Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány příští úterý

První elektromobily Tesla vyrobené v závodě automobilky Gigafactory 4 u Berlína mají být předané příští úterý. Místní politici očekávají, že se celodenní akce zúčastní i šéf Tesly Elon Musk, napsal dnes list Handelsblatt.
Zpět na článek
17. 3. 2022 15:39
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2022 09:06
Musí bejt někdo kovaný idiot
když si postaví fabriku zdlouhavěji a dráž a bude platit zaměstnancům víc, než by mohl o 200km vedle.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 09:14
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Hele, co ty víš. Třeba si zjistil, jak dlouho by trvalo schvalování výstavby toho baráku , kdyby byl u nás - a řekl si, že je mu to Německo přece jen milejší. Kdo ví
Avatar - Roman Horký
17. 3. 2022 09:31
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Myslím, že předchozí i současná vláda by se přetrhla ve snaze tu fabriku tady mít.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 09:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 09:58
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Ale no tak Kylie, po ránu a už tak divoký hormon? Zklidni to, Eurocvoku !
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 11:00
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Chápej, Kylie dnes zažívá silnou ataku premenstruačního syndromu :D
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:03
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Ten má schízu + obsedantní představy z těžkého šnupání komunismus, stejně jako další pijáti, vid Jadečku? :-)

A co dělá Michalka a Vyfetlo? Čekáme na odpověd, stále.

A další piját je určitě i DoNeVíto :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 14:38
Ekonomická realita
Já si myslím, že si Rusové nemyslí, že mají nějaké špatné ekonomické vyhlídky, koneckonců i úroky v dolarech zaplatili. Tady je pohled ruského politologa, který je samozřejmě poněkud agitační, ale je dobré si přečíst v Deníku N, co si o budoucnosti myslí - odkaz http://denikn.cz/…rusky-politolog/?…
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:48
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Jiný reakce než CTRL+C a CTRL+V od tebe nikdo Radečku ani nečeká. My už tě známe, ty náš zelenej zaseklej neomarexistickej gramofone :-) :-) :-)
17. 3. 2022 15:39
American factory
Tak jsem včera zkoukl tu Americkou fabriku. Jak jsem litoval Bo Anderssona v Togliatti (dokument Švéd v Žigulíku), tak tenhle dokument o znovuotevření bývalé fabriky GM (zavřené 2008) čínským podnikatelem jehož fabriky vyrábějí autoskla (podle Fuyao čísel mají 60 % podíl na světovém trhu) je síla.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 15:45
Re: American factory
Zajímavé je, že všichni ty strašné fabriky GM tak kupují :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:13
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
co tady řveš, ruskej šmejde švábe?
17. 3. 2022 12:05
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Prečo by stavali fabriku tam, kde nie sú ľudia a tamojšie fabriky siahajú po pracovnej sile z okolitých aj vzdialenejších štátov a v konečnom dôsledku už taká lacná nie je? Určite sa nad tým zamýšľali viac a dlhšie ako ty pri tomto článku.
Avatar - Ondore
17. 3. 2022 14:03
Re: Musí bejt někdo kovaný idiot
Je zrejmé, že autor toho príspevku vlastní niekoľko fabrík a skúsenosťami dospel k tomu, že ďalšiu fabriku postaví tam, kde budú najnižšie mzdové náklady :-O
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2022 09:20
Musím přiznat, že
jeden agresivní skrček mi změnil názor na elektromobilitu. Jen ještě povolit jádro .
Rozbalit vlákno
116
17. 3. 2022 09:41
Re: Musím přiznat, že
:yes: :yes: :yes:

https://www.e15.cz/…dl-fiala-1388411
Jádru u nás nestojí (téměř) nic v cestě.
Jsem pro zelené technologie, ale v dnešní době mi nevadí ani (lokální) uhlí...

https://www.e15.cz/…-zalobou-1387367
''Pravidla, jejichž cílem je přesvědčit soukromé investory k podpoře zmíněných zdrojů v příštích dvou desítkách let, kritizuje skupina dalších států a Rakousko komisi hrozí žalobou.''

Doufám, že teď si závisláci na (ruském) plynu (Německo a Rakousko - antijádro) s žalobami už neškrtnou.
Jádro není ideální, ale jinak to zatím asi nepůjde. Rozhodně lepší než ruský plyn...
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 10:02
Re: Musím přiznat, že
Nejsem úplně zastánce toho mít jaderné reaktory všude.
Když vidíš, co se děje na Ukrajině.

Vždy tam bude jisté bezpečnostní riziko.
Z pohledu cíleného útoku totálních k r e t é n ů, nemusí být zanedbatelné.
Snadněji uhlídáš dvě jaderné elektrárny, než dvacet...

