Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: České tanky a BVP pro Ukrajinu: V Československu jich byly vyrobeny tisíce

Československý zbrojní průmysl chrlil za minulého režimu tisíce tanků a obrněnců. Část jich putovala na export, část zůstala ve výzbroji armády. Modernizace hodné bojiště 21. století se dočkala jen hrstka, i starší stroje však nyní mohou najít využití na Ukrajině.
Zpět na článek
20. 3. 2022 19:07
19. 3. 2022 07:40
19. 3. 2022 20:12
20. 3. 2022 07:29
20. 3. 2022 08:12
10. 4. 2022 10:35
9. 4. 2022 20:42
9. 4. 2022 22:29
10. 4. 2022 12:38
10. 4. 2022 12:34
10. 4. 2022 12:35
10. 4. 2022 07:10
10. 4. 2022 12:18
10. 4. 2022 08:31
10. 4. 2022 08:31
10. 4. 2022 09:44
10. 4. 2022 11:23
10. 4. 2022 12:07
10. 4. 2022 13:00
10. 4. 2022 13:12
10. 4. 2022 12:42
10. 4. 2022 13:47
10. 4. 2022 13:54
10. 4. 2022 14:00
10. 4. 2022 14:01
10. 4. 2022 13:59
10. 4. 2022 18:58
10. 4. 2022 11:44
10. 4. 2022 18:55
10. 4. 2022 12:17
22. 4. 2022 12:29
18. 3. 2022 19:42
Redakcia, nestačilo vám?
Nestačili diskusie plné osočovania a nadávok od nemenovaných ľudí? Aký zmysel majú tieto články? Víriť prach a podnecovať k podobným debatám? Ste web o autách, sakra a nie o vojenskej technike alebo politike.
Rozbalit vlákno
34
Avatar - petr petrumr
18. 3. 2022 20:02
Re: Redakcia, nestačilo vám?
já ačkoliv jsem byl za totality na vojně, tak nevím skoro nic a jsem rád za každý článek. My jsme měli nejdražší vojenskou techniku asi Plasser & Theurer.
Články a diskuze je v dnešní době zapotřebí a stát už jde po tych velebičních putinovců, i děcka by se to měli tu techniku učit a pomáhat armádě s určováním pozic a typy techniky-to je důžité obzvlášt jakou máš vzít na to prostředek, třeba na kamaz stačí vzít nejlevnější pancerfaust, kdežto na tank a aktivním pancířem a grilem vezmu javelin. Podívej se, jak obyčejní ukrajinci dělají hon na rusáky, nikdo je nezval. Pomohls nějak ukrajině?
18. 3. 2022 20:08
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Stejně NEVHODNÝ článek tu byl první den VÁLKY = ACZ fakt :no: :no: :no:

Bohužel asi 10% čechů je dál tvrdě PRO RUSKÝCH https://www.idnes.cz/…54429_domaci_pmk

Děcka by se to rozhodně neměla učit = to sem do EUropy po 80ti letech vrátil RUSÁK komunista PUTIN

je tisíc způsobů jak líp užívat život a utrácet peníze = než VÁLKA a k tomu nutná (šíleně drahá) technika
19. 3. 2022 13:36
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Tobe uz zase zablokovali ucty nebo se ti zase nejak zahadne sloucily ty prazskej odpade? :-[] :-[]
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:53
Re: Redakcia, nestačilo vám?
JJ, Armatůra dostala ban - a tak se roury hnojometů hbitě přepojily na identitu Kylie ;-)
19. 3. 2022 14:22
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Ale ze i Munka ucet mu zablokovali. To uz musel redakci hodne otravit :D :D
Avatar - Ada je zase tady
11. 4. 2022 11:09
Re: Redakcia, nestačilo vám?
je to ubožák
Avatar - Jerry.Gunman
18. 3. 2022 21:10
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Petře, neměl bys své nadání takto rozmělňovat.
Raději sedni na vlak či autobus, přibal si do zavazadla pár "pancerfaustů a javelinů" a můžeš se na Ukrajině realizovat osobně.
A ze srdce ti přeji, aby ti to odhodlání vydrželo i poté, co zjistíš, že "válčit" za počítačem v pohodlí a teple svého obýváku - a být ve skutečném "ohni", představuje skutečně velice markantní rozdíl
18. 3. 2022 21:22
Re: Redakcia, nestačilo vám?
fakt HNUS že odporný pro RUSKÝ DEMAGOGY tu nechali šířit (dál) pro ruský překrucování a kecy
19. 3. 2022 13:37
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Co napsal Jerry proruskyho ty hnuse propagandistickej?
19. 3. 2022 17:37
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Tento jeho prispevek zesmesnuje regulerni prispevek Petra k Ukrajine...
Zesmesnit a rozmelnit lidi, kteri odsuzuji ruskou invazi, lidi naklonene Ukrajine. To je cil Jerryho a ruska.

Nedavno tu psal (siril ruskou propagandu) oduvodneni invaze z pohledu Ruske federace!!!
Nechutne odporne sireni ruskych dezinformaci.
https://www.auto.cz/diskuse/84350/1#…
Sireni totalnich ruskych (viz RF) LZI!!!

Absurdni je, ze nekdo tu v klidu siri tohle, viz odkaz a nekdo, kdo na tyto odporne lzive a teroristicke dezinformace zareaguje, je zabanovan...

Jerryho diskuzni historie je plna omylu, staci zapatrat v jeji historii. Velmi casto jsem mel zcela opacny nazor nez on, viz vcerejsi diskuze o vodiku, kde jsem poskytoval odazy Jerryho o "BEV jako slepe ceste".
https://www.auto.cz/diskuse/84407/1#…
A nas nazor je zcela opacny i dnes, kdy ja podporuji Ukrajinu, zatimco on tu (STALE, TAK JAKO UZ LETA) siri ruske lzi.

Slava Ukrajine!

PS Kdyby nebyl dostatecne zrejmy Jerryho postoj:
https://www.auto.cz/diskuse/76893/1#…
Citace:
Jerry.Gunman
8. 9. 2020 23:32
"V.V. Putin JE nad veškerou pochybnost diktátor - a upřímně řečeno, ZAPLAŤ BŮH za něj. Protože je to diktátor osvícený - a po mém soudu ho budoucí historikové oprávněně zařadí po bok Petra Velikého"
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Stop pate kolone ruska v Cesku!
🇨🇿 🇺🇦
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 07:30
Re: Redakcia, nestačilo vám?
já pro ně připravuji byty a posílám ´peníze, komouši mně zakázali držet zbraň, Ty máš stejný myšlení jak ty komoušové co mají na hrudi ty medaile, ve válce to není jenom o střílení, ale musíš zachovat i ostatní zásobování a služby. Tyco děláš, pomohls ukrajincům, vzals do schodu 4letou holčičku, co neměla ani baťůžek, dals jim aspoň hračky? Nebo jen ze sebe děláš komunistickou propagandu?
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 07:35
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Tak to jsme na tom podobně
A když tady čtu tvé nezakrytě bojechtivé příspěvky, tak se u toho nezakrytě bavím :D
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 07:44
Re: Redakcia, nestačilo vám?
já jsem se ptal, jak pomáháš?
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 08:16
Re: Redakcia, nestačilo vám?
A já ti odpověděl, že podobně jako ty - a dodal jsem, že mne baví tvá nezakrytá bojechtivost, prezentovaná z bezpečí, tepla a pohodlí tvého vlastního obýváku :D
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 12:40
Re: Redakcia, nestačilo vám?
tak ty jenom žvaníš a nepomáháš, neboť já nejsem gaučák. jestli jsi vlastenec, tak co auta mají Z, tak rozbij zadní sklo, a´to namalovaný Z má na platě.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 12:49
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Hele, Pedró,
už to nepij ani ředěné. Evidentně Ti to nedělá dobře na játra :D
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 18:08
Re: Redakcia, nestačilo vám?
tak budeš likvidovat u nás obdivovatele putina nebo nebudeš, jestli nebudeš, tak si zruš občanství čr.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 18:51
Re: Redakcia, nestačilo vám?
a jinak se cítíš plně zdráv? ;-)

