Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda omlazenou Škodou Karoq: Drobné změny potěší. Máme tip na ideální motor

Prostřední SUV mladoboleslavské automobilky přijíždí v modernizovaném balení. Byť facelift na první pohled není tak výrazný, přináší řadu výhod.
Zpět na článek
7. 4. 2022 08:45
7. 4. 2022 10:04
7. 4. 2022 10:25
7. 4. 2022 11:35
7. 4. 2022 13:00
7. 4. 2022 13:11
7. 4. 2022 14:11
7. 4. 2022 19:06
7. 4. 2022 09:26
7. 4. 2022 10:05
7. 4. 2022 15:39
8. 4. 2022 10:32
7. 4. 2022 10:42
7. 4. 2022 12:25
7. 4. 2022 14:07
7. 4. 2022 19:13
7. 4. 2022 11:26
7. 4. 2022 11:37
7. 4. 2022 11:48
7. 4. 2022 12:08
7. 4. 2022 12:09
7. 4. 2022 13:00
7. 4. 2022 13:14
7. 4. 2022 13:21
7. 4. 2022 13:22
7. 4. 2022 12:09
7. 4. 2022 12:11
7. 4. 2022 12:33
7. 4. 2022 12:56
7. 4. 2022 14:08
7. 4. 2022 12:17
7. 4. 2022 13:03
7. 4. 2022 11:26
7. 4. 2022 12:20
7. 4. 2022 13:02
7. 4. 2022 14:13
7. 4. 2022 14:32
7. 4. 2022 14:59
7. 4. 2022 15:20
7. 4. 2022 19:35
7. 4. 2022 20:11
8. 4. 2022 00:10
8. 4. 2022 07:05
8. 4. 2022 10:42
8. 4. 2022 22:15
7. 4. 2022 15:22
8. 4. 2022 07:13
Avatar - del42sa
7. 4. 2022 08:27
Ideální motor
Ideální motor je přece ten na baterky, nebo ne ? ;-) :-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KANKUNEN
7. 4. 2022 08:45
Re: Ideální motor
Máš pravdu do Cíga , do předokolní Octávky je lepší benzín a do čtyřkolového gazíka nafta. Konečně to pochopili i novináři a diesly tak nehaní. Takový diesel má při 2t otáčkách výkon jako atmo čtyřlitr a tam přece jezdíš.
7. 4. 2022 09:29
Re: Ideální motor
Mluvíš jako bazarista, který tahá vojeté naftové audiny a bavoráky z dojčlandu, protože tam už nikdo nechce... No upřímně, taky bych je nechtěl.
Avatar - MS-sport
7. 4. 2022 09:46
Re: Ideální motor
Přesně takhle jako ty mluví česká EUovce :-!
Avatar - WinDiesel
7. 4. 2022 12:38
Re: Ideální motor
Koukám Johny že tě taky někdo wojel nebo si v mládí spadnul na hlavičku? :-[]
7. 4. 2022 10:33
Re: Ideální motor
Jo a když je to chcíplý tak to zní stejně
4,2FSI:
http://www.goapr.co.uk/products/ecu_upgrade_42fsi_s5.html 140HP v 2250
110kW TDI:
https://www.oct-tuning.com/…b9d/pnw01-detail lehce přes 100 v 2250

