Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota GR86 zná české ceny, základ pořídíte od 850.000 Kč

113 komentářů

ACE.
ted si už jen počkat. :-!
Avatar - Emel
Emel
Červenec nebo listopad? 😄
Gratuluju
ACE.
Dík, bylo mi řečeno červenec, tak doufám že v létě se už svezu.
Avatar - Emel
Emel
Zachytil jsem nějaké tamtamy, že červenec budou auta dealerů a předobjednávky, běžně objednaná auta až v tom listopadu... ale nechci šířit poplašné zprávy ani nevím jak jsi objednával 😄
Jaká specifikace? Trošku závidím...
Avatar - Dinar
Dinar
Ještě bych se závistí počkal, pořád je šance, že sem někdo bude vozit nové zetko, a to bude sice pár set navíc, ale počítám i víc auta, hlavně motoricky. 😉
Mario
tak že jsem budou vozit ofiko 400Z je nereálný , šedý dovoz možná a za raketu ( 1.2 mil apod) cena 400Z v Kanadě 750tis.kč 😒
Avatar - Dinar
Dinar
Kdyby to bylo za 1,2 tak dobrý, supra je hnusná, nemá manuál, a je za dalších 400 navrch. Jsem fakt zvědav, jestli sem bude zetko někdo vozit.
Mispulda
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - iudex
iudex
Moc by som sa na to nespoliehal a keď už, tak ten príplatok za dovoz spraví z toho auta konkurenta pre Supru, teda úplne iná cenová, ako GR86.
Avatar - Dinar
Dinar
Nespoléhám, ale šance je, s půl mega navíc za dovoz by to mohlo vyjít na 1,2 mil., pak by to bylo zajímavé.
Avatar - Emel
Emel
Zetko je hezčí a silnější... ale výkonově by mi stačilo i GR... aspoň první rok 😄
Cena Zetka bude určitě výrazně vyšší... a i mi vyhovuje koncept 2+2.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zetko má fakt zajímavý zadek, předek mi příjde s hodně rozostřeným zrakem dost zaměnitelný s Toyotou. Mne více seděl předek 370Z 😊
ACE.
Máš pravdu, Zetko je taky lákavá volba, ale nebudu kecat, peníze pro mě roli hrají a taky jsem chtěl pokud možno atmosféru, dávný roky jsem se zadokolkou (až na Miatu) nejel, tak i vzhledem k mým schopnostem (nebo neschopnosti), počítám že tohle bude tak akorát.)
ACE.
To je samozřejmě možné, počkám a uvidím. Byl jsem osobně a specifikace ta vyšší (nebo jak to nazvat) a pochopitelně manuál.
Avatar - Emel
Emel
A barva?
ACE.
Šedá, alá víc už toho opravdu nevím 😁
Ota4
Gratuluji. Těžká závist 😅😅😅
ACE.
Díky snad bude co závidět (to myslím v dobrém, první auto co kupuji aniž bych se předtím projel.)
Avatar - iudex
iudex
Gratulácia. :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ace = bombič. Vykouzleč úsměvu.
zlysoused
je takové auto za tuhle cenu úplný zázrak. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Výborná cena... hlavně vzhledem k tomu, co se s cenama aut děje za poslední dobu.
Trošku otrava je, že ten základ je Michelin Primacy (tvrdé y prosím) a ta lepší jsou Pilot Sporty... to by mě asi trošku mrzelo.
PS: proč máte v tabulce celkovou hmotnost ale ne pohotovostní? Někde jsem viděl 1275kg... možná bez řidiče.
Avatar - iudex
iudex
Hlavne kvôli tým gumám by som išiel do Executive (18" disky sú len bonus, nie nutnosť), ale je tam aj vyhrievanie sedadiel (čo sa nedá v základe dokúpiť) a alcantarové sedačky.
V letáku Toyoty je pohotovostná hmotnosť 1275 - 1314 kg podľa vývavy.
stopel
tie gumy sa nedaju dokupit? alebo su len pre tento rozmer?
