Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Prodalo se nejdražší clio, malý renault z roku 2004 vyšel na 2,6 milionu Kč

64 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Blbost, tohle je RWD s velkým motorem, nejde o rychlost, tohle je kategorie aut, kde jde i o jiné věci…
Avatar - Ozzman
Ozzman
za tyhle uchylný auta.... jsem rád, že jsem zažil tu dobu i jako mladý kluk, kdy se do kompaktu rvalo V6 a a nebo i velké a silné R4 motory....

a Renault dnes přemýšlí, jak odstranit všechny své klasické modely a nahradit je EV
webpaja
Ona je vážně hloupá a já se nepřihlásil, takže viděl. A ty jí krmíš, ať je troylie pěkně tlustá 😁

Ano, Clio V6 byl počin. 😄 Mimochodem mnohem extrémnější než YGR.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale to Clio 1.8- Sport/RS/V6 je zabava i dnes, jen jina, nez s Yarisem GR. Ridil sem Yaris a i Clio, domu bych radsi to Clio i kdyz jsou to oboje famozni auta … ale samozrejme ta cena je sberatelska rarita a je jinde, nez je uzita hodnota auta…
ericn
Ty to evidentně nechápeš 😉
Corkybell
Konecne!
Dakujem redakcii za reakciu proti tomuto x-nickovemu trollovi.
webpaja
Ozzy, pro amatéry života je možná důležitá tabulka nebo pohled druhých.
Ostatní si radši udělají v případě zájmu vlastní názor. 😉

Tím bych to uzavřel, Clio V6 je zneuctěno a zakajleno.
ericn
Popsal si to naprosto přesně. Jde o pocit za volantem, radost z jízdy, nikoli jen o maximální dokonalost a výkon 😉 :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle má dvě roviny pohledu.

Jedna věc je statistika a druhá vlastní zkušenost, která může být i odlišná.

Dám ti příklad - třeba motory TSI, obecně se ví, že měly strašné problémy, ale můžeš najít majitele, kterého se nedotkly.

Pak je rozdíl v tom tvrdit, že o problému víš, ale netýkal se tě a tudíž zkušenost máš dobrou VS popírání statistiky a objektivního hodnocení na základě vlastní zkušenosti.
webpaja
Take it easy, nepotřebuju obhajobu před neznalou transkou, co lže jako když tiskne a napadá všechny.

Jakmile jsou všichni blázni a jeden letadlo, tak se není o čem bavit. Naštěstí ho nevidím a je mi naprosto jedno, co tu Kylie vypisuje pod moje posty. Jen za.sír.á diskuze a to je jediné, co mi v nich reálně vadí. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hlavně já osobně nemohu pochopit, že někteří nechápou, že věci, které nám přináší radost nemusí být vůbec racionální....

Ale znám takové, kteří si koupí třeba drahou elektroniku, vůbec ji nevyužijí, ale pak chodí a těší je, že mají něco "nej".... ještě, že takovej nejsem 😁
webpaja
Pro pocit z řízení většina z nás ta určitá auta miluje. Jsou nám proto putna tabulky a srovnání dragracerů... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak vidíš - emoce a tabulkové výkony se nemusí vždy potkávat 😊 To je celé...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, protože nedokáže odlišit tabulkové hodnoty a emoce, která nám auta dávají, protože máme auta rádi... někoho vzrušují telegrafní sloupy, nás auta 😊

Taktéž odsoudím každého, kdo bude tvrdit, že nová auta stojí za prd... to je zase druhý extrém...
ericn
Koukám, že Hamuna dostal “ban”, tak vytáhl starý nick. Nicméně Clio V6 zůstává ikonou, ať se to kterémukoliv jeho nicku nelíbí 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
pravý ubožák JEN uráží

jinak CELKOVĚ viz já 11😁6 závěrečný odstavec O TOM TO s tebou celé roky CELÉ JE

no a k Cliu V6 = viz vše co jsem napsal a VIZ MÉ místní MOTTO
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Já to mám za jeden pohled = ano i nejspolehlivější auto může zazlobit ale to NIC nemění na tom že statistika platí. A to pája nepochopil = a přesně (jako hodně lidí) se hádal že ON (a další vůz co měl nějaký kámoš) nezlobily. No to je LOGICKÉ = i nejporuchovější katastrofy bývá že zlobí třeba 50% 😉

a platí to i naopak = sestřenka nadrtila svého času po EUropě s Voyagerem statisíce km byli všude a měli 2 po sobě. Bejval nejhorší v tabulkách statistik 😄

