Proč cpát složité Diesly do USA, na konkurenčním servru dobře popsali vlastnosti toho motoru. Má turboefekt, s automatem si nerozumí, ale za to si dá do nosu.
COŽE??? Turboefekt? Jel jsi někdy s tím autem? Pár tisík km jsem s ním najel a turboefektu jsem si teda opravdu nevšiml. S automatem si rozumí dobře. A spotřeba? Nenech se vysmát. Jeli jsme z dovolený, plně naloženej kufr, 4 lidi v autě, hnali jsme to velmi rychle a průměrná spotřeba za celou cestu (cca 850km) se zastavila na 7,6l. Už jsi někdy jel v něčem co je velký a pohodlný jako 535D a žralo to do osmi litrů? Já teda ne. Ale jinak, na konkurenčním serveru mají určitě pravdu. Jen není nad osobní zkušenost. Tak si to auto nejdřív projeď, než budeš vynášet nějaký další moudra ;-\
To co píšeš, je opravdu nesmysl, při běžném ježdění s 535d je normální, že průměrná spotřeba se drží pod 8 litry, což je např. pro GS450h v reálu už nedosažitelná hodnota, i když nutno říct, že je o něco rychlejší než 535d, na druhou stranu nemá kufr. 535d je dnes číslo jedna mezi auty aspirující na titul nejpraktičtější úsporná střela. Pokud jde o ty ostatní věci, zmíněný turboefekt, ano, je pochopitelně cítit, je to turbomotor, ale je tak malý, že by tě mohl trápit, leda bys auto vzal na okruh, stejně jako převodovka, je to prostě automat, a protože jeden z nejlepších, je chyba spíše v očekáváních, 535d není sportovní auto, je to brutálně rychlý dostavník.
Já nemyslel sportovní jízdu, myslel jsem tu prodevu po zmáčknutí plynu a pak ten zátah příliš brutální. Je to taková móda mít naftový šestiválec. Prostě abych trochu ušetřil tak tomu objetuji mnoho. To už mi nikdo nebude vyvracet, že sametové šestiválce BMW jsou vrchol spalovacích motorů. Nafta je jak koupit drahý dům a topit uhlím abych ušetřil.
Já jsem poslední, kdo by se s tebou přel o genialitě benzinových šestiválců BMW, na druhou stranu, přestože vynikají také v poměru výkon/spotřeba, žádný z nich neumí jezdit tak rychle jako x35d se spotřebou pod 8 litrů. Do pětky bys potřeboval x35i nebo V8, abys byl srovnatelně rychlý, v obou případech je to se zhruba 4 litry vyšší spotřebou. Kdo nejde po zvuku, pro toho může být x35d jasnou volbou. A pokud jde o tvé srovnání, "nafta je jak koupit drahý dům a topit uhlím abych ušetřil", podobné věty typu, "když si někdo koupí auto za dvě mega, neřeší spotřebu" jsem v diskusích četl už mockrát, bohužel, tohhle je názor lidí, kteří nikdy v reálu nekupovali auto za dva miliony.
S tym autom som nesiel, ale co sa mne najviac paci na turbomotoroch je prave turbo efekt. Nie je to nic hrozne, prave naopak. Ved komu sa paci linearny zatah, tak nech turbo nekupuje.
Tak například já jsem majitel tohoto auta a to co si popsal je naprostá kravina. Je to nejlepší dieselový agregát na světě dokazuje to i hodnocení motor roku!!!
535d ma zrychleni za 6,5s a spotrebu mensi jak hybrid, pri normalni jizde na dalnici zere dokonce min jak maly prius. Je to jeden z nejuspornejsich motoru na svete. Na TopGear dostal nejlepsi znamky.
@kankunen - nazory odborniku z chatu kteri v takovem autu nikdy nesedeli mne nezajima. Najdi mi 235konovy benzinak, ktery ma zrychlen za 6,5sekund a zaroven prumernou spotrebu 6,4L! Navic bmw z diesel motorem najede na rozdil od benzinu v pohode 600tisicKm - dalsi sporeni nakladne vyroby noveho motoru. Prius podle oficialniho stanoviska toyoty vydrzi jen 100t.Mil
Kdyz chceme sporit nase zasoby oleje tak je to zpravny smer. Co2 a jine pohadky o skodlivinach jsou jak nam rekl soudruh Klaus nesmyslne.