Avatar - iudex
iudex
Samozrejme gumy si kúpiš aj sám, ale Toyota vyznáva klasický japonský prístup: ber alebo nechaj tak, čiže príplatky žiadne (okrem farby či gumenných rohoží).
Avatar - Emel
Emel
920 je pořád ok... jo, vyhřívané sedačky v alcantaře proč ne...
Člověk si řekne, že gumy se prostě koupí... no ale u takovýhohle auta se dá čekat, že to holt bude jezdit na pneu z výroby třeba prvních pět let... málokdo se hecne, aby to vyměnil.
Na druhou stranu - třeba to bude s těma Primacy vyladěné na "hravé chování" 😄
Avatar - iudex
iudex
Práve, kúpiš nové auto a hneď budeš vyhadzovať gumy a kupovať sadu nových za čojaviem 20t Kč? Každopádne dobré gumy sú základ a to Primacy zrovna nie sú, Pilot Sport 4 sú o dva levely lepšie gumy. Takže tých 70t by som za Executive dal (naviac u mňa je vyhrievanie sedadiel must), len tie 4 veci (18" disky, UHP gumy, alcantara a vyhrievanie) za to stoja, plus sú tam nejaké lepšie svetlá.
Avatar - Emel
Emel
Světla - jo, s funkcí posvěcování do zatáček 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky jsem si všiml, bude to asi Boží svezení a každou zatáčku posvětíš svými Michelin Primaci... 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
Ty jsi dělal přímé srovnání, že píšeš o 2 levelech? Já níž píšu, že mě naopak Primacy překvapily, jak dobře držely.
Avatar - iudex
iudex
Viď nižšie.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Hele, já byl hrozně nas.ranej, že mi na 508 SW GT nedali Piloty, jak dávali vždycky a přišlo to na Primacy, ale nakonec jsem se divil, jak držely. Zkoušel jsem to rvát do zatáčky na mokru v docela velký zimě pod 10°C a ani se nehnuly. Ony i ty Primacy se pečou v mnoha specifikacích a rozdíly tam budou. U sporťáku asi oceníš víc, že zadek bude lepit, ale projeví se to jen v extrému.
Avatar - iudex
iudex
To je trošku idealizovanie, mal som Primacy (na dvoch autách) a mal som Pilot Super Sport (predchodcu Pilot Sport 4) a teda viem, aké boli medzi nimi rozdiely. Primacy sú o level až dva nižšie. Alebo naopak, ak si mal pocit, že Primacy super držia, tak z PS4 by si bol unesený. Aj keď teda na bežnom rodinnom aute asi limity PS4 posunuté hodne ďalej oproti Primacy asi neoceníš. Ja by som na športiaku rozhodne chcel PS4.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jak říkáš, na normální silnici a s normálním autem to nepoznáš. Na okruhu ve sporťáku asi ano.
Avatar - Emel
Emel
Obecně je Primacy guma na běžný ježdění optimalizovaná spíš na výdrž a Pilot Sport jsou high-performance optimalizovaný na jízdní vlastnosti. Může se to třeba projevit při větším drcení na okruhu. Ale jinak jo, i Primacy jsou slušně hodnocený gumy - na normální auto.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Určitě ve sporťáku a na okruhu rozdíl bude. Ale na silnici v běžném voze rozdíl těžko poznáš. Já na testy moc nedám, ale na zkušenosti z provozu ano. A stejně, jako mě Primacy překvapily, tak mě překvapily i Continental Premium Contact 5 co mi dali na Pašíka. Ty držej neskutečně. Zato předchozí údajně skvělé Dunlop SP Sport Maxx byly naprosto příšerný. Auto furt jen hrabalo, smýkalo se, drnčelo. Gumy hlučné, nepohodlné atd... A všude se na ně pěly ódy.