Je to skoro totéž, máš pravdu. Kup si TDI a hýkej blahem jak je to lepší než V8. Pro tebe je ideální R3 jak tu hlásí humana, to totiž jede úplně nejvíc
7. 4. 2022 20:59
Re: Ideální motor
Škoda Karoq ovšem není ve variantě s elektromotorem, vaše poznámka tedy není relevantní :no:
Avatar - iudex
7. 4. 2022 08:45
Tip na motor
Tak tip na motor som akosi v článku nenašiel. Ak ale autor chváli základný liter, tak sa s ním vôbec nestotožňujem. Nedávno som týždeň jazdil s týmto motorom v menšom a ľahšom T-rocu. A teda žeby som si nevšimol trojvalcovú koncepciu, to ani náhodou, a nielen vo vysokých otáčkach, ale práve v tých nízkych, kde sa pod 2000 otáčok ten motorček trasie a vibruje, špeciálne pri rozjazdoch na jednotke ten trojvalcový ryk bol výrazný. Proste je to motor len pre nenáročného zákazníka, ale zase ten si nekupuje už nie práve lacné SUV, takže rozhodne by som priplatil za 1,5TSI. Ako hlavné pozitívum toho litra by som označil ľahkonohosť a agilitu, prednú nápravu zaťažuje fakt minimálne a auto s ním celkom agilne zatáča, plus ešte spotrebu v meste, ktorá je paradoxne nižšia, ako mimo mesta, špeciálne na diaľnici, na tú fakt tento motor nie je určený a trúfam si tipnúť, že pri nejakej 140ke bude 2,0TSI žrať rovnako a možno i menej. Každopádne nemyslím, že by 1,5TSI bol menej agilný či ťažkopádny, notabene keď je tiež známy ako veľmi úsporný motor, takže by som určite bral kultivovanejší a odspodu suverénnejší štvorvalec.
Rozbalit vlákno
71
Avatar - KANKUNEN
7. 4. 2022 08:50
Re: Tip na motor
No Muldix 1,5 TSI vůbec nechválil. Aby nežral jak ten dvoulitr je utlumený a jede jak ten tříhrnek.
7. 4. 2022 10:03
Re: Tip na motor
Muldix je ten, který čtyřletého kodiaqa se 150tkm považuje za vylítanou m*rdku těsně před šrotací?
Avatar - Emel
7. 4. 2022 10:04
Re: Tip na motor
Žrát nebude... obecně platí 1.5TSI za kultivovaný a úsporný a možná poněkud nudný motor.
V číslech tam je rozdíl oproti litru odpovídající, 8,8s na stovku je v takovém autě dneska slušná hodnota, stejně jako vMax 211.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:16
Re: Tip na motor
Se 110kw nemám zkušenosti, máme jen 96kw 1.5tsi a to symbol nízké spotřeby není podle mého. Jezdi to v kombinaci za 6l realnych, ne podle ulhaného pp, ktery hlasi 5.4, což na tak nízké auto jako je leon je dost slabota
Avatar - Emel
7. 4. 2022 10:25
Re: Tip na motor
To je jiný motor.
Jinak 6l je pro mě slušná hodnota, pro 150k motor. Spritmonitor ukazuje 6,5 u Octavie 1.5TSI... čím novější tím lepší
https://www.spritmonitor.de/…399-Octavia.html?…
Avatar - iudex
7. 4. 2022 10:36
Re: Tip na motor
Ako píše Emel, silnejšia 1,5TSI jazdí v podstate za rovnako, a to je na 150k výborná hodnota.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:44
Re: Tip na motor
Mne 6 litru na takové auto přijde dost slabota, kdyz na corolle jsem mel 4.5 s lepší dynamikou. Ale vím, je to dáno tím, že jsem měl možnost jezdit necim vyspělejším a vyzkoušet si, ze to jde lépe.
Avatar - Emel
7. 4. 2022 11:35
Re: Tip na motor
Jde to za míň. Jestli lépe je otázka názoru... záleží kde a kolik člověk najezdí.
Dynamikou není 1.5TSI žádná raketa, to je jasný... ono taky za cenu dvoulitrové Corolly koupíš dvoulitrovou Octavii (myslím 2.0TSI)... teda ty ne, já třeba jo :-)
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:07
Re: Tip na motor
Za 650 plně vybavenou?
Avatar - Emel
7. 4. 2022 13:00
Re: Tip na motor
Aktuálně je Corolla od 850 (akční cena).
Jestli myslíš kdysi jednou, tak taky ano... já mám teda fakturu na ďábelských 666t.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 13:02
Re: Tip na motor
ne, beru to, že říkáš za kolik máš ty octavku, tak říkám za kolik já mám dnes corollu.
Oni totiž rostou ceny od, ale u plně vybavených aut zůstávají prakticky stejné. Ale je to dnes jedno, corolla stejně nejde objednat aktuálně.
Jo tech 666t, to si pamatuji jak kdysi byla reklama na žlutou O1 RS tuším. Za 666
Avatar - Emel
7. 4. 2022 13:11
Re: Tip na motor
Já beru ceníkové ceny. Ale jestli máš Corollu 2.0TS za 650, tak to je slušná nabídka.
Octavii nevím... teď se do firmy dlouho žádné auto nekupovalo. Ptal se mě kolega před týdnem, tak jsem mu automaticky poradil Insignii - 200k 9AT za 850 ceník, reálně tak 750, 800 s nějakou výbavou navíc. Ale přišla bída na kozáka - od 1.4. jsou všechny benzíny z ceníku pryč, takže jsme zpět kde jsme byli a asi bude muset hledat jinde.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 13:43
Re: Tip na motor
Jak jsem četl ten příspěvek, říkal jsem si, ze to je parádní cena. Pokracuju dal a nakonec jsme u toho samého. Není.... :-(
Avatar - Emel
7. 4. 2022 14:11
Re: Tip na motor
Vypadá to, že jsou dealeři docela předzásobení... na opel-ihned je asi 80 Insignií, většinou samozřejmě šedivá nafta, ale dá se něco vybrat
https://www.opel-ihned.cz/…signia/kt2mvdjb/
https://www.opel-ihned.cz/…signia/l02j1jfm/
Avatar - twistedTSD
7. 4. 2022 20:40
Re: Tip na motor
Jak můžeš srovnávat hybrid a čisté ICE?
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 23:27
Re: Tip na motor
jaký je rozdíl? obě auta tankují jen benzín, nic jiného. Takže obě jsou čistě benzinová
Avatar - Mikesus
8. 4. 2022 07:05
Re: Tip na motor
A co jiného tankuju do hybridu? To by mne zajímalo.
8. 4. 2022 14:08
Re: Tip na motor
Z me zkusenosti jezdi 110kW verze pri klidne jizde s NIZSI spotrebou nez jeji slabsi varianta. Zaprve vic kroutaku, za druhe vypinani valcu. Zvlast u vetsiho / tezsiho auta jako Kodiaq. Vic kroutaku ze stejneho motoru casto znamena nizsi spotrebu - viz remap / chiptuning.
7. 4. 2022 12:46
Re: Tip na motor
Hele my máme 1,5 TSI ve služební Oktávce. Ten motor skutečně nežere. Zarazilo mě to, když jsem s ním jako dobytek letěl ve 4 lidech ze služebky a na německý dálnici jel co to šlo. Chvílema tam svítilo i 220. Pod 170 moc ne. Jen v omezeních. Rozhodně jsem se nesnažil o úspornou jízdu a přijeli jsme za 8,7 litru, což považuju za naprostý zázrak.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:58
Re: Tip na motor
na tu rychlost určitě dobrý. teď by mne zajímalo, jaká byla reálná spotřeba ( nám v kombinaci ukazuje až o 0,7 méně, než je reálné ) a taky jaká je spotřeba při běžné jízdě.
7. 4. 2022 13:13
Re: Tip na motor
Jasně teď se můžeme bavit o tom, že palubní PC kecá v řádech litrů. Každopádně jet se svým Superbem tak takový přelet Německa realizuju tak za 12 litrů minimálně.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 13:43
Re: Tip na motor
Proto říkám, že tahle spotřeba dobrá. Ale o běžné jízdě to neřekne nic. Bohužel.
7. 4. 2022 09:00
Re: Tip na motor
Nedávno jsem nechával auto na pravidelné prohlídce a jako náhradní jsem si ze zvědavosti vybral Octávku s litrem. Nic se neklepalo, netřáslo. Prostě na volnoběh jsem o něm nevěděl, při jízdě ticho. Překvapivě dobrá dynamika a super spotřeba. Praha - Vrchlabí při průměru 80 4,6/100.
Avatar - iudex
7. 4. 2022 09:07
Re: Tip na motor
Nechcem zovšeobecňovať, v rôznych autách sa môže ten motor prejavovať mierne odlišne. Ja mám s týmto 81 kW TSI skúsenosť len zo spomínaného T-rocu a tam to bolo tak, ako popisujem. Na voľnobehu a pri ustálenej rýchlosti naozaj tiché, to súhlasím, ale akonáhle chceš výraznejšie zrýchliť, tak to proste počuť a cítiť je, hluk i vibrácie. A pri rozjazdoch na jednotke to ryčí ako dízel. Nechce sa mi preto moc veriť, že v Octavii to je diametrálne inak. Ale spotreba v meste a okolí dobrá, to som písal.
Avatar - xxc
7. 4. 2022 19:06
Re: Tip na motor
ved o tom je spalovaci motor, o hluku a vibraciach :-D
8. 4. 2022 14:11
Re: Tip na motor
Ja jsem ted jezdil Karoq 1.5TSI a o hluku motoru nemuze byt zadna rec ani kdyz je vytoceny. Odhlucneni motoru je v Karoqu prikladne. Uplne jiny level nez trivalce nebo diesely.

Pokud to bylo v T-Rocu hlucne, pak je to problem T-Rocu ale na 100% to neni problem v Karoqu.

Ja bych sel az tak daleko, ze pokud to je na bezne jezdeni, 1.5 110kW je idealni volba, podle me dokonce lepsi nez 2.0 TDI, kvuli tomu tichu. Toho ja si cenim.