Objektivní je mimochodem TO i ONO
No a teď můžeš třeba to DSG = taky pája NO PROBLEM = to jen ti autoři testů (snad s výjimkou ACZ😉 jinak v angličtině němčině češtině..

nebo to vem jako celek = nejde o jednotlivost kdy nepochopil formulaci vaculíka a RADŠI ZVOLIL opakované URÁŽENÍ (než si to nechat vysvětlit) prostě sorry pája NENÍ dobrý zdroj o autech = to třeba ten MT nebo (s pájou často ve sporu) Mig

MŮJ souhrn = když je pája V ROZPORU s vaculíkem se mnou s Migem = je to většinově CHYBA neznalost omyl NA JEHO (ne naší😉 straně :😉 😁 :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
hele teď smrtelně vážně = já si nevymýšlím a časté rozpory páji s profíky od statistik přes DSG a nevím co = to že uráží Vaculíka je jen bonbónek

ostatně ZPOCHYBŃOVAL i naměřenou brzdnou dráhu 😄

taky se občas (s)pletu jako každej = ale když něco říkám není to výmysl! ale tak z 99% pravda a fakta = že to (nemalé) části lidí hlava nebere a dokonce až do rozměru viz 11:02 to s tím že to je pravda a fakta = no vlastně asi SOUVISÍ :-!

takže NE jako urážka ale jako (ověřený) FAKT pája tu na ACZ napsal stovky naprostých BLBOKRAVIN o autech
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dnes mám volněji 😁 Ale přiznám se, že denně už tyhle diskuze nedávám a radši se držím stranou 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
který FAKTA nechutnaj tobě? 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Ozzzzzzy: ty máš buďto hodne voľného času alebo neskutočnú trpezlivosť.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
pozor TADY spíš cituješ páju = co to odmítá NECHCE POCHOPIT jak to je myšlené😉

prostě ta kritika 3er JE SPRÁVNĚ = a NENí tam OBECNĚ VŽDY = to cituješ ŠPATNĚ!

o tom jsme se bavili při Scale nebo co to bylo = musíš použít CELÉ sdělení ne si vytrhnout větu a tu pak kritizovat

Nejde o provokativně (no možná maličko😊 ale o viz já výše

je to TAK JAK TO vaculík řekl = na problémové vozovce je pak (logicky technika fyzika neřeší nechová se podle ZNAČKY NA KAPOTĚ) i blbá Okta lepší = je to JEN o použití levnějšího vs dražšího dílu. NE ABSOLUTNĚ lepší = jak to už LÉÉÉTA různí pájové rozebírají a HO za to (co SI vymysleli že tam je) kritizují :😉

a ono to prostě asi NENÍ VŠECHNO PRO VŠECHNY = ostatně tohle NENÍ ani ZDALEKA jediná věc co má pája NESHODU se závěry (zkušenějších znalejších = proto používám formulku NEMÁ CIT = ale třeba má a říká to ÚMYSLNĚ špatně😉

prostě MNOHOKRÁT za ty roky = říkal OPAK co profíci i co je občas má vlastní znalost
Avatar - Ozzman
Ozzman
To, že ten díl na podvozku Okty je lepší-kvalitnější, neznamená, že "srpáší" BMW 3er jízdně 😁

Kdyby to Vaculík řekl tak, jak si to teď popsal a né provokativně tak, jak to pochopili všichni, tak se nikdo nehádá - a to je stejné, jako u toho z-mana :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ad Safrane (s motorem Volvo) tehdy mi to přišlo že řídím RAKETU = velikostí auta i výkonem 😁

