Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové Subaru Forester bude výrazně větší

Toto není obyčejný Outback, píší naši kolegové z USA. Prototyp, který byl poprvé k vidění už před mnoha měsíci zanikl v honbě za novou Imprezou a odvozenými sportovními verzemi, ale je to prý už jistá věc. Příští Forester vyroste a přiblíží se Outbacku.
Zpět na článek
28. 9. 2007 09:49
anonym
28. 9. 2007 19:48
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2007 10:04
28. 9. 2007 10:12
anonym
28. 9. 2007 15:19
anonym
28. 9. 2007 10:18
neregistrovaný "MilanKar"
29. 9. 2007 00:10
neregistrovaný "seatik"
28. 9. 2007 10:45
28. 9. 2007 16:07
28. 9. 2007 16:44
neregistrovaný "Ada je zase tady"
1. 10. 2007 09:00
neregistrovaný "cabalco transit system"
28. 9. 2007 17:02
28. 9. 2007 18:57
neregistrovaný "mozgog@post.c"
28. 9. 2007 22:07
neregistrovaný "JVK Grifone"
28. 9. 2007 22:58
29. 9. 2007 00:47
neregistrovaný "Norge"
29. 9. 2007 02:16
29. 9. 2007 09:50
anonym
29. 9. 2007 22:20
30. 9. 2007 00:25
anonym
30. 9. 2007 00:54
30. 9. 2007 11:25
anonym
29. 9. 2007 22:44
1. 10. 2007 09:09
neregistrovaný "tchernobog"
1. 10. 2007 10:01
11. 12. 2007 13:08
neregistrovaný "Anonymně"
29. 9. 2007 22:35
29. 9. 2007 09:00
neregistrovaný "Alessio."
29. 9. 2007 22:18
30. 9. 2007 20:12
neregistrovaný "Alessio."
30. 9. 2007 22:12
1. 10. 2007 00:01
anonym
1. 10. 2007 09:59
29. 9. 2007 01:37
anonym
29. 9. 2007 01:38
neregistrovaný "ANY0007"
1. 10. 2007 09:54
anonym
anonym
28. 9. 2007 09:49
PPP
At se koukam jak se koukam, ale jestli je toto Forester, tak "snim kartac". Ale budis, pokud se v USA prodava Legacy jako Forester.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
28. 9. 2007 19:48
Re: PPP
Je to mula = nový model v upraveném oblečku staršího / jiného modelu. Kapiš?
Avatar - DBS
28. 9. 2007 10:04
Divný...
Tyky se mi to zdá divný,ale tak třeba zatím testují jenom podvozek kterej dali outbaku aby to zatím nebylo nápadný,ale kdo ví nechme se překvapit.
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2007 10:12
Forester ?
vyzera to ako vacsie Legacy.
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 9. 2007 15:19
Re: Forester ?
Panovia asi nevedia citat. Mula ? Chapete? test komponentom za pouzitia napr stavajucej karoserie aktualneho alebo dokonca ineho modelu.

Ach jaj.
neregistrovaný "MilanKar"
28. 9. 2007 10:18
Hmm
Vsadil bych hodne ze tohle neni Forester :-) (mozna jen test nejakeho noveho kompomentu pro nej ?) Nicmene narust velikosti se asi da predpokladat - jen tise doufam ze novy Forester bude mit alepson hodne podobne parametry zrychleni (0-100 za 6s)i dalsi charakteristiku jako stavajici verze 2,5 XT - mel jsem ho a najezdil jsem s nim hodne moc km a je to vyborne auto. Jen prave skoda mensiho kufru a mensiho mista na zaAdnich sedadlech - jinak bez vaznejsich pripominek. Nehci urazit majitele, ale Tribeca - alespon pro mne - neni ono.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "seatik"
29. 9. 2007 00:10
Re: Hmm
doufat muzes,ale s tou vahou by musel jit jeste mnohem vice nahoru s vykonem(viz CX7) a to znamena jeste vice spotreby,kterou uz malokdo bude akceptovat.Neni nad klasiku a overenou techniku.Jsem rad,ze mam sveho MY 2007 2.5XT forestrika,plne mi vyhovuje >:D
Avatar - Blue Sun
28. 9. 2007 10:45
Ne
Ne, jen to ne. Forester byl krásný svou kompaktností, bylo to příjemné auto. Proč musí všechno krásné nakynout a roztékat se? Doufám, že tahle mula slouží pro test nové Legacy a ne Forestera.