S OZE samozřejmě souhlas.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 10:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
17. 3. 2022 14:05
Re: Musím přiznat, že
SMR - pochybujem, že ktokoľvek z tých, čo Ti dal palec dole čo i len tuší o čom hovoríš...
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 17:42
Re: Musím přiznat, že
Či k tomu nebudú nejaké iné dôvody ako obsah tohto príspevku. ;-)
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:35
Re: Musím přiznat, že
V Rusku se mluví o vojensko-technických opatření vůči celé Evropě a a vůči USA.
Putin o stejných opatřeních mluvil před invazí na Ukrajinu někdy začátkem února, že pokud nedojde k dohodě mezi Ruskem, NATO a EU ohledně bezpečností situace, nevylučuje použití vojensko-technických opatření na území Ukrajiny.

Ted se mluví o vojensko-technikých opatřeních vůči USA a Evropě, pokud nepřestanou dodávat Ukrajině zbraně a pojedou stejnou politiku sankcí vůči Rusku.

Akorát že vojensko -technická opatření vůči EU a USA je třetí světová.

Takže asi takhle se vyvíjí současná situace.

V rusku se mluví o tom, že další volby v USA už nikdy nemusejí být. A to zcela vážně.

Jak sem říkal, doporučuji zahnat Rusko do kouta.

Určitě nepodnikne žádné protiopatření
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 16:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
17. 3. 2022 17:59
Re: Musím přiznat, že
a Putin obvinil západ, že likviduje rusko hahá a i já jsem přispěl, Putin je komouš a neví co my moraváci máme za ropu, říká se tomu bílá ropa a doufáme, že čína udělá sankce rovnou co puťa rád. ČÍNA parádně už nasrala komouše, že prodává nám americký plyn, Putinovi dochází kýble, jak ztrácí ty červený nervy, za chvilku mu budou dávat odběr krve.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 18:43
Re: Musím přiznat, že
Nechceš tu hodit nějakou další ekonomickou expertízu, ty ulhaný hajzlíčku? se nedivím, že má tvoje stará z tebe srandu... ulhaný ***
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 18:58
Re: Musím přiznat, že
Tohle byla ekonomická expertíza jo? Tvl, pokud myslíš že jo, tak bys to neměl hulit.

To byla vojensko-politická expertíza.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 19:05
Re: Musím přiznat, že
Hajzlíku ulhaný, vypsals seznam, teda překopíroval zřejmě od jiného hajzla, seznam toho, co udělaly jiné státy pro lidi. U čr jsi napsal, že nic. Lžeš záměrně, ty experte na vše nebo jsi jen tak omezený dement?
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:16
Re: Musím přiznat, že
Klaune, zdájí se ti kroky Belgie, Polska , Madarska, Chorvatska či Španělska srovnatelný s tím, co pro lidi udělala vláda Fijale a Stanjure?

Obyčejných lidí se týká POUZE ta biosložka, navíc to není legislativně dotažené, takže aktuálně to ještě neplatí. EET ani silniční dan se nepodnikajících občanů nijak netýká.

oproti Snížilo DPH na pohonné hmoty z 23 na 8 % a DPH na základní potraviny na 0 %, plyn také 0 % a elektřina 5 %. - Polsko

Snížení DPH na elektřinu z 21 % na 6 % a taky dali jednorázovou slevu 100€ pro každou domácnost. - Belgie

Snížiení DPH na elektřinu z 21 % na 10 % už v červnu minulého roku.
BULHARSKO 🇧🇬

Snížení DPH na plyn a tepelné energie z 25 % na 13 %, u plynu ještě dočasně na 5 %

Zdá se ti že naše vláda pro lidi udělala to samé co jiné vlády? Kde některé už to zavedli před čtvrt rokem?

Pokud ANO, měl bys vyhledat psychiatra a nechat se vyšetřit, nebot máš omeznou schopnost vnínámí a porozumění psaného textu
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:23
Re: Musím přiznat, že
BTW šlachta je taky hajzl? Heledeme, kolik těch haj*lů tady je?

Bureš
Okamura
Šlachta
Trikolora
Svobodní
Volný
Komanči
Sládek
Kyjovský

Na koho sem zapoměl? asi i na čssd vid

49% (nebo 56%) ze všech hlasů sou haj*zlové vid. To abys vystěhoval do Ruska půl národa vid

Kdo sou ti hodní? Šílnec Rakušan, Fiala a Piráti, kde jim šnupaj členové komunismus a veřejně se k tomu hlásí, jako Holodnák a Michailidu a řada dalších vid
Tak to je elita národa :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:14
Re: Musím přiznat, že
ty seš ale vypatlanej ruskej šváb, zrůdo
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:40
Re: Musím přiznat, že
Největší riziko z hlediska Energetické bezpečnosti země jsou nestabilní zdroje zcela závislé na výkyvech počasí, tedy smejdské UTOPISTICKE OZE a hlavně jejich podpora za strany těžkých utopistických stalinistických pavědců a neomarxistů.

