Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Krasne kompaktny sportiak... ocakavam aj nizku hmotnost.... lotus opat dokazuje ze v tomto je nadalej najlepsi ... emira je dokonala... teda este to chce tu klasicku lotusacku zelenu farbu a bude to absolutna pecka :yes:
nooo.... 1405 kg není zrovna "Chapmanovská" váha 😲
Stale o vyse metrak lahsie auto ako nejaka nemecka pr.delnata carrera.... emira sice uz nie je to iste co elise alebo evora ale nadalej posobi kompaktne a aj v kabine spartansky... krasa :yes:
Tak auta ve stylu Chapmanovy filosofie už dneska moc nejde homologovat pro běžný provoz, když to má mít bezpečností a komfortní výbavu požadovanou unijními předpisy + zákazníky (ten komfort) . Možná jako malosériová výroba omezeného počtu kusů, ale to se nikomu nevyplatí vyrábět nebo sou tam značně jiné cenovky.
Pravda, takový typ auta už v aktuální EU nemá šanci a zákazník si žádá bezpečnost a komfort...
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
twistedTSD
Kdybych byl nechutně bohatý, tohle by v mé garáži určitě nechybělo.
Dokonalost suhlas... obecne sportiaky nejak neriesim ale lotusy som vzdy mal rad a pacia sa mi... pripadne corvette... uz tie kdejake 800 konove lamba a ferrarka fakt nemusim... a nakoniec pre mna naj lambo je stejne suv urus :-!
Tak těch aut aspirujících na pozici auta pro zábavu by asi bylo víc... ale jo, taky se mi to líbí.
Líbil by se mi alternativní vesmír, kde by takovýhle puritánský maličký auto bez komfortní výbavy stálo třeba půl mega...
Líbil by se mi alternativní vesmír, kde by takovýhle puritánský maličký auto bez komfortní výbavy stálo třeba půl mega...
K tomu štvorvalcu: je síce pravda, že v A45AMG má až 310 kW, ale túto verziu logicky nemohli dať do Emiry, lebo by výkonovo predčila šesťvalec (ktorý má "len" 298 kW) a bolo by trošku blbé, aby dvojliter bol silnejší ako 3,5-liter. I tak si ale myslím, že v dynamike tých dvoch verzií bude minimálny rozdiel, lebo časť vyššieho výkonu šesťvalca zožerie vyššia hmotnosť a pri zrýchlení štvorvalcu pomôže dvojspojka, takže pri 0-100 tipujem rozdiel max. 0,2s.
Napriek tomu by som samozrejme oveľa radšej ten šesťvalec, športiak v danej cenovej hladine a dvoljitrový R4 mi nejak stále nepasuje dohromady.
Ale taky bych šáhnul po šestiválci....