubí se v nich praktyčnost s hospodárností, světlem a snadnou manipulací. A krom toho jsou krásná :-)
Jen by mě zajímalo, proč dáváte méně fotek a nebo vůbec žádné, jako třeba v tomto případě.... :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "4lf..."
3. 10. 2007 21:10
Re: Tyhle vozy žeru!
to by me taky zajimalo, protoze tyhle auta do mesta jsou proste cool je v nich docela dost mista a zaparkuje se to i na pric
3. 10. 2007 23:46
Re: Tyhle vozy žeru!
It's time..for the cool wall!! :-)
anonym
4. 10. 2007 00:46
Re: Tyhle vozy žeru!
zrovna tohle se me vzhledove nelibi ale takovy scion :yes:
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2007 07:47
Re: Tyhle vozy žeru!
Evropa příliš staví na designu a jízdních vlastnostech, asi by se moc podobných aut neprodalo. Stačí se podívat, kde u novinek jsou rozsáhlé diskuse. Nikdy to nejsou auta čistě praktického typu, ale vždycky sportovní vozy, luxusní vozy. A Škoda a VW. Hodně lidí, pokud kupují auto (a nejen u nás) potřebují dostatek vnitřního prostoru, tedy aspoň malé vozy jako 207 nebo Fabia, se schopností dostatečně pohodlné jízdy i mimo město. Nevím, zda tyhle kei-cars jsou schopny nabídnout podobné vlastnosti, zvláště při pohledu na jejich poměr šířky a výšky. Ostatně i jejich motory jsou spíše městského typu, 660 cm3, s turbem okolo 45 kW, bez turba o deset méně.
Jo, Libero... to byla věc. Uvnitř jsem se bál, že v prudší zatáčce se musíme převrátit, ale sedělo, kupodivu, dobře. Ale taky je širší, než 1,5 metru.