Ekonomika
Neumí oddělit elektrické vozy od elektrifikovaných vozů. Nebo nechtějí?
ČTK je velmi dlouho progresivistická agentura, jako neutrální a spolehlivý, pravdivý zdroj informací už je nelze použít.
Hanba.
ČTK je velmi dlouho progresivistická agentura, jako neutrální a spolehlivý, pravdivý zdroj informací už je nelze použít.
Hanba.
Amaterasu
Co pamatuju (třeba) SDA neumí zařadit vozy správně do tříd = odvždy (a asi navždy :-!
..."Produkce motocyklů v týnecké Jawě v lednu meziročně narostla o 250 procent na 266 strojů."
A prodej by narostl meziročně o kolik set procent, když by se prodaly třeba 2 ks? 😄
A prodej by narostl meziročně o kolik set procent, když by se prodaly třeba 2 ks? 😄
Tak stejně přijde obrat u aut, Panda za 300t bude považována ekologičtější než budoucí Peugeot Punto EV za mega.
že auto za 800 tisíc a výše se prodává hůře, než to za 400 000, na které rodina jakž -takž dosáhne! To budou valit bulvy! Zatím to mohou skladovat na letištích a nádražích!
Problém je v tom, že firemní klientela se s tím nějak vypořádá. Protože musí. Výsledek je ale jasný - vyšší náklady. Což znamená zdražování výrobků a služeb. Opět jasné jak facka.
Jinými slovy - EV mobilita je jedním z proinflačních faktorů. Tím se vracím ke slavnému Green dealu Nikdo totiž neřekl to zadání - kolik to bude stát a kdo to zaplatí. Protože všechno je nakonec o penězích.
Můžeme nařídit třeba každému bydlet v pasivním domě. Je to supr myšlenka. Omezíme emise Zlepšíme životní prostředí. Všecko je přece cajk... Jenže podstatné je kde na to vzít peníze s zdroje obecně. Ano, ropa je špatně, ale nikdo zatím s ničím lepším nepřišel.
Jinými slovy - EV mobilita je jedním z proinflačních faktorů. Tím se vracím ke slavnému Green dealu Nikdo totiž neřekl to zadání - kolik to bude stát a kdo to zaplatí. Protože všechno je nakonec o penězích.
Můžeme nařídit třeba každému bydlet v pasivním domě. Je to supr myšlenka. Omezíme emise Zlepšíme životní prostředí. Všecko je přece cajk... Jenže podstatné je kde na to vzít peníze s zdroje obecně. Ano, ropa je špatně, ale nikdo zatím s ničím lepším nepřišel.
Amaterasu
FAkt je to s tebou už NA FACKU = jak všichni ví BEV náklady SNIŽUJE https😐/www.e15.cz/…y-moneta-1379405 (proč píšeš OPAK????? jen čistá neznalost = Vaculíkovo pravidlo?
je to trochu absurdní ale inflaci nám krom stamiliardového rozhazování vlády (což https😐/www.denik.cz/…or-20210827.html se TI líbilo!!!😉 vyrábí zřejmě ČNB https😐/www.seznamzpravy.cz/…-i-korunu-186309 ono taky ekonom 3. kategorie vlastně JEN POLITIK rusnok NESMÍ být (ze zákona!😉 guvernérem https😐/www.e15.cz/…u-rezerv-1387781
AŽ si ty odkazy přečteš a od někoho s mozkem (znalostmi) si to necháš vysvětlit dojde ti (snad) jaké KRAVINY (přesný OPAK REALITY) si zase napsal
je to trochu absurdní ale inflaci nám krom stamiliardového rozhazování vlády (což https😐/www.denik.cz/…or-20210827.html se TI líbilo!!!😉 vyrábí zřejmě ČNB https😐/www.seznamzpravy.cz/…-i-korunu-186309 ono taky ekonom 3. kategorie vlastně JEN POLITIK rusnok NESMÍ být (ze zákona!😉 guvernérem https😐/www.e15.cz/…u-rezerv-1387781
AŽ si ty odkazy přečteš a od někoho s mozkem (znalostmi) si to necháš vysvětlit dojde ti (snad) jaké KRAVINY (přesný OPAK REALITY) si zase napsal
Amaterasu
KECY (téměř) žádná česká rodina (postSOVĚTSKÉHO bloku) si nové auto NEkupuje!!!!!! To jsou VÝJIMKY a ti si no problem koupí i prémiovou značku. Čech si kupuju 10 let starou ojetinu (což je nejtypičtější auto co se vozí ze zahraničí). alespoń TROCHU REALITY klucí = a to že máme (dodnes) volatilní korunu a inflaci = no máme (a je možnost že na ní nakonec PROděláme, i když zrovna dneska je momentálně dočasně malé plus)
jo když je inflace (v reálu přes) 10% https😐/www.blesk.cz/…v-hospodach.html tak zdražují i auta
Taky bilionové dluhy a extra VYSOKÉ sazby ČNB na kurz zdá se přestávají mít vliv. Takže asi tak = ono by se kurz koruny mohl ne zvýšit dle prognóz a přání ale dokonce i ZHORŠIT = třeba zase na 1€ = 30 kč nebo tak :-!
