Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lotus Eletre oficiálně: 600 koní, stovka pod tři sekundy. A změří vám teplotu

33 komentářů

Avatar - Doupik
Doupik
Proč? 😁
Mr.Murphy
:yes: :yes: 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
taková dětská imitace Urusu a ten tablet uvnitř, je ve stylu 3kg výrobního salámu je víc než kilo šunky.
traveldrive
Nerozumiem tejto takzvanej športovosti pri SUV. Šport v spojení s asfaltom sa s touto kategóriou vylučujú a napriek úspechu napr. Cayenne v tom logika nie je. Len súčasná móda, ktorá mi vzhľadom na nasilu pretláčanú "ekológiu" príde absurdná.
Interiér ale pochválim, napriek čiernemu stropu, ktorý nemám rád. Na nový smer a la Tesla si asi budeme musieť zvyknúť, ale aspoň klimatizácia má tlačidlá a dizajn, materiály aj podsvietenie sú zladené decentne a na úrovni. Keby bol tablet v strede palubky o 2-3 palce menší, už by asi nebolo čo vytknúť, ale displej je predsa len trochu priveľký a trčí.
esper
Nie kazdy bohaty clovek je mlady a pruzny a chce mat zvlast auto vyslovene iba na pocit z jazdy. Starsim vyhovuju vyssie, pohodlnejsie a praktickejsie auta a ak ich mozu mat v exkluzivnejsom baliku, ktorym ukazu svetu, ze na to maju, tak samozrejme po takom aute skocia.
A aj co sa tyka sportovosti, tak taketo SUV je rychlejsie a obratnejsie a pocitovo sportovejsie ako 99% ostatnych aut na ceste. Vacsinu kupcov ozaj netrapi, ze plnohodnotny supersport je na okruhu rychlejsi so skusenym pilotom iducim (skoro) na limite...
Celkovo je v dnesnej dobe uz trochu naivne predkladat stale argumenty, ze SUV je v niecom horsie ako ekvivalent s nizsou karoseriou. Drvivu vacsinu ludi to nezaujima a uzivaju si vyhody SUV ako aj naznacuju predaje. Rychle SUV nie su ani prezentovane ako sportovejsie a rychlejsie nez nizke sportove auta, tak naco pisat, ze naozaj nie su sportovejsie a rychlejsie? Vsetci to predsa vedia. Ide o ine vyhody.
traveldrive
Kokos, dík, že si mi to vysvetlil... Fakt že dlho som si nad tým lámal hlavu.
esper
Nemas za co 😁.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ze to nema aj klasicky spalovaci motor.... ale inak brutalna supa.... spolu s novym suv od ferrari a urusom od lamba velmi zaujimava trojica avantgardnych rychlych suv pre milionarov... ale aj napriek chybajucemu spalovaku tu na pomery lotusu cakam velky uspech :yes:
Avatar - del42sa
del42sa
stovka pod tři sekundy. a změří vám teplotu a udělá klystýr 😁 😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Zatajovat hmotnost je u EV a PHEV povinnost?
Mino 1
Vazi vyse 2,2 tony.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže tenhle u EV "nejzrůdnější" údaj si člověk musí najít na netu sám. Snad, až na výjimky, se o hmotnosti u článků o EV nikdy nic nedočteš.
Mino 1
Auto.cz to neuviedlo, ale taky Topgear to vo svojom clanku mal. Tak mozno je to opat len ukazka klasickej autocz novinariny.
Arese
Proč asi? 😒] 😒] 😒]
Arese
Tato novinka se zařadí do "dobré" společnosti! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…onecnou-marnost/
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Téma PROBLÉM je ROPA která

a) dochází a NEBUDE na věky
b) je z problémových oblastí

si slyšel už PŘED VÁLKOU
Avatar - SKAY
SKAY
Omyl .
Avatar - MS-sport
MS-sport
DIKOBRAZ :-!
Avatar - Anonym
Anonym
těžké SUV na baterky, jasná filisofie Lotusu 😄 😄 😄

Chudák Colin.....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Skoda ze to nema nejaky V8 ... slo by to na dracku u milionarov... takto ma nadalej urus velku vyhodu aj nejaky range ci aston dbx....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Proste by to okrem elektra bolo aj v spalovaku... skoda.... ale inak velmi posobive suv... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
a JAKEJ V8 by měli použít? Už dvě dekády jedou na Toyota motory V6 a R4

vyvíjet elektrické auto TAKÉ na spalovací motor je (nejen ekonomická) blbost

No a navíc viz pár náhodných odkazy na konkurenci = ekonomický + technický nesmysl
Avatar - Anonym
Anonym
Emira má R4 od AMG, nakoupit někde V8 by byl ten nejmenší problém
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TÁHNI DO PEKLA ty *** pro ruskej ***
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
TÁHNI DO PEKLA kam patří všechny PRO RUSKÝ SVI..NĚ co léta šířej ruskou dezinformační práci
Avatar - Anonym
Anonym
Už máš zas jinej nick, neomarxistická kreaturo? 😄
Freddka
Ufff tady to teda lita … nekdo se chysta stehovat do toho “vyspeleho” ruska?
Lotus tam asi v prodeji nebude… :-!
Arese
Tak toto je opravdu silná káva, základatel značky musí v hrobě přímo rotovat! 😲 :no: :no: :no:
Freddka
Lotus co ma pres 2 tuny … tak mozna pro nadsence do sberatelstvi aut.
Za me aspon vypada zajimave.

Ale stejne to nejak nechapu. Pokud to ale udrzi znacku pri zivote a budou diky tomu produkovat veci jako Emira, tak budiz.

Lots Of Trouble Usually Serious zdar :-!
ericn
Nic není vzdálenějšího původní myšlence Colina Chapmana o lehkých sportovních vozech víc než 2t elektrické SUV…. Snad jen náklaďák s logem Lotus. Tohle nemůže fungovat :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Malé okénko do nedávné minulosti: "Automobily Lotus nejsou o ohromném výkonu, ale zejména o poměru výkonu k hmotnosti. Nový Elise Sprint stlačil suchou hmotnost pod 800 kilogramů!
Všechny vozy spojuje filozofie Colina Chapmana postavená na nízké hmotnosti a aura něčeho velmi výjimečného. V prosinci letošního roku už to sice bude 35 let od Chapmanovy smrti, posedlost nízkou hmotností však vozům Lotus nadále zůstává."

A pár let na to další debi.ní SUV na baterky s 3x vyšší hmotností. Od toho tu bude Kia EV6GT za násobně nižší cenu, když někdo bude chtít 5x dát plnej a pak hodinu nabíjet.
Prostě "Svět se v pr.el obrací" a to bohužel platí úplně pro všechny oblasti našeho počínání.
stealth01
To mi připomíná kamaráda. Jeli jsme s Ioniqem do Plzně a zpět. Jel jsem 150-190, co provoz dovolil a na cestě zpět se pořad ptal, kde budeme tu hoďku stát na nabijecce. Když jsme mu řekl, ze do Prahy je to 70 km a já mám dojezd ještě 212, tak mi proste nechtěl věřit. Uvěřil, až když jsme zaparkovali v Praze vedle jeho Yarise.
EV6 jsem koupil jako dárek manželce a složil zálohu na GT.
Nabíjel jsem z Ostravy do Prahy na Pavove u Jihlavy na Ionity. Za 11 minut bylo dobito na dalších 200 km jízdy.
Hodinu stát na nabijecce bych fakt nechtěl. Max 15 minut a i z toho mám husí kůži.