Stejně nakonec záleží hlavně na stáří. Po 3 letech jsou všechny značky zralý na vyhazov.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Dunlop SP sport Maxx jsem měl na 3 autech a jsou to jedny z nejlepších pneumatik co jsem měl. Současně jsem měl na dalším autě i ty Primacy a naopak bylo znát u nich, že jsou je mnohem horší při běžné jízdě, brzdění nebo rozjezdu. Asi i u jednotlivého typu záleží na rozměru.
Avatar - white label
white label
Dunlop Sport Maxx (225/40/18") za mě taky docela o ničem.
Měl si někdy třeba Michelin PS4/PS4S?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Bohužel neměl. Jen slíbený a místo nic přišly ty Primacy. A byly OK.
Sorry, odpověděl jsem dřív, než jsem si všiml, že to nebylo na mě.
Avatar - white label
white label
To je jedno, každopádně ty Sport Maxxy byly (mimo jiné) hlučné, a to byly jako výbava z prvovýroby.
Ale taky jsem se už setkal se stejnou značkou a typem pneu, jen jiný rozměr a jiné místo výroby, a úplně jiná kvalita.
Na jaro už mám nachystané novinkové Michelin PS5.
Avatar - Mokrous
Mokrous
U mě to byla taky prvovýroba a jak jsem psal výše, taky hlučný.
Avatar - iudex
iudex
wl: a na aké auto? Na daily si tuším nedávno menil a na víkendovke si nemohol stihnúť zodrať.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Prase aby se v tom vyznalo. Já se na ně taky hrozně těšil a byly fakt příšerný. Podle mě co kus to originál. Každej rozměr je navíc z jiný země atd... Dnes se nedá věřit vůbec ničemu.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Pneumatika se dá brát jako regulérní součást zavěšení, nelze porovnávat rozměry, nelze vycházet zcela ze zkušeností z jiných aut... A ano, ještě tady jsou různé výrobní závody toho samého modelu a občas i falsifikáty. Je to zkrátka velmi individuální 😄
Avatar - white label
white label
Na těch 18" to (mimo jiné) bude rozhodně vypadat líp...
Avatar - iudex
iudex
Jasné, bude. Ale GR86 je pomerne malé autíčko a opticky znesie aj tie 17ky so cťou, naviac tie 18ky sú čierne, čo mnohým nesedí. Ale ako píšem, išiel by som do 18" s PS4.
Avatar - miromen
miromen
Tohle jsme před lety řešily u takove uťapliny jako je Polo GTI, ktere dostalo v zakladu take Primacy a jednomu majiteli to bylo vcelku jedno. Pro většinu však nechapačka kdy s napisem GTI si dostal tuhle "spodinu".
Zde je sice cena celkem lakava, ale tu a tam to jistě bude znat jen bych nečekal, že se bude šetřit i na pneu.
Zde bych čekal již v zakladu, alespoň slušne PS4 no spiš již novy model PS5, ale idealně GY Eagle F1 SuperSport nebo, když už zustat u Michelin tak PS4+.
Avatar - white label
white label
Michelin PS4+ má být co?
Pokud myslíš PS4S, tak ty se v těchto relativně malých rozměrech nenabízí.
Avatar - miromen
miromen
Pišu + myslim S. 😲
Vim, že v 17" se nedělaji, ale v 18" by měli byt byť vim, že tam byla nedostupnost, ale to bylo někdy loni. Možna v knk rozměru na GR nejsou vubec ani u těch 18"... v tom připadě bych vsadil na jinou značku.
Avatar - iudex
iudex
Jj, žiaľ ani v 18". ;-\
Avatar - miromen
miromen
Ony jsou v 18", ale u běžnějšich 225/40. A koukam zde je rozměr na pytel tedy 215/40 a u těch zrovna neni na vyběr. Jedině snad docela oblibene Toyo Proxes TR1.
Avatar - Emel
Emel
Viděl jsem nějaké testy, kde ty Toyo úplně nezářily... třeba tady: https😐/www.tyrereviews.com/…er-Tyre-Test.htm
Conti SC 7 nejlepší (s pihou na kráse v podobě horší odolnosti proti aquaplaningu), potom PS4S s výhradami k pocitu z řízení, Potenzy (horší hlavně v parametrech jako hluk, komfort, spotřeba + aquaplaning), GY F1 (skvělý na suchu, mizerný na mokru)... pak Nankang a Kumho a až pak Toyo.
Avatar - iudex
iudex
Lenže to sú väčšinou gumy, ktoré sú v rozmeroch pre GR86 (215 R17 resp R1😄 nedostupné. Ja tiež budem mať problém pri mojich 225/45 R18, že tam nie je moc výber, chcel som PS4S, ale nie sú, jediné solídne gumy v tom rozmere sú Goodyeary F1 SuperSport.
Avatar - Emel
Emel
...a v testu jsou Sport A a ne TR1... nojono, ale test je hezky udělanej
Avatar - iudex
iudex
Jo, ten web je na testy gúm špička, väčšinou sa nimi riadim.
Avatar - white label
white label
PS4S sice nejsou v 225/45R18, ale jsou v něm PS4 a už i PS5!
4S sice budou o něco lepší, ale poměr cena výkon je zřetelně na straně PS4, tím spíš, že u PS4/PS4S není silnou stránkou životnost. A právě PS5 mají mít lepší životnost, než PS4 a za cca stejné prachy. V rozměrech, kde si lze vybrat mezi PS4 a PS4S si ten hodně velký cenový rozdíl 4S obvykle neobhájí, a v duelu s PS5 to bude mít (v tomto ohledu) PS4S ještě těžší.
Avatar - iudex
iudex
Neviem, zatiaľ som žiadne testy novej PS5 nečítal, ale v princípe je PS4/PS5 trieda pod PS4S.
Ale verím, že to budú veľmi dobré gumy, takže by som ich do budúceho výberu určite vzal, notabene keď v danom rozmere nemôžem moc vyskakovať.
EDIT: tak aj PS5 vypadávajú, síce sú 225/45 R18 dopredu, ale dozadu potrebujem 255/40 R18 a v tom rozmere nie sú.
Avatar - miromen
miromen
Tohle je jiny a větši rozměr. Ale ty micheliny v jizdě jsou co tak koukam trochu slabši i jinde. A jeden kluk ma srovnani na 17" u stejneho auta pravě PS4 vs TR1 a piše, že ty PS4 jizdně zaostavaji nejsou tak přesne jak TR1, ktere maji navic lepe fungujici bočnici, ale zaostavaji oproti PS4 na mokru. Prostě PS4 jsou univerzalnějši.
Zde je v klasičtějšim rozměru v 18" taky jedno srovnani...