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2007 16:07
Re: Ne
jj vidím to obdobně ... forester je relativně kompatkní auto s velmi praktickou karoserií, pohonem a světlou výškou ... škoda že každý nový model musí být větší těžší nenažranější luxusnější komplikovanější a vzdálenější původní osvědčené myšlence :'-(
28. 9. 2007 14:48
Jedna pani povedala...
Na spoľahlivejšie info ešte asi treba nejaký čas počkať...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 9. 2007 16:44
Forester?
Novy Forester bez kvalitniho dieselu je na evropskem trhu jen mrtve narozene dite. ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cabalco transit system"
1. 10. 2007 09:00
Re: Forester?
prosím tě, furt s tím chrochtákem. no stejně to vypadá že do forestra už bude... představit si subaru který smrdí jako avia, to bude nezvyk:)
28. 9. 2007 17:02
I BEZ DIESELU
Suberu dokazal, ze se auta prodavaji dobre i bez nabidky dieseloveho motoru. FORESTER je vuz vynikajicich vlastnosti. Uvidime, jestli jeho nove verze vyrovna dnesni. Doufejme, ze ano. Uvidime za jakou cenu bude Subaru prodavat novy diesel. Ma na to stat se leaderem v prodejich rodinnych SUV.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mozgog@post.c"
28. 9. 2007 18:57
uvidíme
nový Forester a nový Avensis jsou nejžhavější kandidáti na mé příští auto, ale tohle vypadá spíš jako facelift na Outback, prodloužení rozvoru u nového Forestera je vynikající (to mě odrazovalo od koupě nynější verze), jinak doufám, že zůstane ve stejné cenové hladině, Tribeca i Outback jsou už moc drahý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JVK Grifone"
28. 9. 2007 22:07
PARKING :))
zda se mi to, nebo uz s tim nekdo neuspesne parkoval:))
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2007 22:58
FOTŘÍK
Základním problémem Subaru je jakákoli absence jednotné designové linie. Co auto, to "každý pes jiná ves". Jediné auto, které ctí svou rodnou hroudu je STELLA... Tribeca dopadla zoufale a co nevidět přijede s novou tváří... koukám na ní do AUTO Zeitung a je to k pláči - Forester se šikmýma očima... Tak teď se tedy může Subaru předvést - nový Forester. Můj tip je, že se nepředvede a tak dnes vlastně nezbývá než ctít poměrně povedenou tvář Outbacku a držet palec, aby se tu chytila hatchbackovská Impreza... Ostatně, pokud forester vyjede na naftě, a že je to v Evropě nezbytnost, bude mít nejspíše 150 koní. A to je málo.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Norge"
29. 9. 2007 00:47
Re: FOTŘÍK
No vidis, a me se libi i ta puvodni Tribeca - jinak bych si ji nejspis nebyl koupil, ze? Nechci tu rozjizdet uplne zbytecny flame o designu, protoze co clovek, to jiny vkus. Ale co je spatneho na tom, ze treba nove Mondeo, novy Civic nebo petkove BMW opravdu nevypadaji stejne, jako jejich predchudci? Nic. Mnohem dulezitejsi preci je, jestli si znacka uchovava identitu v jinych vecech - Mondeo ma opet spickovy podvozek za dobrou cenu, Subaru permanentni pohon vsech kol, boxer a spolehlivost, BMW je sportovni a ma spickove motory a tak by se dalo pokracovat. Mne se zase naopak prilis nelibi nudna sed rady konzervativnich modelu koncernu VW. Premyslim-li o identite koncernovych aut, napadaji me slova jako kvalitni materialy v interieru, ale take prumerne jizdni vlastnosti, zastarale diesely bez filtru castic, spolehlivost zaostavajici za nabubrelou reklamou a premrstena cena. Nic, co by cloveka opravdu zaujalo a nadchlo. V tom asi bude mezi nami rozdil, ja mam rad auta, ktera maji svou osobnost. A kdyz uz jsme ten design prece jen nakousli, podle me dokaze jak BMW, tak Mercedes nove interpretovat svuj tradicni design mnohem lepe nez Audi, prestoze soucasne petce jsem prichazel na chut hodne dlouho. Dnes si ale myslim, ze predbehla svou dobu a libi se mi. Mercedes zase dokazuje, ze i pres konzervativni pristup k designu lze zustat velmi pritazlivy. U VW mam dojem, ze lehke facelifty svych modelu hrde prohlasuje za zcela nove generace a jakakoli odvaha zde chybi.
anonym
29. 9. 2007 09:50
Re: FOTŘÍK
Naopak si myslím, že Subaru by se mělo držet jednotné designové linie, stále nějak tápe a zkouší, který design chytí zákazníky. Srovnání s VW zde není na místě, ten vozy typu forester nenabízí, nabízí je audi a hned zde musím dodat, že jejich nabídka převyšuje Subaru rozdílem mnoha tříd. Nejen co se týče motorů, ale i provedení a pro mě i designu. Subaru bojuje jen cenou.
