Jejich revírem jsou chodníky hlavního města. Jejich tempo cídění je vražedné. Jejich protivníky jsou primárně odpadky. Řidiči pouličního zametače pracují od 6.00 do 14.30.
Ten levý kartáč nemá seřízený, ať se podívá do příručky, když nemá logický přemýšlení....Tak s podobným jezdí kámoš, větším buchrem a nejezdí do 14,30 nýbrž pracuje, se to umývá a před tím vysypává, ráno se bere voda a přes oběd, voda je tryskama vedena před kartáče a do sací šachty. Nejhorší je to na chodníkách u obchodu, kde chodec může vběhnout do kartáčů. GPS jak všechny podniková auta je tam primárně od toho aby se zjistilo v kolik hodin byl v daným místě. Stává se dost často, že řidič auta chce uplatnit škodu a zjistí se, že jezdil ve vedlejší ulici. Výdělek je dobrý za 170hod/měsíc to dělá k 50tkč hrubého
já tam nejsem,nedělám už u aut, dělal jsem s ním v čsad, píši k 50, tak se můžeme vsadit na tych 47tkč. Je to dobře placený, třeba na pohotovost se podívej kolik je zaručených, to je u všech profesí stejně, bez výkonu, jen telefon. Vojenští inženýři jezdí autobusama. Brácha je konstrukční inženýr a tedy c-hr si dovolit nemůže a tak možná máš pravdu, ale to je aji manuální práce a ing mají ty ruce nejraději v kapsách.
co cheš vědět, napíši ti podrobnosti o bucherovi, ten má třetí pohyblivý kartáč, dva jsou pevný(na pružině a zdvihají se zarověň se šachtou, když tam dáš reverz, tak se ti zdvihnou. U buchera řídíš volant levou, pravou ovládáš joystick a sleduješ pravou stranu, tam máš ten třetí kartáč. Jinak více rozumím do detailu autobusům, ale i na velký čističky se můžeš ptát, na to je diskuze..
abych pravdu řekl, tak nekupovat ani po repasy, ale jsou vyjímky, za třeba 5 let jsou všechny hadice od oleje zteřelé a oni se prodřou i nové, že do tych záhybů se dostane mezi hadice písek, pístnice co otevírají vrchní poklop i když něco je z nerezy, tak ko, elektronika, čerpadla na vodu ko (u nás je tvrdá voda). Na halu kup něco jednoduchýho Tohle po městě dostává záhul a když to pracuje i v zimě se solou-ta sůl je místo toho bordelu a jak to vysypáváš, tak si to vysypeš do posypu, který je zavěšen v zadu, vepředu máš buď pluh nebo smeták a mokro a sůl udělá z čehokoliv nerozebiratelný materiál
Na to skutečně pozor, životnost při slušném zacházení je kolem 8 - 10 tis. motohodin, ale viděl jsem i zdevastované na 4 tis. U těchto technicky náročných strojů je přístup obsluhy hodně důležitý. Starší stroj se dá pořídit levně, ale ceny náhradních dílů bývají až nepochopitelně astronomické.
ne, i na krajní kartáče, lepší aby každý kartáč to házel do prostředka šachty, když najedeš na hrbol a jeden se nadzvedne tak ten druhý ho smetím podhodí, ale je pravda, že se tohle řeší . ale když se čistí třeba tráva, ty otáčky musí být větší a kartáče ocel a nylon ve čtvtkruhu.
O téhle technice toho vím dost. Ne, není třeba a u dvou kartáčů už vůbec ne. Nejetí na hrbol nesmí ovlivnit přítlak kartáče. Pokud ano, je to chyba obsluhy. Kartáče to nehází, ale přimetají k sací hubici.