jo když je inflace (v reálu přes) 10% https😐/www.blesk.cz/…v-hospodach.html tak zdražují i auta
Taky bilionové dluhy a extra VYSOKÉ sazby ČNB na kurz zdá se přestávají mít vliv. Takže asi tak = ono by se kurz koruny mohl ne zvýšit dle prognóz a přání ale dokonce i ZHORŠIT = třeba zase na 1€ = 30 kč nebo tak :-!
Ty jsi ale k*k*t! To není možné, přitom v roce 2021-době čipové krize, se na R.Č prodalo přes 20 000 nových aut.
Amaterasu
ano asi opravdu jsi JAK SES NAZVAL = to je v počtu aut co se tu běžně prodává SMĚŠNĚ TRAPNĚ MÁLO (jak asi VÍŠ když zapneš k*k*tí mozeček 😐
U nás (stejně jako ve všech postsovětských postkomunistických zemích) se prodávají nová auta na firmy. Nevím teda jestli formulace na R.Č. ale😉 ale těch se prodá (jak sám píšeš) ZLOMEčeK
https😐/www.idnes.cz/…122_automoto_fdv 3/4 milionu aut z toho JEN trochu přes 200 tisíc nových a jak píšeš 1/10
čech si nové auto NEKUPUJE = kupuje si 8 let starou ojetinu (bohužel). Takže PROČ PROČ PROČ si napsal tu k*k*tinu navíc s vulgaritou navíc????? 😲 😒
U nás (stejně jako ve všech postsovětských postkomunistických zemích) se prodávají nová auta na firmy. Nevím teda jestli formulace na R.Č. ale😉 ale těch se prodá (jak sám píšeš) ZLOMEčeK
https😐/www.idnes.cz/…122_automoto_fdv 3/4 milionu aut z toho JEN trochu přes 200 tisíc nových a jak píšeš 1/10
čech si nové auto NEKUPUJE = kupuje si 8 let starou ojetinu (bohužel). Takže PROČ PROČ PROČ si napsal tu k*k*tinu navíc s vulgaritou navíc????? 😲 😒
Tak jsem asi zavodář a výjimka. Celý život lopata ve fabrice a začalo to v 99 Feldou za 225 tisíc. Prozatim skončilo u nás doma Swiftem loni v září za 350, ten byl mimochodem moje 5. nový auto. V okolí vidim málo rodin, kde by si rodina alepsoň 1-2 nový za 20 let nedokázali koupit.
Stačí normáůně pracovat, ne***t po hospodách a nevyhazovat za blbosti jako třeba za cigarety.
prober se, na tu blbou Dachnu dneska vydělá i to UKčko za pásem za necelý rok.
Stačí normáůně pracovat, ne***t po hospodách a nevyhazovat za blbosti jako třeba za cigarety.
prober se, na tu blbou Dachnu dneska vydělá i to UKčko za pásem za necelý rok.