29. 9. 2007 22:20
Re: FOTŘÍK
Rekl "anonym" [88.146.138.XXX], ktery se v SUBARU ani nesvezl a nevi o cem mluvi. Jinak ano, AUDI je o tridu vys.
anonym
30. 9. 2007 00:25
Re: FOTŘÍK
No, subaru, krátký sedáky mě nijak nenadchly. Značka také ne, vzhled jak by smet. Technika? Ta je dobrá (benzínová), ale já osobně, pokud si mohu vybrat si prostě subaru nekoupím. Proč taky.
30. 9. 2007 00:54
Re: FOTŘÍK
Osobne sedaky v Subaru jsou podle meho lepsi nez v Audi. Audi ma prilis tvrde s prehnanym bocnim vedenim. Subaru je pro fajnsmakery. Vinikajici jizdni vlastnosti jak na silnici, tak i v strednim terenu dokazi ocenit jen nekteri.
anonym
30. 9. 2007 11:25
Re: FOTŘÍK
No podle mého zase sedadla v Audi mají to, co mít sedáky musí. Jsou prostě dělané na evropany a ne na asiaty s krátkýma nohama. Jízdní vlastnosti Allroadu jsou naprosto odpovídající a pokud se nebude jednat o opravdu težký terén (do kterého se ostatně nehodí ani Forester), tak na tom bude vždy lépe Allroad.
29. 9. 2007 22:44
Re: FOTŘÍK
Subaru vyrábí vizuálně podprůměrná auta s nadprůměrnou technikou, tedy myslím na pohon 4x4. Benzín je vyjímečný svou stavbou a velkou spotřebou. O naftě nemůžeme napsat nic, žádná zatím není. Ta podprůměrná vizualita ovšem není zasloužená... za to mohou naše oči, oči evropanů, tedy těch, co jsou hýčkání nejkrásněší produkcí světa. Subaru to tu má moc a moc těžké. Nejlépe to vyřešili u Kia, zaměstnali Schreyera... a nám se pomalu začíná točit hlava... jistě.
neregistrovaný "tchernobog"
1. 10. 2007 09:09
Re: FOTŘÍK
"..a velkou spotřebou", to je tak zažitej předsudek, přitom to žere skoro stejně jak jiný auta. nechápu, jak ti novináři s tím jezdí (pro příklad: forester 2.0 Turbo 130kW - průměrná moje spotřeba 9 litrů, legacy 2.0 - 8,2 litrů). určitě nejsem sám.
1. 10. 2007 10:01
Re: FOTŘÍK
To se s tím hodně loudáš...
29. 9. 2007 22:35
Re: FOTŘÍK
Pokud čekáš od mainstreamu ohnivou originalitu, vizuální výboje, designovou odvahu, pak se někde v tvém vzdělání stala chyba. Totiž... VW vyrábí přesně takové vozy, jaké vyrábět chce. A prodává nejvíce aut v Evropě... tekže to asi dělá dobře, ne? Na rozdíl například od Subaru, které v tom lítá jak nudle v bandě - evidentně neusazená estetika. Jen se podívej, jak samo sebe popírá v nové Impreze - okna v rámech, hatchback... to přece není žádné Subaru...

Koneckonců, jsi jeden z mála, kterému se Tribeca líbí. Nelíbí se ani u Subaru a proto změnili teď její tvář... Je nutno prostě umět rozlišovat mezi osobitým, originálním a zároven esteticky dokonale ztvárněným, a originálním, avšak nepřitažlivým... Originální pozitvně je například Lambo... A pozor - ne každý má vkusný vkus...

P.S. Jinak po technické stránce máš nepochybně vyspělý vůz... škoda, že mu to nesluší. Design AUDI, BMW či Mercedesu je (proti Subaru) jiný vesmír. Tihle, ti určují celému světu estetiku, to oni vytváří umělecká díla... jen se podívej na A8 či na A5, o R8 nemluvě. A právě Subaru je v očích evropana bežné, vizualitou neinspirující auto... Ostatně, píšeme o třech autech - Forester, Tribeca a Legacy... to je vizuální vyspělá škola, co? :-) Například Legacy, auto, jehož karoserie přesluhuje 5 let. Lagacy je vizuální konkurent předchozího Mondea a Passatu. Paradoxně, nejpovedenějším autem od Subaru je nová Impreza... - tedy běžná masová produkce, ničím neoslňující kompaktní vůz. Je to takový japonský focus.
neregistrovaný "Alessio."
