Testy
kolega vrtkoleno, stěžoval si, že i při mírném zrychlování tento pohon v RAVce zbytečně točí motor.
Amaterasu
to je tvá reakce na: "motor je SKVĚLE odhučněn, krásně plynule zrychluje a po většinu jízdy o něm prakticky nevíte"? 😉
Zkus novou RAVku verze Lexus NX 350h AWD = s elektromotory 134kW + 40kW :yes: 😄
Zkus novou RAVku verze Lexus NX 350h AWD = s elektromotory 134kW + 40kW :yes: 😄
.... tak nevím.... zvenku takové podivné, vnitřek totálně zastaralý a motor poměrně vydechlý.... v základu za 1,3 mio?
nevím, zdá se mi to tak o 300 litrů dražší než by mělo být.... jinak funkčně asi nic proti, ale za ty prachy bych chtěl prostě víc dynamiky a estetiky....
Ostatně, prodeje asi celkem jasně ukazují, co si o tom myslí zákazníci....
nevím, zdá se mi to tak o 300 litrů dražší než by mělo být.... jinak funkčně asi nic proti, ale za ty prachy bych chtěl prostě víc dynamiky a estetiky....
Ostatně, prodeje asi celkem jasně ukazují, co si o tom myslí zákazníci....
Amaterasu
takový OPAK hodnocení v testu = jistě 😄
Do dnešního světa se (bohužel) těžko hledá vhodnější auto https😐/www.driving.co.uk/news/jeremy-clarkson-lexus-es-dull-car/
Do dnešního světa se (bohužel) těžko hledá vhodnější auto https😐/www.driving.co.uk/news/jeremy-clarkson-lexus-es-dull-car/
za 1,3 si muzes vzit opravdu premiovy zadokolkovy 320e, ktery navic prida komfortni dlouhou jizdu na elektrinu, dokonalej infotaiment a ideal rozlozeni vahy. Jako bonus bude uspornejsi. Ok, nebude to plna palba. Nebo vzit superba iv v LK. Oboje bude mnohem rychjesi, jizna na elektrinu je v obojim delsi a tedy mnohem prijemnejsi a oboje bude navic lepsi i na dalnici. Proc bych si sakra mel testovany auto koupit. To je jak RX, realne jenom pro fandu. Platforma naprd, cena mnohem lip jezdici opravdu premie
Amaterasu
nebo zadokolkový IS = když přidáš dokonce ve verzi https😐/www.garaz.cz/…us-is-f-21006766 a viz Vaculík spolehlivost i nejstarších kusů https😐/www.auto.cz/…-supersedan-1781 je (na kategorii aut = a proti německé konkurenci) až neuvěřitelná
jinak nic proti 3ce = ale viz já 17:40 citát z testu😉
jinak nic proti 3ce = ale viz já 17:40 citát z testu😉
isf ma znamej a uz je v tom taky druhej motor, otackovy atmosfery jsou snad krom 63 (6,2) AMG pruser vzdycky.
Spolehlivost nech bejt, ber to tak, ze kdyz se ti posere bmw dostanes jiny bmw😊 .... A nerikej mi, ze si to nekdo kupuje na 10 let.
Spolehlivost nech bejt, ber to tak, ze kdyz se ti posere bmw dostanes jiny bmw😊 .... A nerikej mi, ze si to nekdo kupuje na 10 let.
Amaterasu
Jo jsou takový = a v poruchovosti BIG EXTRA VELKÝ ROZDÍLy
ale furt větší věrohodnost realita a LEPŠÍ když někdo napíše (u málo poruchovýho) JÁ ZNÁM případ kdy se porouchalo NEŽ jak je tu časté (u sakra poruchový věci) JÁ měl a ten můj kus NE 😁 :-!
ale furt větší věrohodnost realita a LEPŠÍ když někdo napíše (u málo poruchovýho) JÁ ZNÁM případ kdy se porouchalo NEŽ jak je tu časté (u sakra poruchový věci) JÁ měl a ten můj kus NE 😁 :-!
O to tady jde, pro tchýně a neználky asi celkem cajk, tady jsi ale na automobilovém server, a pro lidi, které baví auta, je tahle Toyota ekvivalentem vystoupení Kelly Famlly na rockovém festivalu: Miloše Zemana na setkání bankéřů centrálních bank. Vaculíka na srazu motoristických novinářů. Chápeš?
Amaterasu
ne nechápu = fakt mám PROBLÉM lidi jako si ty chápat :-!