No klidně jinou formulaci než že NEMÁ CIT = prostě DOCHÁZÍ docela často k OPAČNÝM ZÁVĚRŮM než profíci (jedno jestli brzdná dráha nebo to DSG nebo jen ten zvuk motoru)

a TRVÁM na tom že tam kde začal URÁŽET Vaculíka = to je JEHO NEpochopení (šlo o SPRÁNOU kritiku použití menšího levnějšího komponentu podvozku prémiovým BMW vs tuctovou škodoVWkou

Ale je fakt že s tím samým se člověk setkává v hifi = a část lidí nadřazuje TO JE PRÉMIE (i v hifi = známá drahá značka) nad FAKT že má nevím třeba menší trafo prostě levnější řešení

ty to asi VÍŠ ale někdo (opravdu PŘESNĚ jako pája) to prostě nevezme (asi jako nemalá část lidí dál věří spíš Babišovi Zemanovi nebo Putinovi = že to přece NEMŮŽE BÝT VÁLKA to NENÍ MOŽNÉ

a vono je = v tý oktě FAKT byl kvalitnější větší dražší díl a totální masakr VÁLKA na Ukrajině fakt není speciální operace proti nacistům
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ale s POCITem mít za zády V6 = to jsou emoce jak kráva = to se VŠICHNI SHODNEM
ale stejnou NESHODU mám třeba s ryccardem = já mám za důležitější celek a hlavně podvozek = nejsem oslněn JEN motorem = dokonce klidně elektromotor https😐/www.garaz.cz/…r-quark-21007645

jsem nakažen obří praxí netety a nestrejdy = která jak jsem tu zrovna včera pájovi psal když bájil o V12 správně říká že CHVÍLI je to V12 ve Ferrari SUPER pocit EMOCE. Trochu jiný je to když s tím jedeš (z Rakouska) do fabriky do Itálie :😉

ale to moje místní motto = platí víc než si většina lidí připouští (a JÁ bych vzal EMOCE s V8 https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 za podobný peníz jen V8 a nové
Avatar - Ozzman
Ozzman
To, že tvrdíš o Pájovi, že nemá na auta cit 😊 S tím nesouhlasím.

Jo, Safrane je krásný... víš že na Renaulty mam slabost 😊
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
co KONRÉTNĚ myslíš tím "tohle"?

moje zkušenosti s Renaultem jsem ti zdělil celé = jo a jezdil jsem (bez papírů! :-! s https😐/cs.wikipedia.org/…/Renault_Safrane 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bohužel dnes se dostat k novému Meganu RS je dost problém, dealeři to jentak nemají, neprodalo se jich tu ani moc, ale třeba někdy..

Lepší být může, ale mít za zády v malém Cliu šestiválec je proste *** 😁 Nic víc v tom nehledej...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Miga znám taky osobně, jak řídí nevím, jezdil s námi jen motokáry a myslím, že první místa neobsadil, jestli se to hodnotí tímhle 😁 (já taky ne, já byl ke konci 😁), ale některé jeho názory jsou mnohdy i v nesouladu se mnou, ale vím, že ty bawory najeté reálně má.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Tak ten 4control zkus = STOJÍ to za to. Rozporuplnost chápu je to na vteřinu (spíš milisekundu) DIVNÝ pocit ale FUNGOVALO to. Alespoň na tom ostrém Meganu snad i bez chyby = jen jsme teda projezdili okolí žádné megazkušenosti (to Kylie kdysi mívala testovací auta na týden = to už poznáš co a jak)

no zrovna já vzhled až tak neřeším = ale možná se na tom GT/GR i shodnem. Ale GR86 bude asi dál lepší dotaženější https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ no rozhodně asi zřejmě domnívám se lepší než ta V6 nostalgie = což není urážka jen TADY je použití emoci (dle mne) chyba. Ty si máš užívat při jízdě při poslechu atd. NE při výběru
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je z principu, je nás tu hrstka, co se známe a víme navzájem o sobě, jak to je a tohle mne dokáže naštvat. Zastal bych se takto každého, o kom by tu někdo psal lži 😊 Dokonce i Donvita jsem se zastal, protože vím, že je reálnej 😁

Škoda, že o Renaultu je tady v diskuzi nakonec pramálo 😐
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a TOHLE je tvůj kůň znalostí o autech 😁 :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Megan 4. generace ano, ale né RS. Byl to 1.33TCE 140 grandtour s manuálem.

