Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 308: První jízdní dojmy

145 komentářů

Ta zpětná zrcátka, to je vážně nářez. To auto je vůbec vážně ošklivý. Boční pohled, to je masakr.

Už se těším na reakce těch, co za novou generaci nepovažují model, který používá techniku staršího 😄
To auto je skutocne pekne auto, i ked prevzalo mnohe z 307-ky, tak je to skvela nahrada za Skodu Octavia. Novy Peugeot navyse slubuje odstranenie vsetkych neduh z predosleho modelu a tak uvidime. Pisalkovia, ktorych jedinym argumentom pre Skodovky je batozinovy priestor nech nekomentuju......osobne vozim len kreditku a mobil a to sa mi zmesti do kazdeho auta. Na prepavu vacsich predmetov mam dodavku.
:yes:
Aaa, další pan "sókromé podnikatél", co vozí jen kreditku a mobil. Jak já se někdy nasměju při čtení zdejších diskuzí. Na to, že máš kde co všchno, se divím, že máš také čas na psaní především ušlápnutěhanilvých nesmyslů do diskuzí. 😉
hm...ze sa ti chce uchylovat k narazkam a ironii....ten mobil a kreditku ...to som myslel s nadsazkou ....proste nevozim kazdy den chladnicku a mraznicku 😉 a tie veci (obcas nejaky kufrik, notebook a pod) sa mi vojde do kazdeho auta. Len tolko som chcel.....pretoze tu na diskusiach je jediny argument to, ze Octavia ma velky kufor ....a naco mi je? Vacsina ludi ten kufor ani nevyuzije .....a na prevoz mraznicky je i tak maly. Inac s mojim casom: ten prispevok som pisal o 7😁0 - vtedy som dorazil do firmy. Namiesto "politiky" citam rano a vecer clanky o autach (nemusim sa potom cely den rozculovat) >😁 >😁 a teraz o 21.00 som dorazil ......takze nemam dojem, ze mam nejak vela casu...ty ano? 😉 😉 😉
Spíš mě zaráží to, jak "takto zaměstnaný a vytížený člověk", může řešit opravdové blbiny a snižovat se k tak přízemním a mnohdy hloupým příspěvkům, které tady produkuješ.
asi je to len reakcia na skladbu clankov (VW a Skode sa tu venuje nebyvala pozornost), dalej testom p. Zezulky a psychopatickym vylevom GTI 😒
V tom případě ti objasním základní věc. Auto.cz je čtené zdarma, vydělává jen z reklamy. Reklama závisí na čtenosti serveru. A tedy, když jsou články o VW čtené a ony jsou, tak se vydělává. Když tu budou články o japoncích, tak ty se čtou o poznání méně. Buď budeš za čtení palatit, nebo server nepojede. Pokud ti chybí články o japoncích, jdi jinam, světových serverů je dost. Záráží mě, jak takto podnikavý člověk nechápe základní souvislosti tržní ekonomiky. Ke GTImu, ten tu kope a píše za koncern a nelze říci, že by mu to nešlo. Píše sice jednostranně, ale čtivě. Což se o tobě říci nedá.
>😁 >😁 :yes: ale neodbocujme od temy! Peugeot 308 sa im vydaril a dufam, ze ta kvalita sa zlepsi. Napokon Peugeot sa v Europe predava lepsie ako VW 😉
Jozki
Pod predajmi vo vychodnej Europe som ti dal link na predaje aut v Europe. Ocividne si to necital inac by si vedel ze Peugeot na VW v predajoch v Europe ani zdaleka nema. Prvy polrok 2OO7 : VW 835 000 ks Peugeot 601 000 ks predanych aut.
uz mi konecne ide ta stranka....cely den i nesla. Hej mas pravdu...no v modeloch je najpedavanejsi P 207 ...to som myslel. Ale v globale VW.
Zaujimave je umiestnenie: Renault, Peugeot, Fiat, Citroen. Vsetci nadavaju na kvalitu a su vsetci v prvej desiatke 😉 Na Slovenskuje Peugeot a Renault dlhodobo v prvej 5-ke....nechapem, ale OK! Hm....a ta Toyota si tiez v Europe nevedie spatne 😉 Este keby zacala s firemnou politikou ako VW (40 percentne zlavy pre vacsie firmy a statnu spravu) tak by bola svetovou jednotkou este 20 dalsich rokov 😉
40 % zlavy ? >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: ten bol dobry. :yes: 😉
Na tom si byl kde, že dostaneš 40% slevy? To je obyčejný nesmysl. Mimochodem mi ukaž firmu, která má flotilu VW s takovou slevou. V životě jsem nic takového neslyšel. Ano, slevy se dávají, ale už jak se dostaneš nad 10%, můžeš se chlapácky poplácat po zádech. 40% je nesmysl.
...tak slavny plynarenska koncern na SLOVENSKU ... 😉 oCTAVIA II cennikova cena 880...pre nich 680 000 Sk, dalej Passaty pre ministerstva.....to by ste videli tie ceny. Mozno to nie je 40 perc....a nie vzdy su zlavy take vyrazne...ale VW su v tomto specialisti.
Asi neumis pocitat. 40% to neni ani nahodou. Take se docela divim, jak muzes mluvit o % slevach, ktere jsou vetsinou obchodnim tajemstvim. Ostatne dostat slevu na odber opravdu velkeho mnozstvi vozu, neni nic neobvykleho. Osobne bych nerekl, ze cenikova cena jimi nakoupenych O2 je 880, za to by meli vsichni RSka.
hlobilp
kamarad ma OII za 750 a zdaleka tam nema vse co chtel.... s timhle limitem mu vysla jen 1.9TDI, bez metalizy... a divil jsem se, nemel ani elektricky okna vzadu. Takze asi takhle s cenou u skodovky.