Kelly family na rockovém festivalu. :yes:
Amaterasu
Kelly family = to je URÁŽKA snad i pro Dacii
zajímavý jak ty největší BLEKOTy m(ív)aj ohlas :😉
tohle je viz tenhle test i https😐/www.driving.co.uk/news/jeremy-clarkson-lexus-es-dull-car/ do TOHOHLE světa IDEÁLní volba
zajímavý jak ty největší BLEKOTy m(ív)aj ohlas :😉
tohle je viz tenhle test i https😐/www.driving.co.uk/news/jeremy-clarkson-lexus-es-dull-car/ do TOHOHLE světa IDEÁLní volba
😁 😁 :yes:
Amaterasu
Viz já 21:20 😉
hele že sou Audi A4 a A6 konstruovaný jako PŘEDOkolky = to ti taky vadí? U Lexu je úmyslně ES masovka takže přední pohon kdo chce pro toho je klasická zábavná zadokolka IS = všechny generace s 6tiválcem od druhé do teď i s V8 https😐/www.autorevue.cz/…vor-a-svou-krasu
chce to slušnou křeč stěžovat si že má Lexus oba (tak trochu) extrémy 😄
No a pravdu má (klidně dodej bohužel) Jeremy Clarkson = prostě ES je do reálnýho světa IDEÁL Kdo chce tak třeba to IS s pětilitrem nebo Yaris GR nebo tak, ale to je pár lidí DAV si kupuje (místo Superbu) Lexus ES
hele že sou Audi A4 a A6 konstruovaný jako PŘEDOkolky = to ti taky vadí? U Lexu je úmyslně ES masovka takže přední pohon kdo chce pro toho je klasická zábavná zadokolka IS = všechny generace s 6tiválcem od druhé do teď i s V8 https😐/www.autorevue.cz/…vor-a-svou-krasu
chce to slušnou křeč stěžovat si že má Lexus oba (tak trochu) extrémy 😄
No a pravdu má (klidně dodej bohužel) Jeremy Clarkson = prostě ES je do reálnýho světa IDEÁL Kdo chce tak třeba to IS s pětilitrem nebo Yaris GR nebo tak, ale to je pár lidí DAV si kupuje (místo Superbu) Lexus ES
jízdní výkony školy rapid 1,2 TSI, design ve stylu 500 let staré pagody, cena 1,3 mil. To bude bestseller!
Amaterasu
to ne bude = to JE (důvod i místní chvála😉
ES je léta docela hit NEJ prodávanější model značky
TOBĚ přejme (navěky) tu škodu rapid 1.2 tsi = místo tohohle 😉
ES je léta docela hit NEJ prodávanější model značky
TOBĚ přejme (navěky) tu škodu rapid 1.2 tsi = místo tohohle 😉
To je tak blbá reakce, že mě nenapadá jak na to rozumně reagovat. Vzdávám se!
Amaterasu
Mě ultra blbý přišlo to o jizdních výkonech rapidu 1.2 tsi = a taky sem to nevzdal 😉
Kontrolní otázka: DO KONCE ŽIVOTA zadarmo TOHLE lexus 2,5 hybrid nebo škodoVWka rapid 1.2?
Kontrolní otázka: DO KONCE ŽIVOTA zadarmo TOHLE lexus 2,5 hybrid nebo škodoVWka rapid 1.2?
Jako jestli škodovku za 400.000, nebo Toyotu za trojnásobek, se stejnou spotřebou, zrychlením nebo max. rychlostí ? To jsem myslel, že umíš vymyslet náročnější otázky…😄
Amaterasu
Takže radši tu škodoVWku = no viz já (už) 18:45 přejme ti jí 😄
to jsem myslel že umíš vymyslet líp = ale chceš (navždy) rapid 1.2
Já radši navždy TUTO úroveň
to jsem myslel že umíš vymyslet líp = ale chceš (navždy) rapid 1.2
Já radši navždy TUTO úroveň
Chápu, tobě auto kupují rodiče, takže cena neřešíš. V takovém případě samozřejmě je Toyota o chlup lepší.
Amaterasu
no NETREFIL si doslova NIC = to je to vaculíkovo pravidlo, když člověk neví a jen si (všechno) vymýšlí
JÁ tohle auto nechci = ale škodoVWku rapid 1.2 místo tohohle TUPLEM NE 😉
JÁ tohle auto nechci = ale škodoVWku rapid 1.2 místo tohohle TUPLEM NE 😉
Vidíš, na tomhle se shodneme, tuhle Toyotu prostě ani já ani ty nechceme!