Ale pokud litas hodne dalnice nebo jezdis casto hodne nalozeny nebo tahas vlek, potom je to diesel, to je jasny. Stara pisnicka. Jinak tech 110kW je stale 150 koni a jede to i ve 4 lidech a s plny kufrem v pohodicce, ale diesel bude mit vyhodu, to zas jo.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:22
Re: Tip na motor
U tebe mne to neudivije ;) Ja s tim jezdil ve Scale, na tu to je takovy slusny standart, chova se spis jako diesel (plochy bez vykonove spicky), ale ze je to trivalec poznas v nizkych otackach , kdy je trochu “podtoceny motor” (to u kazdeho r3 i u toho od BMW). Do Oktavky je to zaklad…
7. 4. 2022 09:42
Re: Tip na motor
A co tě neudivuje z toho co jsem napsal?
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:51
Re: Tip na motor
Tvé hodnocení tvé oblíbené značky, zcela bez chybiček :) Má zkušenost je odlišná s tímto motorem, ale v jiném modelu. Toť vše.
7. 4. 2022 10:54
Re: Tip na motor
Přesně. V jiném modelu. Např. ve Fabii je ten motor katastrofa. Též moje osobní zkušenost z náhradního auta. Alespoň je vidět co jsi zač když reaguješ na něco co neznáš.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:59
Re: Tip na motor
Myslis jako že nezná své služební oktavky? I když pravda, v litru je nemají.
Ja bych tipnul, že on má vyzkoušeno vic aut než ty jsi měl možnost si vůbec prohlédnout.
7. 4. 2022 11:04
Re: Tip na motor
Až slezeš z toho odrážedla a vyzkoušíš tolik aut jako já, tak se můžeme bavit. Do té doby je to ztráta času.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:05
Re: Tip na motor
To píšeš ty, který jezdil jen koncernem člověku, který projel násobek aut, co ty (sám ses tu minule udal) :D Vtipné
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 11:08
Re: Tip na motor
Tak to je dobrý vtip. Dotaz, kolik kupuješ aut ročně? mne to vychází na 5, podle toho jak je potřeba točit. A samozrejme si rád projedu každé, které do firmy vezmeme a soucasne si projedu i konkurenci, abych mel přehled o aktuálním stavu techniky i ekonomickém prinosu konkurence. A vozový park máme od B po E segment
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:02
Re: Tip na motor
Znám Oktávku, znám motor, napsal jsem názor, že to není slepé vychvalování, no asi proto, že nejsem zastánce jedné modly :D Mimochodem, že to říkáš ty, který se ozývá pravidelně na komentáře o spolehlivosti, k čemu nemá moc relevantně co říct :D

A že se od tebe nedá čekat konstruktivní kritika, to jsi tu předvedl, viz tvé příspěvky o slepé kvalitě a vychvalování nedostatků, i těch objektivních a pokládání za plus - třeba tvrdý plast je lepší, než ten měkčený :D Hele, ty prodáváš Škodovky/VW , žejo?! :-[]
7. 4. 2022 11:07
Re: Tip na motor
Lžeš. Jednou jsem nedávno uvedl pouze svoji zkušenost. Nic víc.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:11
Re: Tip na motor
Nelžu, při diskuzi o spolehlivosti si psal, že máš takovou zkušenost (já ti ted taky napsal, jakou mám zkušenost - což ti vadilo ), pak si slepě vychvaloval i nedostatky VW a dělal z nich plus (ty plasty).. ostatně diskuze se zálohuje, můžeš si to dohledat :) Od takového neobjektivního člověka nemužeme čekat objektivní kritiku na jeho oblíbenou značku, na to sem narážel.. hezký zbytek dne v tvém nejlepší autě v garáži ;)
7. 4. 2022 11:15
Re: Tip na motor
Napsal jsem, že tvrdé plasty se lépe udržují. No a co? Ty má spousta aut.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:18
Re: Tip na motor
Že je to levnější ošklivější řešení, jinak nic proti nim...
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 11:22
Re: Tip na motor
Vezmeš wapku a vystrikas :-[].
Výhoda i plastové kůže :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:23
Re: Tip na motor
Já mám jednu čerstvou zkušenost s čištěním taveňáku z měkčeného plastu, ale to bych Jirkovi nahrál do karet :D
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 11:27
Re: Tip na motor
Ja bych taky mohl povídat o čištění perforované kůže od různých dětských pokrmů. Šlo to dobře kupodivu. Odvezl jsem to na čištění a za půlden bylo hotovo a měl jsem vyčištěno :-[]
7. 4. 2022 11:48
Re: Tip na motor
Tak tyhle zkušenosti nemám. Čuňata v autě nevozím.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:56
Re: Tip na motor
To by mne zajímalo, jak by si to vysvětlil ani ne dvouletému děcku, stačí chvilka nepozornosti a ani to není úmysl.....
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:07
Re: Tip na motor
Aha. Takze víme, že rodinu nemáš.
Ještě jsi mi neodpověděl, kolik těch odrazedel ročně kupuješ, že jich máš najeto vic nez já.
8. 4. 2022 14:34
Re: Tip na motor
Haha, tak asi zjevne vubec netusis co to je vozit maly deti :-! S tim moc nic nenadelas. :-!
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:46
Re: Tip na motor
Tvé hodnocení. Ono to stačí porovnat s konkurenci a najednou je vidět jak je na tom 1.0TSI. Hlavně ten vtip o tom, jak je octavia tichá. Ten se ti povedl
8. 4. 2022 14:38
Re: Tip na motor
Ja jsem jel s 1.0 TSI jen ve Scale (ten silnejsi).
Mel jsem 1.2 TSI v golfu asi 6 let a tohle je podobny v podstate ho nahrazuje.

Za me dost zklamani.Bylo to hlucny, bylo to v otackach dost hruby projev, odspodu teda nic moc, horsi jak 1.2 tsi a to ma na papire vetsi tocivy moment ... ale nejak to jede a zit se s tim da. Mozna je taky Scala hur odhlucnena (temer jiste). Pri klidne jizde podle me jakz takz v pohode, ale zadne nadseni se nekonalo.