péguet ukaždé nové generace odstranuje neduhy předešlé >😁 a auta stále neřadí,nezatáčí a nebrzdí! >😁 >😁 >😁
kam az se dostal peugeot... :no: :no: :no:
štika to bude >😁 :yes:
...v '"cistej" riecke pred SPOLANOU >😁 >😁
Tahle 308čka je možná malý krok v rámci překotného vývoje automobilů, ale pro Peugeot je to další velký skok. Kdo zná 307, kdo jí vlastní, vlastnil, nebo alespoň trochu více používal, ten po přesednutí do 308 nevyjde z údivu. To dobré zůstalo. Ergonomie, místo, dobrý nenásilný posaz za volantem.. Ale 308 udělala také dosti důraznou a tlustou čáru za neduhy svého předchůdce. V interiéru vládne důstojné ticho a klid, který je na úplné špičce segmentu a dle mého soukromého názoru dosti zásadně posunuje schopnosti mainstreamového výrobce směrem dál. Kultivovaností jízdy, poddajností a atmosférou za volantem je 308 asi nejdál že všech vozů ižší střední třídy, které jsem zkoušel. Nebál bych se přirovnání (mluvím o pocitu cestování komfortu za volantem) k A3 a stojím si za svým názorem, že G a FF jsou v tomto ohledu na druhé koleji. A když už jsme u těch kolejí.. kdo znal chování zadní nápravy u 307 (C4) při přejezdu želeničních kolejí, rychle se dovtípí, že tady se odehrála další důležitá změna.. jen takové tiché žuchnutí. Žádné rázy a otřesy, žádné vrzání přístrojovky... ticho a klid. Řízení je také komunikativnější a pravdou zůstává, že vymezení kulisy řadící páky stále patří k lehkému podprůměru.. Zařadil jsem ale vždycky ten stupeň, který jsem zařadit chtěl, žádné drama, žádné diskuzní kroužky zubů převodových kol. 308 je auto bez viditelných slabin.. to ostatní záleží na individuálním vkusu každého člověka. Ode mně míří k Peugeotu 308 jednoznačně palec vzhůru (zvláště v tmavé antracitové barvě) :yes:
Dobře, ale proč přitom musí být tak škaredé???????
Mně se velmi líbí,asi nejlepší auto v daném segmentu, uvažuji o variantě break.Motory jsou s dobrými výkony a spotřebou.Peugeot :yes:
Proč jsi ten článek nepsal ty? Ten blivajz, který tu jej, psal nějaký Jouda Joudovič nebo Čurda Čurdilovič - na téma: kterak se mi P308 nemůže líbit, páč batožinový prostor je rozhodující.... Díky, pěkně napsané, nenásilné a můžu potvrdit, byť nejsem zastáncem Peu, celkem objektivní....
Měla jsem jednu z prvních 307 v republice a to bylo ještě hezké auto v segmentu. Tohle vařil pejsek s kočičkou a přesně tomu to odpovídá. Naházeli do hrnce všechno co doma našli. O inovaci bych moc nemluvila a atmosfére za volantem ?no nevím... Co tak Honda CIVIC ? Myslím, že 308 nesahá k tomuto autu ani po patičky... 😉
Design a HONDA CIVIC? To myslíš, žeje to vyvážený automobil?
Rozhodně víc než tohle. A narozdíl od tohohle má svůj styl. Tohle se dá splést s kdečím.. No a ten "sosák" na kapotě. To je síla😁
....vyvážený je ford focus, jemný design, tvrdší podvozek, úžasné držení stopy - lepší jak A3 a téměř srovnatelné s BMW1. Odhlučnění motoru sice neni na takové úrovni jako 308, ale zase tak obrovský rozdíl to není. Focus byl považovám ještě loni za nejtišší auto třídy při jízdě na dálnci. Uvidíme, ale volil bych - z Francouzů C4, to je pěkný originální kousek. Tenhle výlisek mi k srdci nepřirostl.
Najtizsi je uz na dialnici Cee'd, vid. test auto.sme.sk
až najede 1000 km všecko začne! >😁
>😁 >😁 :yes: :yes:
Necekal jsem nic vic a nic min od teto nove generace. Jak jsem jednou cetl ve Speedu: bezbrehou oblibu Peugeotu celkem nechapeme... na 100% souhlasim, nicim vyjimecna auta, design je uz podivny, 206 byla chic, 307 uz pred faceliftem vcelku taky, po faceliftu uz nikoliv. Prisla 207 a jasna sprava, ze design jdouci timto smerem proste neni kam posunout, bez prehaneni. A 308 uz je dokonaly priklad toho, ze invence skoncila a nastoupilo je zvelicovani a prehaneni... Very sad 😢 Citroen nam ukazuje, ze avantgarda jde nasroubovat i na B segment - C4 je opravdu krasny kus auta. Ale jakou roli pak hraje v PSA Peugeot? 308 je nehezke, neproporcni a neinvenci auto, ma skvele motory, puvodni hrozne prevodovky, vcelku hezky interier. Myslim, ze v B segmentu jsou i podstatne vyvazenjsi auta a to rozhodne nemyslim hned na koncern VW. Jednoznacne :no: :no: :no:
Mozna uz by to chtelo pochpit, ze design je subjektivni vec, o tomhle se hadat je opravdu totalni ztata casu. Pro me je C4 hnusna a 308 zase krasna (nedelam si legraci). No a co s tim ted? Budeme diskutovat, kdo z nas ma pravdu? Nazor od nejake osobnosti, ktera v oblasti designu neco znymena, by asi mel nejakou vahu, ale jakesi radoby fundovane nazory v diskuzi na auto.cz, jak by to kdo mel spravne delat, pusobi spis smesne.
No jiste design a jeho krasa je subjektivni, ja jsem taky prezentoval subjektivni nazor, nikomu komu se 308 libi to ani nebudu brat, mne se nelibi a tobe jo, to je v poradku. Trvam ale na tom, ze puvodni myslenky tvaru 206/307/407 jsou u konce trvani. Jak asi bude vypadat 309? A never tomu, ze osobnosti designu by ti rekli neco lepsiho jako lidi tady. S par nazoru skutecnych designeru jsem se potkal, byl jsem mirne receno v rozpacich... Drzet se ma clovek toho, co se muj libi, i u aut i u zen... 😄 😄 😄
ty si dobry degend. on ti rekl, ze kazdemu se libi neco jineho a ty se stejne dal hadas...
