Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Jak Martin Vaculík musel zkritizovat jednu věc na své milované Dacii
35 komentářů
gil54
3
...ventilový vůle jedině vod voka. A když píchneme gumu, tak do ní nacpeme drny, trávu a hlínu a vsaďte se, že dojedeme dál, než po ráfku. Taklenc to u nás na vesnici děláme.
rohYpnol
Ano, Dacia je u mě hako velmi rozumná volba. I když se dostává cenově na nějakou mezní hodnotu, kdy mi ještě dává smysl.
Co ale nechápu je to neustálé vyzdvihování spolehlivosti. A proč tedy pane Vaculík jsou Dacie trvale jedny z nejhorších v rámci TÜV?!? A to přitom mají velice nízké kilometrové proběhy...
Co ale nechápu je to neustálé vyzdvihování spolehlivosti. A proč tedy pane Vaculík jsou Dacie trvale jedny z nejhorších v rámci TÜV?!? A to přitom mají velice nízké kilometrové proběhy...
Lebo mali halogénové žiarovky a chodili na STK s vypálenými? Každý je spokojný, nikomu sa nekazí, jedine zanedbaný servis je vysvetlenie.
Jestli na německém TÜV vyhazují za prasklou žárovku silně pochybuji. Tak přestaň blekotat ty nesmysly. Je to závada odstranitelná ihned na místě.
Statistika TÜV report 2022 říká, že nejčastější závadou bylo ... osvětlení.
Já jsem taky dvakrát vyletěl z české STK kvůli osvětlení. Nejkurióznější bylo to, že dle technika STK nesvítily zadní blinkry na mé Fabii oranžově. Když jsem se na to hned podíval, tak se za ty roky z žárovky odloupal ten oranžový lak a v podstatě měl technik pravdu, že to nesvítí předepsaně oranžově (závada B). Dvě náhradní žárovky stejného typu jsem samozřejmě neměl a navíc tam ještě byl problém s ruční brzdou, takže by to neprošlo tak jako tak. A v Německu nejsou náhradní žárovky povinná výbava, takže pochybuju, že ledabylý majitel Dacie něco takového vozí.
BTW Mamka dávala Fabii na STK přes servis a nejen, že samozřejmě nikdy nikomu nevadilo, že zadní blinkry už taky neblikaly oranžově, ale x-krát prošla s poškrábaným čelním sklem přímo ve výhledu řidiče. Takže tak ke statistikám technikých kontrol.
Já jsem taky dvakrát vyletěl z české STK kvůli osvětlení. Nejkurióznější bylo to, že dle technika STK nesvítily zadní blinkry na mé Fabii oranžově. Když jsem se na to hned podíval, tak se za ty roky z žárovky odloupal ten oranžový lak a v podstatě měl technik pravdu, že to nesvítí předepsaně oranžově (závada B). Dvě náhradní žárovky stejného typu jsem samozřejmě neměl a navíc tam ještě byl problém s ruční brzdou, takže by to neprošlo tak jako tak. A v Německu nejsou náhradní žárovky povinná výbava, takže pochybuju, že ledabylý majitel Dacie něco takového vozí.
BTW Mamka dávala Fabii na STK přes servis a nejen, že samozřejmě nikdy nikomu nevadilo, že zadní blinkry už taky neblikaly oranžově, ale x-krát prošla s poškrábaným čelním sklem přímo ve výhledu řidiče. Takže tak ke statistikám technikých kontrol.
Sorry, nesouhlasím. Žárovka je závada odstranitelná na místě. Navíc kvůli osvětlení propadala i Tesla S a ta asi nemá žárovky že.
a co sa tam mohlo pokazit na svetlach?
tu je nejake vysvetlenie
Regarding the low beams and fog lights, they may be related to another chronic problem Tesla vehicles present: water leaks in headlights and taillights that makes moisture condense on the lenses.
asi zahmlene a zatecene svetla neprejdu cez stk
tu je nejake vysvetlenie
Regarding the low beams and fog lights, they may be related to another chronic problem Tesla vehicles present: water leaks in headlights and taillights that makes moisture condense on the lenses.
asi zahmlene a zatecene svetla neprejdu cez stk
Ma svem exMondeu s halogenama jsem tam dostal céres, ze mi spatne sviti dalkova - menil jsem to sam a nebyla dobre ukotvena, STK technik chvili nadaval, pak ze mi pomuze, po jeho zasahu nesvitila vubec.. nechal me tam asi 10minut se s tim mordovat a kdyz se vratil, ani ja uz to neopravil (spravny postup je vyndani svetlometu, on a i pak ja jsem se tam musel hrabat z motoru a nebylo tam jaksi dost mista)… odjel sem zpet s nefunkcnim dalkovym .. toliko k expertum na STK. Doma se sroubovakem a spravnym postupem jsem to napravil. Nastesti si nedovolil to dat do zavad
Mne vyhodili z stk príves pre nefunkčné osvetlenie - 3 brzdové svetlo malo "vypálenú" jednu led zo tuším 6tich...
