Oblíbená dodávka uplatňuje archaické díly i v roce 2022, montované součástky jsou desítky let staré. Změna se nechystá, protože léta ověřené zdroje fungují.
...ktoré modernizovalo a upravovalo vzhľad starého Kadetta, ktorý potom ešte nejakú dobu žil ako Racer a Nexia. Je to ale decentnejšie a nevyzerá zle. Akurát tie pánty dverí trčiace z karosérie by v urópe už asi neprešli...
Tak určite sa ešte nejaký model nájde. Neviem, ako presne to dnes rieši legislatíva. V časoch, keď som konštruktérčil v TAZ-ke, keď ešte platili predpisy EHK, museli byť na rôzne trčiace výstupky a lemy karosérie vybavené výnimky.
"potom ešte nejakú dobu žil ako Racer a Nexia" - GM-Uzbekistan vyráběl Daewoo Nexii ještě v roce 2016, Takže Kadett E pod značkou Daewoo žil rovných 30 let. :-! Tedy celkem 32 let, když započtu vznik původního Kadetta E. Není moc aut v historii, která žila bez větších změn déle (jako třeba VW Brouk 1. generace nebo Trabant).
Dnes už "žije" jen název Nexia jako Ravon Nexia R3 (což je podle vzhledu Daewoo Kalos sedan z roku 2003).
tím se američani dlouho dobu řídili a dělali tak správně. Bohžel dneska už to ani tam neplatí všude, protože svět se řídí do ***, ale u pár aut to naštěstí ještě pořád platí.
Dodávky GMC a Chevrolet jsou jedněmi z nich :yes::yes: