Vlajková loď druhé generace městského renaultu patří po bok sběratelským modelům slavnějších značek. Kompakt s kosočtvercem ve znaku nebyl nikdy dražší.
Ale to Clio 1.8- Sport/RS/V6 je zabava i dnes, jen jina, nez s Yarisem GR. Ridil sem Yaris a i Clio, domu bych radsi to Clio i kdyz jsou to oboje famozni auta … ale samozrejme ta cena je sberatelska rarita a je jinde, nez je uzita hodnota auta…
Jedna věc je statistika a druhá vlastní zkušenost, která může být i odlišná.
Dám ti příklad - třeba motory TSI, obecně se ví, že měly strašné problémy, ale můžeš najít majitele, kterého se nedotkly.
Pak je rozdíl v tom tvrdit, že o problému víš, ale netýkal se tě a tudíž zkušenost máš dobrou VS popírání statistiky a objektivního hodnocení na základě vlastní zkušenosti.
Take it easy, nepotřebuju obhajobu před neznalou transkou, co lže jako když tiskne a napadá všechny.
Jakmile jsou všichni blázni a jeden letadlo, tak se není o čem bavit. Naštěstí ho nevidím a je mi naprosto jedno, co tu Kylie vypisuje pod moje posty. Jen za.sír.á diskuze a to je jediné, co mi v nich reálně vadí. ;-)
Hlavně já osobně nemohu pochopit, že někteří nechápou, že věci, které nám přináší radost nemusí být vůbec racionální....
Ale znám takové, kteří si koupí třeba drahou elektroniku, vůbec ji nevyužijí, ale pak chodí a těší je, že mají něco "nej".... ještě, že takovej nejsem :D
Ne, protože nedokáže odlišit tabulkové hodnoty a emoce, která nám auta dávají, protože máme auta rádi... někoho vzrušují telegrafní sloupy, nás auta :)
Taktéž odsoudím každého, kdo bude tvrdit, že nová auta stojí za prd... to je zase druhý extrém...
To, že ten díl na podvozku Okty je lepší-kvalitnější, neznamená, že "srpáší" BMW 3er jízdně :D
Kdyby to Vaculík řekl tak, jak si to teď popsal a né provokativně tak, jak to pochopili všichni, tak se nikdo nehádá - a to je stejné, jako u toho z-mana :-!
Miga znám taky osobně, jak řídí nevím, jezdil s námi jen motokáry a myslím, že první místa neobsadil, jestli se to hodnotí tímhle :D (já taky ne, já byl ke konci :D), ale některé jeho názory jsou mnohdy i v nesouladu se mnou, ale vím, že ty bawory najeté reálně má.
To je z principu, je nás tu hrstka, co se známe a víme navzájem o sobě, jak to je a tohle mne dokáže naštvat. Zastal bych se takto každého, o kom by tu někdo psal lži :) Dokonce i Donvita jsem se zastal, protože vím, že je reálnej :D
Škoda, že o Renaultu je tady v diskuzi nakonec pramálo :/
Megan 4. generace ano, ale né RS. Byl to 1.33TCE 140 grandtour s manuálem.
Motor skvělej, na svou kategorii fakt výbornej a živej, ale hlučnost od podvozku a gumovější řízení a řazení, dle Mikesuse to bylo hlučnější, než náš Megane 2 :D Na druhou stranu, tenkrát to bylo auto do 400 tisíc a než korejce, já osobně radši Megana :)
Nikdy jsem neřídil žádny Renault s 4controlem, neumím hodnotit, ale vím, že i na Laguny, které s tím přišly, byly rozporuplnné reakce.
YAGR bych bral jako nějaké desáté auto v mé dream garaži, ja už o něm napsal hodně, to auto je rychlé, ale pro mne na zabití a když bych měl mít v téhle vysněné garáži jen jeden malej HH, bylo by to Clio s atmosférou.
Toyota GR86 - jízdně to bude asi velká sranda, ale zatím se mi více líbí GT86, přišla mi hezčí, dravější - vzhledově.
Vaculik taky obcas umyslnne a tendencne recenzuje auta :) A jeste se tim netaji, ze si rad rypne… neboj, taky jsem od nej cetl dost veci .
Zeman je o level jinde, ale princip je stejny, tesi ho rypat do lidi.
Sedlacka si vazim, Vavra je dostkrat mimo…
No a ze zdejsich diskuteru - vlastne amateru, je paja a dalsi hrstka lidi prave jeden z tech, kterych nazory na auta beru vazne, protoze to prave poznaji a ten cit maji :D Tady se neshodneme..
Věř, že on se nevyjadřuje k autum, které neřídil, znám ho hodně let...
osobně Vaculíkovy závěry neberu taky vážně, protože na rozdíl od Páji se Vaculík snaží u dost věcí "provokovat" a "vtipkovat" a občas píše dost tendenčně a sám si i protiřečí.. vím, že má obrovské techické znalosti a praxi, ale to neznamená, že jeho názor musí být vždy objektivní.