Amaterasu
tak ZASE MIMO = tohle není Toyota :😉
ROZDÍLy vlastně viz i tenhle test
na tom že tenhle Lexus SAKRA RADŠI než škodoVWku rapid 1.2 = se ale ROZHODNĚ NEshodnem!!!! 😉
ROZDÍLy vlastně viz i tenhle test
na tom že tenhle Lexus SAKRA RADŠI než škodoVWku rapid 1.2 = se ale ROZHODNĚ NEshodnem!!!! 😉
A tak mám dneska dobrý den, co bych tě nenakrmil. Jasně že ta Toyota je trochu lepší než Rapid, taky stojí 3x tolik. Kdyby stála nějakých 650k, 700k, byla by k diskuzi. Ale takhle tragické auto za 1,3 mil…. Jako nebuď směšný.
Amaterasu
Nojo mě to MACHROVÁNÍ a PLÁCÁNÍ tak chybí = například auto vyrobenýmu v úrovni VIZ TEST říkat toyota a uznat že teda asi je lepší než škodoVWka rapid 1.2 😉
hele JAK SI vysvětluješ SVÉ tak extra rozdílné závěry a (i tohohle) testu??
hele JAK SI vysvětluješ SVÉ tak extra rozdílné závěry a (i tohohle) testu??
To je právě to tvoje nepochopení psaného textu. Já nekritizuji to auto jako takové, své zákazníky si jistě najde. Já ho kritizuji z pohledu nadšeného řidiče, petrolheada, člověka, který má rád auta. A z tohoto úhlu pohledu je to prostě střep.
Amaterasu
no tak to JISTĚ = to si KRITIKU zaslouží (dost nad) 90% světové produkce = myšleno včetně prémiovek😉
Z pohledu nadšeného řidiče, petrolheada, člověka co má rád auta = je vlastně (skoro) VŠECHNO střep. To piš až na VZÁÁÁÁCNÉÉÉ VÝJIMKY typu Toybaru BRZGR86 a Supru a pár dalších VÝJÍMEČNÝCH VÝJÍMEK furt všude a nikdy jinak
od toho máš (u LEXUSu) https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 teď i https😐/www.wikicars.cz/…iolet-roku-2021/ tohle je klasická (no NE česká = pro čechy😉 masovka = prostě Pašík👋Superb (Camry a Avalon a tohle) pro petrolheada podobně zábavnej = jen holt ve všem líp udělanej😉
Tohle = viz Jeremy Clarkson nebo i tenhle nic moc místní test. TO JE REALITA
Ty si ale plácal o rapidu 1.2 = kdybys tam aspoň napsal ten (ne moc poVWedenej https😐/autobible.euro.cz/…izela-ze-zaberu/
MÁŠ říct že ti šlo o srovnání s Toyotou GR Yaris https😐/www.auto.cz/…ta-co-dal-142285 apod
Z pohledu nadšeného řidiče, petrolheada, člověka co má rád auta = je vlastně (skoro) VŠECHNO střep. To piš až na VZÁÁÁÁCNÉÉÉ VÝJIMKY typu Toybaru BRZGR86 a Supru a pár dalších VÝJÍMEČNÝCH VÝJÍMEK furt všude a nikdy jinak
od toho máš (u LEXUSu) https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 teď i https😐/www.wikicars.cz/…iolet-roku-2021/ tohle je klasická (no NE česká = pro čechy😉 masovka = prostě Pašík👋Superb (Camry a Avalon a tohle) pro petrolheada podobně zábavnej = jen holt ve všem líp udělanej😉
Tohle = viz Jeremy Clarkson nebo i tenhle nic moc místní test. TO JE REALITA
Ty si ale plácal o rapidu 1.2 = kdybys tam aspoň napsal ten (ne moc poVWedenej https😐/autobible.euro.cz/…izela-ze-zaberu/
MÁŠ říct že ti šlo o srovnání s Toyotou GR Yaris https😐/www.auto.cz/…ta-co-dal-142285 apod
Když chybí argumenty, nastoupí demagogie, typický Hamuna . Nesrovnával jsem celé auta, ale pouze jízdní výkony. A ty jsou tyhle Toyoty tragické, na tu cenu! A proto je to smutný faktem je, že Škoda rapid 1,2 TSI má jízdní výkony prostě lepší, pouhá fakta. Na tu cenu a nablýskaný znáček rádoby prémie je to prostě ostuda.