Motor skvělej, na svou kategorii fakt výbornej a živej, ale hlučnost od podvozku a gumovější řízení a řazení, dle Mikesuse to bylo hlučnější, než náš Megane 2 😁 Na druhou stranu, tenkrát to bylo auto do 400 tisíc a než korejce, já osobně radši Megana 😊

Nikdy jsem neřídil žádny Renault s 4controlem, neumím hodnotit, ale vím, že i na Laguny, které s tím přišly, byly rozporuplnné reakce.

YAGR bych bral jako nějaké desáté auto v mé dream garaži, ja už o něm napsal hodně, to auto je rychlé, ale pro mne na zabití a když bych měl mít v téhle vysněné garáži jen jeden malej HH, bylo by to Clio s atmosférou.

Toyota GR86 - jízdně to bude asi velká sranda, ale zatím se mi více líbí GT86, přišla mi hezčí, dravější - vzhledově.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vaculik taky obcas umyslnne a tendencne recenzuje auta 😊 A jeste se tim netaji, ze si rad rypne… neboj, taky jsem od nej cetl dost veci .

Zeman je o level jinde, ale princip je stejny, tesi ho rypat do lidi.

Sedlacka si vazim, Vavra je dostkrat mimo…

No a ze zdejsich diskuteru - vlastne amateru, je paja a dalsi hrstka lidi prave jeden z tech, kterych nazory na auta beru vazne, protoze to prave poznaji a ten cit maji 😁 Tady se neshodneme..
Avatar - Ozzman
Ozzman
To neni nadsazka, tyhle veci jsem v zivote zkousel a dosel k tomuto zaveru 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Věř, že on se nevyjadřuje k autum, které neřídil, znám ho hodně let...

osobně Vaculíkovy závěry neberu taky vážně, protože na rozdíl od Páji se Vaculík snaží u dost věcí "provokovat" a "vtipkovat" a občas píše dost tendenčně a sám si i protiřečí.. vím, že má obrovské techické znalosti a praxi, ale to neznamená, že jeho názor musí být vždy objektivní.

Hele, i náš prezident je fakt chytrej, má obrovskou praxi a znalosti...no a vidíš sám, jak se to nemusí setkávat s názory, které prezentuje 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak já radši průměrně vypadající a extrémě šikovnou, protože její krásu v soukromí asi nemusím dávat na obdiv a jde o ten pocit... tohle mluví za vše... a věř mi, že jsem otestoval hodněkrát a proto máme odlišný názor i na ta auta 😉

Já si auta/elektroniku/ženy pořizuji pro sebe, co se mne líbí, vyhovuje a né pro to, abych udělal dojem na okolí, že mám to nejlepší i když ženskou mam pěknou, to zas jo 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak zrovna Pája má přehled obrovskej a jako jeden z mála diskutérů tady je objektivní a i když sám jezdí auty mnohem vyšší ligy, dokáže objektivně vyhodnotit i lowendová auta....Tohle si zrovna u něj moc netrefil 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Lepší tabulkově....

ještě to zkusím jinak.

Šunka nejvyšší kvality s 99 % masa vs gothaj.... co je lepší ? Asi šunka? Jo.. ale já si užiju i ten dobrej Gothaj s cibulí a octem 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty ale prostě nechápeš, že něco horšího tabulkově, může mít pro někoho tu kýženou přidanou hodnotu, emociální.

Já řídil YAGR, je to skvělé rychlé malé auto, šílené svým způsobem, dokáže věci, které jiná auta ne.

Řídil jsem i to Clio RS, je pomalejší, jen FWD, slabší... ale bavilo mne více, víš proč? Protože si musíš zasloužit ten výkon, motor točí přes 7 tisíc, je to jiné, skvělé, protože to dává emoce, naprosto odlišné, než YAGR, ale mne jsou příjemější.

A k tomu vinlu, to je stejné, můžeš digitálně nasimulovat ledasco a skvěle, ale ty nedokonalosti tvoří něco, co nám dává emoce, ať už to máš spojené s mládím, určitým obdobím života, nebo prostě nějakým pocitem.