MazdaGE
No ta rucni brzda vypada nadherne... Dalo by se polemizovat nad tuhosti strechy, nerad bych se v tom prevratil na patnik.
Tak tento klon se vyloženě nepovedl - kdy už si tvůrci uvědomí, že další a další mutace už jsou jen odvarem původního jakžtakž ucházejících 206 a 307 ? A tohleto je skutečně odporné, moc odporné 😢
zachvilu uz nebudem vediet ci pozeram na 207,308 ....no vsetko vyzera rovnako a zacina to uz byt HNUS......naj pezot je 407 , a priekupnik toho dizajnu 206, ale zbytok 8-s :no: :no:
myslite si ze ta 1,6thp bude dostatecna motorizace pro Peugeot 407 pokud se teda do nej zacne davat? Neni to na tak velky auto moc malej motor? Premyslim o 407 a soucasny benziny se mi moc nelibi a diesel se mi nevyplati. Jo a jeste jaka je 407 co se tyce spolehlivosti ja na ni nikde moc stiznosti nenasel narozdil od 407.
Auto na mě působí z bočního pohledu designově trochu nevyváženě,pořád se mě v tom ztrácej kola a celek mi bourá přední haubna s protaženými světlomety pomalu až ke sloupkům,navíc budou asi dost trpět,ale fakt je,že to má dneska kdekdo. Celek na mě dělá dojem,že to je účelově udělaný pro 5 hvězdiček,pohled zepředu je solidní,nijak neruší a nese se v současném "pežoťáckém" unifikačním trendu,zadek mě nijak zvlášť nenadchnul,jakoby mě tam chyběla větší odvázanost,pořád mám dojem,že obecně designéři soustřeďujou hlavně na předek a boční profil a zadky jsou za trest nebo dochází invence. Ty "přilepený" zrcátka jsou sice módní trend,ale pořád si na to nemůžu zvyknout. Interiér neurazí,vše přehledné,opět ale mám dojem,že se to kloní k účelné německé strohosti. Motoricky určitě hodně vysoko,tady stopro nezklamou,otázka 6 stupně záleží na zpřevodování,takže šestka není modla,zas je pravda,že si asi každý rád "zakvrdlá" (určitě už řazení bude lepší). Unifikace řad designová i technická+společné prvky je logickým vyústěním současné situace v automotiv,nelze jinak,doba "života" modelů vzhledem k tvrdé konkurenci se zkracuje,stejně jako čas přípravy nových projektů a nový vývoj stojí jen další peníze,čas a nejistotu. Proč tedy nevyužít prověřený prvky? Takže si myslím,že tohle autí ničím příliš nepřekvapí,ani neurazí,zapadá do "pežoťácké" řady. Pravda,já osobně bych si ho nekoupil,ne z hlediska předsudků vůči frantíkům,ale nějak mě nepraštilo do smyslů,ale ani neurazilo,takže dávám opatrně :yes:
Klaudius
Zaujímavo a nezaujato napísané. Snáď ako keby si to ani nebol Ty.... 😉
Ja dodám, že by sa mi 308 celkom páčila, pokiaľ by ronako nevyzerali skoro všetky ostatné modely značky. Ďalší odvar toho istého, je to už príliš dlhá pesnička. Takže Ty dávaš opatrne :yes: ja dávam opatrne :no: a dohromady ani nepochválime, ani neurazíme. 😄
Ten opatrnej :yes: dávám proto,že jsem to ještě neviděl naživo,otázkou je,jestli to vůbec v tý přeunifikovaný "pežoťácký" řadě vůbec na silnici poznám,možná bude někde parkovat,abych si ho prohlíd. Přiznám se,že např. ani Ceed ani Bravo mě nijak nepraštilo,to snad mám radši to,co nějak vystupuje z řady,třeba tolik propíranej Roomster nebo na nic si nehrající FII,jo zaujala mě třeba Astra OPC či Focus ST. To mezitřídní přefukování "plechů" u aut mě fakt moc nebere.
Klaudius
Na nič si nehrajúca FII? To nemyslíš vážne, veď ona sa hrá na auto... 😄 Roomster je tiež dosť pomýlený...
Nemůžu s tebou souhlasit,nicméně je nutný přiznat,že FII nemá očekávané prodeje,viz statistiky,zas naopak příjemně překvapuje Room. FII už není tak podařená jako ve své době FI,svůj díl na tom má i dávno deklarovaný odchod šefdesignéra,jakoby už se viděl jinde,ale fakt si na nic nehraje,čistě účelový auto ve svý třídě,jako druhý do rodiny proč ne,to auto nemůže za to,že je u nás "zařazená" jako rodinný. Očekávám,že kombík to zvedne nahoru,holt hatch pak vidím jen víc na fleety než jako soukromý.
Klaudius
Hatchback vyzerá podivne. Vnútorná šírka vzhľadom na niektorú konkurenciu malá, ale aj to by celkom ušlo, keby sedadlá nenarazili až na dvere, aby sa im tam vošiel ten široký stredový panel. To, že mi dvere za volantom proste zavadzajú, degraduje v mojich očiach novú Fabku dosť hlboko. Roomster tak podobne, vzadu to klincujú ešte nezmyselne tvrdé a nehorázne úzke zadné sedačky, a tiež, vzhľadom na určenie, nepochopiteľný schod na prahu batožinového priestoru. Keď k tomu pripočítam divný kukuč (v čiernej farbe fakt ako zmenšený pohrebák), a najmä cenník, nie je na tých autách nič, čo by ma v pozitívnom zmysle zaujalo.
mida
:no: :no: :no: :no: :no: ošklivé, nepovedené, neuspořádané, bez nápadu, nedotažené, odpudivé :no: :no: :no: :no: :no: inu kdo chce kam... ta hrůza ale dokázala to, co 407kou počínaje umí pouze tato značka: ty auta mně už od pohledu páchnou, hrozně smrděj, zvedá se mi z nich žaludek, jsou mi bytostně odporná
moja rec chlape, moja rec...
Kam to tí francúzi dotiahli....tým dizajnom?
až ku gilotíne....
