Ekonomika
Emel
1
Určitě jsem v pohodě se světem, ve kterém evropská firma kupuje čínskou firmu. Obávám se, že trend bude spíš opačný.
Přejít do diskuze
Pockej, ale elktricka auta jeste neznamenaji automaticky ze budou s autonomnim rizenim.
V tom clanku se pise, ze chteji zvysit svou "capabilitu" nabizet autonomni rizeni, a krome toho prodavat 1.5 milionu elektrickych aut.
Nevim teda komu, ale to uz je jejich problem.
V tom clanku se pise, ze chteji zvysit svou "capabilitu" nabizet autonomni rizeni, a krome toho prodavat 1.5 milionu elektrickych aut.
Nevim teda komu, ale to uz je jejich problem.
To je sice pravda.
Ale je fajn vedet, ze jako kupec VW prispivam na koupeni cinske firmy...
😄
Ale je fajn vedet, ze jako kupec VW prispivam na koupeni cinske firmy...
😄
No však se dost otevřeně mluví o tom, že nastávající generace Passatu bude poslední...
Honda v Japonsku má povolení na level 4. Ale není mi jasné... když to Mercedesu povolí v Německu a on způsobí nehodu ve Francii třeba... no nic, to by bylo na dlouho 😄
Honda v Japonsku má povolení na level 4. Ale není mi jasné... když to Mercedesu povolí v Německu a on způsobí nehodu ve Francii třeba... no nic, to by bylo na dlouho 😄
Už nějakou dobu je jasný, že autonomní jízdu brzdí (minimálně) stejně jako technika legislativa.
Passat a Tiguan jsou střední třída mainstreamovýho výrobce... to je asi všem celkem jasný.
Passat a Tiguan jsou střední třída mainstreamovýho výrobce... to je asi všem celkem jasný.
Do 25 let se dočká rozšířeného autonomního řízení - je otázka, co tou větou je myšlené. Jako třeba že běžná spotřebková auta budou schopná řídit úplně sama...
Zase víš co... za 1-9/2021 měl VW zisk 14 miliard Eur... takže utratit za něco "miliardy" je jako když ty za něco utratíš měsíční mzdu nebo dvě... není to životní rozhodnutí.
A nebyls to Ty, kdo mi říkal, že VW nechce koupit firmu, ale "jen" spoplupracovat s čínskou firmou?
Už to by byl nesmysl, ale koupit něco za miliardy, co mu stejně vyvlastní, to fakt může jen Němec.
Už to by byl nesmysl, ale koupit něco za miliardy, co mu stejně vyvlastní, to fakt může jen Němec.
Amíci určite - základne robia svoje, na Frantíkov podľa mňa príliš nedajú, zato zbytkom Európy hýbu, to bezpochyby...ale súhlas, hrajú svoje hry pod (nie vždy dôsledným) dozorom veľkého strýka...
Pokud nepočítáš čínskej mobil nebo dron, tak neměl. Co tím chceš říct?
Že jim servírujeme naše know-how je smutný, ale koupit si čínskou firmu a převzít její high-tech znalosti a lidi je pořád něco, co v principu podporuju... a jak říkám, vadí mi spíš https😐/www.e15.cz/…-biliony-1335979
PS: Věřím, že takový Huawei nebo DJI mají i dost vlastního vývoje... a další, BYD, ...
Že jim servírujeme naše know-how je smutný, ale koupit si čínskou firmu a převzít její high-tech znalosti a lidi je pořád něco, co v principu podporuju... a jak říkám, vadí mi spíš https😐/www.e15.cz/…-biliony-1335979
PS: Věřím, že takový Huawei nebo DJI mají i dost vlastního vývoje... a další, BYD, ...
Mels nekdy neco spolecneho s Cinou?
Maji zpusob mysleni jako nasi cikani: kradez dusevniho vlastnictvi neni kradez, a zlocin na ne-cinanovi neni zlocin.
Podvod je statem podporovany "podnikatelsky model" .
Maji zpusob mysleni jako nasi cikani: kradez dusevniho vlastnictvi neni kradez, a zlocin na ne-cinanovi neni zlocin.
Podvod je statem podporovany "podnikatelsky model" .