To že nejsi petrolhead a ani vzdálené nerozumíš tomu autům tady všichni ví. To ale není žádná ostuda, já zase nerozumím třeba audiu. Jenom je směšné, jak tady pronášíš silné soudy a přitom pravděpodobně ani neumíš dobře řídit.
To že nejsi petrolhead a ani vzdálené nerozumíš tomu autům tady všichni ví. To ale není žádná ostuda, já zase nerozumím třeba audiu. Jenom je směšné, jak tady pronášíš silné soudy a přitom pravděpodobně ani neumíš dobře řídit.
Střep? To je jako říct, když máš rád ty přirovnání, v luxusní rybí restauraci, že jestli nemají hovězí stejk tak ať to radši zavřou, protože stejně zkrachují.
Protože nezkrachují, stejně jako těch Lexusů se prodá po světě mraky...
Protože nezkrachují, stejně jako těch Lexusů se prodá po světě mraky...
jo, ten střep je to jenom z určitého úhlu pohledu. Jednak je to auto v zásadě pomalé, a jednak vypadá strašně. Věřím, že ve spolehlivosti, nebo třeba statistice krádeží, může být docela na špici.
Měním střep na z hlediska jízdních výkonu a designu.Nebo možná uznávám, že střep je moc silné slovo, to auto mně prostě naprosto míjí. A dělám si z toho legraci.
Mě se některé Lexusy líbí a některé jsou asi nejlepší auta v kategorii, ale tenhle tedy….pro mně to není Lexus. A dost mě udiví, pokud zrovna tenhle model bude lámat prodejní rekordy.
Měním střep na z hlediska jízdních výkonu a designu.Nebo možná uznávám, že střep je moc silné slovo, to auto mně prostě naprosto míjí. A dělám si z toho legraci.
Mě se některé Lexusy líbí a některé jsou asi nejlepší auta v kategorii, ale tenhle tedy….pro mně to není Lexus. A dost mě udiví, pokud zrovna tenhle model bude lámat prodejní rekordy.
Dobrá provokace. Buď si děláš srandu nebo si s tím nejel. Jinak bys takové žvásty nemohl napsat.
Nemusí v tom človek ísť ale tie parametre na auto za 1.3 mega kč sú fakt biedne takže pre niekoh👋väčšinu je zbytočné sa ísť na to vôbec pozrieť.Za 53 000 € sú na trhu určite lepšie autá MB C/E,BMW 3/5,Audi A4/A6 alebo aj taký Arteon s 2.0 tsi.....Dať atmo motor s hybridom so 160 kw a E-CVT tak to sa musí prejaviť na dynamike.Zrýchleni 8.9 s a maximálka 180 km/h však to tá O IV s 1.5 tsi urobí z neho štatistu a za polovičnú cenu.Takže už vieme prečo naň dávajú zľavu asi to moc ľudí neoslovilo.
Amaterasu
Dobrá provokace. Buď si děláš srandu nebo si s tím nejel. Jinak bys takové žvásty nemohl napsat. Co si aspoň přečíst toho CLARKSONa nebo aspoň tenhle test 😄
Přesedal jsem z Passatu 1.5 TSI do tohohle ES a byť mají podobné udávané dynamické parametry, v praxi pokud nejedeš závod tak bych dynamiku přirovnal k 2.0 TDI /d 140kw. Problém je, že ten HEV neumí kontinuálně a dlouhodobě podávat výkon, takže je to spíš na pružné zrychlení, které po něm nemůžeš chtít 10x po sobě. Každopádně když bych se měl rozhodnout jestli základní A6 120kw nebo ES za stejnou cenu. Neváhám ani trochu a beru Lexus. U lepších motorizací nemá Lexus v EU co nabídnout, takže tam není o čem. Interiér a odhlučnění má ES na vysoké úrovni.
Máš pravdu, že si dělám srandu z jízdních výkonů, a trochu z designu. Naprosto nezpochybňuji třeba prostor, komfort apod, nejel jsem v tom. Jezdím ale hodně a koupit si káru za 1,3 mil, která je škaredá jak noc a k tomu je pomalá by mně fakt ani ve snu nenapadlo.