Mně na podzim na STK taky technik našel oloupané žárovky blinkrů u Fabie. Myslím že mi říkal že auto s nimi neprojde. Naštěstí vedle provozují autoopravnu a tam mi ty dvě žárovky prodali za 60 korun. Hned na místě jsem je vyměnil a bylo to
Co má statistika prasklých žárovek na TÜV společného se spolehlivostí? Spíše to vypovídá o přístupu majitelů. Jasně, že pak jako nejlepší vyjdou Porsche a Mercedes, kde to na TÜV většinou doveze v pečlivě připraveném stavu autorizovamý servis.
Když už, tak bych se díval na statistiky ADAC, tzn. výjezdy asistenčních služeb k nepojízdným autům, nebo dlouhodobé testy AutoBildu s následným rozebráním auta. A tam je Dacia většinou v cca průměru, leckdy i dostane pochvylu. A kolikrát tam nějaký Mercedes vyjde hodně špatně.
Když už, tak bych se díval na statistiky ADAC, tzn. výjezdy asistenčních služeb k nepojízdným autům, nebo dlouhodobé testy AutoBildu s následným rozebráním auta. A tam je Dacia většinou v cca průměru, leckdy i dostane pochvylu. A kolikrát tam nějaký Mercedes vyjde hodně špatně.
Nikdy, NIKDY mě nevyhodili kvůli žárovce. Pokud něco nesvítilo tak jsem mohl vyměnit na místě úplně v pohodě. Málo oranžové vadí, ale opět stačilo vyměnit na místě. Jo a jezdím na několik míst STK kdyby jsi chtěl napsat něco o lokálních zvyklostech.
ked niekto kupi lacnu daciu a nechodi do servisu, urcite ma vsetky druhy ziaroviek v kufri a vymeni na mieste :-)
Nehadam se, ale sam pises, zes musel vymenit, takze BYS neprosel. Hele, kolegu ted vyhodili za to, ze mu nesvitily na Octavii II combi 4 diody na brzdovym 3. svetle a koleginku za to, ze ji nesvitila zarovka v blinkru na zrcatku tak moc, jak mela. Oba dostali 30 dni a cau. A ne vsude ve svete nechaj majitele pri kontrole u auta, aby si na miste neco opravil. V Nemecku nevim, ale nehadam se. Treba ja dam auto do servisu na servisku a odpoledne ho vyzvednu rovnou i s hotovou technickou, vic me nezajima.
Ano musel. Ale musel třeba tak že byly málo oranžové tak jsem vyměnil jednu a zbytek zůstal. Jen mi řekl ať vyměním i zbytek.
Prosim Te, a za co tady vlastne bojujes?
Statistky TUV jsou proste vic o peclivosti majetele, nez kvalitach auta.
To je cele.
:-)
Statistky TUV jsou proste vic o peclivosti majetele, nez kvalitach auta.
To je cele.
:-)
Nesouhlasím.
Průměrný/obvyklý majitel Dacie určitě nebude míň pečlivý než průměrný/obvyklý provozovatel firemní Octavie co navíc najede víc jak 2x tolik :-!
Jinak řečeno - v těch počtech nebude pečlivost statisticky nijak významný jev pokud se bavíme o běžných spotřebních vozech. Ano, majitel Porsche 911 se asi bude starat pečlivěji., ale bavíme se o běžných vozech.
Průměrný/obvyklý majitel Dacie určitě nebude míň pečlivý než průměrný/obvyklý provozovatel firemní Octavie co navíc najede víc jak 2x tolik :-!
Jinak řečeno - v těch počtech nebude pečlivost statisticky nijak významný jev pokud se bavíme o běžných spotřebních vozech. Ano, majitel Porsche 911 se asi bude starat pečlivěji., ale bavíme se o běžných vozech.
Vymenit lze u auta, u ktereho to dovoluje postup… nekde musis sundat masku, vyndat svetlo a ne kazdy vozime naradi…
No dobre, keď kupuješ lacnejšie auto, tak nemáš ani taký balík na servis. Pokiaľ si dáš spraviť pred stk prípravu/kontrolu, tak proste prejdeš. Tým netvrdím, že dacia je etalón. Mali sme dve v rodine, za cca 8 rokov sa menili olej, filtre a podvozkové sprostosti (áno, vydržali podpriemerne), ale s stk problém nebol. Žiadna netesnosť, únik kvapalín, nesúmerné brzdy, alebo emisie. Faktom ale je, že pred stk som ich hodil do servisu a bolo
Mně jednou nechtěli nechat projít kvůli málo oranžovým žárovkám a neustále se mě technik ptal: Co s váma mám dělat? Tak co s tím uděláme? atp. Na místě mě to nechat vyměnit nechtěl, leda opakovaně projít STK, ale ne že si jen objedu budovu a znova najedu s vyměněnou žárovkou, musím se znovu objednat na nový termín. Ale do toho se mu asi taky nechtělo. Nejspíš mě nenápadně ponoukal, abych ho vyzval k návštěvě kontrolní jámy na kontrolu peněženky. Nakonec, po mém opakovaném vyjádření, že se holt nedá nic dělat a že se objednám na opakovanou kontrolu, si asi řekl, že jsem totální nechápavý tupec a nechal mě je vyměnit. Popraskaný lak měly, ale teda moc velký rozdíl to nebyl.