https😐/www.youtube.com/watch?…

A mužu řict, že jizdně jsou ty GY jednoduše řečeno vyborne. Idealněji fungujici bočnici, už si ani nedokažu představit.
Avatar - Emel
Emel
Nedá se úplně říct, že by PS4S byly slabší v jízdě... ve všech disciplínách jsou v top 3-4... a to je asi to, co u normálního auta chceš - zabrzdit na mokru atd. Ale pro vyloženě sportovní auto je pocit z řízení klíčový a tam se zdá, že jsou i lepší volby. Hlavně ta nová Conti vypadá zajímavě... a odpovědí na ně snad bude PS5.
Avatar - miromen
miromen
No pravě po te jizdni strance jsou zřejmě lepši volby. A ten kluk co ma to srovnani piše, že pro něj jsou ty PS4 spiš zklamanim, ale že jako univerzaly fajn. Jasně PS4S, už je zase jina pneu, ale je v omezenych rozměrech a ta Conti je tušim ještě vic omezena a v 18" neni vubec.
Ja třeba rad zkoušim nove věci, i když u pneu, už se mi to několikrat nevyplatilo. No teď jsem pořidil na leto jine a lehči disky a teď po zkušenostech z GY SS se mi pravě vubec nechce e😜erimentovat a zřejmě budu volit jistotu. A třeba takhle od stolu se mi vic zamlouvaji než PS4 spiš GY asymm.5 a i ty maji nastupce v podobě 6 vydani.
Chtělo by to z toho webu nějeke co nejrychlejši srovnani, ktere by mě možna ještě zviklalo
Avatar - Emel
Emel
Conti v 18" jsou... třeba moje 245/45😒br />https😐/pneuapp.cz/…-letni-pneu.html
Avatar - miromen
miromen
Tak to jsem netušil. Takže rozměr pro středni třidu.
Možna časem conti rozšiři nabidku i v jinych profilech.
Avatar - Emel
Emel
Jo, myslím, že se to postupně bude rozšiřovat.
245/45/18 je i na střední třídu spíš větší guma (jak šířka, tak profil).
Avatar - white label
white label
Zatím je to (245/45) jediný rozměr CSC7 v 18"! Shodou okolností ho mám na allroadu.
https😐/www.continental-pneumatiky.cz/…y/sportcontact-7
CSC byly moje vyloženě oblíbené letní pneu, ale jen do doby, než přišly nepovedené CSC5. :no:
Jsem rád, že CSC vrátily na vrchol, ale v rozměru 225/40/18" (aspoň zatím) nejsou, proto jsem teď vzal PS5.
Avatar - Emel
Emel
MPS5 nebo CSC7 je docela dilema... a docela bych už nový gumy na léto potřeboval. Cenovka je řádově podobná, něco kolem 3,5-4t.
Avatar - white label
white label
Myslím, že v obou případech to bude velmi dobrá volba...
Avatar - miromen
miromen
No to by bylo sice na jednu stranu fajn, ale na tu druhou bych měl o dalšho kandidata vice a už tak opět špekulluji. A bohužel zatim nemam na leto žadne pneu.
Jako zatim se nejvic přiklanim k těm GY supersport, ale jako alterntivy mam buď PS5 nebo GY asymm.6 což jsou vlastně pneu jizdně o řad niže, ale zase nova směs či dezen mužou přinest nějake vyraznějši zlepšeni, ale samo taky naopak a nemusi se to u jednoho či druheho až tak vydařit.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Miromen: Nevím hele... TR1 je obecně hodnocena jako dost mizerná UHP pneumatika a já to můžu jen potvrdit. Ke Conti a Miche bych ji vůbec nedával do jedné věty. Není to tak hrozné jako předchůdce T1R, ale žužlavá bočnice a mizerný feedback zůstaly.