Shodou okolnosti v te chvili jsem jezdil 1.0 ve Focusu (mild hybrid) a to je jinej level. Doslova jsem preskocil z jednoho trivalce do druheho.
Ve Focusu s tim trivalcem v podstate nemam zadny problem. Vykonu dost, mild hybrid bez problemu, celkove o dost kultivovanejsi. A pak ten podvozek, Focus je podvozkove proste super.
7. 4. 2022 09:25
Re: Tip na motor
Je zajímavé, jak se může ten tříválec v různých zastavbách projevovat. Třeba v Karoqu pro mě příjemné překvapení ve všech směrech, ale ve Scale nekultivovanost tak zabila pozitivní dojmy z dynamiky a spotřeby, že už do toho auta nikdy dobrovolně nesednu.
7. 4. 2022 12:47
Re: Tip na motor
A mal si ju s automatom požičanú? Lebo ak áno, tak to je ten litrový mild-hybrid e-tec a to je dosť podarene spravené, jazdil som s tým. :yes:
Avatar - Mokrous
7. 4. 2022 21:35
Re: Tip na motor
Ale no tááák. 4,6 na 100 s benzínem do kopce (skoro 300 výškový rozdíl!) a ještě průměrem 80, který je na českých silnicích většinou nedosažitelný, pokud se nejede půlka po dálnici, což zase zvýší spotřebu? To jako fakt? Tohle je spotřeba dieselu na rovince na okresce s relaxačním tempem.
Avatar - JirkaVejrazka
7. 4. 2022 09:04
Re: Tip na motor
Je to tam, ale dobre schovane v textu: "Pro úvodní svezení jsem si vybral motorizaci 2.0 TDI Evo s výkonem 110 kW, sedmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Jakkoliv zpátečnicky to může znít, pořád si myslím, že takováto kombinace je pro auto velikosti Karoqu ideální volbou"
Avatar - iudex
7. 4. 2022 09:08
Re: Tip na motor
Jo, aj ja som usúdil, že asi toto bude ten tip, preto som sa rozpísal práve o 1,0TSI. A teda ideál to rozhodne nebude, z môjho pohľadu na úplne poslednom mieste z celej palety Karoqu, až po 2,0 a 1,5.
7. 4. 2022 09:59
Re: Tip na motor
a nie je to jedno? cakacky na nove karoqy z vyroby su take, ze si to nikto normalny nekupi a pojde o dum dal
7. 4. 2022 11:58
Re: Tip na motor
Tak já na Karoq naštěstí loni čekal jen 3 měsíce. :-)
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 11:59
Re: Tip na motor
Protože sis vybral tu závodní verzi s manuálem :D
7. 4. 2022 12:01
Re: Tip na motor
Jo, možná to byl opravdu další bonus manuálu a poctivých budíku a jen minimálního počtu otravných jízdních asistentů. :-) :yes:
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 12:07
Re: Tip na motor
Tak mne digi budíky nevadí, už fungují trochu rychleji, než v 80s :D A nebo než ty digitály z přelomu tisíciletí.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:13
Re: Tip na motor
Kdyz si vybíráš zastaralou techniku, nediv se že asistenti nefungují a jsou otravní. Chtělo by to zkusit něco moderního. Pak zjistíš, že to může i fungovat.
7. 4. 2022 12:31
Re: Tip na motor
Nevím jak ty, ale já jako náruživý řidič chci co nejvíce řidičské aktivity a svobody, a tedy co nejméně zásahu elektroniky. :-)
7. 4. 2022 12:49
Re: Tip na motor
To ovšem vysvětluješ někomu kdo asi nebude náruživý řidič. Jinak s tebou samozřejmě souhlasím ;-) :yes:
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:59
Re: Tip na motor
vysvětluješ náruživému řidiči, který si pořídil SUV s manuálem, aby měl zážitky z řízení.
7. 4. 2022 13:14
Re: Tip na motor
Sorry, ale se SUV žádné zážitky z řízení mít bohužel nebudeš. Do takového auta už je ten automat asi fuk. To sis ho tam klidně mohl nechat dát.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 13:44
Re: Tip na motor
Ja mam automat. Suv s manuálem ma někdo jiný. I kdyz jsem v SUV musel skončit, tak pořád si myslí, že jizdne je to nejhorší po dodávce. A když už člověk tedy vezme tenhle vysokej nesmysl, tak ať je to aspoň komfortní. Protoze v zatáčkách to nikdy nebude jako klasickej osobak a na rovince to zase tlačí hromadu vzduchu před sebou.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 13:53
Re: Tip na motor
No.. taková Kuga v zatáčkách umí být docela čilá (rozhodně ale Fokus bude lepší) , s tou potrápíš nejedno placatější auto :) Ale jinak souhlas.
7. 4. 2022 13:26
Re: Tip na motor
Takže znovu, už asi po desáté: Karoq je jenom jedno z mých 3 aut. Ta zbylá 2 nejsou SUV! :-)
P.S. Moc rád řadím manuálně i v SUV! :-)
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 13:00
Re: Tip na motor
jojo, párkrát si na okruh zajedu. takže máš pravdu, moc nejsem.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:08
Re: Tip na motor
:-[] :-[] :-[] :-[]
7. 4. 2022 21:40
Re: Tip na motor
tak to si dopadol vyborne :yes:
7. 4. 2022 08:50
Ach tí novinári...
Ja by som chcel vedieť, čo by si kúpili naozaj, keby som im dal 30-tisíc euro na drevo ;-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - hugino
7. 4. 2022 09:06
Re: Ach tí novinári...
Formentor 1.5 tsi manuál . :-)
Avatar - iudex
7. 4. 2022 09:12
Re: Ach tí novinári...
No tak to ti na dovolenku moc nezostane. Základný Formentor s manuálom a 1,5TSI je 29t, pridáš červenú metlu a si na 29914. A za zvyšných 86 eur, to bude luxus na tej dovče. :D
P.S. tým nechcem Formentor odsúdiť, naopak, za mňa jasne najatraktívnejšie kompaktné SUV/crossover.
Avatar - hugino
7. 4. 2022 09:24
Re: Ach tí novinári...
Však keď som si potom pozrel cennik tak som to aj vymazal. :-) Veď ten koncern každý mesiac zdražuje.Pred rokom stál 27 000 €.Tých 86 € by ostalo na jednodňový výlet napr.na Spišský hrad. :-)
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:25
Re: Ach tí novinári...
:-[] Stejne je to divnej nazev, evokuje mi to slovo terminator
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 09:44
Re: Ach tí novinári...
Ta 1.5tsi je ostuda pro formentor. Auto má být rychlejší než jak vypadá. A pak tohle chce závodit na semaforech a obluda s hybridem si ho podá jak nic.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:52
Re: Ach tí novinári...
Ne, hlavně ten náze FORMENTOR, mne to evokuje pod kapotou alespoň dvakrát přeplňovaný šestiválec :D Ale uznávám, že jsou horší názvy aut
Avatar - hugino
7. 4. 2022 09:57
Re: Ach tí novinári...
To je pravda že ta obluda na semaforoch by ho roztrhala ale otázka bola na auto do 30 000 € tá obluda je pomaly raz tak drahá takže zvýšime cenu Formentoru a nasadzujeme 2.0 tsi 245 k :-) a ideme na letisko testovať. :-)
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:03
Re: Ach tí novinári...
Za 30 tisíc Euro je to dnes bída, koukal sem, že za to je jen díky slevě Kuga 1.5EB 110kw (ta jezdí fajn, jen ten kufr a vzhled v titaniu). Hodně bych přemýšlel, jestli by se mi to vyplatilo i přes fakt dobré jízdní vlastnoti

Pak je zajímavej Nissan QQ, ten máš za ty peníze v plné palbě s 1.33 TCE 160 a automatem, to je dobrá nabídka i když možná o trochu menší auto.

Osobně se mi hodně líbí Jeep Compass, ale v tom limitu j e to jen 1.3 96kw benzin, či 1.6 88kw diesel...

Nevim, co bych si vybral... musel bych projet.
Avatar - hugino
7. 4. 2022 10:07
Re: Ach tí novinári...
Všetky autá za posledný rok dva zdraželi ale taká Kuga po fl by bola tiež možnosť aj ten QQ vyzerá super a ešte sa čaká na nový Austral.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:14
Re: Ach tí novinári...
Jo, po faceliftě, co jsem viděl první fotky, tak je zkousnutelnější i v obyč výbavách, ale jinak ty aktuální verze v titaniu vypadají až zoufale ošklivě. Chce to ST paket. Interiér je za mne v pořádku, ale mne u té Kugy vadí, že jí zkosili 5. dveře a ztrácí tak výhodu prostoru nad roletkou po strop - za mne důležitého aspektu SUV této velikosti.

Austral netuším, to bude klon QQ či Xtrailu velikostně ? Motoricky to bude fajn, uvidíme ceny.