No vidíš ... a mě vyhodili kvůli žárovkám, přestože svítily. Prostě každý technik STK k tomu přístupuje jinak a taky záleží, jestli se tam auto dá přes servis, nebo tam s tím jedeš sám. A výsledkem je velká statistika "závad".
BTW
Vyměnit na místě můžeš, pokud náhradní žárovku máš (já jsem měl jen jednu, potřeboval jsem dvě) a pokud to jde snadno (nemusí jít zrovna o Renault Modus, kde se třeba u předních světel musí demontovat nárazník, ale třeba FIII, kde se to dělá přes podběh rtaky nebude žádné labůžo).
BTW
Vyměnit na místě můžeš, pokud náhradní žárovku máš (já jsem měl jen jednu, potřeboval jsem dvě) a pokud to jde snadno (nemusí jít zrovna o Renault Modus, kde se třeba u předních světel musí demontovat nárazník, ale třeba FIII, kde se to dělá přes podběh rtaky nebude žádné labůžo).
nechapem "odbornika" rohypnola, ako moze povedat tuv a statistika spolahlivosti... ako tuv zisti, ze mam vymeneny motor? ako tuv zisti, ze medzi prhliadkami mi 3x vymenili prevodovku? ako tuv zisti, ze som bol medzi prehliadkami 5x odtiahnuty do servisu? tuv hovori o starostlivosti o vozidlo majtelmi, ale o spolahlivosti nehovori absolutne nic...
inac, k tym ziarovkam:
Hodnocení TÜV je založené na výsledcích německých technických kontrol. Sestavuje se podle procentuálního zastoupení závažných závad. Tedy těch nedostatků, kvůli nimž se provozovatel musí do měsíce dostavit k opakované prohlídce a v mezidobí je odstranit.
Nejčastěji mezi takové závady patří problémy s osvětlením auta (tedy prasklé žárovky, poškozené xenonové výbojky), ale také sjeté brzdy, opotřebované zavěšení kol nebo úniky oleje, závady systému řízení motoru a výfukového potrubí.
zdroj:
https://zpravy.aktualne.cz/…e023d2e860ece54/
inac, k tym ziarovkam:
Hodnocení TÜV je založené na výsledcích německých technických kontrol. Sestavuje se podle procentuálního zastoupení závažných závad. Tedy těch nedostatků, kvůli nimž se provozovatel musí do měsíce dostavit k opakované prohlídce a v mezidobí je odstranit.
Nejčastěji mezi takové závady patří problémy s osvětlením auta (tedy prasklé žárovky, poškozené xenonové výbojky), ale také sjeté brzdy, opotřebované zavěšení kol nebo úniky oleje, závady systému řízení motoru a výfukového potrubí.
zdroj:
https://zpravy.aktualne.cz/…e023d2e860ece54/
Tak se prober chlapče jo?
"TÜV Report 2021: Vítězem testu spolehlivosti opět..." napsalo mj ACZ. Já. Esemesky ten kdo tohle nazývá testem spolehlivosti že...
A tvoje příklady jsou vesměs okrajové záležitosti. Nevím kolik znáš lidí co měnili u zanovnich aut např motor... Já vím o jednom jediném případu, a to jen z doslechu.
"TÜV Report 2021: Vítězem testu spolehlivosti opět..." napsalo mj ACZ. Já. Esemesky ten kdo tohle nazývá testem spolehlivosti že...
A tvoje příklady jsou vesměs okrajové záležitosti. Nevím kolik znáš lidí co měnili u zanovnich aut např motor... Já vím o jednom jediném případu, a to jen z doslechu.
to, ze auto.cz to vyhlasi za statistiku spolahlivosti, tak to budes opakovat aj ty, aj ked vies, ze to ziadna statistika spolahlivosti nie je? 8-s
preco sa potom pytas vaculika na umiestnenie dacie v tuv? nedava mi zmysel tvoja otazka...
ja viem asi o troch motoroch, co sa museli menit komplet, a asi rovnaky pocet, co sa menili ciastocne...
preco sa potom pytas vaculika na umiestnenie dacie v tuv? nedava mi zmysel tvoja otazka...
ja viem asi o troch motoroch, co sa museli menit komplet, a asi rovnaky pocet, co sa menili ciastocne...
RadekHolodnak
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MS-sport
dívám....a beru je s rezervou. :-!
Pan Vaculik je fajn, delali jsme spolu kdysi na Roverech a Land Roverech.
Clancich o nich.
Ale videa proste nemam rad.
Radeji si prectu clanek.
Je to projev lenosti: napred se nechce clanek psat, pak se nechce clanek cist a pochopit...
Clancich o nich.
Ale videa proste nemam rad.
Radeji si prectu clanek.
Je to projev lenosti: napred se nechce clanek psat, pak se nechce clanek cist a pochopit...
martin-h
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×