Nechci Ti kazit radost, ale pokud hodláš skutečně dělat to, co tu píšeš (tedy pobíhat po okolí a rozbíjet okna autům s RZ Zlínského kraje, případně autům, která mají za sklem symbol toho, že je řídí Začátečník) brzy se dostaneš s příslušníky PČR do mnohem intimnějšího kontaktu, než by jsi si patrně přál :D

EDIT:
Uklízel jsem klučíkovi hračky a zjistil jsem, že u jedné z nich má rukojeť omotanou lepipáskou, která na ní vytváří symboly písmene N , nebo taky Z, podle toho z jakého úhlu se na to koukáš.
Hele, neměl bych mu ty hračky preventivně rozšlapat a mladýho zajít udat?
Abych náhodou neco neprošvihnul :D :D
A navíc - tiskací písmeno N je vlastně "zašifrované a dovedně skryté" Z. Když už tedy budeš pobíhat po tom sídlišti a rozbíjet skla u aut (což ti rozhodně nedoporučuju), jestli bys tento skrytý význam také neměl vzít v potaz?
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 20:18
Re: Redakcia, nestačilo vám?
píši Z na okně-panimáješ? Ne na RZ a jestli mladý měl na pušce Z, tak si to vyřid s jeho fotrem, možná ti něco dojde jestli jeho matka není ruska......
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 20:32
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Ty fčílkaj bljaboljáješ, chceš-li parodovat ruštinu
"tak co auta mají Z, tak rozbij zadní sklo", abych tě citoval doslova :D

Jediné štěstí je, že hrdinství "klávesnicových gerojů" tvého typu za tou PC klávesnicí nejen začíná, ale i končí ;-) ;-)
19. 3. 2022 22:51
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Kdyby chtel Jerry skodit obdivovatelum putina, musel by rozbit okna auta VLASTNIHO!
:D

https://www.auto.cz/diskuse/76893/1#…
Jerry.Gunman
8. 9. 2020 23:32
"V.V. Putin JE nad veškerou pochybnost diktátor - a upřímně řečeno, ZAPLAŤ BŮH za něj. Protože je to diktátor osvícený - a po mém soudu ho budoucí historikové oprávněně zařadí po bok Petra Velikého"
:no: :no: :no:

Odporny nazor korespondujici s formou i obsahem vetsiny jeho diskuznich prispevku.
Avatar - Jerry.Gunman
20. 3. 2022 08:37
Done Víto/Nevíto
Bylo mi řečeno, že se o mne otíráš už velmi odpudivým způsobem a že bych tedy měl zareagovat. Tož jsem si tě vytáhnul ze shit listu - a ono fakt. To, co jsi tu na mne nahnojil za poslední dva dny, to by v dobách zdvořilejších stačilo k tomu, abych ti poslal své sekundanty.

Takže, abychom to vzali z jedné vody na čisto

* Ze seznamu sovětských / ruských vládců záměrně vyjímám M.S. Gorbačova, který byl "zázrak a idealista" na trůně a kterému svět nemůže být dosti vděčen za to, že odolal vábení meomezené moci a dokázal (byť to tak původně asi nemyslel) sovětskou říší zla rozpustit
* Do (dejme tomu) 31/1/2022 byl V.V. Putin nejlepším vládcem, jakého Rus v posledních cca 100 letech měla.
* Veškeré zásluhy, které V.V. Putin měl, svým útokem na Ukrajinu spláchnul do záchodu
* Byť se NATO a "západ" za posledních 30 let dopouštěly podobných svinstev, ruský útok na Ukrajinu se tím omluvit nedá. Svinstvo zůstane svinstvem, ať ho páchá "hodný západ" nebo "zlý východ"
Za těmito názory si stojím a že se ausgerechnet tobě nelíbí, je mi vcelku u pééérdele

A teď k té sebevraždě, kterou jsi mi navrhoval
Již staří Římané věděli, že Verba movent, exempla trahunt - čili slova motivují, příklady táhnou.
Takže prosím přijď a buď příkladem :D
Posedíme, popijeme (já limonádu či džus, ty něco ostřejšího) - no a pak mi názorně ukážeš, jak bych to tedy dle tvého doporučení měl jako udělat.
A až to úspěšně provedeš, budeme se bavit dále, co ty na to?
Prosím, nepromeškej příležitost a do dnešního večera napiš, kdy mám počítat s tvojí návštěvou, protože od zítřka budeš opět na shit listu


EDIT:
Koukám, že jsi se sám polekal svého vlastního "hrdinství", se kterým jsi mi navrhoval, abych spáchal sebevražu - a změnil jsi to na návrh, abych si rozbil okno u auta.
Takže jsi nejenom aktivistický hlupák, ale i srab. :no: :no: :no:
20. 3. 2022 10:45
Pata kolona Jerry
Rozmyslel jsem si to (a sebevrazdu smazal), nechtel jsem diskuzi jeste vice hrotit (prestoze Petr psal o likvidaci putinovcu...).

Jerry, svou diskuzni historii nevokecas ani nesmazes. Jedine ze bys o to redakci pozadal a uz se tu neukazoval.
Coz by bylo idealni.
Nesirit tu odpornou LZIVOU propagandu ruska!
https://www.auto.cz/diskuse/84350/1#…

Otocil jsi tak jako Zeman.
Az ve chvili, kdy uz neslo neotocit.
Jenze narozdil od Zemana, ktery navrhoval alespon po vpadu ruska na Ukrajinu tvrde sankce, :yes: ty tu vypisujes LZIVE duvody ruska k invazi!!!
A budes tu kopat za rusko (napr. proti mne, proti Petr Umr, Hamuna atd.) do roztrhani tela... :no: :no: :no:

Na tvy vejsplechty ti kaslu.
Obdivovals Putina do 31.1.2022????
Presto ze tento diktator uz davno predtim zaradil Cesko (spolu s USA) na seznam nepratel.
Presto ze nejspis stoji za utokem na CESKO ve Vrbeticich!
Co Skripal?
Co Litvinenko?
Nemcov, Navalnyj?
Pres jeho invazi na Krym!

Jsi ruska pata kolona.
https://cs.m.wikipedia.org/…A1t%C3%A1_kolona#…
Jsi pritelem (obdivovatelem) nepritele a tudiz nas nepritel.
Odsoudit teroristicke prepadeni Ukrajiny rozhodne nestaci!
Dokud neodsoudis veskere zverstvo pachane putinem!
Ale hlavne - prestan sirit ruske LZI!!!

Slava Cesku! Slava Ukrajine!
Pravda vitezi!
🇨🇿🇺🇦

https://en.m.wikipedia.org/…ki/Boris_Nemtsov

https://en.m.wikipedia.org/…i/Alexei_Navalny

https://cs.m.wikipedia.org/…_Litvin%C4%9Bnka#…

https://www.novinky.cz/…pribyva-40334072

PS S lidma jako ty se nestykam, tak o tom nepis, ty sasku!
Avatar - Jerry.Gunman
20. 3. 2022 11:46
Aktivistický hlupák a srab DonNevíto
Done Nevíto, jsi aktivistický hlupák a srab, podělaný až za ušima ze své vlastní "odvahy za klávesnicí".
Když jsi měl odvahu něco takového navrhovat, skryt bezpečím klávesnice, buď stejně odvážný i v reálu - přijeď a ukaž se :D
Do dnešního večera máš čas napsat, kdy dorazíš - pak půjdeš opět na shít-list, kam patříš.

Na své další hlouposti nebude reagováno
20. 3. 2022 11:48
Pata kolona Jerry - rusky kolaborant
Nikdy za tebou nedorazim, nikdy nechci videt proruskeho kolaborantskeho putinovskeho saska jako jsi ty.

Doufam, ze jsem to napsal dostatecne srozumitelne!

Zeman alespon rekl, ze se mylil. Ty nemas ani na to. :no: Protoze jsi svuj nazor na "osviceneho" diktatora, ktereho "historikové oprávněně zařadí po bok Petra Velikého" narozdil od Zemana evidentne prilis nezmenil!!!
To je HANBA.
Jsi nechutny putinuv patolizal a dno teto diskuze.