Ještě mne napadl Peugeot 3008, ten seženeš, akorát opět buď 1.2PT 130k či 1.5HDI 130k (tady bych dal přednost dieslu)

Jinak mne toho moc nenapadá, je smutné, že před pár lety si za 30 tisíc EU (našich cca 730 tisíc) sehnal SUV C segmentu i s 4x4, dnes je to sotva základní cenovka.
Avatar - hugino
7. 4. 2022 12:09
Re: Ach tí novinári...
Tak Ford jednoznačne ak sa vmestíš do rozpočtu tak ST line.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 12:13
Re: Ach tí novinári...
Koukal sem, že skladovku by si v ST line koupil, ale u nové Kugy a Fokusu to bez ST paketu vypadá spíš nic, než moc...Dříve bylo hezké i Titanium, uvidíme, co ty facelifty.
Avatar - hugino
7. 4. 2022 13:09
Re: Ach tí novinári...
Kolega si doteraz /minule mi to znova spomínal/ búcha hlavu o stenu lebo už pred dvoma rokmi chcel vymeniť staršie Mondeo za nové a ja som mu vtedy 2020 našiel na nete nové Mondeo Titanium 1.6 EB za skvelých 21 000 € ako skladovku v Trnave s 5 ročným servisom grátis.Bola tam zľava 8 500 €.Teraz už za tie prachy môže zobrať max Focus s trojvalcom.Titanium je tiež dobrá výbava.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 13:17
Re: Ach tí novinári...
To asi byla 1.5EB ne? (1.6EB se dávala do starších MK4 a to bych mu nedoporučil, ta sice jezdila jak drak, ale občas se tam zapálily pístní kroužky :D). Jo, vždyť naši kupovali koncem roku 2019 novou Kugu 2 titanium 110kw EB za asi 540 tisíc, za 600 byla nabídka na 2.0 TDCi 4x4 s AT (pro ně zbytečné) a také se za tyto peníze dalo sehnat Mondeo MK5 kombi TDCi s MT (stejny motor, jako v té Kuze) či tehdy nový skladový Fokus 4 kombi s AT a 110kw R3 1.5 (ten nám tenkrát nabízeli, jestli nechceme místo Kugy).

I ten Fokus býval pod 500 s 1.5EB, i Golf si sehnal pod 500 s 1.4TSI a když jsem kupoval já dvouleté Mondeo v této cenové kolem 0,5M, za ty podobné peníze byl tenkrát dvouletý Golf GTD kombi... jo to byly časy :D
Avatar - hugino
7. 4. 2022 15:38
Re: Ach tí novinári...
Ano pardón 1.5 EB myslím že160 k.To auto za tie prachy bolo fakt super.Za týždeň bolo predané a kolega rozmýšľal a rozmýšľal a ....keď je skladovka a si rozhodnutý kúpiť nové auto nesmieš čakať ako vyššie tie Insígnie tie majú na dnešnú dobu slušnú cenu a vyzerajú super.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 16:28
Re: Ach tí novinári...
Jo, to je tak…. :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 4. 2022 20:43
Re: Ach tí novinári...
Ta 3008 je ještě větší bizár než 308. 2008 má nebo měl k dispozici silnější motor. 96kW ve 2008 jede krásně, ale na 3008 to musí být slabota.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2022 06:38
Re: Ach tí novinári...
Jo, dost mne zarazil ten výběr motorů, ale ještě nedávno tam bývaly i větší motorizace.