29. 9. 2007 09:00
Re: FOTŘÍK
Paleta Subaru se nemůže líbit všem, někomu prostě nevadí, že modely subaru nevypadají všechny stejně. Ale o tom jsme se handrkovali už mnohokráte, takže rovnou k té naftě...Forester je lehké SUV, trhač asfaltu se z něj stává pouze v poněkud bláznivé (ale my bláznivé věci rádi,ne? ;-) ) verzi XT, kde má motor z WRX. Jinak je to tichý, klidný a spolehlivý pracant. Důležité je ale to, že váží nějakých 1400 kg. Výkon 110 kW není oslnivý, ale na běžnou svižnou jízdu bohatě stačí. Ostatně, jsou i auta, co mají 136 kW a váží téměř 1800 kg a také si je majitelé pochvalují ;-) . Zkrátka, nevidím v tom problém. Silná nafta zřejmě bude, pro forestera to ale vidím jako krok stranou - pokud silnou naftu, tak do legacy/outback a tribecy. Forester vždy měl tumf v rukávu v tom, že je relativně mrštné a agilní auto. Pro roli dálničního křižníku se moc nehodí. Turbobenzín mu jde k duhu mnohem lépe.
29. 9. 2007 22:18
Re: FOTŘÍK
Jo. Já myslím, že s tou naftou bude Forester přesně tam, kde má být. Běžnej vozejk do terénu - trautenberg team... žádná ikona. Jsem strašně zvědavý na nového Forestera... tehdy se ukáže, co Subaru dokáže. Totiž problém Forestera je to, že netvoří styl, že není výjimečný, což je chyba, neb jizdní vlastnosti má vynikající.
neregistrovaný "Alessio."
30. 9. 2007 20:12
Re: FOTŘÍK
Pro tebe jistě žádná ikona, jsou ovšem tací, kteří na něj nedají dopustit. PS: nějak si ani neumím představit, že bys nového forestera, at bude jaký bude, pochválil. No, uvidíme, třeba mě (opět) překvapíš ;-)
30. 9. 2007 22:12
Re: FOTŘÍK
Jestliže bude mít esprit, švih, rád to učiním. Nemám se Subaru sebemenší problém.
anonym
1. 10. 2007 00:01
Re: FOTŘÍK
Nemyslim, ze Subaru potrebuje odsouhlaseni od nekoho, kdo si da nick GTI. Technicky je Subaru klenotem na trhu. System pohonu ma absolutne nejlepsi a motory jsou pro fajnsmakery. Po uvedeni dieslu se prodeje aspon ztrojnasobi. Uz ted SUbaru prodava prekvapive mnoho vozu,i kdyz zatim diesel nenabizi. Subaru totiz nabizi osobitost.
anonym
29. 9. 2007 01:37
SUBARU BOXER TURBO DIESEL
Zdravím pánové,
před týdnem jsem se vrátil z IAA ve Frankfurtu. Jediné, co u stánku Subaru věděli o novém motoru bylo to, že se bude jednat o 2,0 l, výkon 110kW a točivý moment 350Nm, takže pro představu.. Mejte se
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ANY0007"
29. 9. 2007 01:38
SUBARU BOXER TURBO DIESEL
Zdravím pánové,
před týdnem jsem se vrátil z IAA ve Frankfurtu. Jediné, co u stánku Subaru věděli o novém motoru bylo to, že se bude jednat o 2,0 l, výkon 110kW a točivý moment 350Nm, takže pro představu.. Mejte se
Rozbalit vlákno
0
anonym
1. 10. 2007 09:54
Boldricus
Mno, nevim proč tu vystavují fotky muly? Kařdý Subarák jistě poznal na jiný podvozek drsně naroubovanou kastli z Outbacku.
To diskuse Audi vs. Subaru: Musim připomenout, že kdo Subaru jednou koupil už jiná auta nechce. Posuzovat oba výrobce je blbost, páč komu co libo, v tom jezdí. Máš li přebytečných pár "mega" kup si auto od Audi. Chceš-li nekompromisní 4x4, volba je jasná..:-)Mimoto je Subaru cenově daleko výhodnější, neb Němci jsou všeobecně poměrně hamižní.
Rozbalit vlákno
0