Čtvrtá generace Škody Fabia se konečně představuje ve sportovnější výbavě Monte Carlo, která tradičně kombinuje výrazný vzhled se standardními motorizacemi.
No, ta červená není hezká (tedy velmi subjektivně). Respektive odstín té červené. Je to v tomto případě ukřičené. Ale proti gustu... nejspíš bych zůstal konzervativnější. Z venku je to fajn, takové střízlivé, ale pruhy na sedačkách uvnitř se mi moc nelíbí. Moc křičí.
No červenou jsem samozřejmě zcela vynechal :) Špatně jsem se vyjádřil. Přebarvil jsem jen exteriér. Interiér bych raději úplně černej, možná tak někde decentní červené prošívání.... ale opravdu decentní
K zelenemu vnejsku mit uvnitr cervene prosivani bych porad povazoval za neco co mit spis nemusim (takovej malej kolotoc-light :-) ). K zelene by mohlo vypadat dobre treba prositi zlutou, nebo klasika cerna / seda. Teda zcela subjektivne. ;-)
Ten interiér je výborný, exteriér tiež fajn, ale hlavne vnútro je na pomery segmentu paráda, tu rozhodne palec hore.
Druhá vec je, presne ako píšeš, že nie sú k tomu športovému vzhľadu kompatibilné motory. Výzor hotheču zvonka i zvnútra, ale k tomu len bežné motory.
A napokon finálna výhrada: už aj tak dosť vysoká cena Fabie sa v tejto top výbave zrejme navýši tak, že to nebude mať finančný zmysel, tipujem, že Monte Carlo s litrom bude cenovo na úrovni Ceedu s 1.5TGDI (ak nie vyššie). Uvidíme.
no já nevím. Ty sedačky... chápu, že design těch sedaček už užívají dlouho i v jiných MK modelech a asi se to líbí... ale ty sedačky bych nedal. Ale exteriér je parádní.
Auto nevypadá špatně, ale dost mi vadí 2 věci:
1) S 1,5 TSi jen DSG, pro "sportovní" jízdu manuál prostě chybí
2) ty "sportovní " sedačky ze Scaly a Kamiqa jsou slabota, plochý a tvrdý sedák s mizerným vedením a úzké opěradlo. Sportovní sedačky jak ve Fabii 2 tak 3 jsou o level lepší.
Tak třeba pádlovačka pod volantem bude efektivní, ale kombinaci 1.5 TSi s DSG znám jen ze Scaly a a u té je to vcelku vyvážené (ale stejně mám také raději ten manuál)
Sportovní sedačky... do auta, kterým jezdím denně, bych si je nejspíš nekonfiguroval. Jsou tvrdé napříč všemi značkami (ale u prémie nevím).
Tvrdé? To jsem si ani nějak nevšiml...
To větší boční vedení mi občas vadí v zimě, když chci sednout z boku s botama od sněhu a tak... spíš se trošku bojím, že to zničím. Ale asi bych si sportovní koupil i tak.
Taky mám rád podélný nastavení hlavový opěrky... a to ty jakože sportovní s pevnou opěrkou neumí. Ono to ale většinou neumí ani ty normální (pokud se bavíme o třídě Fabia).
Ono dost záleží na autě, sportovní sedačky jsem měl ve Focusu (teda jmenovaly se tak v ceníku) a byly pohodlné s dobrým bočním vedením, bederní opěrkou... Vlastně jako ty nesportovní co mám teď ve Volvu :) U Forda to byl asi jen marketongový trik, ale příůlatek za sportovní se vyplatil, ty nesportovní byly na mě dost měkké.
Já jak sem kupoval fabii II, tak jsem chtěl ty sportovní sedačky zakliknout, ale po vyzkoušení jsem to zrušil, na každodenní jízdu je blbé to vysedání.
Fabii II jsme měli s těmahle sedačkama jako služební, děda ji má taky, Marně tam hledám tu sportovnost, právě ve srovnání s Focusem o kterém píšu výš mi u těch "sportovních" ve Fabii chyběla nějaká tuhost výplně, bederní opěra a i přes tvarované bočnice to nedrželo tělo v zatáčkách.
Vypada to super, uz delsi dobu tahnou auta co hlavne dobre vypadaji a motor to muze mit jakejkoliv (vsechny Mpaketove 20d by mohli vypravet) a cili to na lidi co chtej styl a ti jsou obycejne ochotni si za to priplatit (jinak bychom nepotkavali houfy petistovek, DS citroenu, Mini atd.).
Ja si myslim ze fabie MC budeme potkavat prijemne casto. ;-)
Nejsem úplně fanda toho, když něco rychleji vypadá než funguje. Tohle bych bral jako adekvátní malýmu HH, tam bych byl spokojený, včetně těch lakovaných dílů a sedaček (teda na pohled, jestli jsou sedačky dobrý nebo ne nevím). Ale automat bych asi nechtěl a mít tohle v litrovým autě... to bych si asi připadal trošku jako pozér. Jak říká Verny, s 1.5TSI MT možná... ještě lépe s nějakým sportovním "čipem".
protože všichni zdejší jsou milionáři, jezdící pravidelně na německé dálnice prohánět top modely od D3. Což je sice v kontrastu s veledlouhými diskuzemi o Daciích a snění o jejich pořízení, ale tak už to tady chodí. Takže teď sem už jenom vrhnout včerejší desítku a dnešní lák z okurek, k tomu přihodit pár slov o předražené popelnici a hned bude zase líp.