Dnes je to 1.2PT, 1.5 HDI a ten hybrid za mega s 225k

Dříve bylo i 1.6THP a 2.0HDI (to ještě v loni)
Avatar - Emel
7. 4. 2022 10:10
Re: Ach tí novinári...
Grandland X byl za zajímavé peníze. Teď už se nenabízí, ještě by se asi našla nějaká skladovka https://www.opel-ihned.cz/…d%20X/l0fwqwns/.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:14
Re: Ach tí novinári...
To už jsi taky nad limitem, ale motoricky je to zajímavější, než to, co jsem dal já.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:14
Re: Ach tí novinári...
A dáš tam tedy taky 3 velké dětské sedačky?
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:15
Re: Ach tí novinári...
Ne, to nemá 3 isofixy.... :D Hele, ale tady se pokud vím řeší alternativa ke Karoqu do 30 tisíc EUR, o isofixech si jdi povídat s XXC :D :D :D
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:17
Re: Ach tí novinári...
Ja nepotrebuju 3 isofixy, ale aby se tam sedačky vešly.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:19
Re: Ach tí novinári...
To je fuk, ale v Karoqu 3 malé děti asi vozit budeš spíš z nouze :D
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 10:48
Re: Ach tí novinári...
Pokud se ti tam vůbec vejdou. Já jsem narážel na to, ze srovnává cenovku různé velkých aut.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:51
Re: Ach tí novinári...
Jo, tak jasny, to se srovnávat nedá...
Avatar - xxc
7. 4. 2022 19:12
Re: Ach tí novinári...
To je asi jedno, ci sa vojdu 3 sedacky, ked to nie je normalne uchytene, je to nanic. V citigu takto nosim 2 sedacky a jedno dieta medzi ne sadne, nema ani pas a pohoda. Ved naco nejake isofixy, to neriesi nikto :-)
Avatar - Mikesus
8. 4. 2022 07:09
Re: Ach tí novinári...
Ja vozím všechny děti bezpečné pripoutané v sedačkách a 3 isofixy nejsou třeba. Protoze se uchycuje třeba pásem, který ovšem ani nemáš pro 3 jak tak čtu. Tak chapu, ze trvas na isofixech
Avatar - xxc
7. 4. 2022 19:10
Re: Ach tí novinári...
karoq ma 3 isofixy, celkom sme to zvazovali a nakoniec kupili x1
Avatar - Ozzman
8. 4. 2022 06:40
Re: Ach tí novinári...
Tak pardon :)
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:31
Re: Ach tí novinári...
A musí to být SUV ?
Avatar - JirkaVejrazka
7. 4. 2022 09:07
Me bavi...
Me bavi ten vyslovene pozitivni ton nekterych recenzi. Zatimco jina SUV "prirozene nejsou urcena k rychle jizde a v zatackach se trochu naklani", tak Karoq "rychle jizde vylozene nevzdoruje a nenaklani se moc" :)
Rozbalit vlákno
8
7. 4. 2022 09:19
Re: Me bavi...
A co mají napsat, když chlebíčky z Boleslavi jsou prostě nejlepší :)
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 09:26
Re: Me bavi...
Jo, treba Sorento v minule prohre nad Tiguanem :D U velkeho SUV chces, aby bylo sportovni a ne komfortni, to da rozum !
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 09:48
Re: Me bavi...
No jasně. Proto do něj potřebuješ manual a rucku
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 10:05
Re: Me bavi...
To je takový ten trend, uděláš SUV namísto kombíku, pak ho pružinama a velkýma kolama snižuješ k zemi, a uděláš z něj zase to kombi :D :D
7. 4. 2022 10:34
Re: Re: Me bavi...
Ale o triedu mensie
7. 4. 2022 12:51
Re: Me bavi...
Každý SUV je v zatáčce nemotorná kraksna. Fyziku holt neošálíš. V ségřině IX35 jsem jednou zapomněl v čem jedu a hodil jsem to v zatáčce skoro na boudu. Nějak mi v tu chvíli nedošlo, že nemám svoje auto :-D
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 15:39
Re: Me bavi...
Tvl ale v ix35 :D Jako je SUV a SuV ..
8. 4. 2022 10:32
Re: Me bavi...
Přesně, ix35 byl šílený pekáč, navíc neuvěřitelně hnusný .. :-O :-( :no:
7. 4. 2022 09:35
takže s ideální motorizací
auto za mega. No já nevím, raději bych šel do Sportage HEV, to je trochu jiná dimenze za stejný prachy. Když jsem ji viděl teď naživo na silnici, tak nějakej Karoq je proti tomu chudý příbuzný.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
7. 4. 2022 10:47
Re: takže s ideální motorizací
Sportage dnes uz kludne vyprasi aj skostnateleho kodiaqa ;-) ... takze karoq je pre neho jednohubka... ono len vysoka cena este z karoqa nejake mega auto automaticky nespravi to je fakt .... a to mam inak skodu stale este celkom rad
7. 4. 2022 12:53
Re: takže s ideální motorizací
Presne tak, akurát s tou HEV verziou jazdím. Ale teda sám o sebe ten hybrid nič moc, Ak niekto vyslovene nejazdí 90 percent v meste, tak sa mu to neoplatí, spotrebu mám 6 litrov.
Avatar - twistedTSD
7. 4. 2022 20:27
Re: takže s ideální motorizací
6 litrů s 1.6 T-GDI v krabici? To je výborná hodnota.
Avatar - Mokrous
7. 4. 2022 21:51
Re: takže s ideální motorizací
A co je na tom špatného? Je to těžké SUV, 4x4 a má 230 koní, ne?
Ta spotřeba mi přijde v pořádku. Docela jsem nad touto motorizací uvažoval.
7. 4. 2022 09:39
tip pro manageeery
je dost lidi, kteri jezdi cou-racky po meste a trochu po okoli, potrebujou levnou trochu zvysenou ctyrkolku a nemusi mit zrovna vrcholnou verzi.
manageeeri ze skodovky ale rozhodli, ze jedinou takovou vhodnou verzi v pripade karoqu je 2.0tsi 4x4 v automatu.
kdyby trochu slevili z parametru a nabidli 1.5tsi 4x4 v manualu (tusim, ze podobna motorizace s manualem byla ve ctyrkolkovym yeti), sla by cena dolu o nejakych 100tis proti vrcholny verzi, a mozna by par lidem, kteri skonci u jiny znacky, usnadnili rozhodovani a firme navysili zisk...
Rozbalit vlákno
3
7. 4. 2022 12:07
Re: tip pro manageeery
Však právě verzi 1.5 TSI 4x4 Škodovka pár měsíců nabízela, ale zrušili ji, protože o ní byl moc velký zájem... :-( :no: VW by zaplatil EU moc velké ekovýpalné ... :-O :-O :-O :no:
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:09
Re: tip pro manageeery
Moc velkej zájem. Dobrej vtip. Takze tam neměli zapocitane pokuty v ceně?
7. 4. 2022 14:05
Re: tip pro manageeery
No asi ne, jinak by ji vyráběli dál. :-O
Avatar - MS-sport
7. 4. 2022 09:47
Za takový peníze to je nesmysl
:-! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
7. 4. 2022 10:42
Korando
S 1,5 turbom v 4kolke je dnes uz lepsia volba ako karoq ktory navyse 1,5tsi v 4kolke ani neponuka... pritom jestli se nepletu yetina mala 4kolku dokonca este aj v 90jw 1,4tsi ( pokrok skody ale nezastavime ) ... v tomto zlaty yong .. dokonca vidim ich u nas v okoli uz castejsie ako karoqy ( nove korando je fakt podarene ) .. a toto nahoda uz nebude.... ale inak je karoq klasicke skodovacke poctive auto... avsak konkurencia je kazdym dnom silnejsia... a neraz uz aj vyhodnejsia ....
Rozbalit vlákno
5
7. 4. 2022 12:25
Re: Korando
:yes: hlavně zbyde tak 300tis.kč doma na benzín :-)
7. 4. 2022 14:07
Re: Korando
A že je u rozežraného Koranda budeš sakra potřebovat! :no:
Avatar - wakantanka
7. 4. 2022 18:34
Re: Re: Korando
Koľko že musíš najazdiť aby si minul naviac 300 tisíc?
Avatar - wakantanka
7. 4. 2022 19:17
Re: Re: Re: Korando
A to si k tomu číslu ako dospel?
Avatar - Midlosek
7. 4. 2022 11:26
Scout
...výbava Scout pro nevelký zájem končí.
No kdo by taky jezdil s SUV do terénu, že :D :D :D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
7. 4. 2022 11:48
Re: Scout
U Karoqa byl Scout jenom optipaket, ne?
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 12:08
Re: Scout
Neměl nějakej +cm ? Jinak ale plast na spodku mi příjde praktičtější pro jízdu mimo silnici, aby sis neodřel karoserii
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:09
Re: Scout
Myslím, že neměl. U SUV to nezvyšovali, co si pamatuju
7. 4. 2022 13:00
Re: Scout
Hlavne ho obúvali na to isté čo Sportline. To som nikdy nechápal.
Avatar - Emel
7. 4. 2022 13:14
Re: Scout
...a minimálně v 18", což je do terénu jistě skvělá volba... ale furt lepší, než když Fabia II Scout měla nízkoprofily 17". Někdy je to na palici.
7. 4. 2022 13:21
Re: Scout
Áno, dizajn je prvoradý, čo tam po praktickej stránke a komforte.
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 13:22
Re: Scout
Hm, ale mě se docela líbí :D Vypadá trochu jinak
7. 4. 2022 12:09
Re: Scout
Ne, byl to kompletní stupeň výbavy, ale skoro nikdo ho nechtěl.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 12:11
Re: Scout
Stupeň výbavy jako sportline. Jen prostě optipaket. Jako má toyota GR sport třeba, nebo Trek. Sice vlastní vybavovej stupeň, ale liší se jen v designu.
7. 4. 2022 12:33
Re: Scout
Nemáš tak docela pravdu, Karoq Scout měl standardně paket pro špatně cesty.
Avatar - Emel
7. 4. 2022 12:56
Re: Scout
...což je jen kryt podvozku a dá se objednat k libovolné výbavě...
7. 4. 2022 14:08
Re: Scout
Je to víc krytů, jinak souhlas. :-[]
Avatar - Midlosek
7. 4. 2022 12:17
Re: Scout
Mám pocit, že až na některé funkční plasty a balíčku výbavy "pro špatné cesty", víceméně ano https://www.skoda-storyboard.com/…ne-ladeny-model/
Avatar - Emel
7. 4. 2022 13:03
Re: Scout
No právě. Takže pokud chceš s Karoqem do terénu, tak můžeš stejně s obyčejným jako se Scoutem, akorát u toho nebudeš tak "cool"?
Mně osobně se Scout u Karoqu moc nelíbil, takže žádná velká škoda. Líbí se mi Scoutová Octavie... ale ta teda o moc zvednutá není a ceny jsou jaké jsou.
Avatar - lamal
7. 4. 2022 11:26
koncerník
´´1.0 TSI Evo (81 kW, 6° manuální převodovka): Litinové vložky válců jsou nahrazeny plazmovým nanášením povrchové vrstvy o celkové tloušťce 0,15 mm. Tento proces snižuje vnitřní tření ve válcích.´´