Není mi vůbec jasné, jak tyhle budget řady od Toyo dosáhly takového věhlasu, protože těch internetových mouder, jak to drží a sedí, se nese spousta už od zmíněné T1R... A přitom neznám jediného náročnějšího řidiče, který by s nimi byl spokojen.
Avatar - miromen
miromen
Hele rozhodně nejde o žadneho BFU a je si naprosto jisty tim, že ty TR1 jsou jasně lepši než PS4 ne však PS4S o kterych na zakladě zkušenosti s PS4 ma jiste obavy a kdyby v jeho rozměrech byly v nabidce tak by o nich ani neuvažoval. A jasně piše i o nevyhodach TR1, ale ty jsou pro něj podružne a ma u pneu jasne zacileni.
A pujde i o knk rozměr no a když se podivam na ten zde zminěny web tak zrovna micheliny v nějake ovladatelnosti, přesnosti a zpětne vazby maji vuči nejlepšim zrovna rezervy a nejde jen třeba o GY, ale tušim i Bridgestone jsou na tom lepe. A tohle bude zrovna vlastnost, ktera bude i dobře rozlišitelna.
Avatar - Emel
Emel
Hodně lidí jezdilo od Toya různý semislicky, R888 apod... tak je možný, že jde obliba značky přes tyhle speciální kousky?
Avatar - iudex
iudex
Tak to bude aj podľa mňa, semislicky od Toyo sú veľmi obľúbené, lebo sú slušné a hlavne o hodne lacnejšie, ako semislicky renomovanejších výrobcov. A tak sa možno tá povesť preniesla na bežné cesťáky, ale zjavne neprávom, tie cestné Toyá vždy okupujú posledné priečky v testoch.
Avatar - fOE
fOE
Cena, vykon, koncepce, vybava... to uz se dnes nevidi, doslova zjeveni. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Za ty peníze, bez debaty. :yes:
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Tady už snad výkon bude rel. stačit, přeci jen motor je o 20% objemnější... Za ty peníze a v kombinaci s rozumnými provozními náklady (zejm. únosná cena rychle mizejících pneu) je to super hračka. Interiér také fajn - moderní tak akorát :yes:
Avatar - iudex
iudex
Jj, 6,2s, to už je konkurencieschopné (len nekupovať automat, ten to zase zhorší).
Avatar - iudex
iudex
Bez diskusie, za toto a za tú cenu palec hore. :yes: Že splnili sľub, že to bude lacnejšie, ako GR Yaris som popravde nečakal, o to viac super. Teda... vČechách, u nás je to drahšie, ako GY Yaris (síce o málo, ale je, GR86 začína na 33990 eur a Executive je za 36390 eur).
Avatar - white label
white label
Jasně...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, cena, výkon, koncepce, vše skvělé, určitě bych se svezl, ale.... já nevím proč, mne se tak nějak extra nelíbí. Neříkám, že je ošklivá, ale původní GT86 se mi líbila více, tohle je takové moc "ocucané" a uhlazené, vůbec by jí neuškodilo přidat trochu na dravosti, když vedle toho vidím "naštvaný" kukuč YAGRU 😊
Avatar - Dinar
Dinar
Já to mám opačně, ta nová mi přijde designově lepší, není to dokonalé, ale tmavší barva, světlá kola, celkem pohledné auto, na toyotu. 😉
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, je to síce podobné, ale nová je v detailoch i celkovo krajšia. Ešte sa mi páči ten ducktail, ktorý je v USA v tej vyššej výbave (u nás to tam nevidím): https😐/images.cars.com/…r--rear--red.jpg
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je hned trochu zajímavější :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne by tohle sedělo na nějakého Němce, ale od japonce čekám trochu toho Sci-Fi 😁