Jaké přednosti? Já jsem měl fabii II s klackem a lanovody a dvě auta už mám s elektronickou. Že by finanční přednost? Ale fabia není levné auto, jenom tedy oškubání? A spotřebování dílů?
No i pár obdivovatelů funglovek od D3, které je jezdí projíždět všud možně tu je, určitě tu bude i pár lidí s Dachnama a pak sou tu i ti další, co třeba od D3 nic nemaj :-):-)
Přesto nemusí nutně psát ody na Montikarla a skákat tu radostí 3 metry vysoko.
Kolega ju asi pred mesiacom kúpil za 15 200 € v Ambition + bola to skladovka v sivej metalíze s 1.0 tsi 81 kw manuál.Presedlal s Hyundai i 20 1.2 atmo /mal ho od nova 7 rokov / a povedal že Fabka je fakt vo všetkom vyšší level.Čo myslíš kto mu ju poradil ?Za mňa je to momentálne najlepšie auto segmentu B.Priestor ničím nenahradíš.Vyzerá fakt dobre a bratia Česi by mali byť hrdý. :yes:
70 % okresky a 30 % mesto.Občas dialnica.Už teraz mu ukazuje dlhodobú spotrebu 4.9 l/100 km.Naživo je to auto fakt super a pri dnešných cenách áut a čakacích dobách je to momentálne naj ponuka.Novú i 20 mu ponúkali s 1.0 T-GDi za 16 500 € a Bayon za 18 000 €.Takže už korejci ani cenu nepodliezajú.
Nepleteš si ty ceny s I20N? Vždyt i20 je o stotkč levnější jak fábia, bayon je ještě levnější, za cenu fábie máš i30 a i KONU. Tvůj kolega koupil starou fábii a tohle je o nové fabii MK
U nás sú autá lacnejšie.Táto s Ambition + vyšla presne na 15 200 € /tj.371 000 kč /.Podľa vašeho cenníku by s metalízou,dojazdovým kolesom a Ambition + paketom vyšla okolo 420 000 kč.Ani to nie je zlá cena voči konkurencii.Hyundai i 20 Smart s porovnatelnou výbavou a motorom 1.0 T-GDi u vás v metalíze vychádza tiež okolo 420 000 kč ale samozrejme má o trochu slabší motor.
Ale on tú / i 20 / mal od nova ako som už písal tak to asi vie porovnať s tým keď bol ten i 20 nový.Jedine ak by si to už nepamätal.Predávam ako som nakúpil.Mne to bolo úplne jedno čo si vyberie ale keď sa ma spýtal čo si má kúpiť lebo s tým i 20 začínal mať problémy a najlepšie hneď tak som mu poradil nech sa ide pozrieť na novú Fabku a dokonca som mu ju aj našiel u predajcu 30 km od nás.
To je jasné že nové by malo byť lepšie ako staršie.Tak daj typ čo by si zobral momentálne čo je v ponuke na sklade / nie nakonfigurovať / za 15 200 € s metalízou.Clio vynechaj to absolútne nechcel nemá vzťah k francúzom.
Nové by lepšie byť malo. Ja však píšem o presadnutí zo starého olietaného do nového, kde ešte držia silentbloky, tlmiče tlmia, nič nevŕzga, nerezonuje a motor pradie ako šum svistu ;-)
Snad po 7 rokoch by nemalo nic vrzgat a motor by mal priast. Ale ani Skoda nie je zazrak, podvozok bucha po 2 rokoch :-) Snad su Hyundaie na tom lepsie.
No, keď si autá odkrútia 7 rokov v Prahe, Brne, Bratislave... tak garantujem, že vŕzgať a rezonovať budú.
A veľa vozidiel zachránili od buchotu zadnej nápravy tie dvojité podlahy v kufri ;-)
OIII búchala a vŕzgala už v katalógu. K tomu rezonovali pri pootvorení okná už pri mestkej rýchlosti a v niektorých si si užíval zvuky člapkania nafty v nádrži. Čo kus, to unikát. Po fl sa pridali gumené pazvuky od prednej nápravy :-[]:-[]
....velmi dobře, jediné, co mu chybí je verze 1.5. TSI s manuálem, nejlépe chipnutá tak na 190 k. Škodovka by to mohla udělat doslova levou zadní! :-O:-O:-O
Neblázni, to by se Škodovka v dnešní unifikované době až moc odvázala a cena vy vylítla k 700tis :-[] Zkusil jsem si dneska tak letmo udělat konfiguraci 1.0TSI 81kW 6M Style + modrá metalíza + 16” kola + tažné + sportovní + asistenční pakek + lepší infotaiment a skončil jsem na 610tis kč :no:
Vzhledem k typickému osazenstvu by se tato edice mohla klidně jmenovat "Monte Karel", obchoďák co ohnul nejvíc zákazníků za minulý rok, tak dostal dražší lízačku. Cena bude odhadem lízat 800k. Za to už jsou jiná auta ve stejné výbavě, se kterými se fakt dá jet 200+.