Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Lexus NX 450h+ 4x4 E-Four F Sport Top – Velice sympatický plug-in hybrid
93 komentářů
-PHEV-
Příspěvek podléhá schvalování.
hugino
Keď už z tých dvoch by si mal človek vybrať tak skôr ten 350 h.Parametre majú prakticky rovnaké a človek ušetrý 200 000 kč a hlavne nemusí naťahovať kábel.Ale samozrejme stále platí že za tie prachy je k dispozícii o triedu väčšie napr. MB GLC 43 AMG s o dosť lepšími parametrami.PS.NX 450 h na to že má podľa autora dosť mínusov tak dostal veľmi kladné hodnotenie 4 a1/2 *.NX pekné ale fakt drahé.
jestli podle tebe je GLC o třídu větší, tak už nemá dál cenu komentovat ani ty "stejné" parametry 350h a 450h+
Zajímalo by mě, s jakým nesmyslem ještě přijdeš.
Zajímalo by mě, s jakým nesmyslem ještě přijdeš.
MB GLC 43 AMG je levnejsi! Sice v holobytu a oproti plnke v Lexusu, ale to neni podstatny. Lexus je proste fakt drahy 😁
Tak ale GLC 43 AMG jednak není plugin hybrid a jednak v tom člověk nevyhnutelně vypadá trochu jako tydýt. A pojede to podle mě v reálném světě plus mínus podobně, jak tahle 450h.
Za mě je zajímavou alternativou spíš přicházející Mazda CX-60, která se tváří, že by mohla nabídnout víc prostoru a srovnatelný pohon podstatně levněji, ale na tu si musíme počkat.
Za mě je zajímavou alternativou spíš přicházející Mazda CX-60, která se tváří, že by mohla nabídnout víc prostoru a srovnatelný pohon podstatně levněji, ale na tu si musíme počkat.
Našel jsem si fotku GLC 43 AMG a nevím proč by měl někdo vypadat jako tydýt. Takové BMW X7 je mnohem hnusnější.
Ja jsem argument s GLC 43 AMG a tim, ze je o tridu vetsi, nevytahoval. To porovnani kulha na obe nohy. A narovinu - jestli si nekdo koupi AMG v zakladu, tak tydyt urcite je. Protoze to holatko je fakt nic moc. Kdyz se to dovybavi, tak cenovka bude uplne jinde. Nevim, jestli to pojede plus minut podobne. Ale i kdybychom rekli, ze ano, tak spotreba podobna rozhodne nebude.
To zalezi, jak Mazda dotahne vybavu, technologie. Ja ji spis radim jako konkurenci RAV4 PHEV, nez Lexusu. Cimz ji nechci dehonestovat, to ani nahodou. Ale jsem si jisty, ze nejen pocitove je prece jenom Lexus nekde jinde.
To zalezi, jak Mazda dotahne vybavu, technologie. Ja ji spis radim jako konkurenci RAV4 PHEV, nez Lexusu. Cimz ji nechci dehonestovat, to ani nahodou. Ale jsem si jisty, ze nejen pocitove je prece jenom Lexus nekde jinde.
GLC 43 AMG vůbec není konkurent, ten je o parník dynamičtější. Srovnatelné je GLC 300e 4 Matic, který se do ceny tohoto Lexe vejde s pneumatickým podvozkem, interiérem v kůži a hromadou příplatků a bude
- dynamičtější
- agilnější protože nižší hmotnost
- bez vysavačového efektu
- pohodlnější protože vzduch
- s opravdovou čtyřkolkou a ne s fejkovým pohonem elektrikou na zadku
A navíc to bude skutečně prémiový produkt na prémiové platformě a ne přebouchaná RAV4. Připadat si jako tydýt v GLC může jenom opravdový tydýt.
- dynamičtější
- agilnější protože nižší hmotnost
- bez vysavačového efektu
- pohodlnější protože vzduch
- s opravdovou čtyřkolkou a ne s fejkovým pohonem elektrikou na zadku
A navíc to bude skutečně prémiový produkt na prémiové platformě a ne přebouchaná RAV4. Připadat si jako tydýt v GLC může jenom opravdový tydýt.
Tu dechberoucí "agilitu" a "dynamiku" dvoutunového SUV na nízkoprofilových (sic!) gumách úplně cítím 😁 Tydýt se sám nikdy jako tydýt necítí, to je jeden z jeho definičních znaků. 😉
Jinak GLCčko jako takové je fajn a je překvapivě levné.
Jinak GLCčko jako takové je fajn a je překvapivě levné.
V tom NX jsi ještě asi neseděl a nejel, je to tak? Tak to hodnoť až poté, co si ta auta porovnáš napřímo proti sobě... GLC motorově fajn, ale jinak je NX po všech stránkách lepší a modernější auto. Zejména podvozek i přes absenci vzduchu je lepší a interiér je materiály a zpracováním úplně jinde. Mercedes už dnes oproti Lexusu skutečně prémiový produkt není, aspoň v GLC se tak člověk nemůže cítit...ikdyž chápu, že už je auto starý a s tím se nedá nic moc dělat...
Jel, předváděcí jízdy ve Stodůlkách pro pozvané byly již před nějakou dobou. NX je sice proti GLC novější, ale to neznamená, že lepší. U NX jde Lexus stejně hloupou cestou jako u ES, které nahradilo GS, tedy cestou kdy původní GS měl prémiovou platformu, kterou u ES nahradila platforma mainstreamové Camry s trochu vyvoněným interiérem. Tady je to v bledě modrém RAV4 takže v základních technických komponentách (motory, řešení podvozku) se NX na GLC ani vzdáleně nechytá. Stačí se podívat třeba na přední nápravu, u NX nejprimitivnější mainstreamavé řešení s McPhersonem, u GLC víceprvek s možností klasických pružin a tlumičů nebo adaptivního podvozku nebo vzduchového podvozku, na to se NX může jenom smutně koukat. A že je materiály je NX úplně jinde? A seděl jsi v GLC? A viděl jsi možnosti konfigurace interiéru GLC? Silně pochybuji, možnosti konfigurovat interiér GLC s desítkami kombinací proti pár přednastaveným výbavám NX jsou úplně jiný svět. Prémiový svět, vedle ruského magazínu, kde se na polici krčí tři nebo čtyři druhy zboží.
