Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW nabídne v USA svůj dvojitě přeplňovaný diesel

Ano, nadpis je správně. Do bašty benzinových motorů se v blízké budoucnosti začne dovážet i diesel od BMW.
Zpět na článek
3. 10. 2007 09:58
3. 10. 2007 11:39
neregistrovaný "Michal 528"
3. 10. 2007 12:24
3. 10. 2007 13:11
3. 10. 2007 14:14
3. 10. 2007 15:10
4. 10. 2007 13:24
neregistrovaný "vladi87"
3. 10. 2007 13:14
neregistrovaný "annonim"
3. 10. 2007 10:39
neregistrovaný "Samuel"
3. 10. 2007 10:55
3. 10. 2007 11:10
anonym
3. 10. 2007 13:32
neregistrovaný "FX"
3. 10. 2007 20:35
3. 10. 2007 12:39
3. 10. 2007 13:13
3. 10. 2007 13:57
3. 10. 2007 15:00
3. 10. 2007 16:51
neregistrovaný "FX"
3. 10. 2007 18:48
neregistrovaný "kakunek"
4. 10. 2007 15:10
neregistrovaný "Michal 528"
4. 10. 2007 17:44
neregistrovaný "kierke"
3. 10. 2007 13:16
neregistrovaný "annonim"
4. 10. 2007 09:40
anonym
4. 10. 2007 09:41
anonym
4. 10. 2007 09:42
anonym
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2007 09:58
Proč
Proč cpát složité Diesly do USA, na konkurenčním servru dobře popsali vlastnosti toho motoru. Má turboefekt, s automatem si nerozumí, ale za to si dá do nosu.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Michal 528"
3. 10. 2007 11:39
Re: Proč
COŽE??? Turboefekt? Jel jsi někdy s tím autem? Pár tisík km jsem s ním najel a turboefektu jsem si teda opravdu nevšiml. S automatem si rozumí dobře. A spotřeba? Nenech se vysmát. Jeli jsme z dovolený, plně naloženej kufr, 4 lidi v autě, hnali jsme to velmi rychle a průměrná spotřeba za celou cestu (cca 850km) se zastavila na 7,6l. Už jsi někdy jel v něčem co je velký a pohodlný jako 535D a žralo to do osmi litrů? Já teda ne. Ale jinak, na konkurenčním serveru mají určitě pravdu. Jen není nad osobní zkušenost. Tak si to auto nejdřív projeď, než budeš vynášet nějaký další moudra ;-\
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2007 12:24
Re: Proč
Nejel jsem s tím, ale majitelé až na výjimky souhlasili s názory autora testu.
Avatar - Dinar
3. 10. 2007 13:11
Re: Proč
To co píšeš, je opravdu nesmysl, při běžném ježdění s 535d je normální, že průměrná spotřeba se drží pod 8 litry, což je např. pro GS450h v reálu už nedosažitelná hodnota, i když nutno říct, že je o něco rychlejší než 535d, na druhou stranu nemá kufr. 535d je dnes číslo jedna mezi auty aspirující na titul nejpraktičtější úsporná střela. Pokud jde o ty ostatní věci, zmíněný turboefekt, ano, je pochopitelně cítit, je to turbomotor, ale je tak malý, že by tě mohl trápit, leda bys auto vzal na okruh, stejně jako převodovka, je to prostě automat, a protože jeden z nejlepších, je chyba spíše v očekáváních, 535d není sportovní auto, je to brutálně rychlý dostavník.
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2007 14:14
Re: Proč
Já nemyslel sportovní jízdu, myslel jsem tu prodevu po zmáčknutí plynu a pak ten zátah příliš brutální. Je to taková móda mít naftový šestiválec. Prostě abych trochu ušetřil tak tomu objetuji mnoho. To už mi nikdo nebude vyvracet, že sametové šestiválce BMW jsou vrchol spalovacích motorů. Nafta je jak koupit drahý dům a topit uhlím abych ušetřil.