Ale jako hotelový taxík možná proč ne, nebo auto pro Cruellu, pro nejhoršího obchodního zástupce měsíce… prodávat by se to mohlo..😄
Ale jako hotelový taxík možná proč ne, nebo auto pro Cruellu, pro nejhoršího obchodního zástupce měsíce… prodávat by se to mohlo..😄
Tohle auto je tak na 3,5 hvězdy. Nenadchne, neurazí, pro někoho to může být super volba, je pohodlné, tiché a má v top konfiguraci skvělý audiosystém. Nicméně mezi prémiovkami vyšší střední jsou určitě lepší volby.
Já jsem si projížděl ES a IS hned po sobě, obojí ve verzi 300h, a IS jezdí podstatně líp. ES neschová jednodušší koncepci s pohonem předních kol.
Já jsem si projížděl ES a IS hned po sobě, obojí ve verzi 300h, a IS jezdí podstatně líp. ES neschová jednodušší koncepci s pohonem předních kol.
zadny auto neschova koncepci s pohonem prednich kol...
Amaterasu
to je PRAVDA = viz předokolkový Audi A8 😲
svý (nedávný) doby byl docela komerční hit audi A6 2.0 tdi = to asi radši tohle = hybrid benzín
svý (nedávný) doby byl docela komerční hit audi A6 2.0 tdi = to asi radši tohle = hybrid benzín
kazda premie s r4 motorem je naprd a to i pres prekvapivy prodeje tedlech hruz
Amaterasu
to nemáš pravdu = ten motor (téměř) neslyšíš. Ono dokonce už skončila i doba (nutnost) V12 = a nemusí se to líbit ale pro běžný ježdění většině většinou stačí Prius. Slovy Clarksona tenhle Lexus
Pro pár ostatních VÝJIMEČNÝCH VÝJIMEK = třeba Toyota GR86 nebo Supra apod. ale to JSOU extrémní výjimky
říkat auto co se chová jako Lexus ES a jezdí se v něm jako v Lexu ES hruza = je (spíš) jen machrování
Pro pár ostatních VÝJIMEČNÝCH VÝJIMEK = třeba Toyota GR86 nebo Supra apod. ale to JSOU extrémní výjimky
říkat auto co se chová jako Lexus ES a jezdí se v něm jako v Lexu ES hruza = je (spíš) jen machrování
tak v12 nikdy nebyla nutnost. Moje SL da na 0-130km/h V8 ze stejny doby necelou dylku auta. 60amg jede lip a je lehci. V12 je pro technickyho fandu a vis co, kdo to chtel uz to ma nebo mel a dnesni generace chce Taycan..
40s 0-200 je totalni pruser pro to co chci od auta ja. Nekolikrat jsem tu napsal, ze nez 520d tak radsi silnyho superba. A to mi superb lezl krkem nekolik
let. Ale uz me nekolik lidi vcetne importu
bmw ujistilo, ze netusim co se prodava
40s 0-200 je totalni pruser pro to co chci od auta ja. Nekolikrat jsem tu napsal, ze nez 520d tak radsi silnyho superba. A to mi superb lezl krkem nekolik
let. Ale uz me nekolik lidi vcetne importu
bmw ujistilo, ze netusim co se prodava
Amaterasu
s tím Supem nevím = DSG bych fakt nechtěl. Jinak souhlas
dsg bylo asi nejhorsi (respektive podtaceni, proc sakra bmw radi v zatackach a audi to uz od c6 neumi a neumi zabrat ani v phev kdyz je natocenej volant), ikdyz nastaveni haldexu bylo k nasrani. To jak tahal iV za volant plus ty soupisy chybovejch hlasek. Ale zase 5er co nejede. Ale pritom od ty hezky 20d na uplne jinou r6 je treba 10%. Ale prodava se to. Ostatne MB se vraci do dob 70let. Budto ctyrvalec nebo v8, prodavaj r4 cdi nebo amg
V12 především není o výkonu. V8 může být klidně ve stejném rychlejší.
neni, je to o prubehu vykonu, kroutaku nizko, zvuku a chodu. Jenze s aktivnima silentblokama, reproduktorama (ktery bmw nacpalo i do 760), elektromotorama a v neposledni rade zvukovejma izolacema se da docilit temer stejnyhi vysledku u v8 nebo r6...
Amaterasu
to už se právě stalo = stejný auto s V8 lepší než s V12 = to už JE problém
komu stačí auto, které tak nějak jede za jednatři mega, proč ne. Při porovnání s konkurencí ale přichází průšvih, tohle super auto, podle odborného redaktora "dovedené k dokonalosti", stačí max na základní motorizace konkurence. A dál? No, dál nic, ve světě podle lexuse žije jen jeden zoufalý pohon. Samozřejmě lidé, kteří těch 1,3 milionu za auto skutečně zaplatí, tím nemyslím ani redaktora ani místního prodejce sluchátek, jdou jinam, viz. prodeje tohoto zázraku.