2690 vs 2873 mm rozvor ve prospěch AMG 43, to je asi trochu rozdíl...
Je to stejne jak Skoda Octavia. Vsichni ji srovnavaji s Passatem, ale je to trida Golfu. Se s tim smir.
Skoda že to v prostoru interiéru neni poznat. Dnes už rozvor moc o prostoru uvnitř ani celkove delce moc neřekne. Nicméně bych taky preferoval větší rozvor.
u mercedesu je centimetr pod kobercem kardan, vydává za jízdy monotonní zvuk-svist, který může uspávat..
Porovnávaš auto s motorom pozdĺžne s autom s motorom naprieč. A vybral si si k tomu ten najhorší parameter.
Proč bereš rozvor jako nejhorší parametr pro porovnání. Naopak mám pocit, že právě rozvor je podstatný parametr. Motor napříč a delší převisy určitě nejsou nějakou výhodou, ale podélná zástavba v tomhle případě s benefitem více než 183 mm bude lepší volbou a to i když primárně pro vnitřní prostor není přínosem, ale přesně naopak.
je to lepší jen na oko, motor musí být více ve předu, aby poloosy byly v rovině z nápravou, kdežto když je napříč, tak poloosa je u vany motoru. Mercedesama jezdí u nás nepřizpůsobiví a mercedes je znakem počátku kradení nafty čssr a to mu zůstalo, že stím jezdí někdo před kriminálem.
Není nějaký mercedes hybrid? Aby se to mohlo srovnat a nemusel mět za 300tkč .brzdy?
Není nějaký mercedes hybrid? Aby se to mohlo srovnat a nemusel mět za 300tkč .brzdy?
😁 Tak LTO a následná činnost je věčné téma. Kamarád než převlékl tepláky jedné barvy, za tepláky jiné barvy, jezdil Bentley Flying Spur a občas někoho svezl v kufru 😁 😁 😁
Žádný Mercedes tedy.
Žádný Mercedes tedy.
GLC,X3,XC 60 alebo Q5 je o triedu väčšie auto + GLC AMG 43 4Matic má V6 biturbo zrýchlenie 4.9 s max.250 km/h rázvor 2873 mm a začína cena od 1 457 000 kč.Určite to nebude holobit a ak ti aj niečo chýba tak máš stále700 000 kč na dovybavenie do cenovej úrovne NX 450h.A keby aj podla rázvoru nebolo to auto o triedu väčšie tak stále je to adekvátna konkurencia s lepšími dynamickými vlastnosťami a prémiovosťou za lepšiu cenu.NX je pekné ale s atmo hybridom alebo PHEV pri tejto cenovej relácie sú aj výhodnejšie alternatívy.Vystúp zo svojej komfortnej hybrid zóny a pouvažuj aj nad racionálnymi argumentmi turbo oponentov. 😄 Ty ma chceš postupne donútiť aby som si dojednal predvádzaciu jazdu na Corolle Hybrid.Asi pôjdem do toho ale mám obavy že ak mi ponúknu tú 1.8 hybrid tak to bude sklamanie.
tak jdi do C-HR 2L hybridu, když ti ta 1,8 nevoní, ale i v corolle máš 2L hybrid a ještě ve výbavě gr sport. Zajeď do toyoty zlín a zkus na tempomat jezdit mezi zlínem a otrokovicama a potom napiš, jestli to bylo komfotní. Umí vůbec mercedes se na tempomat zastavit, vypnout motor a znovu se rozjet, co by to s člověkem vůbec udělalo, kdyby ten motor se zastavil tak na té trase i 30krát?
To si pleteš NX s UX. Ale chápu, ty označení můžou někoho mást. NX je RAV4.
Co je tedy přímý konkurent ve velikosti NX?
Co je tedy přímý konkurent ve velikosti NX?
Mr.Murphy
.... esteticky se mi to auto nelíbí ale jinak technika vypadá teda schopně, takový PHEV dává smysl.... velmi solidní E-dojezd, čtyřkolka, hodně výkonu....
ale za 1,85 mio jako startovací cena s tímto pohonem? tak to mi přijde tak o 400 tisíc přepálené.... Asi už je to dnes normální a 1,1 co jsem dal za PHEV Supa v plné výbavě před dvěma lety už je historie.... ale furt se s tím nějak nedokážu smířit.... 😢
ale za 1,85 mio jako startovací cena s tímto pohonem? tak to mi přijde tak o 400 tisíc přepálené.... Asi už je to dnes normální a 1,1 co jsem dal za PHEV Supa v plné výbavě před dvěma lety už je historie.... ale furt se s tím nějak nedokážu smířit.... 😢
Ja uz taky nevim co je co.
2,2 mega za testovane auto ... no je to na zakaznikovi. Za tu cenu je na trhu hromada moznosti.
PS: ja stale koukam na veci tak, ze dneska je to z pohledu nabidky parada. Mas klasicka auta s benzinem a dieselem (mozna mild hybridy ale proc ne), mas klasicky hybridy, mas plugin hybridy, mas i EV. Za tu cenu se muzes rozhodnout co z toho ti vyhovuje. Nikdo ti EV nebo plugin silou nijak vyrazne nevnucuje. Aspon zatim ne.
2,2 mega za testovane auto ... no je to na zakaznikovi. Za tu cenu je na trhu hromada moznosti.
PS: ja stale koukam na veci tak, ze dneska je to z pohledu nabidky parada. Mas klasicka auta s benzinem a dieselem (mozna mild hybridy ale proc ne), mas klasicky hybridy, mas plugin hybridy, mas i EV. Za tu cenu se muzes rozhodnout co z toho ti vyhovuje. Nikdo ti EV nebo plugin silou nijak vyrazne nevnucuje. Aspon zatim ne.
„Nikdo ti EV nebo plugin silou nijak vyrazne nevnucuje. Aspon zatim ne."
Až na to, že v téhle cenové kategorii (i v o dost nižší) si při koupi spalováku běžně připlatíš statisíce za pokuty co musí platit automobilky do EU kvůli CO2. IMHO to je už výrazné...
Až na to, že v téhle cenové kategorii (i v o dost nižší) si při koupi spalováku běžně připlatíš statisíce za pokuty co musí platit automobilky do EU kvůli CO2. IMHO to je už výrazné...
Njn., za částku, kterou by sis představoval, je plebejská RAV4 PHEV se stejnou technikou (imho taky tak o 250tis předražená).
