Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vietnamská konkurence Enyaqu příjíždí do Evropy. Známe dojezd i ceny

28 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
naozaj zvedavý ako sa týmto bufe dariť v Európe. Ceny sebavedomé, dealerská a servisná sieť tristná, svedkovia Elonovi žiadni. Uniká mi cieľová skupina.
Avatar - Anonym
Anonym
V klidu, tohle si tady nikdo nekoupí i kdyby to stálo třetinu uvedené ceny. Protože to nemá co? Protože to nemá budíky za volantem.
Bojkas
Na co budíky? Má to HUD, budíky patří do starých aut, kde je potřeba neustále hlídat otáčky motoru a teplotu motoru, jestli je na to v zimě už bezpečné šlápnout a dát 3125rpm. 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Já taky nevím na co budíky, ale oni ti to zde vysvětlí.
TT
Nie len cieľová skupina ale aj zmysel. Títo novodobí frajeri zabudli, koľko trvalo Japoncom alebo Kórejčanom, kým sa v Európe dostali na slušné predaje.
PowerHouse
Ceny vůči evropským autům jsou velmi nízké. Co Vietnamců taky zbývá.

Kdo si nechce kupovat vlajky, může si koupit levnější VF5, VF6, VF7.
Avatar - Midlosek
Midlosek
Tak nevím, ale z auto.cz už je čistě reklamní portál a nově aplikované změny už jsou za hranou. Ke každému prokliku dvě reklamy, jedna celoplošná, druhá přes půl stránky. V článku kromě reklam pasivních, běží nejméně dvě videa. Možná by nebylo od věci, dát redakci najevo, že nenažranost může mít i opačný efekt :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Máš pravdu, když si člověk chce pustit video, musí přežít snad 4x reklamu ...
Co bys chtěl od bulváru, že? :no: :no: :no:
PayaH
Dlouho jsem sem nic nepsal, ale dnes už mě ty reklamy fakt... ehmmm... rozčilují. 😢 To samé automaticky spouštěná videa. Už to začíná být neúnosné, co se dnes s tou reklamou tady děje. Auto.cz sleduji od jejich začátků, ještě přes modem a vytáčené spojení.... Tenkrát to bylo opravdu o autech. Teď už je to, kromě pár čestných výjimek, jen reklamní portál. Ano, náklady rostou, mzdy chce mít každý co nejvyšší... dříve to dělali nadšenci, co je auta baví a rozumí jim, dnes už jsou fuč... Dnes si to někteří po sobě ani nepřečtou a przní náš jazyk. Za to množství reklamy by si to po sobě autor mohl přečíst, nebo nechat přečíst někoho jiného, protože v textu, který jsem psal, chyby nevidím.

Howgh!
Avatar - xxc
xxc
Presne tak, kedysi to bolo cisto o autach a na foresteri ani prevodovku nespomenuli 😄 Aka reklama vadi? Ze spomenu nove auta, co idu na trh?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vietnamské obchody již přijímají objednávky 😄
šofér
válka na ukrajině zvýšila cenu Lithia o 170%, cena niklu také úspěšně roste, navíc ho těží Norisk nikkel, jeho majitel je Putinův oligarcha, takže bych se nárustu elektromobilů opravdu neobával.
Xylo
Lithium roste od prosince 2021. Mezi 21.2. a dneškem je rozdíl - 447 500 (CNY=renminbi/T) a 493 500, to je nárůst o 10,3 %.
tesnav
Lithium roste od podzimu 2020 a nárůst je cca. 1.300% …
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A to je nezpochybnitelný fakt.
_dan
Uf, ještěže se válka nijak nedotkla benzínu a nafty.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No a?
Elektrokrám dojede na 110 km /h 300 km max. diesel přes 1000 km 😄
Já potřebuji auto na ježdění, ne na popíjení káviček u stojanů 4x za jednu cestu. 😄 😄 😄
Bojkas
Honem, zastavte výrobu EV, nebo se to nevyplatí!!! Taková Tesla má v 100kWh battery packu cca 10kg lithia, což dělá neuvěřitelných 18230kč na autě za 3M, to už prostě nemá smysl vyrábět, elektromobilita končí! 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Vona roste hlavně ropa, takže veškeré plasty a obaly baterií, dále hliník, nejsou chipy a nebudou, ocela, platina a vzácné kovy, roste cena dopravy všech surovin a výrobků atd atd
Avatar - kari.laz
kari.laz
Avatar - Anonym
Anonym
Je IMHO ta správná hodnota, která až bude u mobilních baterií dosažena, tak se EV začnou rozmáhat. Jestli Lithium nebo Baryum Zinek Galium, to už je jedno.
jean192
Tak to sme pekne v ***i. To tu skôr budeme mať kráľovstvo nebeské, ako hustotu 4kWh na kilogram 😁 To podľa mňa neni ani fyzikálne možné. To by bolo skoro na polovici chemických palív.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
království nebeské .... 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Makovnik
aj ked to vykradlo dizajn vsetkemu moznemu a pridalo vietnamsku kudrlinku.
Zazrak je, ze tak mlada automobilka predstavi hned 5 modelov, aj ked je to v podstate ten isty zaklad s rovnakymi motorcekmi, ale sasi treba tiez niekde vylisovat v roznych formickach a poskladat.
Zjavne dokazu usetrit clovekohodiny.
Arese
...S tímto lézt do Evropy je jen vyhazování peněz. 😄
jean192
Mne sa to na fotkách páči, ale nemám ilúzie o kvalite spracovania. Bude to jak čínska produkcia, na oko pekné, len kvalita nikde.
Arese
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
VW a Skodovka uvadi novinky v Indii, protoze tam je muzou nabidnout levne.

Vietnamci budou vozit auta sem, protoze je tady muzou prodavat levne...

Vy tomu vsichni rozumite?