Prestan tu uz konecne adorovat (i pred invazi) prolhaneho odporneho autoritarskeho nenavistneho byvaleho agenta kgb!
Іди нахуй Владимир - F*** off Vladimir
https://youtu.be/5y0djafNvyY

PRAVDA VÍTĚZÍ
🇨🇿

PS Velmi si vazim Rusu, kteri vyjadruji odpor putinovi. A opovrhuji vsemi, kdo putina adoruji!
Avatar - Jerry.Gunman
20. 3. 2022 18:54
Re: Aktivistický hlupák a srab DonNevíto
Done Nevíto,
mocí svěřenou mi agenturou MIB :D prohlašuji tě za člověka nízkého a bezectného a za tvoji opakovaně prokazovanou aktivistickou zbabělost ti uděluji erb smrdutého kravince se psími exkrementy.
Nos svůj erb hrdě, tvrdě jsi na jeho získání pracoval .
Nyní se odebereš do lejna, na své nové državy.
Tam patříš a setrváš navždy.

Nejsi hoden ani toho, aby si před tebou čestný člověk uplivnul :no:
20. 3. 2022 19:07
Tahni do ruska
Vim, ze pravda ti nic nerika.
Znas jen lez, jako putin.
Proto jsi jeho patolizal.

Nechutnosti a urazky nezakryji tve lzi a omyly!
Ty jsou dohledatelne v tve ostudne diskuzni historii.

Nemas na to se od putina distancovat ani ted a co je horsi, dal budes sirit putinovskou nechutnou lzivou a agresivni propagandu.

Sbohem

PS Tohle te bude fakt s**t, kdyz tebou nenavideny Elon Musk (a jeho fanousci, ktere tu pravidelne urazis) pomaha likvidovat putinovskou armadu. :yes:
https://www.novinky.cz/…a-muska-40390998
Jinak zdravim jeste Karla, ktery ma podobny postoj jako ty.
10. 4. 2022 10:59
Re: Aktivistický hlupák a srab DonNevíto
Krásná ukázka toho kam auto.cz dlouhodobě směřuje...
9. 4. 2022 20:45
Re: Done Víto/Nevíto
V.V. Putin je Velký Vrah?
Kdyby si s ním soudruhu mluvil (což pokládám za nemožné, protože je to srab, kterému není rovno), tak mu vyřiď, že už vyhrál. Ženy se ho bojí, děti brečí a mají extrémní strach. Vyřiď mu, že už nemusí bombardovat nemocnice a porodnice a rozrážet pánve těhotným ženám. Že už dosáhl svého, a ať jde laskavě do ***e s celým ruskem (velké R už psát nebudu).
10. 4. 2022 12:55
Re: Done Víto/Nevíto
Vraždit děti a civilisty totiž můžeme jen my a naši spojenci. Takhle nějak jsi to myslel? Víš, že vojáci, munice, technika,..... se často dávají třeba do nemocnic a civilisté se požívají jako živé štíty? Bylo to tak i v předchozích válkách. Nebo jsi se probudil před pár týdny?
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 10:59
Re: Redakcia, nestačilo vám?
:D :D :D
19. 3. 2022 13:34
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Ja nevidim nic spatnyho zminit fakt, ze jsme kdysi vyrabeli bojovou techniku. Na tom preci nic neni. Ze si to hrstka imbecilu vysvetli spatne je ciste jejich problem nemyslis? ;-)
10. 4. 2022 10:57
Re: Redakcia, nestačilo vám?
Redakce zde dlouhodobě nechává i zcela agresivní, vulgární a v vyhruzné příspěvky.
Proč to dělá je otázka.

Skutečnost je, že v diskuzi na auto.cz zbylo už jen pár nicku a ještě méně jmen, převážně trollu, kteří dělají přesně to co je jejich smysl.

Znemožnit normální diskuse.
18. 3. 2022 21:01
snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
.... na odkopani zdejsich proruskych kryplu to bohate stacilo.... 8-s

Drzim Ukrajine palce aby byla svobodna a prosperujici.... :yes:

A vlastne to same preji i Rusku.... ale je otazka jestli tam o to lidi maji vlastne zajem....
Rozbalit vlákno
41
Avatar - petr petrumr
18. 3. 2022 21:05
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
a po rusku ani pes neštekl....Já přeji rusku dlouhé a tvrdé sankce a ukrajině radary tamara.
18. 3. 2022 21:17
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
:yes:
Slava Ukrajine!

Rusum preji predevsim, aby se co nejdriv dozvedeli, jak v realu mirotvurci tvori mir...
https://www.respekt.cz/…pravdepodobnejsi

A Cechum a Slovakum preji, aby nesirili rusky (dez)informace o denacifikaci a demilitarizaci!

Ruska "mirova" mise na Ukrajine je asi stejne absurdni, jako argumenty (ktere tu pata kolona ruska siri) ktere ji maji oduvodnit.

Ruska invaze nema nic spolecneho s denacifikaci, demilitarizaci a uz vubec ne s mirem. Jedna se o agresivni teroristicke napadeni ciziho statu!
18. 3. 2022 22:52
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Ukronacista DonNeVito, a co tak rovno pozdrav HH?
Preco este nebojujes na Ukrajine a nevykrikujes tam ten ukronacisticky pozdrav?

Je mi jasne,ze zas dostanes svoj dusevny záchvat a budes tu vypisovat ako proruské media siria tieto dezinformacie o Ukronacistoch.Tak ti sem dam link na NAJLIBERALNEJSI PROAMERICKY a PROEUROPSKY WEB SK,ktory na Slovensku existuje, aby si nevypisoval, ze som to ztiahol z konspiracnej stranky.

https://www.aktuality.sk/…sti-za-ukrajinu/


Hamuna rad dava odkazy z idnes,takze ratam,ze to je rovnako u Vas mainstreamovy proamericky a proeuropsky web

https://www.idnes.cz/…5_zahranicni_ert

https://cs.wikipedia.org/wiki/Werwolf

Si rasisticky odpad.
18. 3. 2022 23:41
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
https://www.novinky.cz/…t-volby-40310166
Krajní pravice na Slovensku posiluje, kotlebovci mohou vyhrát volby

http://www.romea.cz/…eba-stale-odmita
Kotlebův okresní předseda má na hrudi vytetovaný hákový kříž. Spojení s neonacismem Kotleba stále odmítá

https://www.tyzden.sk/…-handicapovanym/
Neonacistická symbolika. Kotleba věnoval 1 488 eur hendikepovaným

Co nacisticke Slovensko?
Extremismus existuje bohuzel snad v kazde zemi.
Takze doporucuji se zamerit nejprve na vymyceni nacismu doma a az pak u sousedu, ju?

Pozdrav "dobry den" mozna pouzival Hacha.
A kdyz pozdravis "dobry den", odpad ani nacistu to z tebe nedela!

https://www.blesk.cz/…i-v-nemecku.html
"Ukrajinou to nekončí"
„Putin nepoleví, dokud státy bývalého Sovětského svazu zcela nezdegenerují v loutky, za jejichž nitky bude tahat Moskva,“ uvedl Die Welt o dalším kroku, který bude následovat po útoku na Ukrajinu. „Třetí krok pak zacílí na členy bývalé Varšavské smlouvy,“ napsal list o vojenském paktu Východu, jehož součástí bývalo i někdejší Československo.

Jaky je tvuj nazor na denacifikaci Slovenska?
Ja jsem pro zastavit rusko co nejdriv. Ne az na Slovensku...
A proto take podporuji Ukrajinu. A nesirim hlouposti o ukrajinskem nacionalismu, ktery se pravdepodobne prilis nelisi od toho slovenskeho nebo ceskeho.
Avatar - Ozzman
19. 3. 2022 00:00
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
že ho bereš vážně...
19. 3. 2022 00:05
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Tak na techto lidech je nejhorsi, ze se strili do vlastni (v tomto pripade slovenske...) nohy.

Ja dokazu pochopit, ze si toto mysli obycejni rusove s propagandistickym vyplachem mozku.

Ale ze jsou takto informacne chudi lide ve svobodnych demokratickych zemich jako u nas a na Slovensku je smutne.