To je největší energetické bezpečností riziko!!!
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:00
Re: Musím přiznat, že
Který konkrétně? Norsko s mořem, fjordy a geotermály vid, jasně utopisto.

Naprosto srovnatelný podmínky se střední Evropou , ahaha :-) :-) :-)

Pokud to Putin urychlil, tak urychlil to, že Vám umrznou zadky a brutálně zkrachujete, protože na živení afriky, ukrajiny + na zbrojení a na Green deal budete EU potřebovat stovky bilionů EURO :-) :-) :-)
17. 3. 2022 10:11
Re: Musím přiznat, že
Já si v říjnu nainstaloval na střechu FVE a zatím to vypadá, že ušetřím přes 90% elektřiny ze sítě.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 10:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 10:20
Re: Musím přiznat, že
Smím-li se ptáti,
- jak velká (plocha) ta FVE je
- kolik má nominální (instalovaný) výkon
- kolik předpokládáš, že by Ti to mohlo vyrobit
- a zhruba na kolik Tě to vyšlo?

Díky předem
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2022 11:11
Re: Musím přiznat, že
Já FVE nemám, protože je to prostě vylej nalej. Investoval jsem s daleko větší návratností, ale málem se nevyplatilo, protože rusáci mohli dojet až tady a střílet do elektráren.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 11:17
Re: Musím přiznat, že
Já o ní přemejšlím už tak cca 15 let .
A vždycky, když si zjistím kompletní informace a nechám si udělat nabídku, tak se mi jenom protočí panenky, protože návratnost je naprosto mizerná.
Tak proto se ptám na reálné zkušenosti :)
Avatar - speedfred
17. 3. 2022 11:35
Re: Musím přiznat, že
Mám 10 panelov (3kWh ???) a aspoň je teplá voda + cez leto niečo človek aj spotrebuje. Nikdy som to ale nejako nepočítal koľko som ušetril.
17. 3. 2022 11:45
Re: Musím přiznat, že
navratnost, i kdyz tim budes jen hloupe ohrejvat vodu v bojleru, je v pripade samoinstalace 2-3 roky
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:19
Re: Musím přiznat, že
To šíření trapné propagandy, jak sem ruská armáda dojede s tanky a bude tu střílet na baráky a elektrárny je ve světla toho, že ruská armáda nemá ani milion členů , povinností každého člena NATO je napadenému státu přijít na pomoc a ve světle toho, že ruská armáda má problém vůbec obsadit půlku Ukrajiny fakt hodně trapný.

Ruský tank sem nikdy nedojede, to nemusíš mít obavy.

Spíš bych měl obavy, aby ti nespadl na kedlubnu TOPOL-M s jadernou střelou, pokud bude pokračovat současná politika EU + USA.

Je to totiž neskutečně blízko.
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:16
Re: Musím přiznat, že
zas.rranej ruskej švábe
17. 3. 2022 12:01
Re: Musím přiznat, že
Pokud to neni aspon 20kWp a velke baterie, p[ak bud kecas nebo zijes sam.
17. 3. 2022 21:23
Re: Musím přiznat, že
Presne tak. A to je zostava, ktorá je pri súčasných cenách el enegie takmer nenávratná. Len cena tej batérie násobne presahuje cenu ostatných komponentov
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 21:37
Re: Musím přiznat, že
No právě :no: :no:
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:41
Re: Musím přiznat, že
Dejte si na zahradu větrníky a FVE a neotravujte s tím další lidi, stalinistický utopisti.

A prosím laskavě se odpojte od veřejné sítě, až Vám v zimě umrzne vaše bolševická perdel, bude to jen a jen Váš problém!!!
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:54
Re: Musím přiznat, že
Zalez, Lysenkisto.

S utopistickýma bolševikama se tu nikdo nebaví.

Běž stavět větrník z čínský ocele a dej nám svátek.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:15
Re: Musím přiznat, že
Co bych dělal v Rusku, vymaštěnej neostalinistickej utopisto?

Tam bys měl odtáhnout ty, a denně oprašovat hrobku svého guru, těžkého vymaštěného utopisty Trofima Lysenka.

A vem sebou i Vitáska :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:22
Re: Musím přiznat, že
Vyhrožování smrtí jakémukoliv člověku na této planetě, včetně masových vrahů je tresný čin.

I kdybys tady vyzýval k zabití Ludvíka Černého, budu ti psát o paragrafech. Na souzení lidí sou soudy, trestní tribnuály a justice.

NE neobolševik Hammuna a jeho veřejné výzvy k vraždám a fyzickým ptokům na lidi, které tady předvádíš.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:31
Re: Musím přiznat, že
Ludvík je ale nevinej :D Říkal to :D
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:46
Re: Musím přiznat, že
Všichni sou nevinní. Někteří narozdíl od Ludvíka i opravdu.

