Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodalo se nejdražší clio, malý renault z roku 2004 vyšel na 2,6 milionu Kč

Vlajková loď druhé generace městského renaultu patří po bok sběratelským modelům slavnějších značek. Kompakt s kosočtvercem ve znaku nebyl nikdy dražší.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 17:35
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Blbost, tohle je RWD s velkým motorem, nejde o rychlost, tohle je kategorie aut, kde jde i o jiné věci…
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 15:00
Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
za tyhle uchylný auta.... jsem rád, že jsem zažil tu dobu i jako mladý kluk, kdy se do kompaktu rvalo V6 a a nebo i velké a silné R4 motory....

a Renault dnes přemýšlí, jak odstranit všechny své klasické modely a nahradit je EV
18. 3. 2022 04:49
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ona je vážně hloupá a já se nepřihlásil, takže viděl. A ty jí krmíš, ať je troylie pěkně tlustá :D

Ano, Clio V6 byl počin. :-) Mimochodem mnohem extrémnější než YGR.
Avatar - Ozzman
17. 3. 2022 18:07
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ale to Clio 1.8- Sport/RS/V6 je zabava i dnes, jen jina, nez s Yarisem GR. Ridil sem Yaris a i Clio, domu bych radsi to Clio i kdyz jsou to oboje famozni auta … ale samozrejme ta cena je sberatelska rarita a je jinde, nez je uzita hodnota auta…
18. 3. 2022 14:40
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ty to evidentně nechápeš ;-)
18. 3. 2022 14:24
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Konecne!
Dakujem redakcii za reakciu proti tomuto x-nickovemu trollovi.
18. 3. 2022 12:02
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ozzy, pro amatéry života je možná důležitá tabulka nebo pohled druhých.
Ostatní si radši udělají v případě zájmu vlastní názor. ;-)

Tím bych to uzavřel, Clio V6 je zneuctěno a zakajleno.
18. 3. 2022 08:35
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Popsal si to naprosto přesně. Jde o pocit za volantem, radost z jízdy, nikoli jen o maximální dokonalost a výkon ;-) :yes:
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 11:23
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Tohle má dvě roviny pohledu.

Jedna věc je statistika a druhá vlastní zkušenost, která může být i odlišná.

Dám ti příklad - třeba motory TSI, obecně se ví, že měly strašné problémy, ale můžeš najít majitele, kterého se nedotkly.

Pak je rozdíl v tom tvrdit, že o problému víš, ale netýkal se tě a tudíž zkušenost máš dobrou VS popírání statistiky a objektivního hodnocení na základě vlastní zkušenosti.
18. 3. 2022 09:25
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Take it easy, nepotřebuju obhajobu před neznalou transkou, co lže jako když tiskne a napadá všechny.

Jakmile jsou všichni blázni a jeden letadlo, tak se není o čem bavit. Naštěstí ho nevidím a je mi naprosto jedno, co tu Kylie vypisuje pod moje posty. Jen za.sír.á diskuze a to je jediné, co mi v nich reálně vadí. ;-)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:44
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Hlavně já osobně nemohu pochopit, že někteří nechápou, že věci, které nám přináší radost nemusí být vůbec racionální....

Ale znám takové, kteří si koupí třeba drahou elektroniku, vůbec ji nevyužijí, ale pak chodí a těší je, že mají něco "nej".... ještě, že takovej nejsem :D
18. 3. 2022 08:41
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Pro pocit z řízení většina z nás ta určitá auta miluje. Jsou nám proto putna tabulky a srovnání dragracerů... ;-)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:37
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Tak vidíš - emoce a tabulkové výkony se nemusí vždy potkávat :) To je celé...
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:36
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ne, protože nedokáže odlišit tabulkové hodnoty a emoce, která nám auta dávají, protože máme auta rádi... někoho vzrušují telegrafní sloupy, nás auta :)

Taktéž odsoudím každého, kdo bude tvrdit, že nová auta stojí za prd... to je zase druhý extrém...
18. 3. 2022 13:52
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Koukám, že Hamuna dostal “ban”, tak vytáhl starý nick. Nicméně Clio V6 zůstává ikonou, ať se to kterémukoliv jeho nicku nelíbí ;-)
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 12:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 11:08
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Dnes mám volněji :D Ale přiznám se, že denně už tyhle diskuze nedávám a radši se držím stranou :D
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 11:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
18. 3. 2022 11:02
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ozzzzzzy: ty máš buďto hodne voľného času alebo neskutočnú trpezlivosť.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:50
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
To, že ten díl na podvozku Okty je lepší-kvalitnější, neznamená, že "srpáší" BMW 3er jízdně :D

Kdyby to Vaculík řekl tak, jak si to teď popsal a né provokativně tak, jak to pochopili všichni, tak se nikdo nehádá - a to je stejné, jako u toho z-mana :-!
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:34
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
To, že tvrdíš o Pájovi, že nemá na auta cit :) S tím nesouhlasím.