Vyborne, to co v Mercedesoch nici v malych najazdoch ich turbo benziny, dali aj do TSi, tato plazmova vrstvicka sa rada osudi z valcov a pak sa to zadiera. Ideal pre dlhe intervaly vymeny oleja.
Vidno, ze ´´Koncern VW chce do roku 2030 omezit nabídku spalovacích aut v Evropě o 60 %´´ tymto sa mu to podari a zapadne este lepsie do planovej zivotnosti za cenu co najnizsich emisii.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Midlosek
7. 4. 2022 11:46
Re: koncerník
Pokud se nepletu, tak tohle (Atmospheric plasma spray) má už nějakou dobu třeba právě 1.5 TSI 110kW a nikdo nikde zatím žádná negativa nepsal.
Avatar - lamal
7. 4. 2022 12:20
Re: koncerník
Pocul som nazory, ze sa v jazdenych Mercedesoch s R6 uprednostnuju diesely, ktore tuto technologiu nemaju.
Za pozitivum by som to nepovazoval, hlavne pri servisnych planoch VW.
Ono Nikasil dopadol vzdy rovnako byt je to uz stara zalezitost.
7. 4. 2022 12:53
Re: koncerník
To asi proto, že je to relativně nový motor a ty kusy nemají ještě velký nájezdy. Jinak bych tomu teda taky moc nevěřil.
Avatar - Midlosek
7. 4. 2022 13:02
Re: koncerník
Tak od roku 2016 už by se to někde muselo ukázat, pokud by to byl průšvih ;-)
Avatar - Verny_2013
7. 4. 2022 12:23
záleží na úhlu pohledu
Optimum pro nízkou cenu a spotřebu = nízké náklady 2,0 TD1 85Kw. Je to za stejnou cenu jako 1,5 TSi a jezdí min. o 1 míň a pružnost je díky krouťáku 300Nm naprosto dostatečná. Ta 1,5 Tsi není špatná ale jistá těžkopádnost tam je díky předlouhým převodům na krouťák 250Nm. Její spotřeba je silně závislá na jízdním režimu. Krátké trasy a město 8, dálnice a okresky 6-7. Pro 4x4 a automat 2,0 TDi 110 Kw. Ten litr je vhodný tak pro maminu do města, nebo nahluchlého důchodce.
Rozbalit vlákno
10
7. 4. 2022 12:40
Re: záleží na úhlu pohledu
Celkem bych s tebou souhlasím v případě velkých dálkových nájezdů. To ale jen v případě, že nafta nebude o 3Kč dražší než benzín, jako tomu v poslední době je. Jako relativně nejlepší univerzální volba pro Karoq 4x2 mi prostě pořád vychází 1.5 TSI/110 kW. Ale uznávám, že to auto má až příliš dlouhé převody. Do budoucna to hodlám řešit kvalitním chipem, který mi navíc i deaktivuje vypínání dvojice válců. :-) :yes:
Avatar - lamal
7. 4. 2022 12:47
Re: záleží na úhlu pohledu
taka bacha na plazmovu vrstvicku a karbon pri ´´kvalitním chipu´´ :D
7. 4. 2022 12:54
Re: záleží na úhlu pohledu
To nesmyslný vypínání válců půjde vyřadit i bez chipu. Chipu bych se na takových motorech asi bál. To nebude mít valnou životnost.
7. 4. 2022 14:11
Re: záleží na úhlu pohledu
Záleží na tom, jak rozumně a profesionálně je to provedeno. Nejdůležitější je, že nová manuální převodovka u 1.5 TSI zvládá až 320 N.m! ;-)
Avatar - lamal
7. 4. 2022 14:42
Re: záleží na úhlu pohledu
jak rozumne odtestuju narast karbonovania a zvysenu teplotu spalovacieho procesu (plazma povrch) vo vsetkych aj krizovych rezimoch ? Odtestuju ti aj cinnost DPF, ze sa bude cistit v dlhodobom horizonte, ze sa neupcha ?
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 14:45
Re: záleží na úhlu pohledu
Já takhle jednou to karbonování otestoval. Jel jsem po dálnici asi 150 a najednou v motoru začalo klepat, tak jsem podřadil, dělalo to pořád, pak jsem ubral, po chvíli začal ubývat výkon, rozsvítila se kontrolka motoru a začalo se z auta docela kouřit. Když jsem zastavil, kouřilo se z auta festovně (z motoru)... tam už jsem zjistil, že už to nerozdýchá motor a neuspěl při testu :-[] :-!
Avatar - lamal
7. 4. 2022 14:54
Re: záleží na úhlu pohledu
nj a to si nemal ani CHIP... :D vlastne si mal Ford hm, mozno tam mali nejakeho FW trolla, ktory prznil ecoboosty
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 15:40
Re: záleží na úhlu pohledu
Chip by byl OK, mohl si to dat na 134kw, stejnej motor :D Mozna by to shorelo driv
8. 4. 2022 00:08
Re: záleží na úhlu pohledu
No, v Německu se u škodováckých dealerů oficiálně nabízela série sportovně laděné Scaly 1.5 TSI, která byla načipovaná na 190 k a tuším 300 N.m. A auto mělo plnou tovární záruku a plnilo přísné emisní požadavky. Rezervy tohoto motoru jsou tedy evidentně obrovské, stejně jako nové 6st. převodovky. :-) :yes:
Avatar - lamal
8. 4. 2022 10:36
Re: záleží na úhlu pohledu
Pokial by to bolo od dealera so zarukou to je good deal. Mechanicke rezervy ten HW ma o tom nepochybujem, skor ten karbon a DPF, pripadne vplyv na ´´Atmospheric plasma spray´´ ... tak zalezi ako dlho si to chces nechat, dnes sa uz asi nekupuju auta na 15-20 rokov :'-(
Avatar - miromen
7. 4. 2022 13:02
Omlazení
Nevim jestli došlo i k omlazeni vzhledu, ale Karoq pořad vypada zastarale a hnusně a přitom i krabice dokažou vypadat mnohem lepe, ale u škodvky jsou prostě babralove.
Jinak jak nemam rad diesly tak v krabicoidech zvlašť při většich porcich bych jej asi taky doporučil před benzinem navic oproti TSI by to zřejmě nebylo až takove utrpeni.
Rozbalit vlákno
13
7. 4. 2022 14:13
Re: Omlazení
Asi jsi slepý, Karoq je naopak jedno z nejelegantnějších SUV C segmentu. A jeho facelift se zaplaťpánbůh povedl! :-) :yes:
Avatar - miromen
7. 4. 2022 14:32
Re: Omlazení
Krabice od škodovky jsou jednoduše hnusne v čele s Karoqem a použit slovo elegance tak na to musi mit někdo hodně silny žaludek a nebo mit oči šejdrem. Na obyčejnou krabici použit pravitko je navic lacine a zastarale. Konkurenčně s přehledem největši designova marnost.
7. 4. 2022 14:59
Re: Omlazení
Jasně, těch 566 000 zákazníků za 5 let bylo úplně bez vkusu, že si takové "nehezké" a "nesympatické" auto koupili! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 15:20
Re: Omlazení
V tom případě kdyz je to podle prodeje, tak nejelegantnejsi je corolla. Ma tedy vic elegance nez cela skodovka dohromady. Tý se prodá přes 1.3M ročně.
Takze celých 110tis ročně. No to je tedy prodej jako hrom. Doslova jak horké housky.
7. 4. 2022 19:35
Re: Omlazení
Ano, jak horké housky. Kdyby jich byli schopni v Kvasinách vyrábět víc, všechny by se prodaly! :-) :yes:
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 20:11
Re: Omlazení
jako misto 100tis ks milion? Fakt jsi k smichu :-[]
8. 4. 2022 00:10
Re: Omlazení
Proč mi vkládáš do pusy něco, co jsem vůbec neřekl? Nebo si opravdu myslíš, že by se mohla výroba v Kvasinách zdesetinásobit? Trapná demagogie opravdu není argument! :no:
Avatar - Mikesus
8. 4. 2022 07:05
Re: Omlazení
Takzebsi ve skodovce řekli, proč prodávat třeba dvojnásobek, lidi vy nám ruce utrhali. Ne budeme prodávat jen polovinu, to nám stačí.