ALE jak bylo ve Švejkovi - Kristus Pán byl taky nevinnej a taky ho ukřižovali. Nikde, NIKDY Nikomu na nějakém nevinném nezáleželo. 3 N. Pamatuj si :-)
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:16
Re: Musím přiznat, že
bolševickej smradlavej ruskej švábe
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 10:45
Re: Musím přiznat, že
Mne to změnilo názor na staré 1.9SDI s flaškou fritovacího oleje :D :D Zdravím Dona a další ekology :D
17. 3. 2022 11:26
Re: Musím přiznat, že
:-[] :-[] :-[] A jak pak to auto voní po hranolkách a řízcích, že? :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 11:31
Re: Musím přiznat, že
V každé koloně rozdáváš radost, je to jako pojízdnej Mekáč :D
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 12:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 12:57
Re: Musím přiznat, že
Nejradši mívám ranní cesty na motorce, kdy nadjíždím po magistrále Mekáč na Florenci a už to tam voní ;) :D
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 14:49
Re: Musím přiznat, že
A jaro už je tady a víkendová odpoledne jsou ze sedla taková nějaká... hezčí :D
17. 3. 2022 11:25
Re: Musím přiznat, že
Tak to máš fakt blbé. Fakt nevíš, že ropa se naštěstí zdaleka netěží jen v ruSSké Říši zla? :-)
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2022 11:32
Re: Musím přiznat, že
Ne nevím, ty zas nevíš, že fofrklacek už jen do Miaty, GR86 a pod.
17. 3. 2022 11:34
Re: Musím přiznat, že
Nech si své debilní rady, sám vím nejlépe, co a kam chci. :-)
Avatar - KANKUNEN
17. 3. 2022 11:55
Re: Musím přiznat, že
To právě nevíš, šoféři se dělí na ty co chtějí automat a ty co ho ještě nezkusili.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 12:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 13:04
Re: Musím přiznat, že
:yes: :-[] :-[]
17. 3. 2022 13:47
Re: Musím přiznat, že
Vyzkoušel jsem si mraky aut s automatickou převodovkou. Co tam máš dál? :-[]
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 18:47
Re: Musím přiznat, že
ty zas matláš ty strejdo....
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 12:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 12:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:17
Re: Musím přiznat, že
Už víš bolševická kreaturo, že spolu s ukrajinci sem přitáhlo i tisíce muslimských migrantů?
A že budou mít úplně stejná práva jak ukrajinci, i když nemaj vůbec ukrajinské občanství?

Krásný že, a navíc si sem mohou vzít celé rodiny
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 13:33
Re: Musím přiznat, že
Vážně, už zase masírka proti muslimum ? Já na ty jejich hordy čekám už od voleb 2017 a pořád nic... Přestaň s tím proboha..diskuze je o autech, tohle si nech pro příznivce Volnýho bloku, Konvičky, Tomia a jinejch kreatur, co těží ze strachu hlupáků...
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:37
Re: Musím přiznat, že
To sou reálná fakta, hlídají je v Polsku místní policisté, aby na ně nemohli rozzuření poláci.

Mam to od člověka co tam byl a osobně přivezl autobusem 50 ukrajinských maminek, dětí a starých žen. Takže od člověka, co tam přímo pomáhá a není žádný fanatik.

A píšu tisíce, ale ono stačích když jich bude 5 000 a mohou si sem vzít rodiny a rázem je z 5000 lidí 25 000 lidí :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 13:39
Re: Musím přiznat, že
:-[] :-[] Fakt... já si tě někdy za nějaké tvé znalosti o US technice vážím, ale prosím, tohle si nech jinam :D

p.s. já mam zase info od člověka, který tvrdí, že nás sledují mimozemšťané....
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:42
Re: Musím přiznat, že
Seš trapnej, víš to?
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 13:44
Re: Musím přiznat, že
Možná.... ale já tady nevykřikuji o muslimech na autoserveru :) Sorry, tuhle debatu nechci pokračovat, radši si s tebou pokecám jinde o autech.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:52
Re: Musím přiznat, že
Až tady tohle individuum + jeho alter ego zelenej vymaštenc DonVito/Hendly a kolik dalších fake nicků má nebude tahat politiku do každého příspěvku a všechny urážet, tahat všude zelenou propagnadu - tak to přestanu dělat taky.

Moc dobře sám víš, že už před 15 lety taky o jakéhokoliv článku o něčem z ruska byla nechutná politická agitka a snaha vyobrazit rusáky jako ožralé mužiky, co neumí vyrobit matičku, technika je největší šrot a nic neumí vyrobit.

A žádná válka nebyla.

A kdyby ste sem chodili diskutovat za Jelcina, kdy tam žádnej Putin nebyl, jela by se tu stejná agitka že všchno ruský je šmejd.

