Ekonomika
Neumí oddělit elektrické vozy od elektrifikovaných vozů. Nebo nechtějí?
ČTK je velmi dlouho progresivistická agentura, jako neutrální a spolehlivý, pravdivý zdroj informací už je nelze použít.
Hanba.
ČTK je velmi dlouho progresivistická agentura, jako neutrální a spolehlivý, pravdivý zdroj informací už je nelze použít.
Hanba.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
..."Produkce motocyklů v týnecké Jawě v lednu meziročně narostla o 250 procent na 266 strojů."
A prodej by narostl meziročně o kolik set procent, když by se prodaly třeba 2 ks? 😄
A prodej by narostl meziročně o kolik set procent, když by se prodaly třeba 2 ks? 😄
Tak stejně přijde obrat u aut, Panda za 300t bude považována ekologičtější než budoucí Peugeot Punto EV za mega.
že auto za 800 tisíc a výše se prodává hůře, než to za 400 000, na které rodina jakž -takž dosáhne! To budou valit bulvy! Zatím to mohou skladovat na letištích a nádražích!
Problém je v tom, že firemní klientela se s tím nějak vypořádá. Protože musí. Výsledek je ale jasný - vyšší náklady. Což znamená zdražování výrobků a služeb. Opět jasné jak facka.
Jinými slovy - EV mobilita je jedním z proinflačních faktorů. Tím se vracím ke slavnému Green dealu Nikdo totiž neřekl to zadání - kolik to bude stát a kdo to zaplatí. Protože všechno je nakonec o penězích.
Můžeme nařídit třeba každému bydlet v pasivním domě. Je to supr myšlenka. Omezíme emise Zlepšíme životní prostředí. Všecko je přece cajk... Jenže podstatné je kde na to vzít peníze s zdroje obecně. Ano, ropa je špatně, ale nikdo zatím s ničím lepším nepřišel.
Jinými slovy - EV mobilita je jedním z proinflačních faktorů. Tím se vracím ke slavnému Green dealu Nikdo totiž neřekl to zadání - kolik to bude stát a kdo to zaplatí. Protože všechno je nakonec o penězích.
Můžeme nařídit třeba každému bydlet v pasivním domě. Je to supr myšlenka. Omezíme emise Zlepšíme životní prostředí. Všecko je přece cajk... Jenže podstatné je kde na to vzít peníze s zdroje obecně. Ano, ropa je špatně, ale nikdo zatím s ničím lepším nepřišel.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty jsi ale k*k*t! To není možné, přitom v roce 2021-době čipové krize, se na R.Č prodalo přes 20 000 nových aut.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak jsem asi zavodář a výjimka. Celý život lopata ve fabrice a začalo to v 99 Feldou za 225 tisíc. Prozatim skončilo u nás doma Swiftem loni v září za 350, ten byl mimochodem moje 5. nový auto. V okolí vidim málo rodin, kde by si rodina alepsoň 1-2 nový za 20 let nedokázali koupit.
Stačí normáůně pracovat, ne***t po hospodách a nevyhazovat za blbosti jako třeba za cigarety.
prober se, na tu blbou Dachnu dneska vydělá i to UKčko za pásem za necelý rok.
Stačí normáůně pracovat, ne***t po hospodách a nevyhazovat za blbosti jako třeba za cigarety.
prober se, na tu blbou Dachnu dneska vydělá i to UKčko za pásem za necelý rok.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přitom realita je zcela prostá a mají ji všichni před očima. Evropské značky podlehly bruselskému ekosocialistickému projektu s vidinou vyšších zisků. Jenže zapomněli na to hlavní - na zákazníky :-! :no:
Modely které trh chce, vymírají ve výrobních programech a místo toho přibývá EV ekologký šrot... :no: :no: :no:
"Přitom realita je zcela prostá a mají ji všichni před očima. Evropské značky podlehly bruselskému ekosocialistickému projektu s vidinou vyšších zisků. Jenže zapomněli na to hlavní - na zákazníky "....
takže za hloupého lze považovat vás...
Výroba klesá kvůli nedostatku čipů. Kdyby výroba klesala kvůli nezájmu zákazníků, tak by se nečekalo na nová auta rok a v řadě případů i více a čekací doby by se neustále neprodlužovaly. Zkus si objednat novou Octavii v nějaké typické konfiguraci s 1.5 TSI nebo 2.0 TDI, objednáš si, ale dodání bude za 14 měsíců i více a to ti za tu dobu dealer ještě třikrát zavolá, že se kouzlo nepovedlo a dodávka se o dva měsíce odkládá. Naopak, zájem zákazníků je obrovský, čímž netvrdím, že je obrovský o EV, ale to na věci nic nemění. Prodejci se jen modlí aby jim automobilky dodaly objednané modely, protože automobilky nestíhají vyrábět (vzhledem k tomu, že výroba vázne na nedostatku čipů) a oni si mohou vzhledem k obrovskému převisu poptávky nad nabídkou pískat ceny jaké nikdy nemohli.
Takže problém není v tom, že by automobilky zapomněly na zákazníky, ale v tom, že zapomněly na diverzifikaci rizika při výrobě čipů a teď jim to v různé míře padá na hlavu a vrací se jak bumerang.
Není pravda, že EV neomezuje ICE. Opak je pravdou. Výrobní kapacita je jen jedna. Suroviny a díly jsou taky dány. Jestli místo 60ti spalováků vyrobíme 1 EV tak EV sakra omezuje dostupnost ICE :-! :-!