Videa
Jsou určité věci, kterými dokážete členy komunity ACZ nas*at. A upřímně to prohlášení o tom jak tu jsou testy STÁLE JEŠTĚ ZDARMA, je za mě přesně tou věcí.
Redakce by si měla uvědomit, že podíl reklamy tady na stránkách ACZ je jemnocitem řečeno nemalý a nemilý, a každý čtenář, diskusní kolega nebo divák videa zkonzumuje dost PLACENÉ REKLAMY na to, aby byl této škváry ušetřen.
Naopak navíc pod čarou vnímám, že se možná vedou úvahy o placeném obsahu a přístupu. Rovnou vzkazuji redakci, že pokud tohle nastane, tak říkám sbohem a šáteček. Rozhodně nepatříte mezi nějakou novinářskou elitu. Nejste Rolls-Roycem mezi autonovináři.
Sorry, ale tohle jsem prostě musel napsat :-!
Redakce by si měla uvědomit, že podíl reklamy tady na stránkách ACZ je jemnocitem řečeno nemalý a nemilý, a každý čtenář, diskusní kolega nebo divák videa zkonzumuje dost PLACENÉ REKLAMY na to, aby byl této škváry ušetřen.
Naopak navíc pod čarou vnímám, že se možná vedou úvahy o placeném obsahu a přístupu. Rovnou vzkazuji redakci, že pokud tohle nastane, tak říkám sbohem a šáteček. Rozhodně nepatříte mezi nějakou novinářskou elitu. Nejste Rolls-Roycem mezi autonovináři.
Sorry, ale tohle jsem prostě musel napsat :-!
s rozvorem skoro 2,7 m a vzadu je v podélném směru méně místa než v subkompaktech. Co s tím prostorem Peugeot dělá?
Psal jsem tady už několikrát, že hospodaření s prostorem u francouzských platforem pro modely C segmentu je naprosto zoufalé. A platí to pro PSA úplně stejně, jako pro Renault (Megane). 😲 😒 :no: Koncernová Platforma MQB je v této oblasti takřka nedostižná. 😄 :yes:
Myslím, že to není výsada jen mqb, slušný prostor v C segmentu mají dnes prakticky všichni, Corolla, i30, Ceed, Tipo, Civic, Focus, prostě kdokoliv postaví Cčkový kompakt pro Evropu, tak je o level jinde než 308.
Presne o tom píšem vyššie že je tam málo miesta.Dovolím si tvrdiť že aj nová Fabia je na tom min rovnako alebo aj lepšie a Scala tak isto.
Ty si písal o volante medzi nohami.
Medzi ko-le-na-mi to znamená že volant by som si potreboval dať vyššie aby som videl na prístrojovku ale už to viacej nešlo.Takže nevidel som na budíky a ruky na volante som mal na úrovni brucha takže spodok volantu som mal medzi kolenami a nie hruďe ako mávajú bežné/normálne kompakty.A to som sedel v celom koncerne + Megane,Tipo,Astra,Focus,Giulietta,Corolla...atď ale žiadny kompakt nemal tak debilný posed + pri vystretom chrbáte som šúchal hlavou strop.Takže to auto je de facto vo vnútri malé samozrejme má aj široký stredový tunel aj keď designovo pekný ale odoberá miesto na pravú nohu.Pochopil ?
Martin Ma
Příspěvek podléhá schvalování.
Dizajn bida.. icocpit neskusnutelny... zlata astra
A pritom je to prezlečený P308 😁
Takže si vyberie lev i ovca. A o to zrejme každému koncernu ide, nemyslíš?
Takže si vyberie lev i ovca. A o to zrejme každému koncernu ide, nemyslíš?
Normalny clovek asi ignoruje tuto parodiu na c segment a poobzera sa inde. Vyber motorov zalostny, u oplu je otazna spolahlivost, servis v poprade si nie vzdy vie poradit s problemami. Priatelka ma na operak 508sw gt. Za nova vsetko parada, po roku vrze hadam vsetko v interiery, mam pocit, ze aj ja, ked v tom sedim. Takze urcite by som za svoje p308 nekupoval bez motora za taku cenu
A tvrdím ja, že si idem kúpiť P308 alebo Astru? Nie som lev ani ovca /baran/ 😁
Len píšem ako sa snaží správať sa automobilka/koncern. Kvalitatívne je to bieda u viacerých. Tiež sa môže stať aj to, že sa zákazníkom netrafí do vkusu alebo že to preženie s cenami (to teraz robia všetci)... 🤷♂️ Topperovi sa ale Astra zjavne do vkusu triafa, a na to som reagoval.
Len píšem ako sa snaží správať sa automobilka/koncern. Kvalitatívne je to bieda u viacerých. Tiež sa môže stať aj to, že sa zákazníkom netrafí do vkusu alebo že to preženie s cenami (to teraz robia všetci)... 🤷♂️ Topperovi sa ale Astra zjavne do vkusu triafa, a na to som reagoval.
topper nie je realny kupec. vyber v c segmente sa zuzuje, ak chce clovek kombi a aspon 150koni ma pomaly problem, peugeot je pomaly na 40k, co je nekupitelne, vsetci pojdu za tie prachy radsej do 3008,5008 a potom sa zareze kombi, lebo to vraj nik nechce a predaje su zalostne. podla mna neprezije ani 508. bol som pred par mesiacmi nahodou v jednom velkom dilersipe pri londone, plne parkovisk👋 cca 200 aut 2008,3008,5008, vsetky farby, vybavy, motorizacie. sadnes a ides. ked si sa popytal po niecom inom, vzali ta na parkovisko stylom nemudruj, vyber si co mame, sadaj a bye bye
To, že si to on nekúpi je zase ďalšia vec. Za mňa je P308 pekné auto, ale presne ako píšeš, za dnešné ceny ťažko kúpiteľné. To musí byť človek fanúšik značky, ktorý nepozerá na peniaze a chce ho aj za cenu iba trojvalcového benzínového motora a vlečky na zadnej náprave. To už Kórea ponúka v priamych konkurenčných modeloch síce menej nazdobené interiéry, ale oproti tomu aj štvorvalce a viacprvok. Ale Peugeot si vybral cestu sám...
za zevrubný popis ovládání kokpitu. Po deseti minutách mi to stačilo, vypnul jsem to a už teď vím, že takovéhle auto nechci.
2. Valcový motor
3. Howgh
Na Slovensku máme aj politika, ktorý si pre fotenie v kostýme Supermana napchal do rozkroku ponožky. A dotiahol to na ministra hospodárstva. Ľuďom niekedy stačí málo...
Na druhej strane mám dvojmetrového kamaráta a ten mával volant medzi kolenami aj v Alfe 156, vo Fiate, v Škodovkách a v hociktorom inom aute, ktoré používal.