Arese
...tak nesmyslné slovní spojení "sympatický hybrid"? 😒] 😒] 😒]
to omezenci nepochopí, takže zbytečné vysvětlovat.
casy sa brutalne menia, v cechach ide chvala na hybridy. minule mi v prahe znami vysvetloval, aku genialnu techniku pouziva honda v sucasnom modely crv - ze motor co vyraba elektriku - ze nemusis po ceste na slovensko zastavovat a dobijat. nemal som to srdce mu zlomit srdce a povedat, ze to je labutia piesen hondy vo svete spalovacich motorov a ze ide full electric. pametam este ked som kupuval posledne auto v 2020, tak na dizel sa v cechach nesahalo. holt ked elektrika utoci uz aj hybrid moze byt.
Možná bych se připojil a také bych vznesl dotaz, v čem je hybridní auto řidičsky sympatické?
Vozit těžké baterie, mít 4x4 vhodné tak akorát k vyjetí zasněženého kopečku, maximální výkon jen někdy a další "přednosti"... to mi nějak nedává záruku příjemného řidičského zážitku.
Pokud je někomu sympatická spotřeba vozu mimo dálnice, pak nic proti. Na dálnici ale tragedie. Stejně jako chování hybridní soustavy při potřebě vysokého výkonu (pokud tedy bude dostupný).
Pokud je někdo řidič, který se rád přizpůsobí vozu v cenovce 2 ml Kč, tak nic proti. Já osobně, když investuji do dražších věcí, tak chci mít věc pro mně plně vyhovující tzv. "na míru" a nikoliv sbírat zelené lístečky za ekojízdu ... Btw naposledy včera, na dálnici v táhlém kopci dojedu hybridní Ravku, která právě vybočila do levého pruhu ve snaze předjet kamion jedoucí cca 100 km/hod. Po cca 15 vteřinách se opět zařadil zpět do pravého aniž by předjel inkriminovaný kamión. Možná nenavýšil spotřebu, ale že by to bylo sympatické anebo bezpečné mi ani trochu nepřišlo.
Vozit těžké baterie, mít 4x4 vhodné tak akorát k vyjetí zasněženého kopečku, maximální výkon jen někdy a další "přednosti"... to mi nějak nedává záruku příjemného řidičského zážitku.
Pokud je někomu sympatická spotřeba vozu mimo dálnice, pak nic proti. Na dálnici ale tragedie. Stejně jako chování hybridní soustavy při potřebě vysokého výkonu (pokud tedy bude dostupný).
Pokud je někdo řidič, který se rád přizpůsobí vozu v cenovce 2 ml Kč, tak nic proti. Já osobně, když investuji do dražších věcí, tak chci mít věc pro mně plně vyhovující tzv. "na míru" a nikoliv sbírat zelené lístečky za ekojízdu ... Btw naposledy včera, na dálnici v táhlém kopci dojedu hybridní Ravku, která právě vybočila do levého pruhu ve snaze předjet kamion jedoucí cca 100 km/hod. Po cca 15 vteřinách se opět zařadil zpět do pravého aniž by předjel inkriminovaný kamión. Možná nenavýšil spotřebu, ale že by to bylo sympatické anebo bezpečné mi ani trochu nepřišlo.
Tak pre chudobu, ktora nema kde nabijat, je to sympaticke. Zase pri cisto spalovacich autach je nesympaticke mrhanie energiou, uz len take brzdenie nezmyselne ohrieva vzduch a emituje pevne castice.
Tak znovu dnes speciálně pro tebe. Můj hybrid si vezme nejvíc ve městě, méně na dálnici a nejméně na mezimesto.
někomu prostě vyhovuje, že ve městě nesmrdí a jezdí potichu a bez vibrací.... A dlouhodobou spotřebu má třeba pod 4 litry.... Ano, 4x4 v tom autě je na vyjetí zasněženého kopečku, ostatně jako v každém jiném crossoveru, nezávisle na pohonu. Nebo co bys od toho chtěl? jet Dakar??
To auto výše je fajn.... jen ta cenovka se holt nepovedla....
To auto výše je fajn.... jen ta cenovka se holt nepovedla....
"těžké baterie"
- víš o tom, ze třeba v Corolle ta hybridni baterie váží 45kg. To ušetřím kg diky přeplňování a dieselu jak nic a ještě k tomu to nebude přetěžovat předek.
"4x4 vhodné tak akorát k vyjetí zasněženého kopečku"
-ano, jako naprostá většina konkurence je ta 4x4 na běžné cesty, což je překvapivé u silničních aut. Stejně jsou na tom pripojitelne 4x4 pres spojky apod. Pokud bys chtěl něco terénního, máš tu Hilux nebo LC, ne navoněné SUV.
"Na dálnici ale tragedie"
Na dalnici tragédie říkáš. Ty jsi v žádném hybridu nejel co? Když teď vezmu vše kromě Německa ( to řeknu rovnou, že tam je nárůst spotřeby vyšší než u dieselů, srovnatelný s benzínem), tedy 130, tak třeba dvoulitrova corolla je na cca 5.5 ( vyzkoušeno Brno a zpět ) a highlander na 7.9 ( Praha - Velké Meziříčí a zpět na zimních kolech ). Za kolik to zajede třeba Tuareg nebo Kodiaq ( I když ten je o třídu menší )
Ještě jsem též nezažil, že by maximální výkon nebyl dostupný, ale je pravda že nejezdím jak *** s cihlou na podlaze, což o lidech tvrdé odmitajici hybridy se asi říct nedá. Pak chapu to chování řidičů skodovek na silnici.
Jak je potreba se autu přizpůsobit? Ono to má jiné ovládání? Jo aha, nemůžeš jezdit brzda plyn, jinak ztracis výhodu hybridu.
Těch dementů se spalovaky co blokují levý pruh nebo nemůžou predjet někoho potkavam denně nespočet. Co to říká o autě?
- víš o tom, ze třeba v Corolle ta hybridni baterie váží 45kg. To ušetřím kg diky přeplňování a dieselu jak nic a ještě k tomu to nebude přetěžovat předek.
"4x4 vhodné tak akorát k vyjetí zasněženého kopečku"
-ano, jako naprostá většina konkurence je ta 4x4 na běžné cesty, což je překvapivé u silničních aut. Stejně jsou na tom pripojitelne 4x4 pres spojky apod. Pokud bys chtěl něco terénního, máš tu Hilux nebo LC, ne navoněné SUV.