Dám ti tady ještě dva mé příklady z praxe. Jak víš, já jsem zase celkem zběhlý v muzice z té druhé strany, než ty - když už tady to tady Pája docela trefně přirovnal k muzice. Dnes existují perfektní simulace, které na desce nepoznáš, na koncertě můžeš píchnout kytaru do Macbooku a bude to hrát pro posluchače skvěle, ale ten dřevní Marshall a jeho klony s elektronkou to nikdy nenahradí pro pocit toho, kdo to někdy vyzkoušel a cítil zpětnou vazbu se všemi nedokonalostmi živého velkého aparátu. Preciznost nemusí být cíl, milujeme věci i pro jejich nedokonalosti.

Dále - víš, že jsem měl staré Clio, slabé, uplně obyčejné, s kazeťákem a víš proč mne to auto bavilo ? Jel jsem po okresce, pustil si staré kazety, točil malý atmomotor a připadal jsem si, že je mi zase 16-18... emoce, to mi to auto dalo, můžeš stokrát říkat, že je něco nové lepší a ano, máš pravdu, ale nedá ti to vždy emoce, které hledáš a o tom přeci zábava je především, ne ? ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, přesně tak, je to prostě něco jiného..... je smutné, že někdo, neříkám, že Hamuna, který se dle jeho slov i projel Cliem Williams, nechápe, že starší věci i když jsou tabulkově horší, nebo prostě staré, nemusí být horší pro požitek z jízdy, ten se tabulkou měřit nedá a to hlavně u těch sportovních aut.
webpaja
Motor uprostřed, RWD, absolutně překopaný podvozek, V6... Nemá smysl to porovnávat, kdyby se mě PC občas neodhlásilo samo, tak jsem ty bludy ani nemusel číst. 😉

Asi jako srovnávat vinylovou desku s mp3.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono ohledne rychlosti to uz tak rozdilne nebude, maji podobne parametry, ale my oba vime, ze tohle neni o rychlosti, to jen kluci od pocitace se tim ohání…. Jo nekdy bych se svezl, ale i ty Clia s 2.0 stoji za to 😊
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No zrovna já v rýpání typ ZEMAN a Vaculík vidím sakra VELKÝ ROZDÍL

Vávra je magor = ale sakra chytrej. A narážím hlavně na jeho (relativně) nedávný místní text = s kterým dav OSTŘE NEsouhlasil (přitom MÁ znalost přesně odpovídá = souhlasím s NÍM

tak se ZKUŠENOSTMI páji se jasně shodnem. se ZÁVĚRY jasně NE (v 10ti případech z 10ti = maximálně v 9ti vs 1😉 má pravdu v jejich rozporech Vaculík a NE pája. Myšleno (vlastně) SMRTELNĚ VÁŽNĚ = pája tu tisíckrát hájil i DSG atd. to je MOC

jak sem psal těch věcí kde je pája V ROZPORU se světem (znalostí) je nesčíslně = náhodou naposled včera (jen) ZVUK aut = dokonce popřel svého oblíbence J.C. kterého já až tak nemusím (převažuje SHOW nad daty fakty = má ideální kombinace je typ Vaculík Harris)

Data fakta o technice a řidič co má cit = a sorry podle mých letitých zkušeností ho zrovna pája fakt NEMÁ. asi proto je třeba v rozporu s Mig-em což je možná nejlepší místní diskuzní řidič? 😉

myslím že si vsadil na ŠPATNÉHO koně
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ale PŘESNĚ TO JSEM NAPSAL!!!

on se vyjadřuje k autům která řídil = jen TO NEPOZNÁ NEMÁ na to cit = nesčíslněkrát tvrdí PŘESNÝ OPAK včetně (a to už je úplně absurdní) naměřené brzdné dráhy