Avatar - Dinar
3. 10. 2007 15:10
Re: Proč
Já jsem poslední, kdo by se s tebou přel o genialitě benzinových šestiválců BMW, na druhou stranu, přestože vynikají také v poměru výkon/spotřeba, žádný z nich neumí jezdit tak rychle jako x35d se spotřebou pod 8 litrů. Do pětky bys potřeboval x35i nebo V8, abys byl srovnatelně rychlý, v obou případech je to se zhruba 4 litry vyšší spotřebou. Kdo nejde po zvuku, pro toho může být x35d jasnou volbou. A pokud jde o tvé srovnání, "nafta je jak koupit drahý dům a topit uhlím abych ušetřil", podobné věty typu, "když si někdo koupí auto za dvě mega, neřeší spotřebu" jsem v diskusích četl už mockrát, bohužel, tohhle je názor lidí, kteří nikdy v reálu nekupovali auto za dva miliony.
neregistrovaný "vladi87"
4. 10. 2007 13:24
Re: Proč
S tym autom som nesiel, ale co sa mne najviac paci na turbomotoroch je prave turbo efekt. Nie je to nic hrozne, prave naopak. Ved komu sa paci linearny zatah, tak nech turbo nekupuje.
neregistrovaný "annonim"
3. 10. 2007 13:14
Re: Proč
Tak například já jsem majitel tohoto auta a to co si popsal je naprostá kravina. Je to nejlepší dieselový agregát na světě dokazuje to i hodnocení motor roku!!!
neregistrovaný "Samuel"
3. 10. 2007 10:39
.
535d ma zrychleni za 6,5s a spotrebu mensi jak hybrid, pri normalni jizde na dalnici zere dokonce min jak maly prius. Je to jeden z nejuspornejsich motoru na svete. Na TopGear dostal nejlepsi znamky.
@kankunen - nazory odborniku z chatu kteri v takovem autu nikdy nesedeli mne nezajima. Najdi mi 235konovy benzinak, ktery ma zrychlen za 6,5sekund a zaroven prumernou spotrebu 6,4L! Navic bmw z diesel motorem najede na rozdil od benzinu v pohode 600tisicKm - dalsi sporeni nakladne vyroby noveho motoru. Prius podle oficialniho stanoviska toyoty vydrzi jen 100t.Mil

Kdyz chceme sporit nase zasoby oleje tak je to zpravny smer. Co2 a jine pohadky o skodlivinach jsou jak nam rekl soudruh Klaus nesmyslne.
Jedna cigareta je skodlivejsi jak 1hodina jizdy z dieslem bez partiklu.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 125S
3. 10. 2007 10:55
Re: .
Parametry mluví za vše, ale radči si poslechnu benzín a čuchnu si z vejfuku >:D a stou výdrží to neni tak jednoznačný, benzín může naject taky dost, hlavně u nových vysokotáčkových vysoce přeplňovaných dieslech taky nevim... ;-\
anonym
3. 10. 2007 11:10
Re: .
Moje rec, taky si myslim ze ty dnesni naftaci uz svou vydrzi nebudou to co driv (napr. stary piano). Jinak benzinak s 235k a spotrebou jako naftak nenajdes, ale taky nenajdes naftak s kultivovanosti benzinoveho motoru.
neregistrovaný "FX"
3. 10. 2007 13:32
Re: .
Kultivovanost? Zajímal by mě onen rozdíl. V 535d se totiž volant neklepe jak ve Felici 1.9D a žádný extra dunivý hluk do interiéru také neleze. :-!
Avatar - 125S
3. 10. 2007 20:35
Re: .
No když to vezmu tak 530i 272k zrychlení 6,3 kombinace 7,7l, no akdyž nevadí ticho tak GS 450h se 345k zrychlení 5,9 a kombinace 7,9l, vim, že to jsou papírový hodnoty, ale vždycky i když jsem řídil cokoliv se vždycky dalo v pohodě ject za papírový hondoty... ;-) :-)
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2007 12:39
Re: .
