Testy
Ham.
7
Zkus to znova, dej sem dva nebo tři benzínové motory z minulého století s podobným výkonem a stejnou nebo lepší spotřebou.
Přejít do diskuze
Kompaktne... pritom pre dvoch aj vcelku prakticke s tym skoro az kombikovsky skosenym zadkom... k tomu je aj s najidealnejsim motorom... legendarnou 2,8 142kw motorizaciou z klasickej 3ky... dokonalost :yes:
Jenže se píše o době, kdy obyčejná Felda se 40kW jezdila běžné za 6,5 - 7 litrů. Tohle proti tomu byla raketa z jiného světa a 10 litrů byla na skoro trilitr velmi slušná hodnota. Kolega v práci měl 328i a běžně jezdil za 13.
A po té době ...ten barák má cenu klidně 10mega, auto, pokud to není raritní M-ko, pár set tisíc max.
V minulém století byly turbobenzíny ještě v plenkách
Ale souhlasím s kritikou a sypu si popel na hlavu, napsal jsem to prvně fakt blbě. Přijměte moji omluvu všichni které jsem v neděli takhle rozčílil 😄
Ale souhlasím s kritikou a sypu si popel na hlavu, napsal jsem to prvně fakt blbě. Přijměte moji omluvu všichni které jsem v neděli takhle rozčílil 😄
No a ještě o pár let dřív, se dal koupit pětipatrový činžák na Žižkově za 1,5 milionu, ideálně ještě vypůjčených v IPB 😁
V kontextu s dneškem to pobaví.
V kontextu s dneškem to pobaví.
Asi budu ukamenovan, je to BMW!
Ale vzdyt Z3 jezdila asi jako 1203.
Kone to melo, ale kroutilo se to, tezko se to ridilo.
😒
Z4 po tom, to uz bylo jiny kafe.
Ale vzdyt Z3 jezdila asi jako 1203.
Kone to melo, ale kroutilo se to, tezko se to ridilo.
😒
Z4 po tom, to uz bylo jiny kafe.
....tohle proti tomu byla raketa z jiného světa a 10 litrů byla na skoro trilitr velmi slušná hodnota........
Poslední věta mě tedy opravdu hodně pobavila 😒] - Za 1,5 milionu korun si můžete pořídit mnoho věcí. Například menší domek, luxusní sedan nebo Z3 Coupé. Rozhodnutí je na vás...
Upřímně mě udivuje, při tvém rozhledu v technických oborech, ze se ti nedostalo informace o účinnosti atmosférického vs preplnovaneho motoru.
jen namátkou vyberu - 2,0 TSI se 180 kW pohánějící o čtvrt tuny těžší Octavii je úspornější, viz třeba
https😐/www.auto.cz/…si-er-eso-142282?…
za podobných 10 litrů jezdí mnohem těžší Golf R Variant s turbodvoulitrem 235 kW/420 Nm, který je výkonově úplně jinde
https😐/www.auto.cz/…-jim-ruka-142248
https😐/www.auto.cz/…si-er-eso-142282?…
za podobných 10 litrů jezdí mnohem těžší Golf R Variant s turbodvoulitrem 235 kW/420 Nm, který je výkonově úplně jinde
https😐/www.auto.cz/…-jim-ruka-142248
....O mimořádné kvalitě tohoto motoru svědčí i to, že spotřeba se podle testů zahraničních časopisů při běžné jízdě pohybuje kolem 10 l/100 km, což prakticky potvrdil i náš test (cca 11,5 l/100 km při zvýšených nárocích).....
Nepochybuju o kultivovanosti řadového šestiválce, ale 10 ltr. při normální jízdě mi při výkonu a hmotnosti testovaného auta nijak oslnivá nepřijde. Turbomotory jsou na tom asi líp
Nepochybuju o kultivovanosti řadového šestiválce, ale 10 ltr. při normální jízdě mi při výkonu a hmotnosti testovaného auta nijak oslnivá nepřijde. Turbomotory jsou na tom asi líp
Chlapi, cudujem sa, ze mu tu argumentujete a neposlali ste ho z voleja tam, odkial prisiel na tento svet. Riesit spotrebu v retroteste moze len nezorientovany truhlik. Meine Güte…
No nevím. Osobní zkušenost mi chybí ale přečti si tenhle článek
https😐/www.garaz.cz/…tenisky-21001595?…
https😐/www.garaz.cz/…tenisky-21001595?…
tak napríklad
https😐/en.wikipedia.org/…/PSA_ES/L_engine
mal som tú česť 😉
diaľničné tempo 7 - 8 litrov
https😐/en.wikipedia.org/…/PSA_ES/L_engine
mal som tú česť 😉
diaľničné tempo 7 - 8 litrov