"Na dálnici ale tragedie"
Na dalnici tragédie říkáš. Ty jsi v žádném hybridu nejel co? Když teď vezmu vše kromě Německa ( to řeknu rovnou, že tam je nárůst spotřeby vyšší než u dieselů, srovnatelný s benzínem), tedy 130, tak třeba dvoulitrova corolla je na cca 5.5 ( vyzkoušeno Brno a zpět ) a highlander na 7.9 ( Praha - Velké Meziříčí a zpět na zimních kolech ). Za kolik to zajede třeba Tuareg nebo Kodiaq ( I když ten je o třídu menší )
Ještě jsem též nezažil, že by maximální výkon nebyl dostupný, ale je pravda že nejezdím jak *** s cihlou na podlaze, což o lidech tvrdé odmitajici hybridy se asi říct nedá. Pak chapu to chování řidičů skodovek na silnici.
Jak je potreba se autu přizpůsobit? Ono to má jiné ovládání? Jo aha, nemůžeš jezdit brzda plyn, jinak ztracis výhodu hybridu.
Těch dementů se spalovaky co blokují levý pruh nebo nemůžou predjet někoho potkavam denně nespočet. Co to říká o autě?
Souhlasím s Tebou, že nejdůležitějším prvkem ve vozidle je článek mezi pedály a volantem, tedy řidič. Shodneme se i na tom, že zastoupení blbců je napříč společností navzdory inteligenci, vzdělání, socioekonomickému statusu a dalším proměnným konstantní. Stačí se podívat do parlamentu, na vládní zasedání, Hrad nebo navštívit libovolné restaurační zařízení jakékoliv úrovně. Bezpochyby bude tedy i podíl blbců velmi obdobný v autech s čistě spalovacím motorem, hybridech či elektromobilech...
Ale k věci. Jel jsem několika hybridními Ravkami /ne plug-inem/ a zatímco ve městě jsem byl spokojený, tak při potřebě akcelerace a běžné jízdě po dálnici (pro Tvé info, ve svém autě jezdím bez cihly, převážně na adaptivní tempomat, pokud to provoz dovolí) byl projev auta mdlý a otravný a zvuk vyjícího čtyřválce nezajímavý a obtěžující. Můj komentář, že se jízdně musíš toyotímu hybridu přizpůsobit, pokud chceš dosáhnout prvotně slušné spotřeby/ekonomiky provozu je nezpochybnitelný. Toyota primárně své hybridy staví jako úsporná, nikoliv zábavná auta. Od zábavy má divizi GR (myslím tu skutečnou), případně jsou od toho hybridy jiných automobilek (třeba dříve Infinity, dnes BMW). Ať chceš nebo ne, moderní vznětové motory jsou na dálnici vhodnější a úspornější než hybridy. Jen pro srovnání, služební Superb Scout 4x4 147 kW Evo pojede při tempomatových 130 km/hod úsporněji než Tvá menší hybridní Corolla s poháněnou přední nápravou a otravným automatem (osobně vyzkoušeno). O dálniční ekonomice současných top dieslů od třeba BMW či MB ani nemluvě.
Stran 4x4 je to, co aktuálně nabízejí hybridní Toyota/lLexus opravdu z nouze ctnost. Mimo popisovaný Haldex máme doma ještě mj. Subaru Legacy s top čtyřkolkou ve verzi GT a dále i Mitsu L200. Krom faktu, že tam, kde bydlím se i během středoevropské zimy opakovaně ani s předohrabem nedostanu, ještě pravidelně jezdíme na hory a taháme karavan a střešní stan. I v této kategorii zjistíš, že pro určitou skupinu uživatelů není hybridní technologie to pravé ořechové.
Když chceš hybridní technologii, nic proti.Stejně tak respektuji lidi preferující EV. Pokud bude možnost volby, je to pro mne akceptovatelné. Nerozumím ale paušální obhajobě současné hybridní či EV technologie jako univerzálního auta. Do města mi sedí elektro, na dálnici moderní vznětový motor. A hybrid? Vlastně mimo příměstský provoz ani nevím ...
Tak hezké jaro 😄
P.S.: to co předvedl mnou výše popisované řidič Ravky bylo "sbírání zelených lístečků" a projev nerspektu a bezohlednosti k ostatním účastníkům provozu. On jistě mohl sešlápnout pedál a relativně slušně zrychlit, ale s ohledem na spotřebu to neudělal. Toto je opakující se fenomén na silnicích, kde najedu ročně 40 000 tis. km (D5, 😱, D10, D11), který postihuje část řidičů s nálepkou na zádi "I love hybrid". Určité byť jiné vzorce chování/jízdního projevu najdeš i u části majitelů EV, stejně jako u PPL/DPD dodávek, kamiónů, fleetových (nejen) koncernových vozů atd. No a relativní zastoupení blbců zůstává konstantní....
Ale k věci. Jel jsem několika hybridními Ravkami /ne plug-inem/ a zatímco ve městě jsem byl spokojený, tak při potřebě akcelerace a běžné jízdě po dálnici (pro Tvé info, ve svém autě jezdím bez cihly, převážně na adaptivní tempomat, pokud to provoz dovolí) byl projev auta mdlý a otravný a zvuk vyjícího čtyřválce nezajímavý a obtěžující. Můj komentář, že se jízdně musíš toyotímu hybridu přizpůsobit, pokud chceš dosáhnout prvotně slušné spotřeby/ekonomiky provozu je nezpochybnitelný. Toyota primárně své hybridy staví jako úsporná, nikoliv zábavná auta. Od zábavy má divizi GR (myslím tu skutečnou), případně jsou od toho hybridy jiných automobilek (třeba dříve Infinity, dnes BMW). Ať chceš nebo ne, moderní vznětové motory jsou na dálnici vhodnější a úspornější než hybridy. Jen pro srovnání, služební Superb Scout 4x4 147 kW Evo pojede při tempomatových 130 km/hod úsporněji než Tvá menší hybridní Corolla s poháněnou přední nápravou a otravným automatem (osobně vyzkoušeno). O dálniční ekonomice současných top dieslů od třeba BMW či MB ani nemluvě.