Amaterasu
samozřejmě u nejprodávanějšího modelu značky nikdy nebyl a ani v týhle generaci neni jeden POHON = to bude vědět na rozdíl od tebe i ten místní redaktor. Možná tu a tam i někteří prodejci sluchátek ZOUFALČE :😉 😁 :-!
viz prodeje tohoto zázraku za těch pár desítek let (kdy to je nejprodávanější Lexus) = fakt moc nemyslíš 😉
viz prodeje tohoto zázraku za těch pár desítek let (kdy to je nejprodávanější Lexus) = fakt moc nemyslíš 😉
S nabídkou motorů v EU to tak bohužel je. Na druhou stranu u nás hodně lidí jezdí základní 5er, A6 nebo E class. A proti těm je ES v pohodě. V realu člověk ušetří, resp. ES má za tu cenu hodně výbavy.
Amaterasu
Prodeje něčeho jako je V6 3,5 sou spíš okrajový i u D3 = donedávna byla běžná vyšší střední s 2 litrem v naftě. Nemá cenu tu ofiko nabízet https😐/www.tipcars.com/…-v6-3834380.html
No a provoz už se dostal do takový reality, že holt viz ten Clarkson = v reálu většině z nás stačí Prius trochu bohatším tohle. Platí pro Prahu a tuhle jsme to probírali s rakouskými příbuznými při jejich poskakování po (myslím 6ti proudé) dálnici skr město. Tak nějak pocitově je (už) lepší tam poskakovat hybridem než AMGčkem 😲 :-!
což bohužel NENÍ vtip = na ježdění (třeba) tohle ES a pro (občasnou) zábavu třeba ten Yaris GR
JÁ denně najedu maximálně tak 100 km a v 90 a víc procentech je příjemnější auto co "jede samo" jako tohle. Jo občas jednou za čas = by přepnutí do Yarisu GR nebo Supry potěšilo 😄
Ale jinak VĚTŠINOVĚ prostě přesun = a tam je něco jako😒br />
"Lexus ukázal v čem je největší síla značky. Maximální nabídka pohodlí pro všechny cestující na pohodlných sedadlech pod taktovkou komfortního podvozku zapomentete na problémy okolního světa. Auto vás zkrátka posune do světa komfortu bezstarostnosti a pohodlí. Jízdu si můžete vychutnat jste v kajutě první třídy a jen tak mimochodem točíte volantem."
to byl citát z testu = a tak to je. je tu docela DOST lidí co PROTI tomu URPUTNĚ BOJUJOU 😉
No a provoz už se dostal do takový reality, že holt viz ten Clarkson = v reálu většině z nás stačí Prius trochu bohatším tohle. Platí pro Prahu a tuhle jsme to probírali s rakouskými příbuznými při jejich poskakování po (myslím 6ti proudé) dálnici skr město. Tak nějak pocitově je (už) lepší tam poskakovat hybridem než AMGčkem 😲 :-!
což bohužel NENÍ vtip = na ježdění (třeba) tohle ES a pro (občasnou) zábavu třeba ten Yaris GR
JÁ denně najedu maximálně tak 100 km a v 90 a víc procentech je příjemnější auto co "jede samo" jako tohle. Jo občas jednou za čas = by přepnutí do Yarisu GR nebo Supry potěšilo 😄
Ale jinak VĚTŠINOVĚ prostě přesun = a tam je něco jako😒br />
"Lexus ukázal v čem je největší síla značky. Maximální nabídka pohodlí pro všechny cestující na pohodlných sedadlech pod taktovkou komfortního podvozku zapomentete na problémy okolního světa. Auto vás zkrátka posune do světa komfortu bezstarostnosti a pohodlí. Jízdu si můžete vychutnat jste v kajutě první třídy a jen tak mimochodem točíte volantem."
to byl citát z testu = a tak to je. je tu docela DOST lidí co PROTI tomu URPUTNĚ BOJUJOU 😉
… nebo ještě líp kombík s alespoň 600 l kufrem, tak jsem to býval vážně zvažoval a asi bych to bral radši, než Passat za podobný prachy. Takhle to zůstává čistě manažerskou záležitostí.
