Urazil jsi úchyty na ručníky z Hornbachtu a sedadla z Dacie :D
Tohle je vyloženě úkaz, kde se ti zvedne kufr, jak přijdeš do garáže a kope tě celou cestu v tom ... (se mi až příčí nazvat to autem)
Ja myslim, ze za ten design muze auto.cz;-) Kdyz se clovek podiva, jake testy aut maji v titulu "z budoucnosti", tak jsou to Nissan Leaf, Prius PHEV a tohle. Je tam jasna spojitost ;-)
Uz se neví co by. Musi to bejt proste zajimavy a vystredni jinak to zapadne. A tak to udelali takovyhle krabice na kolech s hogo fogo picovinami. Normalni clovek to nekoupi. Musis zit jinej zivot nez 90 procent lidi na planete. Budoucnost ma bejt ale pro vsechny. Takze posel to neni. Ale diky za test.
budoucnost má bejt pro všechny? možná tě to překvapí, ale na planetě zeměkouli :-) připadá cca 7 lidí na jedno auto. třeba v Indii to vychází na 56 lidí na jedno auto.
nevím, to mi nepřipadá jako lákavá nabídka.... :-( co se mi zdá fajn je spotřeba - 20-25kwh je na tak velké auto velmi solidní ne?
jako takhle, klidně bych tím jezdil, a rád, ale logicky bych k tomu musel mít další auto, kterým dojedu s rodinou na lyže do Itálie bez zbytečných zastávek.... a tak bohatý fakt nejsem ;-)
Rakvu do toho dlheho bmw? Este aj k X1 mam taky vak na lyze do kufra. Ale suhlasim, taky bohaty tiez nie som. Ale rad by som bol a nabil aj 2x cestou, zatial mozem len snivat :-D Podla mna to uz moze byt pouzitelne aspon na tie lyze. Na juh Chorvatska pri maximalke to uz by bolo horsie.
Ja som rakvu bral len raz, a nikdy viac neplanujem. Neviem, ci ku iX maju vak na lyze, je to normalne upevnene a pohdlne a bezpecne. Kufor to asi nejaky ma, clanok som necital :-)
... být to auto, tak bych si ho i koupil na lítačku a s pejskem. Jako elektrospotřebič je to otrava - tankovat co 2 - 3 dny... uplná blbost. Ale jinak se mi to líbí. Je pravda ale, že krom pohody a ergonomie a hospodárnosti provozu zabalené do bezpečné krabice, od daily dodávky neočekávám nic víc. Na zábavu jsou jiné kategorie.
mi cenou vyrazila dych, príplatky v podstate tretina základnej ceny, tak to je sila. Až sa bojím opýtať, že čo je v tej základnej cene cca 2 milióny ... :)
Ako prémia vs mainstream? Alebo SUV vs hatch? Alebo pekné a hnusné? :D Ako Ioniq nie je zrovna nízke auto, áno nie je to pseudoSUV, ale výškou je bližšie tomu BMW ako Passatu.
No to je tá sranda.
BMW za takú cenu by malo byť "bez debaty" lepšie auto ako hocičo z mainstreamu. Napriek tomu dúfam, že tu ešte nie je doba, že logo BMW a doplnky z kryštálu stoja viac 50% ceny auta. Tiež sa mi zdá, že marketingová formula "obal predáva" sa v tomto aute nejak stratila.
a někdo z mainstreamu vyrábí velké SUV, abychom mohli srovnávat? zatím existuje jen Tesla model X, která začíná na 2,5M. s tím asi srovnávat lze.
edit: ještě existuje iX3, to už by mohlo být tomu tvému ideálu asi blíže
Ale hej to máš pravdu, keď sa dívam na stránky bmw, vybral by som si i4. To sa môže s Ioniqom plne zrovnávať za mierne vyššiu cenu (odpovedajúcu prémii). Aj tak mi záklat tohto SUV nedáva zmysel - kufor to má menší ako spomínaný Ioniq a vnútorne rozmery nie zas tak lepšie. A pohon je v tejto konfigurácií pod úrovňou mainstreemu. A hlavne ten hrozný design....
jak se BMW podařilo stvořit něco tak odporného, jak v základních proporcích (zadní partie zjevně inspirované nissanem leaf), tak v detailu. rozšlápnutá, natažená, dokopaná ropucha.