Stran 4x4 je to, co aktuálně nabízejí hybridní Toyota/lLexus opravdu z nouze ctnost. Mimo popisovaný Haldex máme doma ještě mj. Subaru Legacy s top čtyřkolkou ve verzi GT a dále i Mitsu L200. Krom faktu, že tam, kde bydlím se i během středoevropské zimy opakovaně ani s předohrabem nedostanu, ještě pravidelně jezdíme na hory a taháme karavan a střešní stan. I v této kategorii zjistíš, že pro určitou skupinu uživatelů není hybridní technologie to pravé ořechové.
Když chceš hybridní technologii, nic proti.Stejně tak respektuji lidi preferující EV. Pokud bude možnost volby, je to pro mne akceptovatelné. Nerozumím ale paušální obhajobě současné hybridní či EV technologie jako univerzálního auta. Do města mi sedí elektro, na dálnici moderní vznětový motor. A hybrid? Vlastně mimo příměstský provoz ani nevím ...
Tak hezké jaro 😄
P.S.: to co předvedl mnou výše popisované řidič Ravky bylo "sbírání zelených lístečků" a projev nerspektu a bezohlednosti k ostatním účastníkům provozu. On jistě mohl sešlápnout pedál a relativně slušně zrychlit, ale s ohledem na spotřebu to neudělal. Toto je opakující se fenomén na silnicích, kde najedu ročně 40 000 tis. km (D5, 😱, D10, D11), který postihuje část řidičů s nálepkou na zádi "I love hybrid". Určité byť jiné vzorce chování/jízdního projevu najdeš i u části majitelů EV, stejně jako u PPL/DPD dodávek, kamiónů, fleetových (nejen) koncernových vozů atd. No a relativní zastoupení blbců zůstává konstantní....
Moje corolla? Já žádnou nemám už nějakou dobu.
Ano dieselnpojede na dalnici úsporněji, to je prekvapeni. A taky na dalnici pojede usporneji xamry než corolla. Objevil si Ameriku. Camry ma na dalnici při 130 5l. Ukaž mi benzin s takovou spotřebou. A diesel bude úspornější a přesto nejspis s vyššími emisemi.
Jestli říkáš o ravce, že jela jak vysavač, tak to jen ujazuje, že jsi jel cihlou na podlaze. Tohle byste dalo říct o minulých generacích hybridu. Ty současné v běžném provozu sotva presahnou 2500 otáček. Pokud vic, tak jen právě s timnplynem na podlaze.
Nikdo tě nenutí do hybrida, jen ty o něm píšeš nesmysly. Elektrická čtyřkolka není znoucnost, je to stejné funkční jako ten haldex, jen s menšími ztrátami. Je vidět, že těch zkušenosti máš spis v puse než v reálu.
Ja na horách vyrůstal a stále tam jezdím za rodiči. Měli jsme i ten haldex i diesel a můžu srovnavat. Ty jsi evidetne hybrid nikdy nevlastnil, proto píšeš blbosti o něm.
V čem hybrid není univerzální?
Treba ten diesel by vůbec neměl jezdit do města. Obzvlast teď v zimě toho smradu uz i z nových O4. To tam ještě nedávali to vychvalované EVO, nebo je to stále při stejném a emise se u dieselu nějak neřeší?
Ano dieselnpojede na dalnici úsporněji, to je prekvapeni. A taky na dalnici pojede usporneji xamry než corolla. Objevil si Ameriku. Camry ma na dalnici při 130 5l. Ukaž mi benzin s takovou spotřebou. A diesel bude úspornější a přesto nejspis s vyššími emisemi.
Jestli říkáš o ravce, že jela jak vysavač, tak to jen ujazuje, že jsi jel cihlou na podlaze. Tohle byste dalo říct o minulých generacích hybridu. Ty současné v běžném provozu sotva presahnou 2500 otáček. Pokud vic, tak jen právě s timnplynem na podlaze.
Nikdo tě nenutí do hybrida, jen ty o něm píšeš nesmysly. Elektrická čtyřkolka není znoucnost, je to stejné funkční jako ten haldex, jen s menšími ztrátami. Je vidět, že těch zkušenosti máš spis v puse než v reálu.
Ja na horách vyrůstal a stále tam jezdím za rodiči. Měli jsme i ten haldex i diesel a můžu srovnavat. Ty jsi evidetne hybrid nikdy nevlastnil, proto píšeš blbosti o něm.
V čem hybrid není univerzální?
Treba ten diesel by vůbec neměl jezdit do města. Obzvlast teď v zimě toho smradu uz i z nových O4. To tam ještě nedávali to vychvalované EVO, nebo je to stále při stejném a emise se u dieselu nějak neřeší?
Hele, debatovat ma cenu jen s nekym, kdo o to stoji. Ve Tvem clanku je jen plno osobnich osoceni s cim jsem jezdil a s cim ne. Vis kulove. A pokud nepoznas rozdil mezi ruznymi druhy pohonu 4x4, pak debata pro mne ztratila smysl. Mej se fajn
a musels za tou ravkou jet metr od nárazníku, nejsi náhodou v tym superbu arogantní vůči druhým? Vždyť ztebe uplně jde strach a jak říkáš firemní superb, jezdíš od rána do večera a jedeš jednou za rok na hory a pod stan, jinak tě doma neznají a nevím, proč vozíš ten kardan, když máš haldex. Určitě nedodržuješ předpisy, jsi nafoukánec v superbu 4x4, vypočítej si spotřebu tankování-ujetý km a poznáš něco jiného.
nejel jsem v Ravce, ale nejblbější 4x4 mělo Volvo XC90 T8, ovšem haldex v Superbu 3 je kousek za ním,. S 200/206kW tsi jsem jezdil několik let a ta neschopnost to připojit ve smyku, jezdit bokem nebo když se to bezmocně rozhrabe předkem, když to nečeká plnej plyn. To, že si VW řeší mizernou převodovku, který odchází při dynamičtějším ježdění mechatronika (proto má RS3 a další silnější DQ500, kterou škodovka odmítla hádám zaplatit) tím, že to zadek nepřipojuje. Pořád nevypínatelný ESP. Jako za milion možná, za současný ceny fakt ne. Apropo 4x4 v DS7 bylo zábavnější a přetčívější než blbej haldex. A to v Superbu (Kodiaq je snad ještě horší) je to fakt nejhorší, kupodivu Passat B8 byl nastavenej trošku líp.
A další znalec poměrů na dálku s vlastnostmi pana bystrozrakého...