GTI
Nějak to teče... kastli nemohu uchopit, překombinovaná příď se tluče s unylou zádí. Zadní okno má snad menší průzor než Bravo, a z plochy skla čelního zase dostávám závrať. Upadlá zpětná zrcátka nechápu. Boční prolis á la Mercedes mě nikam nenavádí... Možná ovšem, že třistaosma není fotogenická. To nepochybně. Živou jsem jí neviděl, napoprvé to zkusím jen jedním vokem... Bojím se utopených kol, absence tolik u francouzských aut vyžadovaného šarmu a neotištěné stopy elegance.

P.S. Ten světlý vnitřek je příjemný, sedadla snad až moc do sportovního.
Klaudius
S tou fotogenickosťou je to zvláštne. 308 ma na fotkách nijak nezaujala ani pozitívne neoslovila, nové Bravo napríklad na obrázkoch priam žiari, a na prvé fotky som pozeral takmer s otvorenými ústami. V reáli som bol dosť sklamaný, teda najmä z exteriéru. Jeho bočný profil stúpa dosť nezdravo strmo hore, najmä v meste to auto vyzerá ako posúvajúca sa neforemná hrča, ako nepodarok s dohora vystrčeným zadkom, ani detaily ma nejak neuchvátili. Čo robiť, hodnotenie z obrázkov a v reáli môže byť úplne odlišné, všetko je relatívne.
GTI
Ano, souhlas, proto píši, jak píši. Bravo naživo... také jsem byl velmi rozpačitý.
BaracudaJ
S Bravem, to mám podobně, na fotkách nevypadalo špatně. I když ten boční profil stoupal snad až do nebe. Vypadalo to moc přehnaně. Líbila se mi záď a některé detaily, jako zadní okno a sloupky. Pak jsem ho viděl na živo, chodil jsem okolo něj sem a tam. A nemohl jsem najít nic co by mě vysloveně zaujalo. Profil naživo nakonec nevypadal tak hrozně, ale celek mě prostě nebral.
308 na fotkách nevypadá vůbec zle. Na záverečné hodnocení počkám až jí uvidím na ulici.
bravo vypadalo na fotkach skutecne vyjimecne a proto to rozcarovani ve skutecnosti...ne ze by bylo spatne, ale vsichni cekali jeste vetsi zazitek nez na fotce a ten se nedostavil.
pro me kazdy pazout vypada skoro stejne, a spis stale hure...puvodni myslenka se pomalu nekam vytraci...
Klaudius
Presne - každé jedlo sa raz preje. Francúzom to nejak nedochádza...
..30 cm hmlovky? Jeden kamienok namiesto dobanca na kapote moze spravit skodu za niekolko tisic..
O 207 ani nehovorit. Auto cele zo skla..😊
Lubos.1
Exterier otrasny, interier nadherny. Bal by som sa ale o kvalitu, 307 bola v tomto ohlade zufala. Nemoznost vyvazenia prednych kolies - trvale vibracie volantu, neustala vymena paciek pod volantom, pokazene DO, pokazene otvaranie 5.dveri, vrzganie naprav, vrzganie interieru, piskanie brzd,po 30 000 km vymena tesnenia pod hlavou valcov (motor 1.6 benzin). Bolo toho dost, auto som mal 2 a pol roka. Nikdy by som si uz nic od PSA nekupil.
Klaudius
Prečo myslíš, že volant vibroval od nevyvážených kolies? Vrzganie náprav (?), interiéru, pískanie bŕzd, výmena tesnenia pod hlavou....všetko skôr známky toho, že za volantom sedel niekto, kto s tým autom jazdil jak prasa...
lowkick
jasne :yes: a to prase muselo strasne mlatit dverma od kufru a odemykat/zamykat auto dalkacem nejmin dvakrat denne >😒] ...to se prece pazoutum nedela...a proc vubec brzdi, pak to nema piskat, ze? Klaudie, Klaudie ...ze ty jsi pazoutsky extremista? 😄
Klaudius
jak si ma odhalil, kokso >😁 ....ale nie, proste to co Lubos.1 napisal je extrem, tak som tiez trochu extremnejsie popustil uzdu fantazii. Netvrdim, ze Peugeot je bezchybny (to asi ziadne auto), ale vela zalezi aj na tom, akym sposobom na nom jazdis, a ako sa on staras. Tiez sa moze stat, ze zrovna chytis nejaky chybovy kus, to sa stava u vsetkych znaciek. Niektore auta znesu aj drsne zaobchadzanie, ine nie...
Prehlasenie "uz nikdy by som si nic od PSA nekupil" mi pride dost silne...
No tak ja mam getza 4 rok a na tom som uz mal takmer vsetky zavady co sa riesili na jednom nemenovanum fore. Ja Klaudiovy verim. Ide skor o to s akou pravdepodobnostou ta ktora znacka vychrli takyto nepodarok. A tu je podla mna hlavny rozdiel v automobilkach, musim konstatovat ze medzi inymi je Peugeot na tom dost zle.
Sorry, nie Klaudiovi ale Lubosovi >😁
Klaudius
To nevadi, mne zase veri niekto iny.... >😁
Lubos.1
Ja si nemyslim, ze volant vibroval od nevyvážených kolies 😄 . To mi tvrdili v servisoch, kde si s tymto problemom nevedeli poradit, to mi tvrdili ludia od importera, ktori sa mi venovali, ked mi stale menili kolesa, pneumatiky atd. Tento problem nebol ojedinely, v CR bola v TV reportaz, kde sa mu venovali. Mal som 2 nahradne 307, ked stalo moje auto v servise a vibrovali vsetky. Je jasne, ze problem bol niekde inde...kde, doteraz neviem. Mozno v prednej naprave.
K tomu piskaniu brz😜 Oni nepiskali pocas brzdenia, ale aj za pomalej jazdy. Po ich vycisteni to na nejaky cas prestalo, potom zacalo znova. Po vymene platniciek to iste. Mozno bolo potrebne vymenit kotuce. Ale pri novom aute???

