Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
petr petrumr
Železniční vojsko bylo vojsko bez komunistů a tam ty auta dostaly zabrat a vejtřasky vždy ok. Došla tatra 815 cisterna- nešlo tankovat když stála ve svahu, pod trolejí atd. Tak se zaparkovala a jezdila vejtřaska. U železničního vojska byli řidiči elita řidičů, sice byli tam za trest, ale vyměnit km za rozvičku v trenkách?
Préj to mělo dobrý brzdy????? Po brodu brzdils deset tun aji ruční brzdou a bál ses aby nepraskla hadice, jednookruhový brzdy jsou zákeřný. Odhlučnění pomůže deka, mět vše těsnění a zapnutí prošívané koženka. Topení bylo dobré, kdo se o to nestaral, tak mrznul, jsou tam bowdeny, stačí zapojit hlavu.
Préj to mělo dobrý brzdy????? Po brodu brzdils deset tun aji ruční brzdou a bál ses aby nepraskla hadice, jednookruhový brzdy jsou zákeřný. Odhlučnění pomůže deka, mět vše těsnění a zapnutí prošívané koženka. Topení bylo dobré, kdo se o to nestaral, tak mrznul, jsou tam bowdeny, stačí zapojit hlavu.
Mám jeřáb a brzdí to až překvapivě dobře. A ve výsledku se to ani špatně neovládá. Jasně, osobák to není a z dnešní doby také ne, ale kolik práce to za svůj život udělalo..
Stejsn
Jednu vejtřasku mám tady na moje.auto.cz, můžete si její příběh přečíst. Podle mě to bylo dobré robustní auto pro armádu, jen bylo podmotorované.
Na tu dobu co jsem byl na vojně nebylo a já jsem si čerpadlo vzal na stav a trochu jsem si stím pohrál a jednou sem zadřel tachec při 87km/hod(přes deset tun), měsíční nájezd asi 2500km.
Minulý týden sem dvě potkal kolem Brandýsa, vojenské, obě skříně, jedna klasika, druhá M2, hezky si to drandily po vlastní ose a ještě za sebou vezly na vlečnáku elektrocentrály.
Další modernizace dělal opravárenský podnik Přelouč a byla to především modernizovaná kabina, nový motor Avia Turbo atd.
Krom toho ještě Avia dělala na podvozku V3S speciály s vlastní kabinou a motorem Avia.
že se tyto 90kové modernizace dělat nemusely, protože od léta roku 1989 byl do výroby připraven BAZ Děvín, coby náhrada V3S je další věc, jenže sériová výroba nebyla nikdy spuštěna, jak v tom 1989 ještě za totáče, tak ani po revoluci....
Stejný příběh jako s Avií AN, ostatně o Děvínu chystám taky článek
https😐/blog.auto.cz/…romarnena-sance/