Tak pěkně popořadě. Patřím mezi ohleduplné řidiče, nikoho nebrzdím, neomezuji, neproblikávám, netroubím, snažím se předvídat. Ne že by tomu tak bylo vždy, ale s věkem a těmi hrůzami na silnici to nějak přišlo. Mimochodem, opravdu se domníváš, že s adaptivním automatem někoho dojedeš na nárazník?
Domnívám se, že ze mne strach nejde ani v rodině ani v práci ani na silnici. Ne každý, kdo má služební škodovku jezdí v obleku a pracuje primárně jako manažer. Jsem lékař a dálky najedu jednoduše proto, že navštěvuji regiony, kde by inkriminované výkony nikdo jiný neudělal. Jde tedy primárně o pacienty a zajištění péče o ně.
S rodinou trávím čas prakticky každý den. Procházky, psi, kolo, longboard, lezení, péče o prarodiče atd atd...
Jestli mám smíšené pocity z něčích příspěvků, jsi to Ty. Tolik negativní energie na pár řádcích skoro v každém sdělení. Zkus být alespoň někdy pozitivní a laskavý. Třeba se spousta věcí ve Tvém životě změní 😄
Tak pěkně popořadě. Patřím mezi ohleduplné řidiče, nikoho nebrzdím, neomezuji, neproblikávám, netroubím, snažím se předvídat. Ne že by tomu tak bylo vždy, ale s věkem a těmi hrůzami na silnici to nějak přišlo. Mimochodem, opravdu se domníváš, že s adaptivním automatem někoho dojedeš na nárazník?
Domnívám se, že ze mne strach nejde ani v rodině ani v práci ani na silnici. Ne každý, kdo má služební škodovku jezdí v obleku a pracuje primárně jako manažer. Jsem lékař a dálky najedu jednoduše proto, že navštěvuji regiony, kde by inkriminované výkony nikdo jiný neudělal. Jde tedy primárně o pacienty a zajištění péče o ně.
S rodinou trávím čas prakticky každý den. Procházky, psi, kolo, longboard, lezení, péče o prarodiče atd atd...
Jestli mám smíšené pocity z něčích příspěvků, jsi to Ty. Tolik negativní energie na pár řádcích skoro v každém sdělení. Zkus být alespoň někdy pozitivní a laskavý. Třeba se spousta věcí ve Tvém životě změní 😄
a jak můžu na někoho být pozitivní, když mu nevěřím co píše, já jsem reagoval na tohle cos psal-Btw naposledy včera, na dálnici v táhlém kopci dojedu hybridní Ravku, která právě vybočila do levého pruhu ve snaze předjet kamion jedoucí cca 100 km/hod. Po cca 15 vteřinách se opět zařadil zpět do pravého aniž by předjel inkriminovaný kamión. Možná nenavýšil spotřebu, ale že by to bylo sympatické anebo bezpečné mi ani trochu nepřišlo. Proč nereagovals a neodověděl, kde to bylo a jestli tam nebyla nějaká značka? Víš, že to byla hyridní RAVka, ale kolik výfuků měla a další poznatky ne.
Chlapče chlapče, Ty jsi diagnóza sama...
Pozitivní mysl vychází ze Tvého vnitřního já, nikoliv z okolí, navíc virtuálního internetového poloanonymního.
Kdybych jen trochu tušil, že jsem u zkoušky, tak bych Ti odpověděl.... neb nápis "Hybrid" na zádi a dvojici nejošklivějších tuzingových výfuků, které vypadají jak típlé vajgly snad pozná každý automobilový fanda...
Pozitivní mysl vychází ze Tvého vnitřního já, nikoliv z okolí, navíc virtuálního internetového poloanonymního.
Kdybych jen trochu tušil, že jsem u zkoušky, tak bych Ti odpověděl.... neb nápis "Hybrid" na zádi a dvojici nejošklivějších tuzingových výfuků, které vypadají jak típlé vajgly snad pozná každý automobilový fanda...
Lepší típlé vajgly,než fýfuky čoudící lokomotivy,která má na zádi Tdi.
Mimochodem podle výfuku tu hybridní Ravku nepoznáte pane Prášil.
Mimochodem podle výfuku tu hybridní Ravku nepoznáte pane Prášil.
A další arbitr ...
Odpovídal jsem na dotaz "Kolik výfuků měla", neb zazněl v diskuzi opakovaně...
Nicméně nápis "Hybrid" by snad už uvěřitelný mohl být, či ne? 😄 Tedy pokud uvěříte, že umím číst 😄
P.S.: Z moderních dieslů se už dávno kouř nevalí a ani už typicky nesmrdí. To je nešvar starších vozů případně těch s vykuchaným PDF
Odpovídal jsem na dotaz "Kolik výfuků měla", neb zazněl v diskuzi opakovaně...
Nicméně nápis "Hybrid" by snad už uvěřitelný mohl být, či ne? 😄 Tedy pokud uvěříte, že umím číst 😄
P.S.: Z moderních dieslů se už dávno kouř nevalí a ani už typicky nesmrdí. To je nešvar starších vozů případně těch s vykuchaným PDF
Tak by mne zajímalo z čeho je ten smrad za některými O4 co potkavam v Praze. A kouř už to černý nemá, ale modrošedý. S tím jsem O4 ještě neviděl, ale Sup3 nespočet.
já vím, že chceš být machr, tak ještě jednou ravka měla kolik výfuků?, proč ze sebe děláš debila a neumíš odborníkům odpovědět, ty nevíš ani, že těma výfukama se liší jestli je to 2L nebo 2,5l a nevím co planceš o tuningu, pozoruju tě tady dost dlouho a tvoje žena musela ti nasadit parohy s hybridní toyoty, ty nevíš nic o hybridech, ale tvoje alergie k toyotě uplně přetéká tuhle diskuzi. Uplně stačilo říci, vymyslel jsem si to nebo RAV4 se chystala předjet kamion a byla tam značka zákaz předjíždění, ano podívej se na tu značku i RAV 4 může být nákladák a kařdý není jak ty aby porušoval vše co existuje.
Promiň mi dotaz? A Ty jsi co za odborníka? Já se alespoň přestavil a zodpověděl jsem Ti řadu osobnějších dotazů, byť jsem nemusel...