NEJDE o nějakýho Vaculíka = i když to je dobrej příklad = to kde pája začal VULGÁRNĚ URÁŽET tam se prostě (na 101%😉 mýlí pája 😄

to s tím prezidentem asi nechápu = ten lže (přece) úmyslně. Včetně jednoduchých ekonomických pouček KDYŽ se mu to hodí na oblbnutí davu = tak řekne věc za kterou by u zkoušky vyletěl (protože neoslovuje Vaculíka a mě teda v ekonomice Sedláčka a Vávru 😄 ale těch spodních 10 milionů a tam je to v pohodě = část rusů věří že hodný Putin brání ukrajinu před nacisty DODNES tomu věří, říkal to přece pan prezident
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nemusíš to furt zkoušet = jak sem napsal KDO CHCE z nostalgie Clio V6 tak klidně. JÁ za ty peníze LEPŠÍ auto = třeba https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

a šunku si kupuju podle CHUTI = i když podíl masa je důležitý nejvíc kupuju v Kauflandu rakouskou lehkou (asi 54? kč)

Nebo současný super HH Yaris GR nebo mě hodně bere Type-R = to všechno JÁ mám za jasně lepší volbu

ta nostalgie ČASTO NENÍ na místě = viz moje místní motto
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a já taky PRO SEBE = a smutný že tuhle nadsázku si vzal tak SMRTELNĚ VÁŽNĚ 😄

prostě je lepší horší = a JÁ se tomu věnuju léta. A není to o testech cukrovinek nebo cos to tehdy napsal = je to furt jen technika

a zrovna já (jak asi víš) na okoli SE..RU = říkám a dělám co je správné (a PROTO mám taky tak často rozpor). ale mám kliku že mám shodu = jedno jestli s Vaculíkem nebo Sedláčkem nebo Vávrou atd. atp. proti (nějakým) diskutujícím v diskuzích

Verze KDO se častěji mýlí a kdo žvaní (např.) v tom martin Vaculíkv vs pája = to je SAKRA SNADNÉ
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Sorry ale NE = jeho počet PŘESNĚ OPAČNÝCH ZÁVĚRŮ je za ta léta (velmi) VYSOKÝ 😄

myslím NESHOD na celkovém hodnocení vozu = nejen s Vaculíkem. KDO z nich je in a kdo out = mám JÁ jasno😉

Nejvtipnější bylo měření brzdné dráhy = Vaculík naměřeno a vysvětleno PROČ to je slabší = pája OPONUJÍCÍ že autem objel blok a NECÍTIL NIC TAKOVÉHO = zkusil brzdit a přišlo mu to normální

TO je LEGENDÁRNÍ hláška s JASNÝM PRÁVEM na nominací na Zlatý ventilek = tu (v tomhle životě) už asi nezapomenu 😄

Sorry jako = pája HODNĚ napovídá = ale bavím se o jiné úrovni znalostí (tou NAD ním = a o dost). Ostatně včera vysvětloval že všichni od Clarksona přes (zlaté časy) MT po mě se MÝLÍME ve zvuku V10 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano ZNÁM lidi co si koupí (velmi) drahou elektroniku nebo auto a NEPOZNAJÍ jak to hraje nebo jezdí

to že do emocí a pocitů dá(vá)m na rozdíl od páji taky ZNALOST = to přece neznamená, že se mi nelíbí emoce (z špičkového auta nebo hifi = mě teď napadla SLOŽITÁ FILOZOFICKÁ OTÁZKA = jestli bych radši aby mi ho kouřila krásná super modelka ale tak nějak průměrně nebo FANTASTICKY průměrně vypadající

tak jinak v tom mám jasno (hifi i auta) ale tady = TO SI BUDU MUSET PROMYSLET (nejlepší bude to DŮKLADNĚ otestovat :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
no a ty máš ale jak historická zkušenost praví JEN POCIT = nepoznáš realitu NEMOHL bys dělat testy (no možná pro ACZ = sorry jako 😁 :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
taky nepotkávají = to nikdo netvrdí. Ale TVRDÍM že to starý Clio byla (super)bomba (trochu tam může mít vliv to moje místní motto😉 a to co sme zkoušeli před pár lety stálo proti němu za houby

a že pájovo V12 jen a PROTOŽE to je V12 je blbost = už před léty byla lepší alpina B7 s V8 než 760 s V12 = beru (bez emocí a vomezení LP MUSÍ BEJT LEPŠÍ) jen jak to je (do testů emoce nepatří)