Nikdy nejazdim s autom ako prasa, na auto som si sam zarobil a k svojmu majetku (a aj k majetku inych) sa spravam vzdy slusne. Otvaranie 5.dveri je riesene mikrospinacom, ktory bezne odchadzal. Dialkove som musel menit cele s klucom (= 6000 Sk). Napravy (alebo nieco od nich) vrzgali od zaciatku, interier tak isto. Motorom za studena trhalo. Mimochodom, tesnenie pod hlavou sa u tychto motorov menilo bezne, ja som to nastastie stihol v zaruke.
Takze ta poprosim nehodnot, ked nepoznas detaily.
Zbývá jediné....vyměnit auto. 😉
Lubos.1
To sa uz davno stalo. Pred troma rokmi som vymenit 307 za Mazdu 6. Neporovnatelne. Ostanem pri japonskych vozoch 😄
kvalita u francouze? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒] >😒] >😒]
Nový peugeoťácky dizajn sa mi tiež veľmi nepáči, ale pozrite na 207 - najpredávanejšie auto v európe, tak asi súdruhovia v záp. európe majú iný vkus.
Nejsem si jist, jetsli si Peugeot může nasadit "Golfovské" vysoké ceny. Kia Ceed stojí ve srovnatelných verzích o 100 tisíc méně ...
kiu nemám rád,ale proti pežotovi je to hyper vozidlo!!!!
lowkick
:no: :-!
Klaudius
podla coho usudzujes? uz si v nom jazdil?
lowkick
proboha jen to ne 😲 do frantika me nikdy nikdo nedostane a do pazouta tuplem ne...nove modely citroenu jsou designove zajimave, ale tyhle pazouti...fuj...falesny je jejich namysleny leskle chromovy design s co nejvetsi "tlamou", jejich mega previsy, ktere davaji tusit neco o jizdnich vlastnostech a prazdne jsou jejich marketingove kecy...muze to byt leda posledni jizda vaseho zivota, pac z toho houpani a duneni "skveleho" :no: HDI zblbnete...tolik uvodem k pazoutum...staci? 😄
Tak podle toho co jsi napsal v peugeotech nejezdíš. Máš vůbec řidičák?
lowkick
vlastniho pana Kote zatim nemam 😉
Klaudius
Bla bla bla, odsudzujes nieco, co vlastne nepoznas. Jak male decko, co nikdy neochutnalo spenat, ale uz ho neznasa. Vyskusaj, objektivne zhodnot a potom nieco napis.
lowkick
spenat fakt nesnasim 😄 ale vyzkouset pazouta? NIKDY! Vsechno, co ta znacka predstavuje a vyrabi, je mi z duse odporne. Francouzi maji e😜ortovat kulturu a gastronomii, protoze tam jsou :yes: Techniku at nechaji Nemcum, protoze D3 alias Holy Trinity je mimo jejich designovy a tecnicky obzor. 😉 Abych byl objektivni...nemecky filmy a serialy jsou priserny 😄
Klaudius
No tak ty si riadne mimo, kamos. Nemas ani sajn o tom, co pises. Myslis, ze znacky Renault, Peugeot a Citroen nevedia robit auta, ze su tu odvcera? Francuzsko stalo pri zrode automobilizmu a bolo najvacsou automobilovou velmocou v case, ked sa Nemci este len prebudzali. Vobec v tom nehra rolu fakt, ze za prve pouzitelne auta (skor motorizovane koce) su povazovane vytvory Benza a Daimlera. Okrem uz spomenutych tiez znacky De Dion Bouton, Panhard a Levassor, Bolee, Darracq, Voisin, Brasier, Berliet, Le Zebre, Delage, Delahaye a dalsie urcovali krok celemu svetu. Nemci boli az za nimi, po nich Taliani a az potom Amerika a ostatny svet. Tak tu netrep, ze Francuzi maju techniku nechat Nemcom, ich korene su siroko rozvetvene v dalekej minulosti a ziadny technicky nedouk ani odbornik nemoze povedat, ze Francuzi nevedia robit auta a techniku.
Fakt, ze neznasas Peugeot, neznamena vobec nic, a uz vobec nie, ze Francuzi preto robia zle auta. So svojim handicapon sa musis vyrovnat sam a nie tu hlasat do sveta tie svoje nezmysly. Az prides s konstruktivnymi a podlozenymi tvrdeniami, tak mozme debatit, ale demagogiu si nechaj radsej pre seba.
BaracudaJ
Šlušné vědomosti. Ale škoda slov. Lowkick je prostě natvrdlý. Francouzem, natož Peugeotem nikdy nejel, ale ze svých zkušenosti tuší, že to musí být příšerné. Necháme ho snít.
O technice ať se raději ani nevyjadřuje, pokud by tušil jen něco o zavěšení 407, pak by snadno odvodil, že přední převis s jízdními vlastnostmi nic nenadělá.
Klaudius
No jo, co s nim, nech sa vozi vo VW ak nan niekedy bude mat.
Ak Ta zaujimaju auta a ich historia, zakratko vstrebas o tejto teme vsetko co sa da. Je to presne to same, ako niekto vie vela o pocitacoch, niekto o bylinkach, niekto zase o niecom inom. Preto ma taketo primitivne "vypady" ako tu predviedol lowkick trochu vytocia, najma ked tvrdi nieco uplne z cesty. Clovek, co mozno nepozna ani Velorex nemoze ani tusit, ze niekedy existoval nejaky Amadee Bolee a trojkolku na podobnom principe skonstruoval uz peknych par desiatok rokov predtym, nez uzrel svetlo sveta spominany Velorex... 😄 😉
BaracudaJ
Navíc automobilka Peugeot není zrovna nováčkem, ba naopak patří mezi nejstarší automobilky vůbec.
Lowkick je zkrátka odborník. Ten se v autech nemusí ani projíždět, to dělají jen žabaři, tedy redaktoři z auto.cz. Jemu stačí říct jen značku, no a podle fotek ti poví jak ta kára pojede 😉 .
