Je mi moc líto, že se tyhle auta nedělají v evropské konfiguraci... :no: Jsou to naprosto vychytaná vozítka, která by bezvadně vyhovovala spoustě lidí i v Evropě. Jsem osobně fandou podobných autíček, jako je Libero. Snoubí se v nich praktyčnost s hospodárností, světlem a snadnou manipulací. A krom toho jsou krásná :-)
Jen by mě zajímalo, proč dáváte méně fotek a nebo vůbec žádné, jako třeba v tomto případě.... :no:
Evropa příliš staví na designu a jízdních vlastnostech, asi by se moc podobných aut neprodalo. Stačí se podívat, kde u novinek jsou rozsáhlé diskuse. Nikdy to nejsou auta čistě praktického typu, ale vždycky sportovní vozy, luxusní vozy. A Škoda a VW. Hodně lidí, pokud kupují auto (a nejen u nás) potřebují dostatek vnitřního prostoru, tedy aspoň malé vozy jako 207 nebo Fabia, se schopností dostatečně pohodlné jízdy i mimo město. Nevím, zda tyhle kei-cars jsou schopny nabídnout podobné vlastnosti, zvláště při pohledu na jejich poměr šířky a výšky. Ostatně i jejich motory jsou spíše městského typu, 660 cm3, s turbem okolo 45 kW, bez turba o deset méně.
Jo, Libero... to byla věc. Uvnitř jsem se bál, že v prudší zatáčce se musíme převrátit, ale sedělo, kupodivu, dobře. Ale taky je širší, než 1,5 metru.