Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan GT-R: Nissan již přijímá objednávky

33 komentářů

preco bi mal byt * ty si za to ze ma primericku
ja taaaaak strasne milujem nissany su to moje laaaaasocky :yes: :yes: :yes: 😄 😉
ty si ubohy a neurazaj nissany 😢
já taky miluju NISSAN :yes: 😄
Nevím, jaké máš mokré sny, ale s tím, že časem atakuje CGT, nic neuděláš, synu.
Avatar - Falco
Falco
nejlepší japonská automobilka.. už se těším, GT-R natrhne konkurenci pr*del!! 😄
Avatar - Falco
Falco
atakuje Carreru GT, leda ve snu.. 😄
ATTESA je hlavně o aktivnim řízení pohonu RWD/4x4, aktivní diferenciály podobně jako u EVA, akorát že Skyline neni za normálních podmínek 4x4 a tento systém je použit i na GT-R.
Príčinou použitia systému riadenia všetkých štyroch kolies bolo veľmi zlé rozloženie hmotnosti u predchádzajúcich generácií. U noveho GT-R sa tento systém už nevyskytuje.
Avatar - 125S
125S
Zapoměl si na NSX, která zatím ještě nevyšla, ale to bude taky peklo... 😉
Zdar,jeste ja k tomu Best motoring.Na okruhu si to rozdali novy Skyline,Evo IV,Nissan 350Z v uprave Nismo o vykonu kolem 490Koni(nevim presne),stara dobra Honda NSX 300HP,a Porsche 997.
Celkem suvereni bylo prave Porsche,za nim si to rozdavala NSX se skylinem,pak Evo,posledni Nismo- ac vykon veliky,celkem se nechytal.
Jasně, papírové hodnoty, ale nezapomeň, že tohle auto bylo a je legendou díky systému ATTESA a jak píše níže ZZ už teď při testech jezdí na ringu lepší časy než 911 turbo a Gallardo Superleggera.
zkuste toto: www.gtrnissan.com jsou tam odkazy i na evropu :yes:
Avatar - nielblack
nielblack
Tak tet nevim, ktera trojice by byla lepsi?? 8-s
V kazdem pripade by jsem bral kazdeho z nich. Musi to byt asi pekne svezeni, no mam co dohanet. Zatim jsem mel moznost jezdit jen s Infiniti G35 coupe a i to stacilo >😁.
Co by se libilo vam???
No, podle posledních informací je Skyline GT-R opět o něco rychlejší na severní smyčce. Čas 911 Turbo už překonal a nyní atakuje Carreru GT >😁 Čas nebyl pokořen, protože byla trať místy mokrá... 😉 Poslední snímky vypadají velmi dobře. Zezadu jasnej Skyline, z boku pěkně ostře řezané, předek taky paráda. No a interiér žádná tuctovka. Z první fotky se nedá soudit, ale je jasné, že bude mít řidič vše pěkně po ruce a sportovní nota je dost důrazná :yes:
svom zvedavý či sa bude predávať aj v európe!!dúfam, že hej!bola by to pecka!!!nemcom natrhne * 😉
Počítam, že Porsche Turbo by malo problémy. Hlavne ak uvážim ten pokles hmotnosti o metrák. Ak by to bolo 390 kW na 1550 kg, tak to je pod 4 kg / kW a to už je riadna nálož. Nehovorím o tom potenciály na ladenie. Ak úpravami dorovnám cenu Turba, tak ťažko budem hľadať na ceste súpera.
pe3k
Uz sa tesim na to auticko je to to naj co clovek moze mat 😉 pre mna su vrcholom tohto roku dve novinky mitsu EVO X a tento skyline alebo GT-R ak by niekto bol mimo 😄 raz si to auto kupim.. neviem kedy ale raz urcite 😉 je to proste spica
tento porad nabizi v poslednim dile test noveho skyline.
Avatar - 125S
125S
Už děte s tyma chibama někam >😁
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No já mám Primeru P12 s motorem yd22 a je perfektní.Určitě lepší nežli nějaký tdi
Jo, jo. Bude i ofiko prodej v EU >😒] :yes:
Je potvrzeno, že GT-R bude i s levostraným řízením? 😒
no já si zase myslím,že na takový auto to není dost,páč to auto má hodně vysoký image.a jinak NISSAN je v pohodě 😄 :yes:
ti sež ale debyl >😒]
>😁 >😁 >😁 GT - R NENI PRIMERA VOE >😁 >😁 >😁
A ještě s takovou vražednou hrubkou - to bude asi chytrá audinka >😒]
Řekla audinka 1.9 TDI >😁 >😁 >😁
V evropě bude cena určitě vyšší. Já bych to viděl na základ 1,5-1,6 mil. Kč a i v té nejvyšší verzi bude pořád levnější než předchozí GT-R34 (99000 USD) a za tu cenu se bude těžko hledat konkurence. Nemám obavu, že by Nissan mířil přímo na zákazníky Porsche, Lamborghiny, Ferrari (i když jizdní parametry budou podobné). Ty značky mají přeci jen o dost vyšší prestiž a image, ale bude to alternativa pro ty co nechtějí jít s davem, takové trochu rebel auto. A jsem opravdu zvědav jak v kontextu ceny GT-R nasadí cenu Mitsu s Evem X.
nysan je ubohej *
Mno, s tou cenou by byl opatrnější. U nás to bude základ tak za 1,7 - 1,8 mil. Kč a EVO verze nad 2,5 mil. Kč a to je za Nissan prostě už dost, přestože parametry jsou velmi velmi dobré!!
Návrat legendy, ale ta cena..... Podobně jako 350Z nabízí za solidní cenu hodně muziky, tak tady bude pravděpodobně poměr cena/nabízená hodnota ještě zajímavější. Uvidíme jaké budou evropské ceny, ale pokud se potvrdí informace o podražení Eva, tak budou mít potencionální kupci velké dilema.