Novinky
Cakal som aspon zatmavene zadne alebo predne svetla. Fabia 2 MC cierne predne svetla mala...
protože všichni zdejší jsou milionáři, jezdící pravidelně na německé dálnice prohánět top modely od D3. Což je sice v kontrastu s veledlouhými diskuzemi o Daciích a snění o jejich pořízení, ale tak už to tady chodí. Takže teď sem už jenom vrhnout včerejší desítku a dnešní lák z okurek, k tomu přihodit pár slov o předražené popelnici a hned bude zase líp.
Práve naopak, bežní diskutéri nie sú milionári a práve preto ich predražená načančaná Fabia asi neosloví.
a když vidí, že to nemá elektrickou brzdu, tak asi sockové auto nebudou chtít, lidi z podzámčí si to dovedou spočítat, že šetřit na autě se nevyplácí.
Seš úúplně vedle. To, že nová Fabka nemá kreténskou el. P brzdu, je jedním z jejich velkých předností! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Je po 22 rokoch ( takmer ) kral segmentu... skutocne by som rad videl duel fabia vs clio...
Nova fabia za mna nema jedinu chybu.... snad len ten chybajuci kombik zamrzi ale to uz je iny pribeh....
Fabia :yes:
Nova fabia za mna nema jedinu chybu.... snad len ten chybajuci kombik zamrzi ale to uz je iny pribeh....
Fabia :yes:
Kolega ju asi pred mesiacom kúpil za 15 200 € v Ambition + bola to skladovka v sivej metalíze s 1.0 tsi 81 kw manuál.Presedlal s Hyundai i 20 1.2 atmo /mal ho od nova 7 rokov / a povedal že Fabka je fakt vo všetkom vyšší level.Čo myslíš kto mu ju poradil ?Za mňa je to momentálne najlepšie auto segmentu B.Priestor ničím nenahradíš.Vyzerá fakt dobre a bratia Česi by mali byť hrdý. :yes:
Kolega jezdí mimo město? Pokrok za 7 let je, ale po prvních km změní názor a měl si něco koupit jiného, když nejezdí po městě.
70 % okresky a 30 % mesto.Občas dialnica.Už teraz mu ukazuje dlhodobú spotrebu 4.9 l/100 km.Naživo je to auto fakt super a pri dnešných cenách áut a čakacích dobách je to momentálne naj ponuka.Novú i 20 mu ponúkali s 1.0 T-GDi za 16 500 € a Bayon za 18 000 €.Takže už korejci ani cenu nepodliezajú.
Nepleteš si ty ceny s I20N? Vždyt i20 je o stotkč levnější jak fábia, bayon je ještě levnější, za cenu fábie máš i30 a i KONU. Tvůj kolega koupil starou fábii a tohle je o nové fabii MK
U nás sú autá lacnejšie.Táto s Ambition + vyšla presne na 15 200 € /tj.371 000 kč /.Podľa vašeho cenníku by s metalízou,dojazdovým kolesom a Ambition + paketom vyšla okolo 420 000 kč.Ani to nie je zlá cena voči konkurencii.Hyundai i 20 Smart s porovnatelnou výbavou a motorom 1.0 T-GDi u vás v metalíze vychádza tiež okolo 420 000 kč ale samozrejme má o trochu slabší motor.
Ja by som ho posadil do tej Fabie po siedmych rokoch a potom do nového auta, ktoré nemá vyklepaný podvozok a olietaný motor 😉
Ale on tú / i 20 / mal od nova ako som už písal tak to asi vie porovnať s tým keď bol ten i 20 nový.Jedine ak by si to už nepamätal.Predávam ako som nakúpil.Mne to bolo úplne jedno čo si vyberie ale keď sa ma spýtal čo si má kúpiť lebo s tým i 20 začínal mať problémy a najlepšie hneď tak som mu poradil nech sa ide pozrieť na novú Fabku a dokonca som mu ju aj našiel u predajcu 30 km od nás.
Jasné, je to ale iná generácia.
Ale ťažko si po 7-rokoch spomenie na to, aký prejav (motor, podvozok, radenie) malo vtedy, keď bolo nové.
Ale ťažko si po 7-rokoch spomenie na to, aký prejav (motor, podvozok, radenie) malo vtedy, keď bolo nové.
