Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Škoda Slavia poprvé na denním světle. Ani v Evropě by se neztratila

23 komentářů

TT
Hlavne s tým pravostranným riadením. Ale najmä je to už x-tá variácia na tú istú tému, že ich to baví, robiť stále rovnaké autá, vždy len s nejakým novým menom.
Avatar - Emel
Emel
Hezky to kráčí ve stopách Rapidu... tj. designově povedené auto, které ale proporčně trpí na "levné" provedení, zejm. malý kola. Navíc v u nás nepopulární karoserii sedan. Takže... děkujeme nechceme, Scala je o kus dál... kdybyste už jó chtěli něco pro Evropu, pak taková Scala Combi 1.5TSI MT by mohla být docela trefa, ale ne tohle (i palubní deska, konkrétně panel klimy vypadá líp).
traveldrive
Toto je proste lowendový sedan pre vybrané trhy. Pre mnohých svojich majiteľov bude luxusným autom. Pre našu oblasť nie je veľmi o čo stáť.
ericn
Vypadá to dobře, ale souhlasím, tady by asi s karosérií sedan moc nebodovala. Buď by to chtělo Liftback (jako Rapid) nebo combi, to by byl HIT (s cenou Rapidu) a Scala by se mohla jít bodnout ;-)
jam2015
A čo je na ňom zlé, keď fúra ľudí jazdí na 15 a viac rokov starých autách?
A ďalší sa za všelijaké nové predražené 3-valce zadlžujú?!
TT
Nerozumiem reči tvojho kmeňa. Čo tým chceš povedať? Že kvôli TSI 1,5 by sa ľudia nezadlžovali?
jam2015
A čo si z Trnavy?!
Veď je to jasné.
To auto by sa tu v pohode predávalo.
Veď kdejaký krpatý trojvalec je za 15 tisíc a viac - pozri si aktuálne cenníky.
A o ochote kupovať nové autá v EÚ jasne hovoria štatistiky
A k tomu si pripočítaj ceny energií, potravín... ktoré letia hore ;-)
TT
Ty si mimoň. Ty si vážne myslíš, že takýto sedan by sa predával za nízke ceny? Škodovka s 1,5 TSI? Zobuď sa a netliapaj hlúposti.
jam2015
Ten trojvalec by sa určite predával za menej ako Fabia a mal by aspoň poriadny kufor.
P.S. Ja ten kufor však v zásade nepotrebujem - na dovolenky používam aerolínie ;-)
TT
Čo zase pletieš o trojvalci? Doteraz si básnil o silnejšej motorizácii namiesto trojvalcov. Keď to nejde s motorom, tak stačí aj väčší kufor? Už radšej netliapaj.
jam2015
A kde som napísal 1,5 TSI?
Písal som o Slavii ako takej.
A píše sa ,,netliachaj" ;-)
traveldrive
A ja si myslím, že máš problém rozlíšiť čo je vpravo a čo vľavo. Je fakt divné, keď plačeš, aké sú tie trojvalce u nás drahé, a potom sa ti niečo sníva, že ten indický by bol určite lacnejší, aj keď ide prakticky o ten stý motor. Ťuťulo, ten istý motor na dvoch rôznych trhoch máva tak odlišnú cenu, že sa ti z toho zatočí hlava. Trojvalec pre indický model u nás pokojne bude stáť toľko, čo ten "náš". Kapišto?
Avatar - Tielman
Tielman
Je to tak, sice vypadá hezky, ale použité materiály nebudou nic moc - v porovnání s evropským standardem.
Scala v porovnání s Rapidem je o mílové kroky dál. Naprosto jiný automobil. V combi by se asi neztratila, ale ono i v tom současném provedení je velmi použitelná... stačí si připlatit možnost sklopení přední sedačky a combík ani nepotřebuješ. Souhlasím s tou MT. DSG je sice fajn, ale podruhé už bych do automatu u Scaly nešel.
Avatar - Emel
Emel
Možnost sklopení přední sedačky je k ničemu, pokud potřebuješ, aby na ní někdo seděl. I když... no dobře, tuhle variantu bych teď neřešil.

Kdyby Škodovka chtěla auto pro rodiny za lepší peníze, cílit na Tipo a i30SW... Scala Combi by bylo to správný auto. Ale nejsem si jistej, jestli je po těhle autech reálná poptávka, nebo jestli po nich volají ti, co si pak stejně koupí ojetinu.

Scala tu 1.5TSI s manuálem myslím pořád má.
Avatar - Tielman
Tielman
No s tím DSG se to má tak. Původně jsem dva měsíce jezdil s tou 85kW MT, ale pak odcházela kolegyně a měla objednanou 1.5 s DSG, tak jsem to vyměnil, protože odmítnout silnější motorizaci by byl nesmysl, že ano. A v prosinci jsme domů pořídili tu 81kW s MT a jsou situace, kdy se mi tím slabším tříhrnkem právě kvůli tomu manuálu jezdí lépe. Hlavně teda na sněhu a ledu se cítím jistější s manuálem. Ale samozřejmě na dálnici je silnější Scala s DSG mnohem lepší. Co mi trochu vadí u toho manuálu, tak fakt “dlouhá spojka“, čímž myslím to, že spojkový pedál má „dlouhou dráhu“.
Co se týká sklopení sedačky, tak já to vcelku používám, protože nějaká ta prkna na chalupu občas převážím.
Avatar - Emel
Emel
Jo, automat a sníh není úplně ono... hlavně teda starší HDM, kde díky měniči ztrácíš tu vazbu otáčky / rychlost a nevíš úplně co se děje. Ale s novějšíma automatama už takovej problém nemám.
Vím, že se u těch základních motorizací kritizovala jak spojka, tak i dlouhá zpátečka.
Ta sklápěcí sedačka je fajn věc, to jo... ale pokud jezdíš povětšinou s plně obsazeným autem...
Avatar - Tielman
Tielman
jo, rozumím. Já už jezdím sám nebo max dva...
HDM... to jsem míval problém v Mazdách, bezpečně nejhorší byla HDM v Mazdě 3 v modelech 2003+. Ta nepřibrzďovala, jen plachtila. To byl pořádnej v.o.s.er. V šestce pak už ty 6 kvalt aisiny byly ok. Ale na zimu manuál, můžeš si i zablbnout...
Ano, to kritizovali správně... ale zvykneš si.
Avatar - radolaco
radolaco
Vypada to praveze hnusne. Nielenze to je uzke a dlhe, ale hlavne ta svetla vyska podvozku to je uplny grc, minimalne o 5 cm nizsie to malo byt.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Evropská větev končí. Je fajn, že Škoda bude mít na čem stavět. Indické modely se stanou evropskou naději.
Avatar - Tielman
Tielman
proč proboha tak plácáš?
traveldrive
Lebo je to rohypnol.
Avatar - Allo
Allo
3 válec s Automatem a ventilované sedačky do 450tisic a zákazníky by si to určitě našlo :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Manuální převodovka a ruční brzda je správně, ale kde je diesel?