Novinky
Ota4
9
K té poruchovosti. Víš o nějakém pruseru za posledních cca 15 let na motorech Fiat? Myslím že určitě patří k tomu nejlepšímu
Přejít do diskuze
.... no ve městě a na okreskách bude hybrid bezesporu úspornější než podobně výkonný diesel.... doménou dieselu naopak bude rychlejší jízda po dálnici a jiné zátěžové situace, jako cesta na dovolenou s rakví a plným autem atd.....
Za mě fajn motorizace, která ve městech bude smrdět zásadně méně, než nafta....
Za mě fajn motorizace, která ve městech bude smrdět zásadně méně, než nafta....
Jestli bych se u Fiatu neceho mel bat, tak motory to urcite nejsou. S trochou nadsazky se da rict, ze zrovna po te tebou zminovane Toyote, nejsou ty jejich motory o nic horsi. Jasne, jde o relativne novou technologii pro Fiat, ale ze zkusenosti se spalovakama, bych jim dal prednost pred nemcema, korejcema nebo frantikama.
To je jedno, ci donuteneho alebo nie. Je to realita a kazdy, kto si mysli/nedokaze akceptovat, ze elektrifikacia je na vzostupe je jednoducho naivny.
Asi je to zahrnute v tom "obchodim modelu" .
Aut se bude prodavat min, o hodne draz.
Nepochybne zdrazi i benzin.
V dusledku bude jezdit proste min aut. Jen si to vetsina lidi jeste neuvedomila. Cilem celeho toho "projektu" je omezit svobodu pohybu.
Soucasne plati, ze jedine tak se snizi vliv aut na planetu.
Blby je, ze ten pokles v Evrope mnohokrat prevazi Cina a Indie.
Aut se bude prodavat min, o hodne draz.
Nepochybne zdrazi i benzin.
V dusledku bude jezdit proste min aut. Jen si to vetsina lidi jeste neuvedomila. Cilem celeho toho "projektu" je omezit svobodu pohybu.
Soucasne plati, ze jedine tak se snizi vliv aut na planetu.
Blby je, ze ten pokles v Evrope mnohokrat prevazi Cina a Indie.
Psal jsem to vcera pod Alfou: chce to vyzkouset.
Dvouspojka je k zlosti, zejmena pri popojizdeni a parkovani.
Zivotnost tech spojek zkracuje hlavne popojizdeni a parkovani...
Jestli se jim to fakt podari, aby to popojizdelo a parkovalo na elektriku, tak by to fungovat mohlo.
Dvouspojka je k zlosti, zejmena pri popojizdeni a parkovani.
Zivotnost tech spojek zkracuje hlavne popojizdeni a parkovani...
Jestli se jim to fakt podari, aby to popojizdelo a parkovalo na elektriku, tak by to fungovat mohlo.
Jo teoreticky, v praxi je diesel spořivější.
Jim jde ale o pokuty a ne o reálné snížení spotřeby.
Navíc tyto elektrifikované Fiaty budou poruchovější díky většímu množství kurwítek.
Nebudeme si nic namlouvat, FIAT není TOYOTA .....
Navíc bude všechno dražší a já jsem opravdu zvědav jak se to bude prodávat. :-! :-! :-!
Jim jde ale o pokuty a ne o reálné snížení spotřeby.
Navíc tyto elektrifikované Fiaty budou poruchovější díky většímu množství kurwítek.
Nebudeme si nic namlouvat, FIAT není TOYOTA .....
Navíc bude všechno dražší a já jsem opravdu zvědav jak se to bude prodávat. :-! :-! :-!
To si tak řekne někdo kdo neměl fiata posledních cca 15let. Lidé kteří je mají tak ví že to jsou bezproblémová auta
Jo, proto pisu, ze me znejistuje jen ta dvouspojka, ale jeji "mouchy" by ta vestavena elektrika vyresit mohla.
Chce to vyzkouset.
A 1.5 asi nebude az tak "vybusna", ma delsi zdvih pri stejnem vrtani.
Ale to pro Tipo problem neni. Tipo ani nema byt " vybusne", staci, kdyz mu nebudou vadit kopce a naklad.
😄
A je tam trochu nepresnost: mozor muze pracovat v Mullerove cyklu, ale nemusi.
To je kouzle rizeneho zavirani a otvirani ventilu, nezavisle na poloze klikove hridele.
Tehnicky je to parada.
Ten motor.
Prevodovku je treba vyzkouset.
Chce to vyzkouset.
A 1.5 asi nebude az tak "vybusna", ma delsi zdvih pri stejnem vrtani.
Ale to pro Tipo problem neni. Tipo ani nema byt " vybusne", staci, kdyz mu nebudou vadit kopce a naklad.