Jo, Safrane je krásný... víš že na Renaulty mam slabost :)
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:32
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Bohužel dnes se dostat k novému Meganu RS je dost problém, dealeři to jentak nemají, neprodalo se jich tu ani moc, ale třeba někdy..

Lepší být může, ale mít za zády v malém Cliu šestiválec je proste *** :D Nic víc v tom nehledej...
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:30
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Miga znám taky osobně, jak řídí nevím, jezdil s námi jen motokáry a myslím, že první místa neobsadil, jestli se to hodnotí tímhle :D (já taky ne, já byl ke konci :D), ale některé jeho názory jsou mnohdy i v nesouladu se mnou, ale vím, že ty bawory najeté reálně má.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:28
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
To je z principu, je nás tu hrstka, co se známe a víme navzájem o sobě, jak to je a tohle mne dokáže naštvat. Zastal bych se takto každého, o kom by tu někdo psal lži :) Dokonce i Donvita jsem se zastal, protože vím, že je reálnej :D

Škoda, že o Renaultu je tady v diskuzi nakonec pramálo :/
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:26
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Megan 4. generace ano, ale né RS. Byl to 1.33TCE 140 grandtour s manuálem.

Motor skvělej, na svou kategorii fakt výbornej a živej, ale hlučnost od podvozku a gumovější řízení a řazení, dle Mikesuse to bylo hlučnější, než náš Megane 2 :D Na druhou stranu, tenkrát to bylo auto do 400 tisíc a než korejce, já osobně radši Megana :)

Nikdy jsem neřídil žádny Renault s 4controlem, neumím hodnotit, ale vím, že i na Laguny, které s tím přišly, byly rozporuplnné reakce.

YAGR bych bral jako nějaké desáté auto v mé dream garaži, ja už o něm napsal hodně, to auto je rychlé, ale pro mne na zabití a když bych měl mít v téhle vysněné garáži jen jeden malej HH, bylo by to Clio s atmosférou.

Toyota GR86 - jízdně to bude asi velká sranda, ale zatím se mi více líbí GT86, přišla mi hezčí, dravější - vzhledově.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:12
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Vaculik taky obcas umyslnne a tendencne recenzuje auta :) A jeste se tim netaji, ze si rad rypne… neboj, taky jsem od nej cetl dost veci .

Zeman je o level jinde, ale princip je stejny, tesi ho rypat do lidi.

Sedlacka si vazim, Vavra je dostkrat mimo…

No a ze zdejsich diskuteru - vlastne amateru, je paja a dalsi hrstka lidi prave jeden z tech, kterych nazory na auta beru vazne, protoze to prave poznaji a ten cit maji :D Tady se neshodneme..
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 09:07
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
To neni nadsazka, tyhle veci jsem v zivote zkousel a dosel k tomuto zaveru :D
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:59
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Věř, že on se nevyjadřuje k autum, které neřídil, znám ho hodně let...

osobně Vaculíkovy závěry neberu taky vážně, protože na rozdíl od Páji se Vaculík snaží u dost věcí "provokovat" a "vtipkovat" a občas píše dost tendenčně a sám si i protiřečí.. vím, že má obrovské techické znalosti a praxi, ale to neznamená, že jeho názor musí být vždy objektivní.

Hele, i náš prezident je fakt chytrej, má obrovskou praxi a znalosti...no a vidíš sám, jak se to nemusí setkávat s názory, které prezentuje :)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:50
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Tak já radši průměrně vypadající a extrémě šikovnou, protože její krásu v soukromí asi nemusím dávat na obdiv a jde o ten pocit... tohle mluví za vše... a věř mi, že jsem otestoval hodněkrát a proto máme odlišný názor i na ta auta ;)

Já si auta/elektroniku/ženy pořizuji pro sebe, co se mne líbí, vyhovuje a né pro to, abych udělal dojem na okolí, že mám to nejlepší i když ženskou mam pěknou, to zas jo :D
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:47
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Tak zrovna Pája má přehled obrovskej a jako jeden z mála diskutérů tady je objektivní a i když sám jezdí auty mnohem vyšší ligy, dokáže objektivně vyhodnotit i lowendová auta....Tohle si zrovna u něj moc netrefil :)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:45
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Lepší tabulkově....

ještě to zkusím jinak.

Šunka nejvyšší kvality s 99 % masa vs gothaj.... co je lepší ? Asi šunka? Jo.. ale já si užiju i ten dobrej Gothaj s cibulí a octem :)
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:31
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ty ale prostě nechápeš, že něco horšího tabulkově, může mít pro někoho tu kýženou přidanou hodnotu, emociální.