>😁
nahodou, kobra 11 je super >😁 >😒]
Tak tohle auto je opravdu zcela typickym predstavitelem francouzske designerske skoly. :no:
HUMUS HUMUS HUMUS... nic vic, nic min
Klaudius
tak tzavri oci na nepozeraj stale do toho zrkadla.... >😒]
musím uznat - ano, nejsem příznivcem francouzských aut. u těchto aut byl vždycky vyzdvihován design, jako něco, co k těmto autům patří víc, než k jiným značkám... já jsem se ale vždycky, co se týče designu, poohlížel spíš v italských krajinách. jejich náhled na věc mě přišel vždy osobitější, dotaženější... s jasnější představou, co tím chtěl Ital říct... 206 a 406, to byly ještě elegantní auta pro běžného nenáročného Evropana. Tento nový směr - tedy jakási nadsázka a až přehánění, mě přijde poněkud mimo mísu... 308 na mě působí, jako když vás někdo kopne do koulí a vám přijde trapné se tu svíjet a brečet a tak děláte, že vás to nebolí... bolí, a sakra moc!
mida
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
ktore Talianske znacky mas na mysli? Ferrari ujde, ale alfa+lancia uz niesu to co byvali, kedysi robili krajsie auta (tak 10+ rokov dozadu) a fiat, mno jeho design som moc nemusel nikdy. u mna vzdy viedlo porsche a japonske kupe z 90 rokov (hlavne mits 3000GT)
v clanku je psano cituji "Vyloženě sportovní jízda se projeví většími náklony karoserie, ale to přiznejme si není doména rodinných vozů tohoto formátu." Tak na to bych si dovolil oponovat Hondou Civic, ta je sportovni jizdy schopna a celkove se mi pozdava vic jak 308-cka. Je hlavne levnejsi ... napr v dieselovem provedeni tusim o 50-60 tisic... jasne ze je to starsi model auta ale pusobi na mne lepsim dojmem jako tahle nova 308 .. mozna to bude tim ze jednoho Ufouna vlastnim takze nejsem objektivni 😉
Klaudius
Civic je auto ineho formatu ako 308. Su v rovnakej triede, co sa tyka velkosti, ale kazde s inym zameranim, co sa tyka ucelu.
Když před pár lety zveřejnil Peugeot oficiální snímky modelu 407, objevila se na tehdejších webových auto-stránkách celá řada reakcí a dlužno podotknout, že ne právě pozitivních. Design zvlášť byl pranýřován takovým způsobem, že by laik snadno nabyl dojmu o národu (u)rozených designérů s vytříbeným citem pro to pravé a jediné správné. Proroctví o neúspěchu, zoufalé kvalitě (a to se ještě ani nesvezli) a mizerných jízdních vlastnostech pubescentů se ale postupně ukazovala v trochu jiném světle. Vysoká kvalita, bezprecedentní jízdní vlastnosti a PŘEDEVŠÍM, ohromný prodejní úspěch. 407 se stal nejprodávanějším modelem střední třídy nejen v domácí Francii, ale také v Belgii a po nějaký čas i ve Španělsku a Holandsku. Výsledek? "Překvapivě"... Plky :-!
Pak přišel čas 207. Tolik nesmyslných řečí a blábolů jsem snad ještě u žádného auta nečetl.. Nafouklá a zprzněná 206, ořezané blatníky, roztažená h..a ;-\ Zcela jistě také zoufalé jízdní vlastnosti... 207 je už (alespoň ještě nedávno byl) nejprodávanější evropský automobil napříč všemi značkami a segmenty. Není levný, cenou to tedy není. Možná si ho zákazníci kupují pro jeho zoufalé jízdní vlastnosti a naprosto tragický vzhled. Možná pro jeho křehkou, subtilní a pasažérům potenciálně nebezpečnou konstrukci.. Kdo ví, patrně jsou to všechno duševně narušení jedinci. Zkrátka 207 je prodejní trhák, šmrncovní kára pro lidi s vlastní hlavou a poctivý kus malého auta.. Takže zase (kupodivu) plky samozvaných automobilových guru.
A je tu 308... je snad nutné pokračovat? Až přijde k dealerům, svezte se. Sedněte dovnitř, nechte na sebe to číslo zapůsobit.. Budete překvapení, jak moc velký skok to pro Peugeot je. Prodeje budou pravděpodobně opět velmi dobré, ne-li nějaký čas nejlepší, ale to se ještě uvidí.. Lidé, kteří to auto dělali, věděli v každém případě, proč stvořili, co stvořili. Pytel plný plků na tom nic nezmění.
Klaudius
Je otázkou, v čom tkvie dobrá predajnosť 207. Ja na nej načastejšie vidím jazdiť ženy. Dizajn je naozaj milý a hravý. O kvalite a dobrých motoroch sa tiež veľmi pochybovať nedá. Negatívom je málo miesta na zadných sedadlách. Zrejme to však nie je hlavné kritérium ťažiskovej skupiny zákazníkov. Krása končí v momente, keď si 207 porovnáš s ostatnými modelmi značky. Ale aj to robia najčastejšie ľudia, ktorí si malú 207 nikdy nekúpia. 308 bude alebo nebude úspešná. Závisí to od viacerých faktorov, nie len od dizajnu. Ten sa môže a nemusí páčiť, je to vec subjektívneho pohľadu. Iste "pytel plný plků" nič nezmení. Ale veď o to tu ani nejde, ide o to, aby sme si schuti "zaplkali", podebatili, zabavili sa, nie? 😉
Souhlas Klaudie, jen mě trochu žerou řeči, které nejsou nijak a ničím podložené. Uhrovitý automechanik, co se v tátově garáži mazlí se svým G.III ve vínové metalíze mě pak vyprovokuje k takovým reakcím 😉
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
lowkick
"bezprecedentni jizdni vlastnosti" v jedne vete s cislem 407 ??? 😲 A co si predstavujes pod takovym pojmem "bezprecedentni"? 😄 "vysoka kvalita" >😁 ...no a dalsi smajliky s hubou natrzenou od smichu tady nemaj, takze tohle musi stacit >😁 >😁
Klaudius
Nie je mi jasne, comu sa smejes, kamos, evidentne si v 407 ani nesedel, nie este aby si jazdil...