Pojem denacifikace v kontextu utrpeni, bombardovani a ztrat civilniho obyvatelstva na Ukrajine je zcela absurdni.
A povazuji takove nazory nejen za hloupe, ale i nebezpecne.
Ne nadarmo je schvalovani BEZDUVODNE ruske teroristicke invaze na Ukrajinu v Cesku trestnym cinem!
Avatar - Ozzman
19. 3. 2022 00:15
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Běžnej rus není uplně blbej, akorát u něj jít projevit názor znamená kriminál.... mám to z první ruky a lidsky to umím pochopit, tady se demonstruje trochu jinak :D ... tyhle hovadiny papouškujou trollové a nebo idioti z našich řad...s těmi slitování nemám
19. 3. 2022 00:19
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Souhlas.
Jen beznej rus ma problem s pristupem k informacim.
Podpora Putina je (pravdepodobne) skutecne velmi vysoka.
O valce nemaji v podstate zadne informace.
Dokonce tomu ani nesmeji rikat valka.
Z ruska se stala absolutni tvrda diktatura, kde se nesmi skoro nic.
Avatar - Ozzman
19. 3. 2022 00:22
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Ano... stala... je to KLDR 2.0 s tím, že ještě mají, co jíst...

no někdo to uznává, ať si tam jede...
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 11:00
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
:D :D :D
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 11:04
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Pokud náhodou v této EUtotalitě vyhraje volby Fico, pak má Slovensko šanci. :-! vzhledem k tomu, že už jsou všechny volby v té bolševické západní společnosti cinknutý, tak to nevidím i přesto, že má Fico na Slovensku drtivou podporu. :-!
20. 3. 2022 18:17
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Nelzi o "cinknutych" volbach.
Prestan podkopavat demokracii dezinformacemi. Kde je tvuj zdroj o cinknutych volbach? Ruska televize?
Kdyz nevyhraje tvuj kandidat, tak je to cinknuty, vid.
:no: :no: :no:

https://youtu.be/yu9wo18Ms3U

Pravda vitezi!
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2022 20:28
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Tvl, to jako myslíš vážně? Fico, který na FB informoval o přesunu S300 a tím ohrožoval celou vojenskou operaci?
10. 4. 2022 02:05
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Zbytočnú, nebezpečnú a protislovenskú akciu. Ten jeden systém Ukrajine prd pomôže ale Putinovi dáva do ruky dôvod na odvetu.
Avatar - wakantanka
10. 4. 2022 06:28
Re: Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Keď im to prd pomôže, tak to Putina určite trápiť nebude. :)
10. 4. 2022 11:49
Re: Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Z čoho pramení tvoj optimizmus? Tá jedna S300 ho trápiť nebude. Ale skutočnosť, že sme im ju dali na boj proti nemu môže zavážiť viac ako dosť.
Avatar - wakantanka
11. 4. 2022 07:28
Re: Re: Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Ehm, a viete vojak Kefalín že tá S300 nie je útočná zbraň? Alebo inak odkedy je protivzdušná obrana na útok? A mimochodom, idú také zvesti že náš komplet nebol tak celkom kompletný, že na cvičenia dotiahli rusi vždy nejaké jeho súčasti a potom si ich odviezli nazad. Takže aj obranná hodnota je značne otázna. Zbytočná histéria.
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2022 21:08
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Tak určitě bude Putin útočit na Slovensko.
18. 3. 2022 23:49
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Jestli je tu někdo odpad, tak jsi to ty, proruSSká fašistická špíno! :-) :no:
Avatar - Ozzman
19. 3. 2022 00:43
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Já tě snad nechám svézt automatem :D :yes: :yes: :-[]
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 11:01
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
:D :D :D
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2022 20:27
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Další ruská onuce na hate list.
9. 4. 2022 20:36
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Bohužiaľ - na Slovensku máme tiež prokremeľskej čvargy ako maku.
A ich trójsky kôň Fico sa zase tlačí vládnuť!!
Avatar - wakantanka
10. 4. 2022 06:29
Re: Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Bojí sa basy, tak kope okolo seba ako zdochynajuci kôň.
Avatar - Jerry.Gunman
18. 3. 2022 21:21
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
přidal bych k tomu přání svobody a prosperity také přání BEZPEČNOSTI
protože bez bezpečnosti jsou ti ostatní věci celkem na pendrek
18. 3. 2022 21:23
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
DRŽ UŽ HUBU odporná pro RUSKÁ SVI..NĚ
18. 3. 2022 21:37
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
....tak Evropa byla celkem bezpecna, ne vydal Putin rozkazy.... :-(
Avatar - Jerry.Gunman
18. 3. 2022 21:45
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
muslimské vražedné útoky, covid...
Z toho bych Putina asi nepodezíral
18. 3. 2022 21:56
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
DRŽ UŽ HUBU odporná PRO RUSKÁ LŮZO

to nevíš že MUSLIMSKÝ HRDLOŘEZY do Evropy najal PUTIN a platí je RUSKÝ STÁTNÍ peníze?

https://echo24.cz/…nu-tvrdi-kadyrov

https://echo24.cz/…tredisek-v-syrii

Jerry.Gunmane pro RUSKÝ SRÁÁÁČI si
a) úplně blbý že to nevíš
b) úplně odporný že kopeš ve válce za rusáka (za což sou https://www.idnes.cz/…82553_domaci_elk

c) = a + b
Avatar - Ozzman
18. 3. 2022 22:14
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Tohle je strašně relativní otázka.

Demokratická společnost nemůže být nikdy stoprocentně bezpečná, protože z jejího principu nemůžeš terorismus stoprocentně podchytit ( s tím má totiž velkej problém i totalitní policejní stát či diktatura ) . Říká se tomu daň za svobodu. Vždy i v té nejlepší bezpečnostními složkami prošpikované společnosti se nějaký takový atentát bohužel najde. Nejsou to jen muslimové, ale vzpomeň si jen v Evropě na IRA, Baskické separatisty, je toho mnoho a vždy se najde "blbec" co tu agresi a myšlenku pujde vynucovat násilně. Takže Evropa byla bezpečná jak jen to v takové společnosti jde.

A to ti říkám jako člověk, který zažil teroristické útoky a i tak neházím muslimy do jednoho pytle, nýbrž vítač taky nejsem.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 06:32
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Ozzy, nebudeme se tu vzájemně přesvědčovat, že 0 či 100% cokoliv existuje většinou jenom v, řekněme "laboratorních podmínkách" a reálný svět se pohybuje mimo tyto krajnosti.
Proto neexistuje a vlastně ani nikde nemůže existovat ani 100% bezpečnost, ani 100% svoboda, ani 100% prosperita, ani nic jiného 100%

Jsem přesvědčen, že dokonce i Armatůra/Mahňůňa/Kylie a jejich kuřbuřt Don Nevíto, kteří se v laboratorních podmínkách chráněné dílny zdejšího servru projevují jako vskutku 100% paka, v reálu ze své agresivity významně ubírají :D
Avatar - Ozzman
19. 3. 2022 08:13
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Hele, hamunu jsem nikdy nevidel, neumim posoudit, ale Don je jinak normalni :) obcas si rikam, jestli mu nekdo nehacknul profil :D
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 08:20
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Hele, netuším. Před nějakými třemi-čtyřmi lety se z člověka, který sice má jiné názory, ale přesto se s ním dá jakož takož rozumně diskutovat, začal měnit v hamůnina hulibrka. Tak jsem si ho dal na shit-list a nelituji toho.
Došlo u něj v poslední době k nějakým pozitivním změnám a nebo je to stále aktivističtější bIbec? ?
19. 3. 2022 13:41
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Ano souhlasim. S Donem se da normalne bavit. Munka se boji dorazit i na letiste 😀☝️
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:55
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Tak to víš - muňka se mimo své přirozené prostřední necítí komfortně :D :D
19. 3. 2022 14:24
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Podle me ani nevylejza ven. Jen sedi doma u netu a to je jeho jediny spojeni se svetem kolem.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 14:33
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Což je, řekl bych, pro svět kolem veliké štěstí :D
19. 3. 2022 15:12
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
:D :yes:
9. 4. 2022 20:51
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Jak se to vlastně stane, že člověk tak moc zblbne a adoruje rusko?
Rubly za to asi nejsou, kaviár by se přejedl, tak proboha proč?
Ať se izolují od ostatního světa. Jak by bylo na světě krásně bez ruska a jeho agresivní politiky.
10. 4. 2022 11:54
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
Kto a čím tu adoruje Rusko...?
18. 3. 2022 21:58
Re: snad uz to na Ukrajine brzo skonci...
byla úplně bezpečná = bohužel TOTÁLNÍ VÁLKU státu proti státu po letech klidu od 2. světové = sem vrátil RUSkej komunista PUTIN https://www.denik.cz/…na-20230226.html
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 07:38
drancování
pěkný článek je na aktuálně, jak ty BVP, kamazy a tanky ukrajinci zničili, našli tam i ukrajinské mince, rušstí komunisté rabují v obchodách, ale ukrajinci je poslali do pytle nebo do invalidního důchodu a tu kolonu co jela na kyjev zlikvidovali a javeliny šetřili, přeci na nezničitelný ruský tank stačí mina z vrbětic.
Rozbalit vlákno
6
19. 3. 2022 11:16
Re: drancování
jeste v tom clanku bylo, ze rabovani je pro ruskou armadu typicky
je to banda loupezniku a kriminalniku
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 12:45
Re: drancování
i nás, díky Kocábovi už tady nejsou, ale pozor, může tady být tvrdý jádro dětí tych fotrů a včil jim chybí ruble.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:05
Re: drancování
JJ, tak sovětská vojska u nás nejsou díky Kocábovi :D :D :D :D :D
Tys mne dostal, chlape. Kvůlivá tobě jsem si poprskal celý monitor :D
Tak Kocáb tam přišel a dost možná, je že VYHNAL i osobně, ne?