No a zrovna já náhodou ZNÁM jak jezdilo ostré Clio před -ceti lety a náhodou taky jak před pár lety = takže nevím co ty ale JÁ TO STARŠÍ = naprosto zcela jednoznačně. Ale taky místo (já nejsem řidič typu nestrejda dokonce ani neteta) Clia V6 jednoznačně lepší autíčko Yaris GR
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle Clio jsem nikdy neřídil, ale to, které je na trhu dnes ano a to je výborné malé auto.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
no tak to snad ani nezkoušej = to se (nevím proč) nějak nepovedlo. Já zas neřídil aktuální = ten Megan si zkoušel? Byly na něj maličko rozporuplný testy (hlavně) kvůli té natáčecí zadní nápravě (a v zatáčce TO BYLO CÍTIT a bylo to maličko divný) ale JÁ bych nebyl kritický = fakt sem ho zvažoval

že bych ho v reálu moc nevyužil a dnes by účet za ty roky provozu byl asi trochu jinde = nic nemění na tom že to vůbec nebylo špatný (na rozdíl od toho Clia kde bych dones rád kdyby mi to nějakej Vaculík vysvětlil KDE byla chyba

no a Yaris GR místo tohohle starýho Clia V6 vyvolal nevoli (což vlastně až tak nepřekvapuje) tak co GR86? Podobný výkona a DOMNÍVÁM se že to bude lepší (bez nostalgie a se zaptnutýma emocema😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a já rád hifi a auta + mám trochu zkušeností s testováním

a z dlouhodobé praxe vím že mi to v obou oborech vychází podobně jako špičkám oboru = takže asi fajn

a neřeším staré nové ale lepší horší = a to Clio V6 bomba POCITOVĚ ale jízdně (jak jistě asi víš) taková ne. A za stejnou cenu nový kupé s V8 = viz moje motto

ale srovnávačka třeba to Clio V6 versus dneska GR86 jo DOPŘEDU bych preferoval to nový a ČEKÁM že bude LEPŠÍ ale RÁD bych to zkusil porovnal
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
hele fakt MI vysvětluješ jak jezdilo Clio 1.8 16V který řídila neteta Kylie? 😄
jedno z nejzábavnějších nejlepší aut = zkus MĚ NEVYSVĚTLOVAT co sám tvrdím
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a CO KDYŽ to naopak chápe = klucí LÍP než vy?
tohle nebude urážka ale konstatování WEBPAJA je VELMI PODPRŮMĚRNÝ jak v teorii tak ale i v praxi = snad VŠECHNY jeho konstatování závěry o autech jsou PŘESNÝ OPAK toho k čemu došli profíci. A to NENÍ pomluva ale KONSTATOVÁNÍ

prostě se starými (nejen) auty viz MOJE MÍSTNÍ MOTTO = a tak to JE (i když se vám to nelíbí 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No už jsem to tu psal a jak si lidi často tupě zařazují (tupě blbě vomezeně) do krabiček asi to vyšumělo = dnes jsem JEN pro hybridy a Toyotu :-!

Před poslední výměnou aut jsme zkusili https😐/de.wikipedia.org/…/Renault_Clio_IV#… a bylo to ŠPATNÝ AUTO (půjčené v Renaultu na Zličíně)
Stejnej Megan (s trochu divně se chovající natáčecí nápravou = ale na rozdíl od některých mi to nevadilo, jen to bylo "divně" cítit) byl VÝRAZNĚ LEPŠÍ (v děsně nefungujícím Renaultu Čestlice = v autě to SMRDĚLO!!! 😊)
Ale nejezdilo se s ním špatně :yes:

No ale nakonec jsme šli cestou hybridů = což chápu že je VELKÝ ROZDÍL 😊) ale prostě to je pravda 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ano a KDYBYS NEBYL MEDVĚDEM tupounem = věděl bys že streamovaný soubor a nahrávku na CD a na LP lze srovnávat

jen NEZNALÝ plácající z NEZNALOSTi *** = to bere JEN tak jako ty 😊

My ostatní co se tím živime a máme (nesrovnatelně) větší praxi VÍME = že to je trochu jinak než si neznalí nezkušení amatéři představují = viz včera ty V12 vs V10 atd.

FURT dokola TO SAMÝ = tak si představ že stream může hrát LÍP než to LP = to sou věci viď 😲 :😉 😁 :-!

