Novinky
sir
3
myslím, že první dojem bude mít každý stejný.......prostě jakákoliv čínská produkce vypadá stejně. Třeba to není špatně, určitě budou chtít v Číně uspět 😊
Přejít do diskuze
Prodeje Smartu v ČR - 2021 - 5 ks.
Prodeje Smartu v ČR - 2022 - 0 ks.
Jo, jedou správnou cestou 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Prodeje Smartu v ČR - 2022 - 0 ks.
Jo, jedou správnou cestou 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
A co je na tom Smart?
Koneckonců a co je na tom SUV.
Prostě jen další neužitečné elektrovozitko.
Smart zapomněl, Jak začínal? Elektroautem... ale nikdo ho nechtěl, tak ho předělal na pohon malým spalovakem.
Koneckonců a co je na tom SUV.
Prostě jen další neužitečné elektrovozitko.
Smart zapomněl, Jak začínal? Elektroautem... ale nikdo ho nechtěl, tak ho předělal na pohon malým spalovakem.
SUV v něm také nevidím a to už kvůli absenci 4x4 (pouze zadní náhon)... Tohle oplastování a do terénu, žádné nárazníky apod...??? Plus mně přijde design a podobnost s MB a to i ve zpracování. Praktický je i tunel na lyže. A líbí se mi zakomponování SPZ vpředu i vzadu, to je málokde k vidění. A vypadá to, že i pěkně překryli prahy i s těsněním. Jako nepraktická možná budou bezrámová okna (nechráněné sklo při otevřených dveřích pro aktivní uživatele....) a asi i výklopné kliky dveří. Ale pro zlatou mládež někde v teple... to bude asi ideální městské auto...
Tohle je podvod na kupujícího! Vedle tohoto vypadá i dvojková fábka víc jako suv. Tohle je prostě jen hatch za cenu suv. :no:
Samozřejmě, relevantní je to tam, kde většina chudších občanů přispívá menšině bohatšícxh občanů na elektrozprdy.
Nehul tolik.
Nehul tolik.
Bez mála dvou tunový hatchback nižší střední třídy s velkou čelní plochou má spotřebu dle textu cca 15kWh/100km? A to se tu ani nezmiňuje využitelná kapacita aku - jestli je to oněch 66 kWh nebo jen 60 kWh?
Původní koncept dvoumístného Smartu, snažící se o možnost postavit ho napříč mezi podélně stojící auta u chodníku a šetřit tak místo, je definitivně pryč. Zabily ho předpisy EU přiškrcující CO2 pro malé vozy poměrně drsně víc než pro velké, a tak se automobilkám už nevyplatí vyrábět. Ano, do města a s pizzou budou jezdit "městská SUV".
Původní koncept dvoumístného Smartu, snažící se o možnost postavit ho napříč mezi podélně stojící auta u chodníku a šetřit tak místo, je definitivně pryč. Zabily ho předpisy EU přiškrcující CO2 pro malé vozy poměrně drsně víc než pro velké, a tak se automobilkám už nevyplatí vyrábět. Ano, do města a s pizzou budou jezdit "městská SUV".
Přesně. Co je na tom SUV? Tohle bych potřeboval vysvětlit. Protože říkat o všem, co na sobě má kus nelakovaného plastu SUV, to už je normální retardace.
Tohle není ani pořádný hatch. Tohle je oplastované twingo. Je SUV vůbec nějaká klasifikace vozu, nebo je to jen pocit. Jen oplastovaný hatch...
Jo. Ten prcek měl něco do sebe, dnes už Smart ničím neuchvátí a tím spíše neuchvátí elektropohonem.
Hele, gutalaxi, zajdi hlouběji do historie.
Mluvím o Smartu, ne o novém společném podniku s Čínou.
Němci si prostě nabehli. S Ruskem i Čínou.
S Ruskem už jim to dochází...
Mluvím o Smartu, ne o novém společném podniku s Čínou.
Němci si prostě nabehli. S Ruskem i Čínou.
S Ruskem už jim to dochází...
V roce 2019 mateřská společnost smart oznámila založení společného podniku se skupinou Geely Holding Group, který bude vyrábět vozy se značkou smart také v Číně. V témže roce zahájil smart drastický přechod k elektrifikaci tím, že upustil od spalovacích motorů a nahradil je pouze elektrickými pohonnými jednotkami :yes: :-!
https😐/electrek.c👋2022/02/11/smart-transforms-into-an-all-electric-brand-and-teases-2023-crossover-ev-called-the-smart-1/
https😐/electrek.c👋2022/02/11/smart-transforms-into-an-all-electric-brand-and-teases-2023-crossover-ev-called-the-smart-1/