Zajímavé, že se to nepíš u ničeho německého. Dobrý, rus nás napadl v 1968, němece zase v roce 1939 (a v pohraničí už zabíjel i předtím). Fifty fity.

K tomu ještě ten helmut přivedl ty bolševiky v rusku k moci, což je největší paradox a za těch cca 9 let tady zabil 20x víc lidí, jak rusáci + český bolševici za 40 let.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:05
Re: Musím přiznat, že
Asi takhle:

S Hamunou sdílím názor na Rusko, ale brutálně nesdílím to, jak tady poslední dni svůj názor prezentuje a tapetuje diskuze, nicméně je to jeho věc a s tím ať si bojuje někdo jiný.

S tebou bych politicky asi nesouzněl ve více bodech, ale neříkám, že všude, je dost věcí do kterých nevidíš a řídíš se radou JPP (jedna paní povídala) a svůj názor dost často bereš za pravdu, ale věci jsou složitější z obou stran spektra. Možná se mýlím, ale takhle to na mne občas působí. Nebudu ti tady nic vymlouvat, Arese to napsal docela rozumě (fakt to píšu ? Jo, ale je to tak). Tímto bych se dále nevyjadřoval, hlavně prosím to vytahování starých křivd stylem "oni taky vraždiliXválčili" nikdy nemužeš ospravedlnit ani vysvětlit, že to někdy někdo udělá taky ( nyní Rusko)... toto vyloženě nesnáším. Díky za pochopení.

edit: Donvito není alterEgo Hamuny, Vita znám nejen já osobně :) Ten je reálnej.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:28
Re: Musím přiznat, že
Já sem pro demokracii a kapitalismus, ale na úrovni toho, co bylo v USA v poválečných letech. Volný trh, šance pro ty úspěšné, bud to trh přijme nebo zkrachuješ.

Žádné zákazy, restrikce, omezení, výhody.

Druhá věc je samozřejmě americká zahraniční politika, s tou nesouhlasím a sem zapřísáhlý odpůrce toho, jakým způsobem USA protlačují a instalují demokracii v jiných zemích.
17. 3. 2022 14:31
Re: Musím přiznat, že
Ozzy klobouček za reakci, nekonfrontační a přitom s jasným postojem. :yes:
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 19:08
Re: Musím přiznat, že
Tohle podepisuju. Bohužel, u mě tímto ztratil kredit, který měl teda vysoký
17. 3. 2022 19:35
Re: Musím přiznat, že
Ozzman - na 100% sa asi nezhodneme, ale Tvoj postoj oceňujem. Nakoniec, aby sme si niekoho alebo niečí názor vážili, nie je nevyhnutné s ním byť celkom stotožnení.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:59
Re: Musím přiznat, že
Jediný nač ses zmohl jako odpověd, utopistickej Lysenkisto?

No klasika, co chtít od hloupého, fanatického ustopistického stalinisty. Běžte si s Vitákem pohonit vaše zelený EGO, jaký ste borci. Úsměvné, jak jeden utopista brání druhého a používaj starou bolševickou taktitku, a strašně se čílí, když se jim říká pravým jménem, tedy zelení neomarixtičtí utopisti.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 18:48
Re: Musím přiznat, že
:-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] ne :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] tak ty jsi jiný taktik .... ty už se musíš sobě smát i ve spaní
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:44
Re: Musím přiznat, že
A cos čekal, zelnej bolševiku?

že když se Ukrajina obrací na pomoc na celý svět, na všechny svpojence, že se Rusko neobrátí na svoje spojence, tj na Kadyrova, Bělorusko, Čínu, Sýrii, Irán atd?

Každá akce vždycky vyvolá protiakci.

A je jedno jestli ty akce vede někdo normální nebo šílenec jako Putin.

Prostě akce a reakce.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:47
Re: Musím přiznat, že
Třetí světová válka je tak blízko, že si to ve svém naviním neomarixstickém, unijní zelenou propagandou vymytém mozečku neumíš ani představit.
17. 3. 2022 13:51
Re: Musím přiznat, že
Bariku, moc si vážím tvých názorů na násilně vnucovanou elektrodebilitu, ale šíření těchto ubohých poplašných zpráv (rozšiřovaných k nám z rusáckých trolích farem) je fakt ubohé a tebe nehodné. Ano, mezi ukrajinskými uprchlíky jsou i lidi z muslimských zemí, ale drtivá většina z nich jsou studenti, kteří studovali na ukrajinských univerzitách. A ti chtějí většinou jen jediné - co nejrychleji se vrátit domů. :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:12
Re: Musím přiznat, že
Konflikt mezi Ukrajinou a Ruskem především těžce nezvládli diplomaté EU a USA.