Němci vždycky stojí na své straně, ale bohužel jim do toho občas kecají amíci nebo frantíci, zbytek Evropy jde za nima 😉
A čo mu vyvlastnia? Know-how?
Pozor, Nemci sú v tomto kur\/y, hrajú sa na sankcie a podobné veci, akože stoja na strane “vyspelého západu”, ale nebránia sa sami čulo obchodovať so sankcionovanými.
Pozor, Nemci sú v tomto kur\/y, hrajú sa na sankcie a podobné veci, akože stoja na strane “vyspelého západu”, ale nebránia sa sami čulo obchodovať so sankcionovanými.
Konec světa asi bude globální záležitost, ale spíše půjde o konec lidské civilizace, protože nás určitě na planetě něco nahradí 😉
Dobře, nehádám se. 😉
Tady v originálním článku (mám přístup jen na titulek a popisek) píšou: VW und Huawei verhandeln Milliardendeal in China. Volkswagen verspricht "unkonventionelle Lösungen" für seinen neuen Problemmarkt China. Vielleicht hilft die Übernahme einer Huawei-Tochter. Die Gespräche laufen. Takže jedná se o převzetí dceřiné firmy :yes: za účelem netradičního řešení pro jeho (VW) nový problematický (?) čínský trh. Píšou - "Možná pomůže převzetí dceřiné firmy Huaweie".
Tady v originálním článku (mám přístup jen na titulek a popisek) píšou: VW und Huawei verhandeln Milliardendeal in China. Volkswagen verspricht "unkonventionelle Lösungen" für seinen neuen Problemmarkt China. Vielleicht hilft die Übernahme einer Huawei-Tochter. Die Gespräche laufen. Takže jedná se o převzetí dceřiné firmy :yes: za účelem netradičního řešení pro jeho (VW) nový problematický (?) čínský trh. Píšou - "Možná pomůže převzetí dceřiné firmy Huaweie".
O tom nic nevím, ale je to zajímavá informace. Mám spíše pocit, že nejdále jsou Google (Waymo), Amazon (Zoox) a samozřejmě Tesla. Mluví se o Apple, Hyundai a teď už trochu i o stávajících firmách (německých).
Už hodně dlouho mluví někteří mediálně viditelní lidé (jako třeba Musk) o tom, že elektromobilita je jen mezistupeň k plně autonomním autům. Pokud budou autonomní auta, tak určitě nebudou poháněny spalovacím motorem. Předpoklad samozřejmě je, že plněautonomní auta nebudou v soukromém vlastnictví, takže o jejich nabíjení, servis a případné škody z jejich provozu se bude starat provozovatel.
Legislativa určitě, ale už jsou tu první vlaštovky i v Německu (pro Daimler) - https😐/www.auto.cz/…u-zelenou-141945 . Je samozřejmě jednodušší vyrábět to co v minulosti zažilo takový úspěch, ale není to zárukou budoucích zisků (a akceptace dozorčí radou).
Já si myslím, že to tam někdo přidal aby neděsil lidi/zákazníky, kteří si myslí, že je to hodně vzdálená budoucnost. Prostě je potřeba udržet iluzi, že Passat a Tiguan jsou nejlepší auta na světě a všude jsou z nich všichni po...aní a nikdy to jinak nebude 😁
Já to četl tady - https😐/interestingengineering.com/…wei-self-driving a tam je jediný odkaz na 25 - "And it wants to produce 1.5 million electric vehicles by 2025".
Já to četl tady - https😐/interestingengineering.com/…wei-self-driving a tam je jediný odkaz na 25 - "And it wants to produce 1.5 million electric vehicles by 2025".
Je mi jasné, že peněz mají dost a vlivu také. Jenom si nemyslím, že vozy s autonomním řízením jsou budoucnost vzdálená 25 let.
Rozporoval jsem, že Němec se chystá koupit čínskou firmu. Možná jsem ti špatně rozuměl, ale nedovedu si představit, že by VW koupil Huawei. Chápu ten obchod tak, že jde o knowhow a možná spojený podnik, protože v tom anglicky psaném článku byla zmínka o výměně/sdílení pro obě firmy. Naopak jsem tam neviděl "statement", že tyhle technologie se plánují využívat za 25 let 😁