Jedna cigareta je skodlivejsi jak 1hodina jizdy z dieslem bez partiklu.
Parametry mluví za vše, ale radči si poslechnu benzín a čuchnu si z vejfuku >:D a stou výdrží to neni tak jednoznačný, benzín může naject taky dost, hlavně u nových vysokotáčkových vysoce přeplňovaných dieslech taky nevim... ;-\
Moje rec, taky si myslim ze ty dnesni naftaci uz svou vydrzi nebudou to co driv (napr. stary piano). Jinak benzinak s 235k a spotrebou jako naftak nenajdes, ale taky nenajdes naftak s kultivovanosti benzinoveho motoru.
No když to vezmu tak 530i 272k zrychlení 6,3 kombinace 7,7l, no akdyž nevadí ticho tak GS 450h se 345k zrychlení 5,9 a kombinace 7,9l, vim, že to jsou papírový hodnoty, ale vždycky i když jsem řídil cokoliv se vždycky dalo v pohodě ject za papírový hondoty... ;-):-)
Co vede lidi si koupit auto za 2mega a šetřit na spotřebě za cenu kultury auta. Splátky, pojistka, servis jsou na to auto tak vysoké, že pár kaček za benzín ani nepoznáš. Krom toho si pustíš výfukový smrad do baráku když jdeš z baráku do garáže.
Abych se přiznal, tak na důvody jsem se majitele neptal. Jen vím, že k tomu má Cayenne Turbo upravenej od Gembally. Takže spotřeba jako taková ho rozhodně nezajímá. Ale taky vím, že ho nebavilo bejt KAŽDEJ den na benzínce a platit 2-3 tis za benzín. Sám říkal, že měl i měsíce, kdy se účty za benzín vyšplhaly na 50-60 tisíc. A to naštve i velmi bohaté lidi. A druhá věc, možná jen moje doměnka: bohatý lidi, kteří peníze vydělali si jich umí vážit. I díky tomu jsou bohatí. Takže jestli má na výběr měsíční náklady cca 50tisíc oproti 10-15tisíc, je volba naprosto jasná. Ale hlavně by to chtělo nejdřív vydělávat tolik peněz, abychom mohli přemýšlet jestli 535D nebo 540i. Zatím tam nejsme ani ty ani já. Takže vzhůru do práce ;-)
Souhlas tiez nemam nato aby som zvazoval 335 D versus 335i zato ale 330 versus 330d je prijatelna volba. Rozdiel ceny v zapadnej europe je takmer 6 Kc na liter 1,15 Euro diesel a 1,37 Benzin. A tu sa zaraba velmi tvrdo a tazko, tak vies co je najlepsi vyber. Ak vobec nie este lepsie sa uskromnit a vziat 2Liter. Pre ceske, slovenske a rakuske cesty (a pod s limitami) je 3liter skoro nevyuzitelny. Jedine pouzitie su nemecke cesty. Teda pokial sa nechces pretekat s najrychlejsimi autami sveta- striebornymi TDI od nemenovanej svetovej znacky.
3l objem 340 koni len o malo mensi krutiaci moment zrychlenie na 100 pod 5,9 pruzne zrychlenie rovnake alebo lepsie zziadny smrad a hrobove ticho.. hadaj cože to len môže byť?? ano je to hybrid:)
Limity škodlivin jsou tuším v řadě států USA takové
že klasické diesely nemají šanci. Nevím jak je na tom BMW, ale Mercedes chystá pro USA diesely s přidáváním močoviny. Aby byl souboj dieselů a benzínů v Evropě férový, je třeba uplatnit stejné limity škodlivin na benzín a diesel a stejné spotřební daně. Potom teprve vyplynou přednosti hybridů.