Emira ma nadchla od predstavenie, tam nie je čo dodať.
K tomu štvorvalcu: je síce pravda, že v A45AMG má až 310 kW, ale túto verziu logicky nemohli dať do Emiry, lebo by výkonovo predčila šesťvalec (ktorý má "len" 298 kW) a bolo by trošku blbé, aby dvojliter bol silnejší ako 3,5-liter. I tak si ale myslím, že v dynamike tých dvoch verzií bude minimálny rozdiel, lebo časť vyššieho výkonu šesťvalca zožerie vyššia hmotnosť a pri zrýchlení štvorvalcu pomôže dvojspojka, takže pri 0-100 tipujem rozdiel max. 0,2s.
Napriek tomu by som samozrejme oveľa radšej ten šesťvalec, športiak v danej cenovej hladine a dvoljitrový R4 mi nejak stále nepasuje dohromady.
Dle stránek výrobce je rozdíl pouze 0,1 sekundy ve prospěch AMG motoru a ten má dokonce o 10 Nm vyšší krouťák než kompresorová 3,5 V6 :)
Ale taky bych šáhnul po šestiválci....
Krasne kompaktny sportiak... ocakavam aj nizku hmotnost.... lotus opat dokazuje ze v tomto je nadalej najlepsi ... emira je dokonala... teda este to chce tu klasicku lotusacku zelenu farbu a bude to absolutna pecka :yes:
Stale o vyse metrak lahsie auto ako nejaka nemecka pr.delnata carrera.... emira sice uz nie je to iste co elise alebo evora ale nadalej posobi kompaktne a aj v kabine spartansky... krasa :yes:
Tak auta ve stylu Chapmanovy filosofie už dneska moc nejde homologovat pro běžný provoz, když to má mít bezpečností a komfortní výbavu požadovanou unijními předpisy + zákazníky (ten komfort) . Možná jako malosériová výroba omezeného počtu kusů, ale to se nikomu nevyplatí vyrábět nebo sou tam značně jiné cenovky.
Pravda, takový typ auta už v aktuální EU nemá šanci a zákazník si žádá bezpečnost a komfort...
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
Dokonalost suhlas... obecne sportiaky nejak neriesim ale lotusy som vzdy mal rad a pacia sa mi... pripadne corvette... uz tie kdejake 800 konove lamba a ferrarka fakt nemusim... a nakoniec pre mna naj lambo je stejne suv urus :-!