Podobně na mne kdysi působil Nissan 350z, nejdříve se mi nelíbil vůbec, pak trochu, pak jsem se s ním svezl a všechno bych mu odpustil, vím, že to nebylo nic extra, ale pro kluka, co do té doby řídil HTP to byla pecka 😒]

Alespoň trochu nějaké to křídlo a jiná barevná kombinace 😊
Avatar - Dinar
Dinar
Jj, původní 350z nebylo extra dobré auto, ale vypadalo výborně, nové zetko jde designově spíš za ním než za 370z naštěstí. To se mi líbí moc. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tobě se 370 nelíbí? Mne jo 😁

Já jsem asi pln takových těch stereotypů, ale když už japonský sporťák, tak musí vypadat trochu pouťově 😁 A to se mi na 370z líbí. Ale zase se to nesmí přehánět, třeba některé verze už jsou moc.

http😐/www.sportovnivozy.cz/…-nissan-370z.jpg

Něco takového mi příjde zajímavější, než pak ty tuzingy

http😐/www.japan-cars.cz/…otorsports-8.jpg


Nové Z má fakt pěknej zadek, to se mi líbí taky více.
Avatar - Dinar
Dinar
Nelíbí se mi základní linka, je to takové zdrclé, tvar zádě vypadá jak do prd...e nakopnutá kočka. Ale proti gustu... 😄
Avatar - speedfred
speedfred
"tvar zádě vypadá jak do prd...e nakopnutá kočka"
😒] 😒] 😒] 😒] ...som sa skoro zo stoličky vyvrátil. :yes:
Avatar - white label
white label
To je Dinarův tradiční styl ala "fauna konfrontace"... 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] Ok...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nakopnutá kočka. To je 😁 😁 😁 😁
Jsem málem dopadl jak speedfred
Avatar - woody-alien
woody-alien
😒] 😒] To je přirovnání... 😒]

Já bych to určitě snesl, ale je to takové neharmonické, to máš pravdu. Teď mě napadá, že bychom to mohli dát do nějaký slovníku design žargonu.
jako do prd...e nakopnutá kočka = postrádající ladnost 😒]
Avatar - iudex
iudex
Pridal by som to k webpalovej "močiacej fene" = s opticky ťažkým padajúcim zadkom. 😁
Avatar - white label
white label
To je právě ta Dinarova močící fena, na kterou jsem narážel, webpaja není její autor, jen uživatel.
Avatar - miromen
miromen
No nevim vzhled je jedna věc, ale zatim co Yaris GR mi prakticky vubec nedava smysl tak GR86, už mi rozhodně smysluplne přijde.
Avatar - hugino
hugino
Je to auto pre špecifickú klientelu ale úprimne za mňa pri rovnakých prachoch +/- by bola s manuálom lepšia voľba Focus ST alebo aj sa to bojím napísať Golf GTI.To červené podsvietenie klímy je už dávno OUT.
Avatar - Ozzman
Ozzman
GTI a ST jsou jiná koncepce, já bych si taky jako jediné auto radši zvolil HH či Hotkombi, ale tohle je auto jen pro radost z jízdy 😊
Avatar - speedfred
speedfred
Keď niekto chce iba RWD a tento výkon stačí?
Avatar - iudex
iudex
Kto pozerá po zadokolkovom kupé, tak asi neberie ako alternatívu hatchback v predokolke, proste úplne iná cieľová skupina.
Ja som bol z tých, ktorí GT86ke vytýkali, že ju strčí do vrecka hocaký hotheč, ale teraz je to už výkonovo a dynamicky OK (stovka za 6,2s je lepšia, ako to GTI).
Avatar - woody-alien
woody-alien
Že já si vždycky vzpomenu na Cimrmany.