Za čtvrt roku jednání se na ničem nedohodli a nejsou schopni jakéhokoliv kompromisu. Všechny současné kroky vedou POUZE k čím dál větší eskalaci konfliktu a míří neochvejně k třetí světové válce.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:35
Re: Musím přiznat, že
Divný že USA nechtělo sovětské základny + jaderné střely na Kubě vid.

Proč je tam nenechalo instalovat? Dyt o nic nejde, nějaké střely ne. Notabene, když operace Anadyr byla POUZE odpovědí na rozmístění amerických střel v Turecku a Itálii.

Hele já sem pro rovnost. Ukrajina bude členem NATO, členem EU, Ruské jednotky okamžitě odejdou z uzemí Ukrajiny, dokonce na Ukrajině budou moc být základny NATO.

Co na to říkáš? Bereš?

Má to jednu podmínku - v Kaliningradu a na hranicích ukrajiny bude rozmístěno 300 jaderných střel Ruska namířených na všechny velká města EU + dalších 300 jaderných střel na Kubě na všechny velká města USA.

Bereš? Férový ne.

Do 5 minut USA a EU neexistují, pokud vyletí na Rusko jediná raketa. či bombardér. Stejně jako do 5 minut nebude existovat Evropská část Ruska, když vyletí rakety z Donbasu na Rusko.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:45
Re: Musím přiznat, že
Férové by bylo zlikvidovat jaderné zbraně obou mocností...všech mocností na světě (a všechny tyhle hnusy hromadného ničení).... pak ať si mají na hranicích klidně celou tankovou zácpu od Kyjeva..

Jádro jen v elektrárně...
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:51
Re: Musím přiznat, že
Na to USA nikdy nepřistoupí, víš o tom? :-)
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:53
Re: Musím přiznat, že
A Rusko ano? :D A ostatní státy ? :D Je to utopie ze všech stran.... to je fuk, ale bylo by to jediné fér, ať si měří pindíky a neobtěžují tím civily...
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:54
Re: Musím přiznat, že
Na to USA nikdy nepřistoupí, víš o tom? :-)

Protože pokud by existovaly jen konveční zbraně, nikdo se USA bát nebude. Rusko a Čína + jejich spojenci maj dohromady větší armádu jak USA nebo celé NATO.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:58
Re: Musím přiznat, že
Větší se nerovná lepší, to je krásně vidět na tom Rusku :D Těch už se nebojí snad nikdo mimo jaderných zbraní...
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 15:11
Re: Musím přiznat, že
To máš sice pravdu, ale ještě je tu Indie, otázka kam by se přiklonila ONA.
A čína i indie cpou do modernizace armád neskutečný prachy.

O tom že strategie ruský armády na Ukrajině je hodně divná se nebudem dohadovat. Prostě většině zatajili skutečný cíl akce a problém ruska je špatná komunikační technika, to se ví dlouho. Podle toho to vypadá.

A samozřejmě boj v ulicích měst je vždycky to nejhorší, nasadit tanky do ulic měst je nesmysl. Moc nefungují ani vrtulníky, resp, fungují, ale sou hodně zranitelné. To už ukázali předchozí konflikty - Somálsko, Sýrie, Lybie, irák, Gruzie, Čečensko atd atd

+ konflikt ukázal neskutečnou sílu dronů v moderní válce.

S tím rusové nepočítali.

Ukrajinci samozřejmě nepojedou s tanky a bvp do otevřené krajiny, to ví že by byl konec za 2 dny. Takže bojují ve městech, ale když někdo zaparkuje tank vedle dětského hřiště a má skald munice 700 metrů od obytného bloku, tak při tom co rusko používá za prostředky - tj vymetené sklady - tak je jasné že dojde k masivním civilním obětem. Bohužel ty jsou v tom nevinně, jako v každé válce.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 15:14
Re: Musím přiznat, že
Vzpomínáš když střílel Saddám Husajn scudy? Ty taky lítali 15 km jinam, než kam je namířili. Zamíříš na vysílač na kraji města a trefíš hotel s turistama.

30-40 stará technika holt přesností nevyniká, ta je ráda že vůbec někam doletí, po tom co to rezlo 15 let ve skladu.
Novou, moderní, kterou maj v počtu desítek a stovek kusů tam nasazovat nebudou, proč by si to ničili a dávali možnost nepříteli ukořistěnou techniku prozkoumat. Zelenský samozřejmě vše moderní ruské rád předá ke zkoumání USA, to je snad každýmu jasné. To se tak dělá vždy.
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 15:23
Re: Musím přiznat, že
Ozzy,
nehorši se, ale jaderné či atomové zbraně (štěpné, termonukleární, neutronové, kobaltové aj) UŽ DÁVNO nejsou to nejhorší, co je možno mít v arzenálech.
Tyto, "výbušné" zbraně mají mohutný a okamžitý ničivý účinek, který ovšem relativně rychle vyprchá