407 je co sa tyka jazdnych vlastnosti na vysokej urovni, kludne ho mozme pocitat medzi par excelence.
lowkick
to jako myslis mezi BMW, AUDI, MB 😲 to si snad delas srandu 😄Pazout muze soutezit leda s citronem nebo fiaskem, to je jasny
Klaudius
Trepes ako vzdy. Nemas ani predstavu o tom, co sa tu snazis tvrdit. Zbytocne s tebou o tom diskutovat.
ježíši to je blábol -pežuet par excelnce >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
BaracudaJ
Stačí pročíst pár testů na auto.cz. V jednom článku se dokonce dozvíš, že v některých zatáčkách byla rychlejší než Impreza STI. Přehnané? Možná. Jen to dokládá, že ač vůz není laděný do sportovna, dokáže být hodně rychlý. Ani se není čemu divit, jak přední tak zadní náprava jsou skoro až předimenzované. Hlavně tak pokrokové zavěšení v předu ti nabídne snad jen Alfa 159 nebo nová A4. Smát se můžeš dál...své nevědomosti :no:
lowkick
"v nekterych zatackach byla rychlejsi" >😁 >😁 tak to je for roku...ty jsi mistr v trhu z kontextu...tezka vaha >😁 >😁 :yes: Vzdyt ja taky hodnotim pazouty ze sveho hlediska...hlediska premioveho kovboje :-!
BaracudaJ
Ani autor testu, ani já si nemyslím, že je 407 rychlejší než STI. Jen chtěl zdůraznit až neuvěřitelnou přilnavost a stabilitu i v hodně utažených zatáčkách. Od francouzského vozu nečekané, zvlášť když podvozek nepřišel o pověstný komfort.
Tady je citace z testu😒br /> "Lichoběžníková přední a víceprvková zadní náprava s vynikajícím způsobem odladěnou geometrií a pružením zprostředkovávají za všech rychlostí a na většině povrchů naprostou kontrolu nad vozidlem a umožňují projíždět zatáčky, včetně opravdu zákeřných utahováků, bez přehnané nervozity neuvěřitelnými rychlostmi. Každý má svou testovací zákrutu, nám se tu naši podařilo bez náznaku smyku projet o chlup rychleji, než s nedávno testovanou Imprezou WRX STi! (viz video) Pro čtyřistasedmičku není problém ani ostrá vracečka, zadní náprava totiž podvozku v zatáčce pomáhá eliminovat vliv těžkého motoru a v extrému dokonce vůz natlačí do snadno zvládnutelného přetáčivého smyku."
Klaudius
Skoda snahy, lowkick nema najmensiu snahu pochopi, pre neho je proste Peugeot najhorsie auto na svete a nevysvetlis mu to.
BaracudaJ
jj 😉 , něco podobného píšu nahoře.
...tady se už fakt někteří ***i v kině , ale pořádně..... (407 neuvěřitelná přilnavost a stabilita, nádherná palubovka.... 8-s )
to>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 ta Impreza couvala >😁 >😁 >😁
Plný pytel ***nek a ty jsi ta největší z nich a právě pažouti jsou přesně pro takové jako ty, šmrncovní vidláku.... ( 407 - vysoká kvalita, bezprecedentní jízní vlastnosti..... >😁 )
Klaudius
Za vidláka si práve pasoval sám seba. :no:
Asi preto, ze 207 v konfrontacnych testoch s novou Fabiou, Corsou, Cliom, Puntom vyhrala dokonca i v Ceskych motoristickych casopisoch....
Tak jak píše Perun, každý jen kritizuje a přesně vzpomínám na recenze 207,kdo by to kupoval a je to nejprodávanější auto v záp.Evropě,to samé bude i 308.
Klaudius
...mohol si sa aspon podpisat, uz ked si taky solidny a nekriticky...
ble, tohle ze je evoluce?
Avatar - DBS
DBS
Je to nic moc.Předek vypadá jako větší 207,zadek mi zase připomíná 407 coupé a dohromady to vypadá strašně.Peugeot by mohl pomalu přijít s něčím jiným než je obří nasávací otvor kterej se mě teda mimochodem taky vubec nelíbí.
Z fotek je to pro me opravdu skarede auto. Disproporcni, detaily splacane jak nejake cinske auto (byt na obhajobu pazouta jedine co napodobuje, jsou ostatni pazouti).
Na zivo to zrejme nebude az tak hrozne, nicmene muj nazor je take takovy, ze tudy ceta designu nevede. Pekny styl P206 se uz jen dovadi do absurdna.
A ze vnimani designu je subjektivni? Do jiste miry ano, ale jsou auta, ktera jsou proste krasna (komu se nelibi BMW M3???), a libi se naproste vetsine. A pak take auta co se prakticky nikomu nelibi. Jako priklad bych uvedl cinske pokusy o auta (ty cinska jmena si nepamatuji). A presto nikdo nepochybuje, ze se cinske auta budou prodavat. Stejne tak neni pochyb, ze se bude prodavat vic nez dobre 308. Ale slova o francouzskem sarmu podle me nejsou na miste.
😄
Jasne, a najkrajsie auto je nova Fabia... Elegantny design, harmonicky celok. No krasa. Skoro som sa povracal...