Já řídil YAGR, je to skvělé rychlé malé auto, šílené svým způsobem, dokáže věci, které jiná auta ne.

Řídil jsem i to Clio RS, je pomalejší, jen FWD, slabší... ale bavilo mne více, víš proč? Protože si musíš zasloužit ten výkon, motor točí přes 7 tisíc, je to jiné, skvělé, protože to dává emoce, naprosto odlišné, než YAGR, ale mne jsou příjemější.

A k tomu vinlu, to je stejné, můžeš digitálně nasimulovat ledasco a skvěle, ale ty nedokonalosti tvoří něco, co nám dává emoce, ať už to máš spojené s mládím, určitým obdobím života, nebo prostě nějakým pocitem.

Dám ti tady ještě dva mé příklady z praxe. Jak víš, já jsem zase celkem zběhlý v muzice z té druhé strany, než ty - když už tady to tady Pája docela trefně přirovnal k muzice. Dnes existují perfektní simulace, které na desce nepoznáš, na koncertě můžeš píchnout kytaru do Macbooku a bude to hrát pro posluchače skvěle, ale ten dřevní Marshall a jeho klony s elektronkou to nikdy nenahradí pro pocit toho, kdo to někdy vyzkoušel a cítil zpětnou vazbu se všemi nedokonalostmi živého velkého aparátu. Preciznost nemusí být cíl, milujeme věci i pro jejich nedokonalosti.

Dále - víš, že jsem měl staré Clio, slabé, uplně obyčejné, s kazeťákem a víš proč mne to auto bavilo ? Jel jsem po okresce, pustil si staré kazety, točil malý atmomotor a připadal jsem si, že je mi zase 16-18... emoce, to mi to auto dalo, můžeš stokrát říkat, že je něco nové lepší a ano, máš pravdu, ale nedá ti to vždy emoce, které hledáš a o tom přeci zábava je především, ne ? ...
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:21
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Jo, přesně tak, je to prostě něco jiného..... je smutné, že někdo, neříkám, že Hamuna, který se dle jeho slov i projel Cliem Williams, nechápe, že starší věci i když jsou tabulkově horší, nebo prostě staré, nemusí být horší pro požitek z jízdy, ten se tabulkou měřit nedá a to hlavně u těch sportovních aut.
18. 3. 2022 08:01
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Motor uprostřed, RWD, absolutně překopaný podvozek, V6... Nemá smysl to porovnávat, kdyby se mě PC občas neodhlásilo samo, tak jsem ty bludy ani nemusel číst. ;-)

Asi jako srovnávat vinylovou desku s mp3.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 06:07
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ono ohledne rychlosti to uz tak rozdilne nebude, maji podobne parametry, ale my oba vime, ze tohle neni o rychlosti, to jen kluci od pocitace se tim ohání…. Jo nekdy bych se svezl, ale i ty Clia s 2.0 stoji za to :)
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 08:32
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Tohle Clio jsem nikdy neřídil, ale to, které je na trhu dnes ano a to je výborné malé auto.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2022 14:46
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
co si představuješ že jde NECHÁPAT? :D
18. 3. 2022 14:34
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
Ten MI poslala redakce = fakt :-)

a NENÍ MŮJ = jedno jestli to je ikona PRAVDA je co sem (pod nickem Amaterasu) k téhle ceně a jízdním vlastnostem "ikony" a výkonu napsal. Radši za tuhle cenu https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

nebo za daleko nižší cenu https://www.autorevue.cz/…kdo-tahat-nebude podobný výkon a lepší podvozek řízení = pravda BOLÍ co? ;-)
Avatar - Amaterasu
18. 3. 2022 08:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
17. 3. 2022 17:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2022 12:35
Re: Miluju Renault z přelomu 90 a nultých let
tak mi právě přišlo

BYLO VÁM ZABLOKOVÁNO KONTO. NA VAŠE NEPŘIMĚŘENÉ CHOVÁNÍ JSME VÁS UPOZORNILII NAPOSLEDY 1.1.1970 (fakt :D

No tak SBOHEM = to už je za poslední rok PODRUHÉ
se ještě musím mrknout jestli PRO RUSKÉMU EXTRÉMISTOVI Barikovi = doufám že mě ANO a jemu NE :-O :*) :D :-!

ještě že MI nadělili s tou změnou platformy tenhle SAMOTNOU REDAKCÍ ZRUŠENÝ účet :-)

hele PÁJO barik říkal že si na mě 95x stěžoval redakci a ŽÁDAL tohle = je to ZRUŠENÍ ÚČTU tvoje nebo jeho dílo? ;-)