Dynamické parametry sice na papíře neoslní, ale okamžitá a hladká reakce pohonu, plus příjemné pružné zrychlení kdykoli je podle mého dostatečné. Tím spíš, že většinu času strávíte plazením v kolonách mezi 30-80 km/h.
Co ale zůstává, je pohodlí, ticho, jistota, ovladatelnost a vynikající spolehlivost a kvalita.
Podle většiny diskutérů se zdá, že všichni jezdí denně sprinty a okresky jedině driftem a po státovkách a našich dálnicích 250+ a jinak to nejde. V reálu se potupně plazí v těch samých kolonách a sní o hladké volné zakroucené okresce v letním nedělním ránu.
No já nevím. Mě nevadilo jezdit po Evropě s 1,2 TSI a už vůbec ne s 1,4 TSI a teď s TDI EVO 200 mám pocit, že mám už výkonu zbytečně moc. Spíš ocením ticho, pohodlná sedadla, kvalitní audio a podobně.
Nepotřebuju zpřeházet všechen náklad a donutit zvracet posádku. Stačí mi pohodlně a svižně dojet na místo.
Jak jsem už psal. Bejt to praktická varianta karoserie a ideálně mít možnost v nižší výbavě dostat audio od ML, tak jsem asi využil slevové akce a koupil to.
Dynamické parametry sice na papíře neoslní, ale okamžitá a hladká reakce pohonu, plus příjemné pružné zrychlení kdykoli je podle mého dostatečné. Tím spíš, že většinu času strávíte plazením v kolonách mezi 30-80 km/h.
Co ale zůstává, je pohodlí, ticho, jistota, ovladatelnost a vynikající spolehlivost a kvalita.
Podle většiny diskutérů se zdá, že všichni jezdí denně sprinty a okresky jedině driftem a po státovkách a našich dálnicích 250+ a jinak to nejde. V reálu se potupně plazí v těch samých kolonách a sní o hladké volné zakroucené okresce v letním nedělním ránu.
No já nevím. Mě nevadilo jezdit po Evropě s 1,2 TSI a už vůbec ne s 1,4 TSI a teď s TDI EVO 200 mám pocit, že mám už výkonu zbytečně moc. Spíš ocením ticho, pohodlná sedadla, kvalitní audio a podobně.
Nepotřebuju zpřeházet všechen náklad a donutit zvracet posádku. Stačí mi pohodlně a svižně dojet na místo.
Jak jsem už psal. Bejt to praktická varianta karoserie a ideálně mít možnost v nižší výbavě dostat audio od ML, tak jsem asi využil slevové akce a koupil to.
Hezky shrnuto. Já teda ten víceválec mám a využiju, ale to není v rozporu s tím co píšeš :yes😒br />
Z pohledu praktičnosti má ES ještě nevýhodu, že neumí sklápět sedačky a má jen průvlak na lyže. To atraktivitu na místním trhu ještě více snižuje…
Z pohledu praktičnosti má ES ještě nevýhodu, že neumí sklápět sedačky a má jen průvlak na lyže. To atraktivitu na místním trhu ještě více snižuje…
No jasně, sklápěcí sedačky to samý. To jsou ty věci, které odradí zájemce o praktický vůz.
Jeden známej si takhle objednal CC aniž by si zjistil fakta a pak málem zešílel, když měl sedačky natvrdo a přístup do kufru k hownu.
Sice díky tomu má ES parádní torzní tuhost, ale v praxi je použitelný jen omezeně.
A víceválec je určitě fajn. Taky bych si nechal líbit 530d, nebo 540i, nebo A6 45/55TDI, či TFSI. Charakter 6 válce je samozřejmě lepší, ale při dnešních výkonech už není nezbytný.
A stejně tak výkon sám. Ano, je občas fajn mít pod zadkem stovku koní navíc, ale nelze tvrdit, že auto nad 200 koní je slabé a pomalé. Zvlášť, když to není 2,5T SUV.
Jeden známej si takhle objednal CC aniž by si zjistil fakta a pak málem zešílel, když měl sedačky natvrdo a přístup do kufru k hownu.
Sice díky tomu má ES parádní torzní tuhost, ale v praxi je použitelný jen omezeně.
A víceválec je určitě fajn. Taky bych si nechal líbit 530d, nebo 540i, nebo A6 45/55TDI, či TFSI. Charakter 6 válce je samozřejmě lepší, ale při dnešních výkonech už není nezbytný.
