myslím, že první dojem bude mít každý stejný.......prostě jakákoliv čínská produkce vypadá stejně. Třeba to není špatně, určitě budou chtít v Číně uspět :)
V roce 2019 mateřská společnost smart oznámila založení společného podniku se skupinou Geely Holding Group, který bude vyrábět vozy se značkou smart také v Číně. V témže roce zahájil smart drastický přechod k elektrifikaci tím, že upustil od spalovacích motorů a nahradil je pouze elektrickými pohonnými jednotkami :yes::-!
https://electrek.co/2022/02/11/smart-transforms-into-an-all-electric-brand-and-teases-2023-crossover-ev-called-the-smart-1/
Přesně. Co je na tom SUV? Tohle bych potřeboval vysvětlit. Protože říkat o všem, co na sobě má kus nelakovaného plastu SUV, to už je normální retardace.
Bez mála dvou tunový hatchback nižší střední třídy s velkou čelní plochou má spotřebu dle textu cca 15kWh/100km? A to se tu ani nezmiňuje využitelná kapacita aku - jestli je to oněch 66 kWh nebo jen 60 kWh?
Původní koncept dvoumístného Smartu, snažící se o možnost postavit ho napříč mezi podélně stojící auta u chodníku a šetřit tak místo, je definitivně pryč. Zabily ho předpisy EU přiškrcující CO2 pro malé vozy poměrně drsně víc než pro velké, a tak se automobilkám už nevyplatí vyrábět. Ano, do města a s pizzou budou jezdit "městská SUV".
SUV v něm také nevidím a to už kvůli absenci 4x4 (pouze zadní náhon)... Tohle oplastování a do terénu, žádné nárazníky apod...??? Plus mně přijde design a podobnost s MB a to i ve zpracování. Praktický je i tunel na lyže. A líbí se mi zakomponování SPZ vpředu i vzadu, to je málokde k vidění. A vypadá to, že i pěkně překryli prahy i s těsněním. Jako nepraktická možná budou bezrámová okna (nechráněné sklo při otevřených dveřích pro aktivní uživatele....) a asi i výklopné kliky dveří. Ale pro zlatou mládež někde v teple... to bude asi ideální městské auto...