Novinky
Anonym
2
Pokud nemáš něco k tématu, tak laskavě nevopruzuj.
Přejít do diskuze
Emel
Tak těch aut aspirujících na pozici auta pro zábavu by asi bylo víc... ale jo, taky se mi to líbí.
Líbil by se mi alternativní vesmír, kde by takovýhle puritánský maličký auto bez komfortní výbavy stálo třeba půl mega...
Líbil by se mi alternativní vesmír, kde by takovýhle puritánský maličký auto bez komfortní výbavy stálo třeba půl mega...
Maldak
Pravda, takový typ auta už v aktuální EU nemá šanci a zákazník si žádá bezpečnost a komfort...
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
iudex
Emira ma nadchla od predstavenie, tam nie je čo dodať.
K tomu štvorvalcu: je síce pravda, že v A45AMG má až 310 kW, ale túto verziu logicky nemohli dať do Emiry, lebo by výkonovo predčila šesťvalec (ktorý má "len" 298 kW) a bolo by trošku blbé, aby dvojliter bol silnejší ako 3,5-liter. I tak si ale myslím, že v dynamike tých dvoch verzií bude minimálny rozdiel, lebo časť vyššieho výkonu šesťvalca zožerie vyššia hmotnosť a pri zrýchlení štvorvalcu pomôže dvojspojka, takže pri 0-100 tipujem rozdiel max. 0,2s.
Napriek tomu by som samozrejme oveľa radšej ten šesťvalec, športiak v danej cenovej hladine a dvoljitrový R4 mi nejak stále nepasuje dohromady.
K tomu štvorvalcu: je síce pravda, že v A45AMG má až 310 kW, ale túto verziu logicky nemohli dať do Emiry, lebo by výkonovo predčila šesťvalec (ktorý má "len" 298 kW) a bolo by trošku blbé, aby dvojliter bol silnejší ako 3,5-liter. I tak si ale myslím, že v dynamike tých dvoch verzií bude minimálny rozdiel, lebo časť vyššieho výkonu šesťvalca zožerie vyššia hmotnosť a pri zrýchlení štvorvalcu pomôže dvojspojka, takže pri 0-100 tipujem rozdiel max. 0,2s.
Napriek tomu by som samozrejme oveľa radšej ten šesťvalec, športiak v danej cenovej hladine a dvoljitrový R4 mi nejak stále nepasuje dohromady.
Emel
Jsou tu nějaké Radicaly a KTM a tak... ale to už není úplně použitelný jako auto.
3_diamanty
Stale o vyse metrak lahsie auto ako nejaka nemecka pr.delnata carrera.... emira sice uz nie je to iste co elise alebo evora ale nadalej posobi kompaktne a aj v kabine spartansky... krasa :yes:
3_diamanty
Dokonalost suhlas... obecne sportiaky nejak neriesim ale lotusy som vzdy mal rad a pacia sa mi... pripadne corvette... uz tie kdejake 800 konove lamba a ferrarka fakt nemusim... a nakoniec pre mna naj lambo je stejne suv urus :-!
Maldak
Dle stránek výrobce je rozdíl pouze 0,1 sekundy ve prospěch AMG motoru a ten má dokonce o 10 Nm vyšší krouťák než kompresorová 3,5 V6 😊
Ale taky bych šáhnul po šestiválci....
Ale taky bych šáhnul po šestiválci....
3_diamanty
Krasne kompaktny sportiak... ocakavam aj nizku hmotnost.... lotus opat dokazuje ze v tomto je nadalej najlepsi ... emira je dokonala... teda este to chce tu klasicku lotusacku zelenu farbu a bude to absolutna pecka :yes:
Anonym
Tak auta ve stylu Chapmanovy filosofie už dneska moc nejde homologovat pro běžný provoz, když to má mít bezpečností a komfortní výbavu požadovanou unijními předpisy + zákazníky (ten komfort) . Možná jako malosériová výroba omezeného počtu kusů, ale to se nikomu nevyplatí vyrábět nebo sou tam značně jiné cenovky.
Anonym
Já taky, V6 je prostě V6. Lotus sice krom Espritu V8 nikdy moc víceválcové motory neměl, ale prostě když je možnost volby, není o čem.