Amaterasu
to jsi (viz statistika) dokonce VZÁÁCNÁÁÁ VÝJIMKA = takže (zasloužená) gratulace 😄
Přitom realita je zcela prostá a mají ji všichni před očima. Evropské značky podlehly bruselskému ekosocialistickému projektu s vidinou vyšších zisků. Jenže zapomněli na to hlavní - na zákazníky :-! :no:
Modely které trh chce, vymírají ve výrobních programech a místo toho přibývá EV ekologký šrot... :no: :no: :no:
Neboj bude tam místo pro (vás) oba :-!
Lidí co jsou pozadu a chtějí být pozadu a chtějí furt navěky všechno stejně = bylo a je dost. Ale vy 2 přece jen vyčníváte 😄
UŽ si vyřešil rébus = na kolik let je ropa? CO všechno se z ní dělá? ŽE jí nemáme a na rozdíl od elektřiny (nebo vodíku) si jí nevyrobíme? a na JAK DLOUHO odhaduješ CELO SVĚTOVÝ přechod na auta NE na ropu?
jednodušší je jen kvíkat = ty hloupý fanatický elektro KECY žvásty plky
jako rohYpnolovy představy o realitě v úvodním příspěvku = co je moc je moc a tohle JE MOC
"Přitom realita je zcela prostá a mají ji všichni před očima. Evropské značky podlehly bruselskému ekosocialistickému projektu s vidinou vyšších zisků. Jenže zapomněli na to hlavní - na zákazníky "....
takže za hloupého lze považovat vás...
Takže ví že BEV přišly z ameriky a v EUropě i na světě letos asi možná nej- elektromobil bude asijský https😐/www.hybrid.cz/…ckym-autem-roku/
A nejdál jsou s nimi v Číně = v Asii
Ano my EUropa jsme toho všeho součástí = takže za hloupého lze považovat každého kdo tohle neví. Realita je (spíš) něco viz Ham. 19:18 nebo Arese a rohYpnol = jednoduchá odpověď (snad) i pro toho komu není (moc) shůry dáno
Výroba klesá kvůli nedostatku čipů. Kdyby výroba klesala kvůli nezájmu zákazníků, tak by se nečekalo na nová auta rok a v řadě případů i více a čekací doby by se neustále neprodlužovaly. Zkus si objednat novou Octavii v nějaké typické konfiguraci s 1.5 TSI nebo 2.0 TDI, objednáš si, ale dodání bude za 14 měsíců i více a to ti za tu dobu dealer ještě třikrát zavolá, že se kouzlo nepovedlo a dodávka se o dva měsíce odkládá. Naopak, zájem zákazníků je obrovský, čímž netvrdím, že je obrovský o EV, ale to na věci nic nemění. Prodejci se jen modlí aby jim automobilky dodaly objednané modely, protože automobilky nestíhají vyrábět (vzhledem k tomu, že výroba vázne na nedostatku čipů) a oni si mohou vzhledem k obrovskému převisu poptávky nad nabídkou pískat ceny jaké nikdy nemohli.
Takže problém není v tom, že by automobilky zapomněly na zákazníky, ale v tom, že zapomněly na diverzifikaci rizika při výrobě čipů a teď jim to v různé míře padá na hlavu a vrací se jak bumerang.
co to je za (sorry ale) TOTÁLNÍ BLBOST že to je pravý důvod??? Kup si CO CHCEŠ a jezdi s tim JAK DLOUHO CHCEŠ
Průměrný věk se navyšuje ze ZCELA JINÝCH navíc ZNÁMÝCH důvodů = co si chlapi NE-VYMÝŠLET?????
vysvětlíš PROČ by někdo z PRAVÉHO DŮVODU čekal = a nekoupil si něco (cokoliv) nového????????????????????????????????????????????????
dneska by ČEKAL leda TOTÁLNÍ BLÁZEN https😐/www.idnes.cz/…10_ekonomika_jum?…
CO to znamená že okta je na VEDLEJŠÍ KOLEJI???
že výrobce RADŠI vyrábí to na čem má větší vejvar = to asi jo
Není pravda, že EV neomezuje ICE. Opak je pravdou. Výrobní kapacita je jen jedna. Suroviny a díly jsou taky dány. Jestli místo 60ti spalováků vyrobíme 1 EV tak EV sakra omezuje dostupnost ICE :-! :-!