Žádný Michail Sergejevič Gorbačov (boží zázrak v politbyru a člověk, kterého Rusové podnes nenávidějí a kterému celý svět nedokáže být dosti vděčný za to, že pochopil realitu a dokázal odolat pokušení neomezené moci), žádný Ronald Reagan (o němž Rudé právo psalo jako o třetiřadé herecké šmíře a kovbojovi s vypatlanou hlavou), žádná baronka Thatcherová, žádný Karol Wojtyla (první Slovan na stolci Svatého Petra a přes své mnohé chyby i dogmatismus veliký muž a vpravdě Boží člověk)

Nikdo z těch 4 na tom neměl zásluhy ani co by se na nehet vešlo. Jenom Kocáb :D :D
https://www.idnes.cz/…52_vojenstvi_mla
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 20:09
Re: drancování
to je hroznej pitomec, ale pobaví :-!
9. 4. 2022 20:54
Re: drancování
Ať je to jakkoliv, tak je skvělé, že jsou rusáci pryč.
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 07:40
důchod
nevíte vy znalci putina kolik bude dostávat voják, který nemá přípravu ani přísahu toho invalidního důchodu?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 08:37
Re: důchod
Copak, chystáš se tam jet bojovat?
Hele, nedělej to. Pro civila a navíc cizince to tam fakt není :no:
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 12:48
Re: důchod
tavariš, ja gavarym,što ruskýj tavarišt jak ukrajinská vojačka ho trefí pod vestu nábojem dodaným českou republikou.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:35
Re: důchod
a to je psáno jak - suržykem?
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 20:12
Re: důchod
od 1.4. 2022 se ruským důchodcům jednorázově zvedají důchody o 8,5 procenta. Rodina každého padlého vojáka dostane 8 mil rublů a zraněného s trvalými následky 4 miliony rublů. :-! co chceš dál vědět? :-!
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 20:27
Re: důchod
V telce jsem viděl směnárnu 1dolar ku 122 rubl, nechceš mě to přepočítat na koruny české? ti důchodci budou od dubna nosit peníze jako do banky?.Mně nezajímá co píší, já chci znát pravdu.
10. 4. 2022 02:01
Re: důchod
:D A ty nevieš počítať? Aspoň to skús, jednoduchú matematiku ste snáď mali aj v pomocnej škole.
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 07:27
Re: důchod
neznám vstupní data.
10. 4. 2022 10:25
Re: důchod
Jak to? Však inokedy máš odpoveď na všetko.
20. 3. 2022 07:29
Re: důchod
vetsinu z tech mrtvejch rusaci zamlcej, takz vetsina rodin utre
Avatar - MS-sport
20. 3. 2022 08:12
Re: důchod
Seš úplně mimo. Je vidět, že o tomhle vůbec nic nevíš. :-!
Avatar - petr petrumr
20. 3. 2022 09:12
Re: důchod
ale vím sople komunistický, ale dobře tos napsal-každýho vojáka a včil studuj kdo je to voják, putin jen mele hubou a malomocní jak jsi ty uvěří.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2022 20:30
Re: důchod
Nic o tom nevíš ty. Rusáci přiznali něco přes 1000 obětí, což je minimálně 10x podhodnocené.
10. 4. 2022 01:59
Re: důchod
Je rozdiel, čo sa prizná svetu a čo sa prizná doma. Mimochodom, platí to aj obrátene, Ukrajinci sú v tom rovnakí. Tiež hlásia asi tak desatinu vlastných strát voči tomu, čo hlásia Rusi že zabili.
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2022 10:35
Re: důchod
Lže Rusko, lže Ukrajina, lže západ.

Jen ty Ruské lži jsou totálně diletantské a myslím že je nikdo na západě nebere vážně. Bohužel ty západní lži jsou pro nás mnohem zákeřnější než ty Ruské :-! A bohužel, Rus těm ruským lžím většinou bude stále věřit... Z druhé strany, západ taky vesměs věří těm svým západním lžím... :-( :-!

Zkrátka ve válce dvakrát platí, že každý má takovou pravdu, jakou si ji vytvoří... Dovolím si zde jeden citát: „První obětí každé války je pravda.“ :-! :-! :-!
10. 4. 2022 11:56
Re: důchod
Áno, vystihol si to dosť dobre.
9. 4. 2022 20:42
Re: důchod
Takto je to vždy a všade - nazýva sa to mierová misia!
A na konci sú z toho vojnoví veteráni a hroby neznámych vojakov!!
Avatar - MS-sport
19. 3. 2022 07:58
Trapná EUagitka
tajtrdlíci :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
19. 3. 2022 08:04
Vojenská technika vyráběná v Československu
Kdyby se tato technika mohla (za valuty) vyvážet do světa, tak by se z toho Československo mohlo mít dobře. Ale protože se drtivá většina této techniky vyvážet nemohla, tak to jen způsobovalo "skrytou" (nedostatek zboží) inflaci. A to tím, že zbrojní průmysl zaměstnával spousty lidí, kteří dostávali za práci zaplaceno, ale protože se výsledek jejich práce neobjevil na trhu, objevily se pouze jejich peníze se kterými vykupovali zboží, vznikal nedostatek. (Fronty na všechno, černý trh a podpultová ekonomie) Samozřejmě k tomu lze přidat "armádu" dalších neproduktivních lidí na zbrojení a obranu napojených, kteří tuto situaci ještě zhoršovali. A ano, jistě, byly i další příčiny nedostatku zboží.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 08:28
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Jo, s tímhle se vcelku nedá nesouhlasit
Jen si k tomu připočti ještě ty neuvěřitelné sumy peněz, o které tehdejší ČSR přišla v 50. a 60. letch, když naši vězňové (přičemž právě toto bylo IMHO jedním z důvodů politických procesů u nás) těžili ve zcela primitivních podmínkách tisíce tun uranu, který se (snad dokonce i bezplatně, resp. na naše náklady???) vozil do SSSR jako díky za osvobození od němců :no: :no: :no:
19. 3. 2022 10:40
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
vetsinou to byli ta vzdelanejsi cast naroda
ktery misto toho aby delali neco ve prospech spolecnosti, tak kutali uran pro rusky "mirovy" rakety
mnozi z nich tam zemreli, mnozi z nich zemreli kratce po propusteni do civilu na rakovinu
zivotnost MUKLa v rude vezi smrti v ostrove nad ohri, kde uran holejma rukama museli zpracovavat, se pocital na mesice
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:34
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Soudruzi tím v podstatě zabili několik much jednou ranou
- poplenili řady vzdělaných a schopných
- ukázali "že se toho nebojí" a pro zachování svého panství zničí klidně i celou zemi
- a rychle a levně si "zorganizovali" dělníky pro práce, které by jinak trvaly déle, stály mnohem více a možná přinesly prospěch ČSR a nikoli SSSR

Historickou ironií je, že protektorátní vláda (nebo alespoň její mnozí členové) německému tlaku odolávala mnohem lépe, nežli vlády komunistické, které jako dobře vycvičení psíci četly přání svých moskevských pánů z jejich očí a plnily je již předem a s nadšením.