Nemá smysl tě tahat na vyšší úroveň = ale nemusel bys furt urážet (ten blbej si ty ne Vaculík UPLATNÁ SVI..NĚ nebo jak mu to z DŮVODu TVÉHO NECHÁPÁNÍ NESCHOPNOSTI zpracování informací = léta říkáš 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Sorry ale neblbost = u těhle aut jde o zábavu (a trochu ten výkon a hodně podvozek = tady byl trochu PROBLÉM jak určitě víš). A ty Clia Williams a "normální" (tehdy ultra BOMBA) 1.8 16V byly samozřejmě předokolky

Když někdo chce dát za tohle cenu novýho kupé V8 je to jeho věc = ale je to spíš nesmyl. Je to iracionální = možná hezký ale určitě iracionální

Já bych si TEHDY kdybych na to měl to Clio 1.8 nebo rovnou https😐/www.autickar.cz/…-dospelacky-sen/ koupil = a dneska kdybych ho užil ten Yaris GR. A za 2,6 mega třeba https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

je to furt viz moje místní motto 😉
kylie
co si představuješ že jde NECHÁPAT? 😁
kylie
Ten MI poslala redakce = fakt 😄

a NENÍ MŮJ = jedno jestli to je ikona PRAVDA je co sem (pod nickem Amaterasu) k téhle ceně a jízdním vlastnostem "ikony" a výkonu napsal. Radši za tuhle cenu https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882

nebo za daleko nižší cenu https😐/www.autorevue.cz/…kdo-tahat-nebude podobný výkon a lepší podvozek řízení = pravda BOLÍ co? 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
boha znáš TRAPNĚJŠÍHO UBOŽÁKA než si ty pájo?

víš PROČ si v neshodě s Vaculíkem (i mnou)? protože NECHÁPEŠ = a jak to u tupců bývá = jsou SAMI O SOBĚ přesvědčeni že ONI jsou vrchol myšlení :-!

tak naposled MÁŠ KOULE a CHCEŠ VYSVĚTLIT co si tehdá NEPOCHOPIL na tom Vaculíkově vysvětlování (můžeme to projít větu po větě TAK JAK JSEM TI už NABÍZEL!

Mimochodem VELKÝÝÝÝ MOTOOOOR není extrémnější = když je to auto s horším podvozkem i výkonem. Extrémnější bych možná použil pro to chování podvozku Clia V6 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Vím jak jezdilo stařičké Clio 1.8 16V a byla to fakt PARÁDA

ale ty stesky nechápu = než tohle absurdně předražené Clio V6 je lepší novější levnější Yaris R3 = vyšší výkon i lepší podvozek (s bonusem lepší bezpečnosti a NOVOSTi auta)

To rvaní velkých motorů V6 bylo HEZKÉ ale v té době = CELKOVĚ je daleko lepší menší R4 (AMG 310kW) nebo i R3 = šlo JEN o výkon co tehdy jinak nešel a Véčkový Velký těžký V6 motor měl i svá NEGATIVA = v malých autech docela Výrazná = viz klasická ukázka bylo Corrado VR6 (ve své době asi nejhorší = i když pro někoho nejlepší😉

no a BEV = to je prostě NUTNOST. Ale i přes asi URYCHLENÍ soudruhem PUTINem = to je furt na dekády...
kylie
tak mi právě přišlo

BYLO VÁM ZABLOKOVÁNO KONTO. NA VAŠE NEPŘIMĚŘENÉ CHOVÁNÍ JSME VÁS UPOZORNILII NAPOSLEDY 1.1.1970 (fakt 😁

No tak SBOHEM = to už je za poslední rok PODRUHÉ
se ještě musím mrknout jestli PRO RUSKÉMU EXTRÉMISTOVI Barikovi = doufám že mě ANO a jemu NE 😲 :😉 😁 :-!

ještě že MI nadělili s tou změnou platformy tenhle SAMOTNOU REDAKCÍ ZRUŠENÝ účet 😄

hele PÁJO barik říkal že si na mě 95x stěžoval redakci a ŽÁDAL tohle = je to ZRUŠENÍ ÚČTU tvoje nebo jeho dílo? 😉