Btw jaká je čekačka na karoq dnes, nevíš?
8. 4. 2022 10:42
Re: Omlazení
No oni to vyřešili tím, že výrobu Karoqu zavedli i v Bratislavě a posléze i v Bolce a část karoserií se jednu dobu lakovals i v Německu. Teprve pak se tu obrovskou poptávku podařilo uspokojit. Jinak se to auto vyrábělo i v Rusku a vyrábí se i na Ukrajině a v prodloužené verzi i v Číně, ale to sem nepatří). Karoq (resp. Ateca) se prostě mimořádně povedl! :-) :yes:
Dnes je na Karoq samozřejmě čekačka šílená, protože chybí čipy. Ale to přece dávno víme...
Avatar - Mikesus
8. 4. 2022 22:15
Re: Omlazení
Dnes je cekacka na všechno. No jak jsem psal, šílená poptávka 100tis ročně. A sam píšeš, že už uspokojili poptávku, ta byla fakt šílená...
Avatar - miromen
7. 4. 2022 15:22
Re: Omlazení
No auto, škodovku. Nějak mi unika vypichnout tuhle souvislost tak jako u každeho prodavaneho produktu.
Avatar - twistedTSD
8. 4. 2022 01:58
Re: Omlazení
Karoq předFL je naprosto ok.
8. 4. 2022 07:13
Re: Omlazení
Zepředu ujde, ale ta masa plechu vzadu a vykousnutá světla, to se nepovedlo. Facelift to trochu napravil, ale zase přidal zbytečné zlomy vepředu... celkově určitě posun, ale o designu bych moc nemluvil.
7. 4. 2022 13:16
Doba sa zmenila
Kompaktné SUV medzigeneračne podrástli väčšinou už ponúkajú to, o čom sa koncernu VW môže len snívať. Keďže výber Karoqu so 4x4 je už značne limitovaný, nevidím dôvod sa preňho s predokolkou dnes rozhodnúť. Netvrdím, že nemá svoje kvality, ale pri pohľade na tie ceny buď niečo inej značky a trochu väčšie alebo už ostať pri menšej Škode Kamiq s 1,5 TSI. Ja viem, je to o triedu menšie auto, ale v dnešnej dobe radšej lepšiu výbavu, s jedným autom už budeme musieť vydržať dlhšie.
Rozbalit vlákno
8
7. 4. 2022 14:16
Re: Doba sa zmenila
Kamilq má ovšem proti Karoqu 3 zásadní nevýhody - pro rodinu maličký kufr, nic moc design a absenci verze 4x4. To poslední bych mu ovšem já osobně nevytýkal...
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 15:13
Re: Doba sa zmenila
Karoq jako kamiq ma pro rodinu zásadní nevýhodu. Vůbec se do nich nevejde.

P.S: vsichni co mi dají palec dolu, nebuďte srabi a napište to. Pozvu vás, klidně i zajistím karoq a jsem zvědav, jak mi rodinu do něj naskladate. A budu hodný, pouze věci na víkend na chalupě, tzn pár tašek ( cca 4 ).
Avatar - Ozzman
7. 4. 2022 15:41
Re: Doba sa zmenila
Tvoji rodinu tezko, ja bych se vesel, nebylo by to nic extra, ale vesel. K mori idealne s rakvi na strese.
Avatar - Mikesus
7. 4. 2022 15:52
Re: Doba sa zmenila
Proto jsem psal jen na víkend. To by mohl někdo namítat, že si vybírám extrémy jako zájezd k moři :-[]
Avatar - Emel
7. 4. 2022 14:31
Re: Doba sa zmenila
Karoq - je hezký, je tak akorát velký že už bych ho byl ochotný zvažovat jako rodinné auto (viz diskuse o HR-V). Kabina možná není nejvíc nejkrásnější, ale mě se hodně trefuje do vkusu (nejlépe v nějakém Sportline s tříramenným volantem)... VarioFlex může být zajímavá vychytávka. Zbývá cena... ta je šílená, ale děje se to co všichni čekali, ty zajímavé nabídky konkurence postupně mizí... a bude hůř. RIP Insignia :-)
Kamiq - krom toho že se mi nelíbí, což může být subjektivní... ano, je to menší auto... a už se to dostává pod tu hranici rodinného auta.
Avatar - Midlosek
7. 4. 2022 15:31
Re: Doba sa zmenila
Teda uf, říkám si proč už teď psát RIP Insignia, kouknu na aktuální ceník a už je v nabídce jen nafta. Tak to je velká rána pro Insignii. Aspoň snad ještě půjde jako jediná volba objednat GSi s benzínem. Stejný osud, jako mělo Mondeo, zmrzačit a odepsat ;-\
8. 4. 2022 00:12
Re: Doba sa zmenila
R.I.P. Insignia, poslední pravý Opel končí! :-O :-( :-(
Avatar - Midlosek
8. 4. 2022 10:44
Re: Doba sa zmenila
GSi je jistě skvělé a stále za přijatelnou cenu, jako lift i kombi, otázkou je ale, jak dlouho ještě :-(
Avatar - Jenik3
8. 4. 2022 10:08
idealni motor 2.0 (85)
Za mne doporucuji 2.0 s nizsim vykonem. Na prvni pohled se zda, ze 85 kW nen zadna slava, ale na druhy pohled se zjisti, ze auto jezdi na Nm a ty tam jsou.
Nejezdi to 250Kmh, ale 200Kmh na nemeckym autobahnu to dalo (v octavii). Pro CR naprosto idealni motor. Troufnu si rici, ze by mohl vydrzet 300 tis km bez vetsich investic.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
8. 4. 2022 10:52
Re: idealni motor 2.0 (85)
Jo, je to zajímavá varianta - dvoulitrovej objem dává šanci na solidní životnost (pokud nebudeš jezdit krátký trasy), krouťák 300+ Nm. Jezdil jsem s tím v O4 a bylo to příjemný. Ale ta 1.5TSI je tak úsporná, že bych musel mít hodně velkej nájezd, abych za stejnou cenu vzal slabší a méně kultivovanou naftu.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2022 12:48
Re: idealni motor 2.0 (85)
To jste objevili ameriku :)

Taky jsem koukal kdysi na kw, ale někdy v 2011 jsem si koupil takto "downgradowane" Mondeo TDCi 2.0 85kw, jo, stokilowat ti na dálnici ujel, ale ve výsledku jsem tam měl pořád skoro stejnej krouťák a menší spotřebu. Pokud bych nutně chtěl naftu a najezdil hodně, toto je zajímavá verze.
Avatar - Jenik3
8. 4. 2022 17:11
Re: idealni motor 2.0 (85)
Ano, objevil Ameriku. Mel jsem podladeny 2.0tdi jiz drive a jezdilo to naprosto normalne za 5.5l. Kdyz jsem auto vracel s cca 60k km, tak technik rikal, ze je jako nove.
Avatar - Mikesus
8. 4. 2022 22:18
Re: idealni motor 2.0 (85)
Zbytečně velká spotřeba. S dvoulitrem jsem za 80tis km měl prumernou spotřebu 4.5l benzinu při 132kw.
Jak píše hamuna, naprosté plýtvání :-[] :-[] :-[], 800litru nafty navíc a to ještě spotřebuje vic ropy :-[]