A stejně tak výkon sám. Ano, je občas fajn mít pod zadkem stovku koní navíc, ale nelze tvrdit, že auto nad 200 koní je slabé a pomalé. Zvlášť, když to není 2,5T SUV.
Amaterasu
V6 se samozřejmě (celý léta od 1. generace = ještě když my tu měli sociálismus) dělá https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale tady donedávna vládlo (i v německé D3 vyšší střední) R4 2.0 nafta = viz Mig 10:16
Ale tady donedávna vládlo (i v německé D3 vyšší střední) R4 2.0 nafta = viz Mig 10:16
A proč mi to píšeš? A k čemu je mi verze pro neevropské trhy?
Mě netrápí pohon, ale praktičnost. I když vyšší výkon soustavy viz nové NX350h 4x4 by taky faceliftu neuškodil.
Mě netrápí pohon, ale praktičnost. I když vyšší výkon soustavy viz nové NX350h 4x4 by taky faceliftu neuškodil.
Amaterasu
Vyšší výkon viz já zmínka o nové Camry = která už je za rohem a pak další generace ES. Avalon snad má skončit
Pro tu jako praktičnost je asi ta (až absurdní) obliba SUV = tohle je prostě klasika sedan. Které tady nikdy nefrčely
Pro tu jako praktičnost je asi ta (až absurdní) obliba SUV = tohle je prostě klasika sedan. Které tady nikdy nefrčely
Nechce se mi hledat jak na Slovensku (bude to asi stejné?) pro změnu zase JEN jako AWD se tu prodává větší LS
jj nemýlíš do RAVky a HIGHLANDERu a Lexu NX = tam TO PATŘÍ
Letos by měl být představen i new Lexus RX = tam to bude MOŽNÁ REVOLUCE = možná poprvé hybrid ne s atmo ale TURBO benzínem!! 😲 😁
Tohle ES má i verzi ES 250 AWD a taky klasiku V6 3,5 + 8st. HDM Aisin
Lexus má RWD https😐/driftandtuning.cz/…nem-zadnich-kol/ +https😐/www.garaz.cz/…us-is-f-21006766 nebo dostupnější https😐/www.mobile.de/…r/339403399.html nebo ten samý pohon co má tohle ES ale "chování dokáže ohromit komfortem Céčkového Mercedesu s hravostí a pevností 3kového BMW" https😐/www.autorevue.cz/…-takove/ch-64278#…
co proti tomu má to audi?😉
Ofiko se tu ale prodávalo 2dvéřový IS = RC
Ale ještě tuhle měli 2 skladovky https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 teď je tam myslim už jen jedna
výrazně zajímavější by měla být AWD teď někdy za 2 roky (? může být že covid a čipy termíny trochu posunou) NOVÉ GENERACE Camry
Hezčí by to auto nebylo, mohlo však ještě líp jezdit.
jen u Lexusu je lepší nabídka než u OBŘÍCH NĚMECKÝCH D3 automobilek = ES (hybrid) a IS (V😄 prostě oslovují opačné póly zákazníků. Já teda radši další generaci toho https😐/www.auto.cz/…-supersedan-1781 ale ono víc lidí si (celá desetiletí) kupuje to ES (nejprodávanější model značky)
PHEV ekonomicky moc nevychází (2 kompletní pohony to není budoucnost) = Toyota Lexus netlačí
větší volba je ta předokolka i zadokolka (i AWD) pro mě hlavně V8 atmo = podle všech testů lepší náběh než turba D3 konkurence = příjemnější. Někdo ale loví desetiny tak to turbo je samozřejmě lepší = na ježdění naopak
volba IS V8 zadokolka nebo ES (třeba) hybrid předokolka = nic proti M5 (radši teda B5) ale na https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 zatím nemaj
To auto je okrajovka, stejne jako vyborne jezdici 8er. V mym pripade testovana m8. Ale zase, koupis si to? kolik mas km kdy jezdis prazdnym autem a hodilo by se ti kupe.
Tim chci rict, ze je dulezitejsi nabidka modelu a motoru pro bezny auta kombi/sedan/suv
Já kupé klidně = možná nakonec i celej život. Ale jo jistě rodina = a hodně rodin po světě má (třeba) tenhle Lexus ES. Rozhodně asi drtivě víc přední pohon než zadní
takže ANO rozhodně je nejdůležitější masová nabídka = v EUropě donedávna FWD v naftě :😉
https😐/pistokehybridi.fi/eng/convert_prius_to_plugin_hybrid.html