Hele, i náš prezident je fakt chytrej, má obrovskou praxi a znalosti...no a vidíš sám, jak se to nemusí setkávat s názory, které prezentuje :)
Tak já radši průměrně vypadající a extrémě šikovnou, protože její krásu v soukromí asi nemusím dávat na obdiv a jde o ten pocit... tohle mluví za vše... a věř mi, že jsem otestoval hodněkrát a proto máme odlišný názor i na ta auta ;)
Já si auta/elektroniku/ženy pořizuji pro sebe, co se mne líbí, vyhovuje a né pro to, abych udělal dojem na okolí, že mám to nejlepší i když ženskou mam pěknou, to zas jo :D
Tak zrovna Pája má přehled obrovskej a jako jeden z mála diskutérů tady je objektivní a i když sám jezdí auty mnohem vyšší ligy, dokáže objektivně vyhodnotit i lowendová auta....Tohle si zrovna u něj moc netrefil :)
Ty ale prostě nechápeš, že něco horšího tabulkově, může mít pro někoho tu kýženou přidanou hodnotu, emociální.
Já řídil YAGR, je to skvělé rychlé malé auto, šílené svým způsobem, dokáže věci, které jiná auta ne.
Řídil jsem i to Clio RS, je pomalejší, jen FWD, slabší... ale bavilo mne více, víš proč? Protože si musíš zasloužit ten výkon, motor točí přes 7 tisíc, je to jiné, skvělé, protože to dává emoce, naprosto odlišné, než YAGR, ale mne jsou příjemější.
A k tomu vinlu, to je stejné, můžeš digitálně nasimulovat ledasco a skvěle, ale ty nedokonalosti tvoří něco, co nám dává emoce, ať už to máš spojené s mládím, určitým obdobím života, nebo prostě nějakým pocitem.
Dám ti tady ještě dva mé příklady z praxe. Jak víš, já jsem zase celkem zběhlý v muzice z té druhé strany, než ty - když už tady to tady Pája docela trefně přirovnal k muzice. Dnes existují perfektní simulace, které na desce nepoznáš, na koncertě můžeš píchnout kytaru do Macbooku a bude to hrát pro posluchače skvěle, ale ten dřevní Marshall a jeho klony s elektronkou to nikdy nenahradí pro pocit toho, kdo to někdy vyzkoušel a cítil zpětnou vazbu se všemi nedokonalostmi živého velkého aparátu. Preciznost nemusí být cíl, milujeme věci i pro jejich nedokonalosti.
Dále - víš, že jsem měl staré Clio, slabé, uplně obyčejné, s kazeťákem a víš proč mne to auto bavilo ? Jel jsem po okresce, pustil si staré kazety, točil malý atmomotor a připadal jsem si, že je mi zase 16-18... emoce, to mi to auto dalo, můžeš stokrát říkat, že je něco nové lepší a ano, máš pravdu, ale nedá ti to vždy emoce, které hledáš a o tom přeci zábava je především, ne ? ...
Jo, přesně tak, je to prostě něco jiného..... je smutné, že někdo, neříkám, že Hamuna, který se dle jeho slov i projel Cliem Williams, nechápe, že starší věci i když jsou tabulkově horší, nebo prostě staré, nemusí být horší pro požitek z jízdy, ten se tabulkou měřit nedá a to hlavně u těch sportovních aut.
Motor uprostřed, RWD, absolutně překopaný podvozek, V6... Nemá smysl to porovnávat, kdyby se mě PC občas neodhlásilo samo, tak jsem ty bludy ani nemusel číst. ;-)
Ono ohledne rychlosti to uz tak rozdilne nebude, maji podobne parametry, ale my oba vime, ze tohle neni o rychlosti, to jen kluci od pocitace se tim ohání…. Jo nekdy bych se svezl, ale i ty Clia s 2.0 stoji za to :)
a NENÍ MŮJ = jedno jestli to je ikona PRAVDA je co sem (pod nickem Amaterasu) k téhle ceně a jízdním vlastnostem "ikony" a výkonu napsal. Radši za tuhle cenu https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
BYLO VÁM ZABLOKOVÁNO KONTO. NA VAŠE NEPŘIMĚŘENÉ CHOVÁNÍ JSME VÁS UPOZORNILII NAPOSLEDY 1.1.1970 (fakt :D
No tak SBOHEM = to už je za poslední rok PODRUHÉ
se ještě musím mrknout jestli PRO RUSKÉMU EXTRÉMISTOVI Barikovi = doufám že mě ANO a jemu NE :-O:*):D:-!
ještě že MI nadělili s tou změnou platformy tenhle SAMOTNOU REDAKCÍ ZRUŠENÝ účet :-)
hele PÁJO barik říkal že si na mě 95x stěžoval redakci a ŽÁDAL tohle = je to ZRUŠENÍ ÚČTU tvoje nebo jeho dílo? ;-)