Bakterie, viry, spóry plísní - to vše funguje na principu samoreplikace, pozvolného rozšiřování a přípané mutace. Navíc, zrovna takové spóry plísní, ty jsou schopny přežívat celkem dlouho i za dosti nepříznivých okolností a do jedné jediné hlavice obyčejného RPG se jí vejde tolik, že to má potenciál vyhladit celý středočeský kraj od Rakovníka až po Vlašim
Nebo taková chuťovka jako "špinavá bomba". Na velejemno namletá radioaktivní látka v kapsli uvnitř konvenční hlavice, odpálená ve vyšších vrstách atmosféry. V ovzduší se to udrží "pár let" a každému živému organismu, který je vdechne, zkonzumuje či jinak dostane na či do těla, dramaticky posílí pravděpodobnost vzniku rakoviny
Navíc, tyto bio-chemi věci jsou velmi nenápadné a docela levné
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 15:37
Re: Musím přiznat, že
Proto rikam, vsechny zbrane hromadneho niceni. At si Rusko pomeruje sve šrotaky co neplni emise, ale tyhle likvidacni zbrane ne..
Avatar - Jerry.Gunman
17. 3. 2022 16:09
Re: Musím přiznat, že
Stávající konflikt nemá vojenské řešení, ale pouze diplomatické.
A do toho se nikomu, zcela zjevně nechce
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 14:06
Re: Musím přiznat, že
Nečekal bych to, ale musím ti dát :yes:

Sice si užíváš ručku a manuál v SUV, ale v něčem to máš v hlavě v pořádku :)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2022 20:50
Re: Musím přiznat, že
Tak ručku si ve svém SUV bohužel neužívám, ale i tak děkuji.
P.S. Manuál a trojici pedálů si denně užívám ve všech svých autech a nemůžu se toho nabažit! :-) :-) :-)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 06:09
Re: Musím přiznat, že
Mam jedno auto s automatem a manualni ruckou ;) Kdyby si chtel zkusit opacnej extrem
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:09
Re: Musím přiznat, že
Divný je, že zatím nebyly vypraveny žádné lety aby se ti lidi mohli vrátit domů.

Ono ti mladí netouží po ničem jiném, než se vrátit zpátky do svrabu a špíny doma v Pakistánu, Sýrii, Iráku, Egyptu a kýho vejra dalšího a budovat tam zemi - než mít 1-3 roky všechno zadarmo v EU, možnost dostat trvalené povolení k pobytu + natáhnout si sem celou familii vid.

Tak jasně. Tomu fakt věřím.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 14:37
Re: Musím přiznat, že
z SPD, Trikoloru, Svobodné a dlaší kritiky EU volilo cca 20% všech voličů.

Pošleš všechny do Ruska, marixistický trolle?

BTW rusko nikomu z EU nedává víza, takže to asi nepůjde vid, utopistický neostalinisto.
Avatar - Ji/Ri
17. 3. 2022 18:52
Re: Musím přiznat, že
... ty se teda odkopáváš ty tupíku..... a já tě tak dlouho měl za fakt rozumného frajera.... a přitom jsi takový prolhaný hajzl a sráč.... bariku bariku... ty jsi šašek
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:05
Re: Musím přiznat, že
Kde konkrétně lžu? Pojd mi to ukázat.

Už sis pustil Kubrta? 1:03 čas videa.

https://www.youtube.com/watch?…

Taky je Kubrt agent KGB a ruský troll?

Asad sem chce poslat dalších 40 000 syřanů, většina z nich uteče a bude se snažit dostat do Evropy. Taky jim dál stejná práva jako rodilým ukrajincům, že jo?
17. 3. 2022 20:52
Re: Musím přiznat, že
Taky jsem z něj velmi zklamaný... Barik ukázal svoji pravou rusáckou tvář... :-( :no:
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 15:44
Re: Musím přiznat, že
1:03, Kubrt. Taky fake o čem tam mluví vid.
Ale tak Kubrt je taky určitě agent Kremlu a já myslím že i KGB ne?
:-) :-) :-)
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:21
Re: Musím přiznat, že
bolševický prase označuje ostatní za bolševiky, ruskej šváb
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:31
Re: Musím přiznat, že
Já bolševiky nenávidím, tak těžko můžu být bolševik.

Já tu neadoruju UTOPIE jako zdejší následníci magora Stalina a jeho utopistů jako byli Lysenko, Mičurin atd.

Nepodporuju tu utopistický OZE což je nefunkční šmejd závislý zcela na počasí

nečtu po večerech Marxův kapitál a Spisy jako nematerasu a další zelený kašpaři

a nešnupu komunismus, jako piráti
https://www.novinky.cz/…unistka-40383021
https://www.expres.cz/…8_dx-zpravy_stes

Zkus zapojit mozek a nečuchej už tu anftu, nedělá ti do dobře.