Aktualne se ve Svedsku objevila statistika poruchovosti na zaklade odpovedi ridicu 17 000 ridicu, kteri maji auto do stari jednoho roku. V tabulce je model a za nim v kolika procentech pro dany model muselo auto akutne behem prvniho roku do servisu s poruchou spojenou s nekvalitni vyrobou Prumerny pobyt v servisu trval okolo 3 dni😒br />
Volvo V50 49 %
Volkswagen Passat 44
Mercedes-Benz B-klass 41
Citroën C5 41
Peugeot 307 39
Renault Mčgane 36
Audi A6 34
Mercedes-Benz E-klass 34
Opel Vectra 34
Volvo S40 32
Peugeot 407 31
Volkswagen Golf 31
Peugeot 206 30
Saab 9-5 27
Volvo V70 26
Ford Focus 25
Toyota Avensis 24
Mercedes-Benz C-klass 24
BMW 5 23
Volkswagen Polo 23
Skoda Octavia 22
Audi A4 21
Opel Astra 21
BMW 3 21
Skoda Fabia 20
Saab 9-3 20
Ford Fiesta 20
Toyota RAV4 20
Ford Mondeo 18
Hyundai Santa Fe 18
Volvo S60 18
Audi A3 18
Mercedes-Benz A-klass 16
Volvo S80 15
Mazda 6 13
Renault Clio 10
Hyundai Getz 9
Toyota Yaris 8
Subaru Legacy 7
Toyota Corolla 6
Toyota Prius 3
zaujimava je pozicia Prius, Corolly a Yarisu - z toho si GTI asi poplace 😉 >😁
Passat-44, Audi A6-34, Golf-31, Octavia-22, Fobia-20, AudiA3-18
fakt "echt Deutsche qualität!" :yes:
Stale lepsie ako Volvo, Citron, Peugeot, Renault, Saab - svedi a francuzi. >😒] A3, Fabia, Octavia Polo lepsie ako Avensis. A vraj nie si antiVWfil. ;-\ :no:
clio a megane odvedli solidní práci.ale ta ***volkswagen,volvo,mercedes stojí za ***
Este by sa zislo povedat pomer predanych aut k poctu poruch. Ak sa tam predali 4 Priusy a z toho sa 3 pokazili, tak tato statistika stoji s prepacenim za velke h...
Aha, ospravedlnujem sa, este raz som si to precital, percenta uvadzaju pomer k danemu modelu, takze je to OK
to je v %, kamo... 😉
Když je smůla a trefíš na zmetek, můžeš mít i poruchové BMW.
Ahoj, nemáte někdo zkušenost s novým peugeotem 308? Manželce se moc líbí, ale já na francouzská auta moc nejsem...
308 je za ty peníze hodně dobrá, pokud si počkáš na nějakou akci, dostaneš se s cenou určitě ještě. Mně se moc líbí, je stylový a elegantní. Navíc jsem se s nim teď o víkendu projel a prostě paráda...Vážně o něm přemýšlim
Teď by i nějaká ta akce být mohla, když je ta krize... jen mi jde spíš o poruchovost, vzhledově se mi docela líbí, ale přece jen, když si koupím octávku, tak jsou k tomu určitě levnější náhradní díly, ale zas přání mé drahé polovičky je taky důležité 😄
Krize končí. Ale akce zrovna na 308 opravdu je, myslim že už běží. Koukni na jejich stránky, to udělá každej jako první krok. Je tam za slušných 349k výbava o jaké se dřív nezdálo a po pravdě srovnávat 308 a octávku to fakt promin ale to jsou uplně jiné auta. Peugeot je dražší, ale celkově jde o uplně jiné ježdění.
díky za tip..
Mám za sebou testovací jízdy a ještě jednou musim pochválit jízdní vlastnosti, jak na asfaltu tak na horší cestě sedí auto porfektně a bez jakéhokoli rušivého elementu se můžete do sytosti prohánět. Nehodnotim výbavu a vnitřek ani exteriér, protože to už všichni známe. Jde o to že od minulých let se dostalo auto zase o kus dál a nabídne opravdu větší komfort a požitek z jízdy.
Zaujimava je pozicia Hyundai Getz i Clia
Presne. Toyoty jsou uz dlouho znamy svoji kvalitou, ale napr. Getz je prijemne prekvapeni (a i ten Clio via France).
Bezkonkurencne najkrajsi interier vo svojej triede,pristrojovka je uzasna
Už jsem to ventiloval u 207. Nechápu, proč neprohodí kapotu s tlamou. Mohli by ji udělat ještě mnohem větší... :no: Celkově mi připadá celé auto jakoby rozkydlé, rozteklé (při pohledu z boku). Třeba v reálu to bude lepší.
není špatný, ale když poronávám 308 1,6 HDI s Kia Cee´d 1, CRDi, tak mi to nějak moc nevychází ve prospěch 308...
Ked si predstavim, kam az do * sa da posunut dizajn za par rokov chce sa mi plakat. Byvali to moje oblubene auta, na cele so 406 coupe (307 bez faceliftu bola este tiez v poho).Berem ze je vkus subjektivna vec, ale splodit nieco taketo! Pre mna najohyzdnejsie auto v triede nasledovane bratrancom C4. Nechapem ako sa to moze tak dobre (207) predavat. Chcel by som vidiet predstavitela typickeho zakaznika.
pocuvaj ty jancula ....Peugeot je pekne auto, francuzi maju skvely design. Tiez nechapem ako moze byt 207 najpredavanejsie auto Europy, no asi je to tak. Napokon aj v rodine mate jeden Renault Thaliu a to je este horsi design!
No podla mna ma Thalia nekonfliktny dizajn, subjektivne lepsi ako pocmarana 207.
To auto je fakt hnusny :no:
Klaudius
A pozrel si sa aj do zrkadla....?
307 byla elegantní, vyvážená, prostě vcelku hezké auto, 308 je jakýsi pokus (podobně jako 407) jít někam dál...

Ale v tomto směru designu už není kam jít dál.., tato cesta už je vyčpělá, nenabízející v podstatě nic,... kromě prodlužování světlometů a zvětšování "tlamy".
Taky se mi vůbec nelíbí.Hlavně z boku,velmi divné a i ty zrcátka tam nepasujou.To samé nová 207.Hooooodně nafouklá a škaredá!Fuj.Jo to 206 ta je pořád i po letech krásná ataková kompaktní.
to už i ten golf je hezčí,protože je od giugiarra
Tak tenhle Peugeot je snad nejodpornější co francouzi vymysleli, ale mě to nepřekvapuje, jejich cit pro krásno je opravdu zarážející... vzhledem ke spolehlivosti PSA, sečteno potrženo opět mám klid a nemusím kupovat takový mrgél...
předek se teda moc nepovedl -připomíná přejetou žábu .. Z boku zase trochu vidím prvky 3 roky staré Almery . a proti 307 jinak zrovna žádný posun vpřed. --je to zklamání
😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒 😒