A nemohu si pomoci, ale když vidím to svazácké jurodivé nadšení, s nímž mnozí dnešní představitelé našeho státu do Brusele hledí, jisté paralely se mi tam prakticky samy nabízejí

A zaplať Bůh, že zatímco předtím to byla tragedie, dneska už je to jenom fraška :D
19. 3. 2022 10:36
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
za komousu slo do armady 15% rozpoctu
to by odpovidalo dnesnim cca 300mld
skutecnost neni ani 100mld
za poslednich 20 roku komunismu umiralo v CSLA v prumeru 150 vojaku rocne
tedy 3 tydne
sance ze se nevratis byla docela velka
sileny
pro komunisty nema zivot normalniho cloveka zadnou cenu
Avatar - petr petrumr
19. 3. 2022 12:51
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
a proto se musí vhodit tady tvrdé sankce na komouše a ruské vojáky co pobírají vysluhu a nevrátili se do ruska.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 13:18
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Paradoxně, poměry v ČSLA (záměrně teď vynechávám pomocné technické prapory) a vztahy mezi vojáky byly "do srpna" lepší, než po roce 1969, kdy byly vyházeny stovky alespoň trochu slušných profesionálů a zůstali zejména ti... ostatní
Nejen z tohoto úhlu pohledu viděno, Bratrský Pomocný Srpen nám jako státu uškodil snad jestě více, nežli Vítězný Únor
Avatar - pradeda777
19. 3. 2022 14:16
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Ano, uškodil moc. Hlavně tím, že na dlouhé roky poničil u lidí morálku.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 3. 2022 14:31
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Souhlas, po Únoru se ještě dalo uvažovat ve smyslu my vs. oni.
Po Srpnu v podstatě každý (nebo téměř každý), kdo chtěl vykonávat alespoň trochu rozumnou práci a nechtěl, aby jeho rodina žila v chudobě, musel se soudruhům okupantům i jejich (neschopným, leč všehoschopným) přisluhovačům hluboce poklonit, botku políbit a souhlas se vstupem podepsat.
Tohle bylo další masivní ponížení národa - v podstatě jako v září 1938
20. 3. 2022 07:39
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
padesaty leta byly mnohem horsi nez sedmdesaty
v padesatejch komunisti primo povesili 250 lidi, a dalsich 5-10tis zavrazdili
v sedmdesatejch komunisti dal vrazdili na hranicich, ale uz ne v tak masovym meritku
v padesatejch komunisti poslali do komunistickejch koncentraku 200tis lidi, v sedmdesatejch to byly dejme tomu tisice.
ne se by semdesaty leta byly skvely, to ani nahodou (posledni zavrazdenej politickej vezen Pavel Wonka - 26.dubna 1988 - rok a pul pred krachem komunistu, nebo ten 17 letej nemec, na kteryho komunisti v 1987 na hranicich u bratislavy postvali trhaci psy, a ten jejich utok neprezil), ale s padesatymi lety se to srovnavat neda
Avatar - Jerry.Gunman
20. 3. 2022 08:08
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
To je naprosto samozřejmé.
Ač byly 70' velmi odporné, byly přesto "slabým odvarem" 50' - ať už se na to díváme z hlediska ukradeného majetku (znárodnění+ měnová reforma), nebo počtu lidí odsouzených a povražděných.

Faktem je také to, že od poloviny 60. let se na "západě" začaly více prosazovat počítače a další moderní technnologie, které "východ" nevyvíjel, neměl, odmítal a zavrhoval.
Takže zatímco v roce 1968 ČSSR byla životní úrovní a za Německem a vcelku srovnatelně s Rakouskem (ergo kdyby vyšel rok 68, mohli jsme je celkem snadno dohnat), rozdíl v žitvotní úrovni v roce 1989 byl už poměrně obrovský
20. 3. 2022 09:49
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
ano, v tom 68 jsme se jeste mohli vyskrabat do posledniho nebo predposledniho vagonu, ale v 89 jsme jen doufali, ze nekde v dali zahlidneme zadni svetla
Avatar - Jerry.Gunman
20. 3. 2022 09:58
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Copak neznáš ten tradiční vývoj?
(1) dohnat a předehnat
(2) držet krok
(3) neztratit stopu
(4) najít směr (alespoň přibližně)
;-)

Dle vzpomínek pamětníků to v tom roce 68 ještě šlo zachránit - přece jen, generace lidí, která zažila I. republiku byla ještě docela při síle a od "Vítězného Února" uplynulo jenom 20 let a za "západem" jsme zase až tak moc nezaostávali
Avatar - pradeda777
10. 4. 2022 09:43
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
Jo kamaráde...v 68 jsme zaostávali už docela dost. Já měl v tu dobu rok po vojně, tak už si pamatuju docela dost. V 68 se částečně otevřeli hranice a lidi, co tenkrát vycestovali na Západ tu zaostalost jen potvrdili. :-(
10. 4. 2022 23:56
Re: Vojenská technika vyráběná v Československu
a z velké části za to mohlo zbrojení, v padesátých a šedesátých letech se Československo 15x umístilo v první desítce států světa v nákladech na zbrojení, jednou bylo třetí za USA a SSSR. Ne v přepočtu na obyvatele, ale v celkových nákladech. Zbytek světa obnovoval ekonomiku, my budovali armádu. Později jsme již nebyli schopni, soudruzi by jistě chtěli....
9. 4. 2022 22:18
Muhehe - refresh starého článku?
redakce shání prokliky na článek a snaží se maximálně vydojit ty nenávistné diskuse co se pod tím odehrávají? nebo jaký má důvod zveřejnění X dní starého článku s čerstvým datem na homepage?

trapné.... :no:
Rozbalit vlákno
10
10. 4. 2022 01:56
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Presne tak. :yes:
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 07:19
Re: Muhehe - refresh starého článku?
o tankách tady ještě nebylo a je to na popud policie aby sloučili diskuzi, ona ty komunistický huby musí ze zákona odchytávat a už se to děje. Někomu by tady i slušela vazba a zabavit počítač, zmrazit učet, děcka vyhodit ze školy atd.
10. 4. 2022 10:24
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Mentálna retardácia je našťastie zriedkavá, ale keď už udrie, tak poriadne.
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 11:42
Re: Muhehe - refresh starého článku?
říkej si tomu jak chceš, ale já na komunisty nikdy od narození jsem neřekl pěkné slovo a neudělal jim dobro.
10. 4. 2022 11:59
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Úbožiačik. Od narodenia si poznal svoju stranu barikády? Len dúfam, že to veľmi nebolí...
10. 4. 2022 12:13
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Pokud jsi za komunistů pracoval a odváděl daně, tak jsi jim ale udělal, jak ty říkáš, dobro.
Avatar - Roman Horký
10. 4. 2022 12:26
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Rumr je sice idiot ale ty taky prosím brzdi. Celé 2 generace neměly na výběr, buď pracovat jak ty říkáš pro komunisty, ve skutečnosti aby oni a jejich děti nechciply hladem. A nebo emigrovat. Nemám rád taková prohlášení.
10. 4. 2022 13:26
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Souhlasím. Jen jsem chtěl jeho plamenná prohlášení trochu umírnit. Opravdový bojovník proti tehdejšímu režimu vypadal ale jinak. A měl samozřejmě jak on, tak i jeho rodina mnoho potíží a problémů. Všichni to víme, aktivní odpůrce známe, ale jen potichoučku tehdy nesouhlasit a dnes aktivně vykřikovat, kdy už prakticky nic nehrozí, není to pravé. To umí každý. Hlásat, že v průvodu na Prvního máje měl rudý šátek záměrně nevyžehlený a mávátkem mával jen do výše pasu a dnes nás zde chce školit o odboji a odporu vůči režimu.

Můj příspěvek nebylo prohlášení, byla to jen konkrétní reakce na jeho výkřiky.