"Heleďte, to bylo hezký, jak se s námi Suk loučila: specifická klientela, to už mi dlouho nikdo neřekl...." 😁

Nic proti (povedeným) H-H, ale jak píše nejen iudex, okouzlen relativně lehkým zadokolkovým kupátkem s už docela slušným výkonem a doufejme řidičským naladěním, jen těžko budeš FoST nebo GTI vnímat jako relevantní konkurenty. A v tom případě je mi červené podsvícení klimy celkem u pr...mi na něm nezáleží. 😉
Avatar - white label
white label
Jasně, fwd hh, to je jiný svět...
GeekStar
Nechápu, jak to dokázali v dnešní době nabídnout za takovou cenu. Líbí se mi čím dál víc a musím přiznat, že už se docela houpu. Možná se i rozhoupu 😄
Avatar - Emel
Emel
Taky se houpu 😁 :yes:
Měl jsem v plánu koupit časem za 500 nějakou slušnou ježděnku BRZ, ale tohle je o kus jinde a nový se zárukou...
Avatar - iudex
iudex
Húp sa pekne, húp. 😉 V kontexte tejto ceny kupovať jazdeného predchodcu s nedostatočným motorom, to by si si vyčítal.
A mimochodom za 500t nájdeš BRZ len ťažko, na sauto je ich 8 a najlacnejšie je za 550t, a to je dosť olietané (140t km), ostatné sú značne nad 600: https😐/www.sauto.cz/…sobni/subaru/brz?…
O to viac má zmysel nová GT86ka.
Avatar - Emel
Emel
Neboj, já to sleduju... tohle by majitel za 500 pustil, čas od času nějaká nabídka vyplave
https😐/auto.bazos.cz/…al-62-tis-km.php
Vzhledem k tomu, že bych s tím nejezdil služebně, tj. není možnost odečíst DPH... tak je tohle za půlku. A vzhledem k tomu, že takový auto k ničemu nepotřebuju a je to jen hračka, na kterou nebudu mít čas... no, ještě se chvíli pohoupu 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
To BRZ vypadá fakt dobře.. :yes: :yes:
Avatar - iudex
iudex
Keby to bola rovnaká generácia, tak OK. Ale minulá generácia vs aktuálna, 9-ročné vs nové, 200k vs 234k... a dať za to stále nie malé peniaze, cca. 60% ceny nového, neviem. Naviac nová generácia bude (s poukazom na to, že sa bude predávať len 2 roky) na hodnote klesať len veľmi pomaly.
Avatar - Emel
Emel
I já bych se spíš přikláněl k novýmu... ale rozdíl 40% je dost a moje "zadání" (tj. auto bude stát na ulici, najezdí nízké jednotky tisíc km za rok) plní i ta ježděnka. No, jak to hezky vystihl Geek... houpu se 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já se nehoupu, já se musím minimálně posadit a lépe svézt, jestli se mi vleze zadek do sedačky bez otlačenin za půl hodiny jízdy
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já teda žádný otlačeniny nemám.... 😁 😉
Avatar - iudex
iudex
Vieš ako, keď investuješ veľa do jedla, musíš aj do väčšieho auta. 😒]
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jedno z posledních zábavných aut s normálním motorem a v ceně obyčejné Octy v dieselu. Hodně dobré.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
No jo, jenže ta okta na dálnici bere 5l a někomu dokonce naftu vyrábí 😒] 😒]
Bez legrace - GR86 je super volba 😄 A s nestejně dlouhýma svodama bude mít zajímavý "Subaru" sound
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
...na nákup takové věci. Silně zvažuju, že se taky stanu jménem v čekací listině. Zítra jdu do Toyoty zjišťovat detaily... Resp. jestli bych se mezi zájemce vlezl i v pozdějším termínu nebo se to všechno rozpráší v první vlně a kvóta bude pryč. 😄
Avatar - iudex
iudex
Jj, vraj záujem o GR86 je veľký, čo ostatne potvrdzujú aj tunajšie reakcie, málokedy má nejaké auto také unisono pozitívne prijatie, ale hlavne takú zaujímavú cenu. Takže zrejme zistíš v Toyote, že objednávok už majú kopec a možno aj vyčerpané kvóty. Mimochodom objednal vraj aj Jakub Rejlek.