Poslední generace RAV4 se neliší počtem výfuků mezi atmo 2.0 a hybridem. V tomhle jsi mimo Ty ...
No a Toyotu jako značku mám rád. Třeba sportovní modely GR či aktuální Hilux. No a jejich hybridy moc nemusím, to je pravda.
Tvá slovní agrese je opravdu dosti veliká při současné bludné projekci a paranoidních prvcích. Snad jsi opravdu nemocný a nejsi jen internetový kovboj, co by při osobním setkání uměl sotva pozdravit...
Poslední generace RAV4 se neliší počtem výfuků mezi atmo 2.0 a hybridem. V tomhle jsi mimo Ty ...
No a Toyotu jako značku mám rád. Třeba sportovní modely GR či aktuální Hilux. No a jejich hybridy moc nemusím, to je pravda.
Tvá slovní agrese je opravdu dosti veliká při současné bludné projekci a paranoidních prvcích. Snad jsi opravdu nemocný a nejsi jen internetový kovboj, co by při osobním setkání uměl sotva pozdravit...
Hodnotit můžu, protoze píšeš blbosti o hybridu. Kdybys nepsal nesmysly co píšeš, pak srovnával spotřebu na dalnici a zbytek ignoroval, to je přesně důvod "osočování". Ne je to výsměch. Nikdo kromě tebe tu netvrdí, že hybrid jezdi po dálnici za min než diesel, ale všude jinde ano.
A kdyz dojdou argumenty, slabší jedinci utíkají místo toho ,aby uznali že se mýlili
A kdyz dojdou argumenty, slabší jedinci utíkají místo toho ,aby uznali že se mýlili
Hele omlouvám se, ale pro mně je účast na diskuzích okrajová volnočasová aktivita a nejspíše ji nepřisuzuji takový význam, jako někteří ostatní. Prostě jsem si ukrátil čas během víkendové služby.
Pro mne je slovník Tvůj i některých ostatních zbytečně agresivní, zbytek je slovíčkaření.
Pokud si pozorně přečteš, tak zjistíš, že prosazuji diesel jako ideální motorizaci pro auto s dominantním vysokým dálničním nájezdem. Sám po městě autem nejezdím. A pokud bych jezdil, nemám nic proti EV.
Hybrid v podání Toyoty není můj šálek, to je celé. Pokud Tvůj je, nech si chutnat.
Pro mne je slovník Tvůj i některých ostatních zbytečně agresivní, zbytek je slovíčkaření.
Pokud si pozorně přečteš, tak zjistíš, že prosazuji diesel jako ideální motorizaci pro auto s dominantním vysokým dálničním nájezdem. Sám po městě autem nejezdím. A pokud bych jezdil, nemám nic proti EV.
Hybrid v podání Toyoty není můj šálek, to je celé. Pokud Tvůj je, nech si chutnat.
Za svým PHEV tahám bagr, UNC a taky třeba traktor. Trakce má dost, na dálnici žádný problém.
Apropo, já hybridní technologii chtěl, mám na dálnici R6, ve městě elektro a když chci a to kdykoliv tak výkon obojího. A cenově to ud testovanýho aut už zas tak daleko taky není.
Apropo, já hybridní technologii chtěl, mám na dálnici R6, ve městě elektro a když chci a to kdykoliv tak výkon obojího. A cenově to ud testovanýho aut už zas tak daleko taky není.
Ford E😜lorer? Také mne to auto zaujalo :yes:
Trochu jiná liga než ukvičený atmo čtyřválec s otravným zvukem... Jak jsem již psal výše, každý výrobce naštěstí chápe hybridní technologii po svém a cílí na jiného zákazníka.
Za kolik jezdíš v kombinaci, když nic netaháš?
Trochu jiná liga než ukvičený atmo čtyřválec s otravným zvukem... Jak jsem již psal výše, každý výrobce naštěstí chápe hybridní technologii po svém a cílí na jiného zákazníka.
Za kolik jezdíš v kombinaci, když nic netaháš?
X5...
E😜lorer nemá natáčení zadních kol a tak pokročilej podvozek, nicméně E😜lorer je podle všeho o cca 3s na 200 rychlejší. Nevím jak brzdí, má menší baterie. Jinak mi vychází kombinace do 200km za 6-7l + 1l (přepočteno elektřina->kč->litr benzínu), dálnice 1000km svižně (120km/h průměr palubák za celou cestu včetně zastávek a nějakejch nedálničních kilometrů) je kolem 10. Itálii s kolama na kouli s přejezdem Alp celkových 1800km bez nabíjení vyšlo na 8,5l.
Teď mám dlouhodobou 8, ale poslední dobu to dostává zabrat. S A6 na vleku to vyšlo na 11, ale s bagrem v kopcích to umí 15+
E😜lorer nemá natáčení zadních kol a tak pokročilej podvozek, nicméně E😜lorer je podle všeho o cca 3s na 200 rychlejší. Nevím jak brzdí, má menší baterie. Jinak mi vychází kombinace do 200km za 6-7l + 1l (přepočteno elektřina->kč->litr benzínu), dálnice 1000km svižně (120km/h průměr palubák za celou cestu včetně zastávek a nějakejch nedálničních kilometrů) je kolem 10. Itálii s kolama na kouli s přejezdem Alp celkových 1800km bez nabíjení vyšlo na 8,5l.
Teď mám dlouhodobou 8, ale poslední dobu to dostává zabrat. S A6 na vleku to vyšlo na 11, ale s bagrem v kopcích to umí 15+
Diky za zevrubne info 🙂
Moc pekny vyber vozu i cisla 👍
Moc pekny vyber vozu i cisla 👍
škoda odsuzovat technologii, jenom člověk musí počítat s tím, že k jednoduchýmu levnýmu autu to má daleko. A pak taky to, že cenově je řešení Toyoty dost blízko k prémii. A třeba ta 45e se v EV režimu nenastartuje ani v mínus 10, topí to na elektřinu jako zahřátej spalovák, brzdí to pokaždý stejně, 4x4 je schopný tahat kubík betonu v blátě atd. K tomu je plnej youtube videí, kdy to zrychluje stejně nabitý i vybitý.
Ale až se to celý po**re, tak to bude konečná..