Promiň, ale předpokládal jsem, že bystrý diskutér, kam tě chci řadit, to dokáže vyhodnotit. Myslím, že zatím brzdit nepotřebuji.
Avatar - Roman Horký
10. 4. 2022 13:42
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Takhle to beru.
10. 4. 2022 13:52
Re: Muhehe - refresh starého článku?
Děkuji za pochopení.
Mohu parafrázovat že je rozdíl mezi Karlem Krylem a Karlem Gottem a nemyslím zrovna teď úroveň jejich zpěvu.
9. 4. 2022 22:29
Cui bono?
Proč posíláme výzbroj těm, kteří likvidují vlastní civilisty jen proto, že mluví rusky? Proč ji posíláme těm, kteří plně stojí za očividně neonacistickými provky VSU a samotného kyjevského režimu? Podpora nacismu a fašismu je jaksi mimo zákon, nebo se pletu? A co ta předstudečná nenávist k jinému národu?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2022 23:24
Re: Cui bono?
Lžeš, ve volbách měly neonacismu blízké strany minimální procenta. A jdeš na hate list.
10. 4. 2022 01:55
Re: Cui bono?
Nemáš správny názor = ideš ma hate-list? Fakt si taký dilík?
10. 4. 2022 06:54
Re: Cui bono?
a co s proruským trollem? budeš ty lživé ho*na číst? nebo na to dokonce reagovat?
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 07:22
Re: Cui bono?
vazba nebo deka, jestli neodpoví, tak policejní komando asi už si pro něho přišlo a doufám, že jak si vypnou kamery, dají mu tu deku než ho naloží do auta.
10. 4. 2022 12:03
Re: Cui bono?
Kto nemá rovnaký názor ako ty, tak je proruský troll? Zobuď sa. Robíš (ty a ďalší podobní) to samé, čo komunisti po skončení vojny - keď nejdeš s nami, ideš proti nám! Prečo sa zamýšľať nad tým, čo tí ľudia hovoria, keď ich stačí bez rozmyslu odsúdiť? Pindáte tu podaktorí jak choré vrany a pritom ste práve takí ako tí nenávidení komunisti.
10. 4. 2022 12:38
Re: Cui bono?
Jsou stejní jako bolševici. Snad se časem začnou i stydět.
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2022 21:15
Re: Cui bono?
Stydět byste se měli vy, kteří relativizujete ta zvěrstva.
Avatar - Roman Horký
10. 4. 2022 12:29
Re: Cui bono?
Naštěstí většinovy názor v této zemi je takový, že pokojný demokratický stát byl napaden brutálním středověkým agresorem. Že jsi hloupý to nikoho již dnes nepřekvapíš, předvádí se zde už dlouho.
10. 4. 2022 12:34
Re: Cui bono?
Většina taky chtěla bolševiky nebo smrt židům. Většina jen často uvěří nějaké propagandě. Většinou bych se moc neoháněl. Za chvíli ta většina zase bude chtít něco jiného.
10. 4. 2022 12:35
Re: Cui bono?
"...pokojný demokratický stát ...." Si děláš srandu?
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2022 21:13
Re: Cui bono?
Ano, nemám potřebu číst názory lidí, jejichž světonázor je k poblití a ohrožuje bezpečnost mé země. V hospodě si taky nesednu ke stolu s každým, kdo projde kolem.
10. 4. 2022 07:10
Re: Cui bono?
Cha chá, fakt si myslíš, že tyhle ty hory ruSSáckých lži ti tady někdo bude baštit, trollský ruSSácký hnoji? :-[] :-[] :-[]
Avatar - Katikakus
10. 4. 2022 10:53
Re: Cui bono?
Zalez zpatky do putlerovy ***e a neotravuj tady.
10. 4. 2022 12:18
Re: Cui bono?
Ne, zasíláme výzbroj zemi která má demokratickou vládu a byla brutálně napadena ruskem.

Prvky fašismu teď obsahuje hlavně rusko včetně symbolu.
Avatar - Hammunasakra
10. 4. 2022 06:42
zase RECYKLÁT článku???
zase redakční KAŠLÁNÍ na PRO RUSKÉ dnes právně právem TRESTNÉ kecy?

HNUS = čistý odporný redakční HNUS
Rozbalit vlákno
8
10. 4. 2022 06:56
Re: zase RECYKLÁT článku???
.... čekal bych že redakce bude návštěvnost honit spíš kvalitním obsahem než diskusemi o Ukrajině, které jsou plné nově registrovaných trollů.... :-(
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 07:30
Re: zase RECYKLÁT článku???
policie je musí odchytit, tak odpovídej, oni si pro ně přijdou.......redakce udělala dobrý tah.
Avatar - MS-sport
10. 4. 2022 08:16
Re: zase RECYKLÁT článku???
Estébácký manýry jsou v tobě zažraný do konce života :-!
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 11:39
Re: zase RECYKLÁT článku???
můžeš si tomu říkat jak chceš, ale komoušům jsme dávali deku, tak vlastně já jsem honil ty estébácký komouše.
Avatar - MS-sport
10. 4. 2022 18:23
Re: zase RECYKLÁT článku???
onanie ti celkem jde :-!
10. 4. 2022 11:20
Re: zase RECYKLÁT článku???
Vrchní samozvaný inkvizitor se ozval.
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2022 10:28
Re: zase RECYKLÁT článku???
No vidíš. Já už tohle dávno bohužel nečekám...

Chápu že automobilové novinky jsou dnes trochu nedoststatkové, autosalony nejsou, modely víc mizí než se představují a obsah webu je těžší krmit.

Přesto je obrovská hromada témat o autech, které by bylo neuvěřitelně zajímavé rozebrat. Jenže to by dalo na hodiny a hodiny mravenčí práce. To není jen ctrl C+V kancelářské laciné "novinařiny"... A to se tady dávno nenosí... :-( :no:
10. 4. 2022 12:08
Re: zase RECYKLÁT článku???
.... ano je to tak.... :-(
10. 4. 2022 08:09
Ukrajina
náš největší přítel. Před dvěma měsíci jsme si před zmínkou o jejich obyvatelích odplivávali a jejich zemi považovali za zkorumpovanou odshora až dolů. Nyní se předhánime, kdo je větší "Ukrajinec". Jak by řekl Václav Klaus, prázdní a falešní. A já doplním, nenávistní a hloupí lokajové.
Rozbalit vlákno
16
10. 4. 2022 08:31
Re: Ukrajina
mluvis jen za sebe lokaji
10. 4. 2022 08:31
Re: Ukrajina
S tim plivanim mluv za sebe!

Stop rasismu i xenofobii!

https://www.irozhlas.cz/…o_2105310600_bar
10. 4. 2022 09:44
Re: Ukrajina
zdravíme další nový nick na tomto webu.... Překvákpo - proruské hovádko.... jak jinak. Bravo Auto.cz, ať žije kvalita :D
10. 4. 2022 11:23
Re: Ukrajina
Až na to odplivávali (napsal bych spíš naprosto ignorovali), máš v podstatě pravdu, je až neuvěřitelné, kolik lidí rádo, ochotně bez špetky uvažování příjímá oficiální jednostrannou propagandu a to se smějeme Rusákům jak jsou oblbovaní....
10. 4. 2022 12:06
Re: Ukrajina
Držím Ti palce. S rozvážnosťou a rozumnými argumentami ale asi veľmi nepochodíš...
10. 4. 2022 12:07
Re: Ukrajina
... propaganda je za každé války, ale zatímco u nás tvoří třeba 20% zpráv, u Ruska je to čistých 100%. To je ten problém.... my si můžeme hledat informace, můžeme nadávat, můžeme demonstrovat pro a proti. Rusák ne....
10. 4. 2022 13:00
Re: Ukrajina
Nevím jak to poměřit, možná máš pravdu a možná je ten poměr znatelně jiný. Ale když přihlédneme k několika posledním desítkám let, propagnda v zájmu vyvolání válek byla mnohem......mnohem víc jak 20 pro. byla to v podstatě téměř čistá lež, která ospravedlnila napadání suverénních států a vraždění stovek tisíců lidí a desítky let okupece. Opravdu to nikoho nezajímá? Proč jim mám nyní věřit na 100 procent?
10. 4. 2022 13:12
Re: Ukrajina
Většinu zajímá jen to, co tedˇ vidí v televizi. Nedávno to byli Kurdové. Teď je vraždí náš spojen z NATO - Turecko a tu většinu už to nezajímá. Není to v TV.
10. 4. 2022 12:42
Re: Ukrajina
Ta trošku jednodušší většina věří propagandě. Bylo to tak vždy a je naivní si myslet, že dnes by to mělo být jinak.
10. 4. 2022 13:47
Re: Ukrajina
Zapomněl jsi na to základní.