To je jasné že nové by malo byť lepšie ako staršie.Tak daj typ čo by si zobral momentálne čo je v ponuke na sklade / nie nakonfigurovať / za 15 200 € s metalízou.Clio vynechaj to absolútne nechcel nemá vzťah k francúzom.
Nové by lepšie byť malo. Ja však píšem o presadnutí zo starého olietaného do nového, kde ešte držia silentbloky, tlmiče tlmia, nič nevŕzga, nerezonuje a motor pradie ako šum svistu 😉
Snad po 7 rokoch by nemalo nic vrzgat a motor by mal priast. Ale ani Skoda nie je zazrak, podvozok bucha po 2 rokoch 😄 Snad su Hyundaie na tom lepsie.
Pokud je prostor zrovna to co chceš od malýho auta... jo, nic proti, určitě je Fabka mezi (stárnoucí) konkurencí zajímavá volba.
https😐/www.suzuki.sk/…swift-hybrid-2wd
https😐/nove.toyota.sk/…oyota-yaris/3880
...dá se kde co, je to věc priorit.
https😐/www.suzuki.sk/…swift-hybrid-2wd
https😐/nove.toyota.sk/…oyota-yaris/3880
...dá se kde co, je to věc priorit.
Ono nejak vela priestoru v malom aute netreba, ale aby sa aspon vzadu dalo sediet 😄 Co pri tych autach vraj nie je celkom mozne.
Další verze Montikarla, aneb nic nového pod sluncem.
rádobyefektní lak a design exteriéru, ale jinak motory ze sekačky, šetření všude tam kde to není vidět na první pohled a nekvalitní infotaimenty
rádobyefektní lak a design exteriéru, ale jinak motory ze sekačky, šetření všude tam kde to není vidět na první pohled a nekvalitní infotaimenty
....velmi dobře, jediné, co mu chybí je verze 1.5. TSI s manuálem, nejlépe chipnutá tak na 190 k. Škodovka by to mohla udělat doslova levou zadní! 😲 😲 😲
Auto vypadá pěkně. Doufám že Monte Carlo nemá ve standardu tu podělanou skleněnou střechu. Hlavně že tužší podvozek se musí připlatit. . . .
Neblázni, to by se Škodovka v dnešní unifikované době až moc odvázala a cena vy vylítla k 700tis 😒] Zkusil jsem si dneska tak letmo udělat konfiguraci 1.0TSI 81kW 6M Style + modrá metalíza + 16” kola + tažné + sportovní + asistenční pakek + lepší infotaiment a skončil jsem na 610tis kč :no:
Vzhledem k typickému osazenstvu by se tato edice mohla klidně jmenovat "Monte Karel", obchoďák co ohnul nejvíc zákazníků za minulý rok, tak dostal dražší lízačku. Cena bude odhadem lízat 800k. Za to už jsou jiná auta ve stejné výbavě, se kterými se fakt dá jet 200+.
Druhá vec je, presne ako píšeš, že nie sú k tomu športovému vzhľadu kompatibilné motory. Výzor hotheču zvonka i zvnútra, ale k tomu len bežné motory.
A napokon finálna výhrada: už aj tak dosť vysoká cena Fabie sa v tejto top výbave zrejme navýši tak, že to nebude mať finančný zmysel, tipujem, že Monte Carlo s litrom bude cenovo na úrovni Ceedu s 1.5TGDI (ak nie vyššie). Uvidíme.
2) ty "sportovní " sedačky ze Scaly a Kamiqa jsou slabota, plochý a tvrdý sedák s mizerným vedením a úzké opěradlo. Sportovní sedačky jak ve Fabii 2 tak 3 jsou o level lepší.
Sportovní sedačky... do auta, kterým jezdím denně, bych si je nejspíš nekonfiguroval. Jsou tvrdé napříč všemi značkami (ale u prémie nevím).
To větší boční vedení mi občas vadí v zimě, když chci sednout z boku s botama od sněhu a tak... spíš se trošku bojím, že to zničím. Ale asi bych si sportovní koupil i tak.
Taky mám rád podélný nastavení hlavový opěrky... a to ty jakože sportovní s pevnou opěrkou neumí. Ono to ale většinou neumí ani ty normální (pokud se bavíme o třídě Fabia).
Ja si myslim ze fabie MC budeme potkavat prijemne casto. 😉