Zkázu všem bolševikům - rudým i zeleným!!!!
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:18
Re: Musím přiznat, že
Auto s kvalitou na úrovni Tesly je Chevrolet Sonic za 17 000 USD :-)
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 13:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 13:30
Re: Musím přiznat, že
Největší kvalitu maj Tesla S a X vyrábené v USA vid :-) :-) :-) :-)
Avatar - WinDiesel
17. 3. 2022 19:22
Re: Musím přiznat, že
rudej bolševickej hajjzle, ruskej švábe, mamrrde
17. 3. 2022 19:29
Re: Musím přiznat, že
Nemáš dosť sebareflexie, aby si si tieto hnusné príspevky odpustil? Ešte mi ťa začne byť ľúto.
Avatar - Barrichello
17. 3. 2022 19:35
Re: Musím přiznat, že
sazometáři, jdi vyčisti laufy od dehtu z ruský ropy a dej nám svátek.

Slušný lidi na naftu nejezdí, ta patří do kamen a do traktoru.
17. 3. 2022 19:49
Re: Musím přiznat, že
Barichello: Teraz si ma naštval.
Avatar - MS-sport
17. 3. 2022 15:39
Ano PŘEDÁNY:-)
tyhle e-nesmysly se prostě musí rozdávat, protože to níkdo nekupuje :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - .StenLi.
18. 3. 2022 11:03
Re: Ano PŘEDÁNY:-)
Tesla ma najdlhsie poradovniky (nie najdlhsie cakacie doby), takze nam vysvetli z kade mas tu mylnu informaciu ze svoje auta nepredava (s rekordnou marzou 30%) ale rozdava? :)
Avatar - Ondore
17. 3. 2022 17:25
První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány příští
OK, keďže diskusia sa míňa s obsahom článku, tak skúsim pridať svoj pohľad na to, čo táto správa znamená. Moja predpoveď je, že na konci roka 2023 už nebude Golf najpredávanejším autom v Európe, ale nahradí ho Model Y. Má niekto iný názor? Aký?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petr petrumr
17. 3. 2022 17:45
Re: První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány pří
já- toyota rozjíždí prodej BZ4X a tesla zlikviduje koncern jako celek, abych pravdu napsal, tak ty tesly jsou vidět na ulici, enyaq zatím ne a e-golf ještě na moravu nedojel, v testu nedojel ani Pha-Brno a baterie nevydrží ani 5 let- to už jsem psal, nemá TČ v základu.
17. 3. 2022 19:28
Re: První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány pří
No, ktovie ako to bude, na jednu stranu sa EV silne pretláčajú, na druhú sa mi zdá, že nadšenie verejnosti upadá a tendencia zostať pri fosílnych palivách ešte nejakú dobu, zase silnie. Golf to poslednou generáciou pokašlal, resp. predmetom kritiky sú všetky Volkswageny s novým infoteinmentom a dotykovým ovládaním všetkého. V protiklade k tomu VW hlási rekordné prevádzkové zisky... Je v tom dosť guláš, takže sa odhaduje naozaj ťažko. K tomu napriek nedobrým prognózam dosť silný Stellantis... Možno si Golf prvenstvo udrží, lebo mienka ľudí s apomaličky ale predsa len mení, ale ak, tak to bude tesné.
Avatar - .StenLi.
18. 3. 2022 12:29
Re: První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány pří
Na zaklade coho tvrdis ze EV sa silne pretlacaju? EU este vobec nezacala EV vobec pretlacat a skutocne pokutovat ICE za znecistenie a skody ktore sposobuju. To co vidime je cisty dopyt ludi po EV ktory je nasobne vyssi voci produkcii ako u ICE.
Nie len predaje, ale aj tempo predaja BEV v EU kazdy rok stupa a nabijatelne auta tvoria uz masivnych 18% vsetkych predajov. Ja teda nevidim absolutne ziadnu tendenciu zostat pri fosile, iba posilnenie odklonu kvoli vojne.
Avatar - .StenLi.
18. 3. 2022 11:09
Re: První vozy Tesla vyrobené v Německu mají být předány pří
Golf nebude najpredavanejsiem autom Europy ani v 2022, podla toho kolko z planovanej 500k rocnej kapacity budu vediet dosiahnut uz tento rok, moze byt kludne Model Y najpredavanejsim autom Europy uz tento rok. Sam by som si ale urcite nekupil prve serie vyrobene pocas nabehu vyroby od ziadnej automobilky, nie to este od Tesly ktora ma velke rozdiely v kvalite v roznych seriach. Snad sa inspiruju CN fabrikou, lebo EU zakaznici nemaju tak male naroky na kvalitu vyroby ako v US (u vsetkych znaciek) a bolo by dobre usetrit si clickbaity o par nepodarkoch zo zaciatku ktore budu kolovat po webe roky.