Nejde pouze o mild-hybrid, který automobilka nabízí u většiny ostatních modelů, ale tradiční hybrid, který je schopen vůz rozpohybovat i bez zapojení spalovacího motoru.
Jo teoreticky, v praxi je diesel spořivější.
Jim jde ale o pokuty a ne o reálné snížení spotřeby.
Navíc tyto elektrifikované Fiaty budou poruchovější díky většímu množství kurwítek.
Nebudeme si nic namlouvat, FIAT není TOYOTA .....
Navíc bude všechno dražší a já jsem opravdu zvědav jak se to bude prodávat. :-!:-!:-!
.... no ve městě a na okreskách bude hybrid bezesporu úspornější než podobně výkonný diesel.... doménou dieselu naopak bude rychlejší jízda po dálnici a jiné zátěžové situace, jako cesta na dovolenou s rakví a plným autem atd.....
Za mě fajn motorizace, která ve městech bude smrdět zásadně méně, než nafta....
Jestli bych se u Fiatu neceho mel bat, tak motory to urcite nejsou. S trochou nadsazky se da rict, ze zrovna po te tebou zminovane Toyote, nejsou ty jejich motory o nic horsi. Jasne, jde o relativne novou technologii pro Fiat, ale ze zkusenosti se spalovakama, bych jim dal prednost pred nemcema, korejcema nebo frantikama.
To není problém motorů nebo spolehlivosti obecně. Nemají nabídku modelů. Jediné auto které ve svém segmentu patří k tomu lepšímu je 500X. Hlavně tedy technicky. Povedené motory, teď už i hybrid, skvělý podvozek víceprvkové zavěšení, asistenční výbava na úrovni. Ale to je vše. Panda a 500 dinosauři. B segment nic. Pak tam máš Tipo. Dobré auto ale nic pro dnešní zákazníky kteří potřebují akorát wow efekt a obří displeje. No a dál? Dál už jenom 500L. Malé MPV která jsou už v podstatě mrtvá
Tito zákazníci, na které teď evropské automobilky kvůli běsnícímu elektrofašismu zvysoka kašlou, si prostě nechají svoje starší auta. Ke škodě těch automobilek. :-O:no:
Mozno to bude na skodu, mozno nie. Auta budu drahsie, takze aj ked predaju menej, tak si to vynahradia vyssimi marzami. Na druhej strane budu ropne paliva takisto stale drahsie, takze prevadzkovat spalovaky bude v buducnosti narocnejsie ako dnes.
Asi je to zahrnute v tom "obchodim modelu" .
Aut se bude prodavat min, o hodne draz.
Nepochybne zdrazi i benzin.
V dusledku bude jezdit proste min aut. Jen si to vetsina lidi jeste neuvedomila. Cilem celeho toho "projektu" je omezit svobodu pohybu.
Soucasne plati, ze jedine tak se snizi vliv aut na planetu.
Blby je, ze ten pokles v Evrope mnohokrat prevazi Cina a Indie.
V jednom dílu německého Auto Motor und Sport rozebírali situaci na silnicích v evropě. Dálnice jsou již na své maximální kapacitě a není kam rozšiřovat. Cílem je snížit počet vozidel na 1/3 současného stavu a to elektromobilita umožňuje a řeší tento problém.
Ale na druhej strane to vymysleli celkom fajn. Motor klasický spaľovací Firefly, ktorý funguje fakt dobre (1.3 je skutočne výbušná), vyladený MultiAir 3, staršej 6DDCT, ktorej ten jeden stupeň tak akurát chýbal, tam prišiel, BSG mám v Pande, ten funguje dobre a napokon elektro v prevodovke, žiadne zbytočne komplikované konštrukcie, veď to aj Fiat píše v tlačovej správe. A inak tento typ hybridu nie je pre Fiat žiadnou novinkou, Firefly vtedy akurát ešte nebol ani v plánoch.
Jo, proto pisu, ze me znejistuje jen ta dvouspojka, ale jeji "mouchy" by ta vestavena elektrika vyresit mohla.
Chce to vyzkouset.
A 1.5 asi nebude az tak "vybusna", ma delsi zdvih pri stejnem vrtani.
Ale to pro Tipo problem neni. Tipo ani nema byt " vybusne", staci, kdyz mu nebudou vadit kopce a naklad. :-)
A je tam trochu nepresnost: mozor muze pracovat v Mullerove cyklu, ale nemusi.
To je kouzle rizeneho zavirani a otvirani ventilu, nezavisle na poloze klikove hridele.
Tehnicky je to parada.
Ten motor.
Prevodovku je treba vyzkouset.
To ne, ale současní Italové jsou o ničem, tedy Fiat.
A navíc už to brzy nebude ani fiat.
Jako mor se Fiatem rozlezou kastle, podvozky i motory PSA, tedy Stellantisu.
Obchodně nákladově OK, ale Fiat už brzy nebude existovat.
Víme jak to Stellantis provedl v Opelu. Z Opelu toho opravdu moc nezbylo.
Je to nejaka nemoc.
Brachovi fakt jeste prislo normalni, kdyz se mu na 80 tisich zhroutil motor v Oktavce.
A klidne za to jeste i drsne zaplatil.
Nastvane vypadal, az kdyz se mu po dalsich 80 zacal hroutit znova... a dealer skodovky mu rekl, ze to auto na protiucet nevezme, at ho zaveze do AAA.