Ale až se to celý po**re, tak to bude konečná..
ježíši, promin, ale jestli vozí bagra tak má auto se závěsem na 3,5t a nebude si kupovat na to hybridní rav4 která má v 4x4 max 1650kg
GeekStar
V té červené to vypadá hrozně, ale v nějaké šedivé nebo modré je to vyslovený sympaťák. Cenovka lehounce přepálená, uvidíme, jestli si to trh pobere, dneska je možný všechno.
Nicméně pokud Mazda dodrží, co slíbila s CX-60, tak tenhle Lexus výrazně přestřeluje prostorem a podstřeluje cenou, a přitom nabídne premiovou techniku. Jsem na ní zvědav.
Nicméně pokud Mazda dodrží, co slíbila s CX-60, tak tenhle Lexus výrazně přestřeluje prostorem a podstřeluje cenou, a přitom nabídne premiovou techniku. Jsem na ní zvědav.
... nedovedu si představit že tohle auto by v ČR někoho zajímalo.... za cenu 1,5mio+ se tady podle mě prodávají jen německá auta.... Jasně, jednotky kusů se udají, ale to bude tak vše....
Hluboce se mylis 😊 Jednotky to tedy fakt nejsou.
proč ne, jen tipuji.... kolik aut tady v ČR vloni Lexus prodal? a kolik značky D3?
Ja znam pocet objednavek. A ne, jednotky to nejsou.
...že by tedy šlo dokonce o desítky? 😒]
No nejspíš ten Lex prodá ročně NX vic nez škodovka Karoqů globálně. Asi je více vkusné a sympatické než ten oplácaný Karoq se zastralou technikou a najde si větší klientelu, která nemusí šetřit na převodovce u SUV.
Pokud se ti jakýkoliv Lexus líbí víc než design Škodovek, je mi tě upřímně líto. Označení "zastaralá technika" je od šílených elektr👋hybridoprogresivistů pro jakékoli auto jedině vyznamenání. A Karoq s manuálem jsem si koupil nikoliv kvůli nižší pořizovací ceně, ale protože jsem i u něj chtěl řadit sám. 😄
Design je subjektivní, lexus se mi nějak extra nelíbí, pokud někomu ano, je to jeho věc. Hodnotím to dle tvého daného hodnocení, že prodeje znamenají krásu daného modelu. Tak jak jsi to psal u karoqu. Mne je zase líto lidi, kteří musí jezdit suv s manuálem. I když chápu, DSG bych taky nechtěl, pak je to těžká volba. Vlastně není, nebrat ten zastaralej vehikl s robotickou převodovkou, jiných značek je dost. Ale srovnat karoq a tenhle NX, tak ten NX je aspoň důstojný, má automat. Design je u SUV obecne takový no... slabý
Ne, Lexus se mi extra nelíbí, některé mají masku jako hrablo na sníh, ale radši si budu vozit zadek v Lexusu, než ve Škodovce 😊
Já samozřejmě vůbec nezpochybňuju, že jsou Lexusy nadprůměrně kvalitní auta, ale za srdce mě chytnou tato značka fakt nedokáže. Naopak mě jejich novější modely vysloveně odpuzují - jak fanatickým zaměřením na hybridní pohon, tak odpudivou óbr maskou chladiče, ze které se mi fakt zvedá pajšl. Sorry, ale mají držku, jako Predátor... 😲 😒 :no:
uklidni se, proč nekoupils místo škody audinu. Ten kdo nekupuje audiny místo škodovky nerozumí lexusu a měl by hovořit o toyotě.
Lexusy maju rozpravkovo dobry servis, skvelu kvalitu / spolahlivost a vyslovene vymakany interier - top materialy a spracovanie ... k tomu priemernu techniku a velmi specificky dizajn, cenovka zodpoveda prave prednostiam znacky, ale ak zoberiem do uvahy pouzitu techiku, tak je poriadne prepalena
ježíši kriste tys koupil karoq? A proč, když jezdíš jen mimo město? Tobě už se přehřívá mozek, jak začalo slunce svítit a při start-stop systému vnitřní teplota stoupne na kolik? Prodej to a zajdi si koupit když nechceš toyotu, tak třeba tucsona, stačí srovnat intoš s karoqem a máš infarkt cos to koupil za drahotu. Tucson je i hybrid a ten manuál tím smajlíkem nezamluvíš, to jako řadíš na dálnici pořád 4-5-6-5-4 atak pořád do kola aby turbo mělo aspoň tych 10t otáček?
Co to meleš za hovadiny, když nic nevíš? Náš Karoq jezdí ve městě i mimo něj a navíc s ním jezdí hlavně moje drahá polovička. A volba SUV je automobilové myšlení na "zadní kolečka". Člověk nebude věčně ve středním věku a vzhledem k čím dál většímu zamoření výrobních programů automobilek hybridy a zkratowozy už bychom si takovéto nové auto za pár let nemohli koupit, protože už se prostě nebude vyrábět. Já myslím vždy dopředu, leckdy i řadu let. 😄 Toyota RAV4 ani Tucson se nám nelíbí, nevyhovují ani po stránce ergonomie a hybridy vysloveně nesnáším, tak nemel nesmysly! 😄
Ty jezdíš po městě s turbem a přímým vstřikem. Víč proč se nebude vyrábět, abys tym smradem neznečištoval města a tvoje drahá polovička to turbo nepodtáčí? Ty jsi proti automatu a necháš ženskou jezdit po městě sturbem a přímo řazenou převodovkou? Nejste vzití? Tohle je na rozchod, já tam vidím domácí násilí, protože karoq nemá klimu nezávislou na turbu. Počítám do první technické.
Prvni varka objednavek je na trojcisli. Dalsi zatim nejsou, protoze Toyota i Lexus jsou na maximu vyrobni kapacity.
MS-sport
je jako technické označení nějaké chemické sloučeniny :-!
ty už radši nefetuj 😉
RadekHolodnak
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Za dane prachy skutocne hodnotny kus auta.... navyse je to lexus .... spolahlivostna a kvalitativna topka.... aj vizualne mnam mnam... celkovo tu nie je o com..... nepriestrelna kombinacia... lexus ... :yes:
preto pytaju 1559 € za predlzenie zaruky o 2 roky, lebo je to spolahlivostna topka 😁 mat na to peniaze, tak idem pozriet prvu mazdu cx-60, cenovo konci tam, kde zacina lexus a tiez sa hraju na premiu
vlastník je toyota a tak to je jedno jestli lexus nebo mazda. Záleží na preferenci a mě stačí toyota.