Co vede lidi si koupit auto za 2mega a šetřit na spotřebě za cenu kultury auta. Splátky, pojistka, servis jsou na to auto tak vysoké, že pár kaček za benzín ani nepoznáš. Krom toho si pustíš výfukový smrad do baráku když jdeš z baráku do garáže.
Avatar - Dinar
3. 10. 2007 13:13
Re: .
Tohle nemá cenu Kankunene, zkus se tím někde svézt, než budeš psát nesmysly o ceně kultury, výfukových smradech apod. :-!
Avatar - KANKUNEN
3. 10. 2007 13:57
Re: .
Je to nejlepší nafta, ale smrdí a klepe víc než ten nejhorší benziňák.
Avatar - Dinar
3. 10. 2007 15:00
Re: .
Tomu se říká, mít jasný názor. :*)
neregistrovaný "FX"
3. 10. 2007 16:51
Re: .
>:D
Opravdu jsi v tom ani neseděl. :-!
neregistrovaný "kakunek"
3. 10. 2007 18:48
Re: .
no ty si dobry debilko... 8-s
neregistrovaný "Michal 528"
4. 10. 2007 15:10
Re: .
Abych se přiznal, tak na důvody jsem se majitele neptal. Jen vím, že k tomu má Cayenne Turbo upravenej od Gembally. Takže spotřeba jako taková ho rozhodně nezajímá. Ale taky vím, že ho nebavilo bejt KAŽDEJ den na benzínce a platit 2-3 tis za benzín. Sám říkal, že měl i měsíce, kdy se účty za benzín vyšplhaly na 50-60 tisíc. A to naštve i velmi bohaté lidi. A druhá věc, možná jen moje doměnka: bohatý lidi, kteří peníze vydělali si jich umí vážit. I díky tomu jsou bohatí. Takže jestli má na výběr měsíční náklady cca 50tisíc oproti 10-15tisíc, je volba naprosto jasná. Ale hlavně by to chtělo nejdřív vydělávat tolik peněz, abychom mohli přemýšlet jestli 535D nebo 540i. Zatím tam nejsme ani ty ani já. Takže vzhůru do práce ;-)
neregistrovaný "kierke"
4. 10. 2007 17:44
Re: .
Souhlas tiez nemam nato aby som zvazoval 335 D versus 335i zato ale 330 versus 330d je prijatelna volba. Rozdiel ceny v zapadnej europe je takmer 6 Kc na liter 1,15 Euro diesel a 1,37 Benzin. A tu sa zaraba velmi tvrdo a tazko, tak vies co je najlepsi vyber. Ak vobec nie este lepsie sa uskromnit a vziat 2Liter. Pre ceske, slovenske a rakuske cesty (a pod s limitami) je 3liter skoro nevyuzitelny. Jedine pouzitie su nemecke cesty. Teda pokial sa nechces pretekat s najrychlejsimi autami sveta- striebornymi TDI od nemenovanej svetovej znacky.
neregistrovaný "annonim"
3. 10. 2007 13:16
Re: .
oprava, 535d má 285 koní a 580Nm
anonym
4. 10. 2007 09:40
Re: .
3l objem 340 koni len o malo mensi krutiaci moment zrychlenie na 100 pod 5,9 pruzne zrychlenie rovnake alebo lepsie zziadny smrad a hrobove ticho.. hadaj cože to len môže byť?? ano je to hybrid:)
anonym
4. 10. 2007 09:41
Re: .
a spotreba papierovo takmer rovnaka aby som nezabudol..:)
anonym
4. 10. 2007 09:42
Re: .
a samozrejme ked nalozis kotol v hybride nemas za sebou maskovaci oblak cierneho dymu:)
anonym
4. 10. 2007 10:29
Limity škodlivin jsou tuším v řadě států USA takové
že klasické diesely nemají šanci. Nevím jak je na tom BMW, ale Mercedes chystá pro USA diesely s přidáváním močoviny. Aby byl souboj dieselů a benzínů v Evropě férový, je třeba uplatnit stejné limity škodlivin na benzín a diesel a stejné spotřební daně. Potom teprve vyplynou přednosti hybridů.
Rozbalit vlákno
0