Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
1
vnitřek je samozřejmě příšerný a to nejen ten volant, ale i (původní) manžeta řadičky, například. Zvenčí je ale nádherný a když si vezmu, že v podstatě podobný styl používá ta podivná tesla, tak je krásně vidět, že když dva dělají totéž, není to totéž. Jinak Aleši pochvala, jako vždy.
moan78
0
Mal som ako anglicak, ale az teraz som sa dozvedel, co to bolo za auto
gil54
V AR Iguana jsem měl možnost sedět v r. 1970. Zvenku nádherné auto s famózní technikou AR 33 Stradale, zejména v porovnání se soc. produkcí v tom roce. Tento Boomerang má vnější linie ještě možná čistší než Iguana.
Interier Iguany byl zpracováním, materiály a možná i designem asi tak na úrovni prvních Tater 613 a u tohoto Boomerangu to, až na neobvyklé uspořádání budíků ve volantu, nevypadá o nic moc lépe. Interiérům těchto studií se tehdy nevěnovala až taková pozornost jako vnějším liniím, tvarům, případně koncepcím.
Interier Iguany byl zpracováním, materiály a možná i designem asi tak na úrovni prvních Tater 613 a u tohoto Boomerangu to, až na neobvyklé uspořádání budíků ve volantu, nevypadá o nic moc lépe. Interiérům těchto studií se tehdy nevěnovala až taková pozornost jako vnějším liniím, tvarům, případně koncepcím.