Ukrajina byla brutálně napadena ruskem.

To je základní fakt. Překrývat to haldou dohadů o tom co jsme si mysleli před tím atd je jen snaha odvrátit pozornost od tohoto základního faktu.

Rusko brutálně napadlo sousední zem.
10. 4. 2022 13:54
Re: Ukrajina
Základem je se ptát, proč muselo dojít až k válce s Ruskem. Opravdu je na tom svět tak špatně, že to nešlo bez války? Každá válka má svou příčinu a není to o tom, že si někdo najednou vzpomene, že někde bude válka.
10. 4. 2022 14:00
Re: Ukrajina
To je jako ptát se Eskymáka, kdo je dobrý a kdo zlý, jestli zloděj dobytka nebo zloděj koní, když se spolu perou.
10. 4. 2022 14:01
Re: Ukrajina
Zase zásadní chyba. Není to válka s ruskem.
Je to válka ruska proti Ukrajině.
10. 4. 2022 13:59
Re: Ukrajina
Jaký je rozdíl mezi brutální a humánní válkou? Byla někde jiná válka než brutální?
Avatar - MS-sport
10. 4. 2022 18:58
Re: Ukrajina
Házíš tady perly sviním :-!
Avatar - twistedTSD
10. 4. 2022 21:12
Re: Ukrajina
Děkuji za další potvrzení toho, že Slováci jsou totálně vymytí propagandou. Čest té normální polovině národa.
Avatar - pradeda777
10. 4. 2022 09:58
K těm tankům....když už
Já u nich 2 roky (65-67) sloužil, spíš je (T54) opravoval. Byly hodně poruchové. Při jednom (dopředu neohlášeném poplachu), mělo z parku vyjet do voj. prostoru 30 tanků. Vyjelo jen 24 a po cca 15 km už jelo jen 18. Když teď čtu ty zprávy z války o poruchovosti veškeré ruské techniky včetně raket, tak vidím, že se od 60tek toho moc nezměnilo.... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MS-sport
10. 4. 2022 18:57
Re: K těm tankům....když už
nesmíš číst jen EUkomsomolskou pravdu :-!
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2022 10:16
Tak jsem to tu prolétl
Tak jsem to tu prolítl v diskusi. Celkově spolu s článkem který jsem neztrácel čas číst musím říct, že to je celkem smutný výsledek podoby ACZ.
To, že pod články o autech čím dál víc zaznívá politika, se dá racionálně vysvětlit a nejde se tomu ani vyhnout. Protože politický eurohujerský ekofašistický diktát bohužel promlouvá do podoby aut, nabídky modelů a cenové politiky dnes už stejně výrazně jako samotná technická nebo estetická stránka.
To, že pod články o cenách paliv sklouzáváme do politiky a dnes nové i k debatě o Ukrajině, je bohužel taky asi nevyhnutelný výsledek doby.
Ale to, že se tu na automobilovém serveru pravidelně začínají objevovat články s tématikou vojenské techniky, to už mi opravdu přijde přes čáru.
A diskuse? Ano, opět jsem zjistili, že některé nestačí dát na HL jen 1x, dokonce ano 2x, ale musí jít na HL rovnou 3x že... :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 11:51
Re: Tak jsem to tu prolétl
ale ten článek je dobře napsaný, ne každý dostal do ruky zbraň, obzvláště antikomunisti a mnozí lidé nevědí, že tank 80 je modernější jak 90, to jsou zase duty hlavy komunistické.
11. 4. 2022 11:31
Re: Tak jsem to tu prolétl
Dutá hlava je prostě dutá hlava a pokud se někdo domnává, že když bude vřískat že je anitkomunista tak mu to zaručí pár bodů IQ je na velkém omylu. Jsi zářný příklad....
Avatar - rohYpnol
10. 4. 2022 10:26
Re: zase RECYKLÁT článku???
No vidíš. Já už tohle dávno bohužel nečekám...

Chápu že automobilové novinky jseu dnes trochu nedostatkové, autosalony nejsou, modely víc mizí než se představují a obsah webu je těžší krmit.

Přesto je obrovská hromada témat o autech, které by bylo neuvěřitelně zajímavé rozebrat. Jenže to by dalo na hodiny a hodiny mravenčí práce. To není jen ctrl C+V kancelářské laciné "novinařiny"... A to se tady dávno nenosí... :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petr petrumr
10. 4. 2022 11:44
pšm
máte někdo z vojny sešit pšm?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MS-sport
10. 4. 2022 18:55
Re: pšm
Politické
Školení
Mužstva
Ty jako starej soudruh a udavač sis ho nechal určitě vyvázat :-!
10. 4. 2022 12:17
TO JSOU
pitche :-( nechápu ksindl jeden komsomolskej
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2022 19:17
zjednodušene povedané
tanky - výroba a montáž ZTS Martin (motory a prevodovky z Poľska)
bvp - výroba a montáž ZTS Detva (motory ZTS Martin)
kanóny - výroba a montáž ZTS Dubnica nV
munícia - ZVS Dubnica nV
konštrukcia a vývoj - Konštrukta Trenčín

náklady na 1ks T72 = 10ks T54/55
pancierovanie - no neviem - pancier bol z Třinca a nemyslím si, že bol horší - počul som opak (+25%). Tak ako aj modernizované kanóny (presnosť +46% oproti štandartu - Malajzia - kde sú poľské PT91, ale s kanónmi zo ZTS Dubnica nV)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MS-sport
11. 4. 2022 00:00
A na závěr REALITA
https://www.youtube.com/watch?…
:-!
Rozbalit vlákno
3
11. 4. 2022 00:25
Re: A na závěr REALITA
:yes: :D :D :D
11. 4. 2022 09:49
Re: A na závěr REALITA
A zkoušel jsi přemýšlet co se děje v ruské ekonomice?
Avatar - MS-sport
11. 4. 2022 12:07
Re: A na závěr REALITA
Rozumíš tomu co tam je řečeno nebo tomu jenom zkoušíš rozumět a nejde ti to? :-!
Avatar - kari.laz
11. 4. 2022 11:13
To je strašný
Je až k nevíře, kolik je i tady na ACZ proruSSkých filcek, lidského odpadu, ze kterého se mi zvedá žaludek.
Ještě budou pindat, že se tu normální lidé proti nim ohradí a nařknou je, že nerespektují jiný názor.
To když někdo bude schvalovat zvěrstva co páchalo Německo za druhé světové války, tak taky řeknete, že má jen jiný názor?
Je mi z vás zle, vy ruský nuly
Rozbalit vlákno
5
11. 4. 2022 16:08
Re: To je strašný
Mně je zase zle z lidí, kteří až nedávno zjistili, že jsou války. Doposud je vraždění dětí a civilistů nijak netrápilo, čímž tato zvěrstva v podstatě podporovali.
12. 4. 2022 11:16
Re: To je strašný
Myslis třeba SPD a její voliče které vůbec netrapila situace lidí utikajicich před válkou v Sýrii?
12. 4. 2022 12:41
Re: To je strašný
ruSSácký hnuse, styď se! :-O :-( :no: :no: :no:
Avatar - BruceWayne
22. 4. 2022 12:29
ZTS Martin
Kniha Československé tanky od France stojí za přečtení. Výroba začala T 34 a pak pokračovalo s T 54 až po T 55, který se vyráběl neuvěřitekných 26 let. Tank T 72 byl drahý a ukázalo se plné nahotě, jak na tom ekonomicky Československo bylo. V podstatě byla výroba nerentabilní.
Vozidlo BVP, rychlý stroj, ale při Izraesko-Syrské válce naprosto zklamalo.
Když se dívám na fotky z války na Ukrajině, tak Rusko používá šroty staré 50 let. A Česká republika dodává Ukrajincům podobné šroty. Těžká technika by se neměla na Ukrajinu dodávat.
Na vojně jsem jezdil s T 55 a s BVP. V uších mám stále zafixovaný zvuk jejich motorů.
Rozbalit vlákno
0