😄
A je tam trochu nepresnost: mozor muze pracovat v Mullerove cyklu, ale nemusi.
To je kouzle rizeneho zavirani a otvirani ventilu, nezavisle na poloze klikove hridele.
Tehnicky je to parada.
Ten motor.
Prevodovku je treba vyzkouset.
To není problém motorů nebo spolehlivosti obecně. Nemají nabídku modelů. Jediné auto které ve svém segmentu patří k tomu lepšímu je 500X. Hlavně tedy technicky. Povedené motory, teď už i hybrid, skvělý podvozek víceprvkové zavěšení, asistenční výbava na úrovni. Ale to je vše. Panda a 500 dinosauři. B segment nic. Pak tam máš Tipo. Dobré auto ale nic pro dnešní zákazníky kteří potřebují akorát wow efekt a obří displeje. No a dál? Dál už jenom 500L. Malé MPV která jsou už v podstatě mrtvá
V jednom dílu německého Auto Motor und Sport rozebírali situaci na silnicích v evropě. Dálnice jsou již na své maximální kapacitě a není kam rozšiřovat. Cílem je snížit počet vozidel na 1/3 současného stavu a to elektromobilita umožňuje a řeší tento problém.
Ale na druhej strane to vymysleli celkom fajn. Motor klasický spaľovací Firefly, ktorý funguje fakt dobre (1.3 je skutočne výbušná), vyladený MultiAir 3, staršej 6DDCT, ktorej ten jeden stupeň tak akurát chýbal, tam prišiel, BSG mám v Pande, ten funguje dobre a napokon elektro v prevodovke, žiadne zbytočne komplikované konštrukcie, veď to aj Fiat píše v tlačovej správe. A inak tento typ hybridu nie je pre Fiat žiadnou novinkou, Firefly vtedy akurát ešte nebol ani v plánoch.
Tito zákazníci, na které teď evropské automobilky kvůli běsnícímu elektrofašismu zvysoka kašlou, si prostě nechají svoje starší auta. Ke škodě těch automobilek. 😲 :no:
Mozno to bude na skodu, mozno nie. Auta budu drahsie, takze aj ked predaju menej, tak si to vynahradia vyssimi marzami. Na druhej strane budu ropne paliva takisto stale drahsie, takze prevadzkovat spalovaky bude v buducnosti narocnejsie ako dnes.
...kde je pro Tipo nějaký silný nehybridizovaný čtyřválcový turbobenzín se 6st. manuálem? 😲 😲 😲 :no:
To ne, ale současní Italové jsou o ničem, tedy Fiat.
A navíc už to brzy nebude ani fiat.
Jako mor se Fiatem rozlezou kastle, podvozky i motory PSA, tedy Stellantisu.
Obchodně nákladově OK, ale Fiat už brzy nebude existovat.
Víme jak to Stellantis provedl v Opelu. Z Opelu toho opravdu moc nezbylo.
A navíc už to brzy nebude ani fiat.
Jako mor se Fiatem rozlezou kastle, podvozky i motory PSA, tedy Stellantisu.
Obchodně nákladově OK, ale Fiat už brzy nebude existovat.
Víme jak to Stellantis provedl v Opelu. Z Opelu toho opravdu moc nezbylo.
Tipo s touhle motorizací bych si nechal líbit, jen mi trochu překáží ta dvojspojka, která pěkně navýší cenu. Podobný pohon v XV se mi hodně líbil.
To si zopakuj až ti zakážou jezdit. Nebo si kámo myslíš že budeš jedním ze soudruhů vyvolených?
Vždyť to říkám že budou tyto Fiaty předražené, za ty peníze mohou lidi udělat lepší kup.
Myslim, ze to bude jen jako HB.
Ty "obe verze" ve firemnim materialu znamena Cross i Life.
😒
Ty "obe verze" ve firemnim materialu znamena Cross i Life.
😒
Asi tak.
Je to nejaka nemoc.
Brachovi fakt jeste prislo normalni, kdyz se mu na 80 tisich zhroutil motor v Oktavce.
A klidne za to jeste i drsne zaplatil.
Nastvane vypadal, az kdyz se mu po dalsich 80 zacal hroutit znova... a dealer skodovky mu rekl, ze to auto na protiucet nevezme, at ho zaveze do AAA.
Ale stejne si zase koupil skodovku.
Je to nejaka nemoc.
Brachovi fakt jeste prislo normalni, kdyz se mu na 80 tisich zhroutil motor v Oktavce.
A klidne za to jeste i drsne zaplatil.
Nastvane vypadal, az kdyz se mu po dalsich 80 zacal hroutit znova... a dealer skodovky mu rekl, ze to auto na protiucet nevezme, at ho zaveze do AAA.
Ale stejne si zase koupil skodovku.