Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lotus Emira konečně prozrazuje technické detaily!

16 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Emira ma nadchla od predstavenie, tam nie je čo dodať.
K tomu štvorvalcu: je síce pravda, že v A45AMG má až 310 kW, ale túto verziu logicky nemohli dať do Emiry, lebo by výkonovo predčila šesťvalec (ktorý má "len" 298 kW) a bolo by trošku blbé, aby dvojliter bol silnejší ako 3,5-liter. I tak si ale myslím, že v dynamike tých dvoch verzií bude minimálny rozdiel, lebo časť vyššieho výkonu šesťvalca zožerie vyššia hmotnosť a pri zrýchlení štvorvalcu pomôže dvojspojka, takže pri 0-100 tipujem rozdiel max. 0,2s.
Napriek tomu by som samozrejme oveľa radšej ten šesťvalec, športiak v danej cenovej hladine a dvoljitrový R4 mi nejak stále nepasuje dohromady.
Maldak
Dle stránek výrobce je rozdíl pouze 0,1 sekundy ve prospěch AMG motoru a ten má dokonce o 10 Nm vyšší krouťák než kompresorová 3,5 V6 😊
Ale taky bych šáhnul po šestiválci....
Avatar - Anonym
Anonym
Já taky, V6 je prostě V6. Lotus sice krom Espritu V8 nikdy moc víceválcové motory neměl, ale prostě když je možnost volby, není o čem.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Nechceš tu hodit nějakou další ekonomickou e😜ertízu, ty ulhaný hajzlíčku?
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud nemáš něco k tématu, tak laskavě nevopruzuj.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlas. Tohle je paráda. A taky bych bral jedině 6 válec.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Krasne kompaktny sportiak... ocakavam aj nizku hmotnost.... lotus opat dokazuje ze v tomto je nadalej najlepsi ... emira je dokonala... teda este to chce tu klasicku lotusacku zelenu farbu a bude to absolutna pecka :yes:
Maldak
nooo.... 1405 kg není zrovna "Chapmanovská" váha 😲
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Stale o vyse metrak lahsie auto ako nejaka nemecka pr.delnata carrera.... emira sice uz nie je to iste co elise alebo evora ale nadalej posobi kompaktne a aj v kabine spartansky... krasa :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Tak auta ve stylu Chapmanovy filosofie už dneska moc nejde homologovat pro běžný provoz, když to má mít bezpečností a komfortní výbavu požadovanou unijními předpisy + zákazníky (ten komfort) . Možná jako malosériová výroba omezeného počtu kusů, ale to se nikomu nevyplatí vyrábět nebo sou tam značně jiné cenovky.
Maldak
Pravda, takový typ auta už v aktuální EU nemá šanci a zákazník si žádá bezpečnost a komfort...
Emira je mířená proti Caymanu, který je teda se čtyřválcem včetně PDK stále o 40 kg lehčí, nicméně myslím, že v Hethelu vědí moc dobře, co dělají :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
souhlasím :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jsou tu nějaké Radicaly a KTM a tak... ale to už není úplně použitelný jako auto.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kdybych byl nechutně bohatý, tohle by v mé garáži určitě nechybělo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Dokonalost suhlas... obecne sportiaky nejak neriesim ale lotusy som vzdy mal rad a pacia sa mi... pripadne corvette... uz tie kdejake 800 konove lamba a ferrarka fakt nemusim... a nakoniec pre mna naj lambo je stejne suv urus :-!
Avatar - Emel
Emel
Tak těch aut aspirujících na pozici auta pro zábavu by asi bylo víc... ale jo, taky se mi to líbí.

Líbil by se mi alternativní vesmír, kde by takovýhle puritánský maličký auto bez komfortní výbavy stálo třeba půl mega...