Ambiciózní vietnamská automobilka VinFast se mílovými kroky blíží ke vstupu na evropské trhy, začíná proto odhalovat bližší informace o svých vozech. Známe už dojezdy a ceny.
naozaj zvedavý ako sa týmto bufe dariť v Európe. Ceny sebavedomé, dealerská a servisná sieť tristná, svedkovia Elonovi žiadni. Uniká mi cieľová skupina.
Na co budíky? Má to HUD, budíky patří do starých aut, kde je potřeba neustále hlídat otáčky motoru a teplotu motoru, jestli je na to v zimě už bezpečné šlápnout a dát 3125rpm. :D
Nie len cieľová skupina ale aj zmysel. Títo novodobí frajeri zabudli, koľko trvalo Japoncom alebo Kórejčanom, kým sa v Európe dostali na slušné predaje.
Tak nevím, ale z auto.cz už je čistě reklamní portál a nově aplikované změny už jsou za hranou. Ke každému prokliku dvě reklamy, jedna celoplošná, druhá přes půl stránky. V článku kromě reklam pasivních, běží nejméně dvě videa. Možná by nebylo od věci, dát redakci najevo, že nenažranost může mít i opačný efekt :no:
Dlouho jsem sem nic nepsal, ale dnes už mě ty reklamy fakt... ehmmm... rozčilují. :'-( To samé automaticky spouštěná videa. Už to začíná být neúnosné, co se dnes s tou reklamou tady děje. Auto.cz sleduji od jejich začátků, ještě přes modem a vytáčené spojení.... Tenkrát to bylo opravdu o autech. Teď už je to, kromě pár čestných výjimek, jen reklamní portál. Ano, náklady rostou, mzdy chce mít každý co nejvyšší... dříve to dělali nadšenci, co je auta baví a rozumí jim, dnes už jsou fuč... Dnes si to někteří po sobě ani nepřečtou a przní náš jazyk. Za to množství reklamy by si to po sobě autor mohl přečíst, nebo nechat přečíst někoho jiného, protože v textu, který jsem psal, chyby nevidím.
válka na ukrajině zvýšila cenu Lithia o 170%, cena niklu také úspěšně roste, navíc ho těží Norisk nikkel, jeho majitel je Putinův oligarcha, takže bych se nárustu elektromobilů opravdu neobával.
No a?
Elektrokrám dojede na 110 km /h 300 km max. diesel přes 1000 km :-)
Já potřebuji auto na ježdění, ne na popíjení káviček u stojanů 4x za jednu cestu. :-):-):-)
Honem, zastavte výrobu EV, nebo se to nevyplatí!!! Taková Tesla má v 100kWh battery packu cca 10kg lithia, což dělá neuvěřitelných 18230kč na autě za 3M, to už prostě nemá smysl vyrábět, elektromobilita končí! :D:D:D
Vona roste hlavně ropa, takže veškeré plasty a obaly baterií, dále hliník, nejsou chipy a nebudou, ocela, platina a vzácné kovy, roste cena dopravy všech surovin a výrobků atd atd
Je IMHO ta správná hodnota, která až bude u mobilních baterií dosažena, tak se EV začnou rozmáhat. Jestli Lithium nebo Baryum Zinek Galium, to už je jedno.
Tak to sme pekne v ***i. To tu skôr budeme mať kráľovstvo nebeské, ako hustotu 4kWh na kilogram :D To podľa mňa neni ani fyzikálne možné. To by bolo skoro na polovici chemických palív.
aj ked to vykradlo dizajn vsetkemu moznemu a pridalo vietnamsku kudrlinku.
Zazrak je, ze tak mlada automobilka predstavi hned 5 modelov, aj ked je to v podstate ten isty zaklad s rovnakymi motorcekmi, ale sasi treba tiez niekde vylisovat v roznych formickach a poskladat.
Zjavne dokazu usetrit clovekohodiny.