Maserati už není v segmentu SUV nováček, novinka Grecale má ale potenciál stát se nejprodávanějším vozem značky. Zabodovat chce moderním interiérem a motorem ze sporťáku.
Skutečně? A jak se bez těch výfukových plynů to turbo roztočí a vytvoří plnící přetlak pro plnění motoru? Obtokový ventil mají dnes všechna benzínová turba a neslouží k odklonění výfukových plynů od turba, ale jen k regulaci tlaku.
Já jsem tedy tento příspěvek pochopil jako ironii vůči "básnické až poetické " skladbě věty o odkloňování. Nic víc v tom nehledám.
Předpokládám, že zde snad i poslední diskutér ví, že nějakou regulaci a to hlavně právě obtokovým ventilem, má prakticky každý přeplňovaný motor od nepaměti. Snad není třeba, v tomto případě, nikoho školit. Nebo se pletu? :-)
Hm, popravde z tejto vety v článku som trochu rozpačitý:
"Zajímavé je také použití elektrického obtokového ventilu turbodmychadla, který odklání výfukové plyny od jeho turbíny."
Ohledně Grecale...spousta lidí vybírá hlavně očima. Tam podle mě maserati zaspalo dobu. Bude to zřejmě i nekonečným posouváním představení modelu, ale kdyby takhle vypadalo v polovině minulé dekády, asi by to bylo lepší než teď.
R4 jako základ stačit budou, fakt je co psal Dinar. Chybí nějaká soft verze s V6.
Já sem politiku nechodím řešit, zvedá se z toho kufr všude. Tady, kde může mít člověk klid, tak tu řádí Tenhle, Kylie se všemi možnými novými nicky a jim podobní.
Do mesta sú vpohode aj autá veľkosti Golfa, nemusia to byť len mini. Kto má rád svoje deti, ten ich dozadu do auta, kde sa operadlá prakticky dotýkajú zadného skla, neposadí.
No právě. Člověk by si některé zablokoval, ale pak zjistíš, že se celkem snížil počet diskutérů, se kterými zde diskutovat. Obecně se tu diskuze dost změnily a hodně se jich zvrhne v politické boje.
Určitě jich prodají více než ghibli, na to si klidně vsadím. Problém je, bohužel, podobný jako u alfy. Jediný motor, který v autě dané cenové úrovně dává smysl, je až ten ve vrcholné variantě, a to bude logicky okrajovka. Proč aspoň ta Modena nemá nějakou mírnější verzi toho šestihrnku, to opravdu nechápu. Bude stát určitě kolem 2,5 mio, a za ty love čtyřhrnek???
Výfukové plyny, které proudí z motoru ven, na své cestě roztáčejí turbínové kolo, které je na stejné hřídeli, jako kolo sací. To nasává vzduch proudící sáním zvenku, zvyšuje jeho tlak a tím i výkon celé pohonné jednotky...... :-!
Někdy se na ty Květy cz za tebou zastavím :-!:yes:
Konečně někdo odklonil výfukové plyny pryč od turba! Tuhle E-prasárnu a schválnost, která turbomotory nejvíce ničí kdysi účelově prosadili eko-teroristi stejně jako EGR ventil a další nesmysly. :-!
U stellantisu jsou koumaci.... v dobe kdy sestivalec he ohrozeny druh tak oni maji hned tri zcela unikatni: Nettuno, pak ten V6 z Alfy Qv a pak jeste radovy sestival nove predstaveny v USA.... bohuzel snad jen ten american je planovan k pouziti v nejakem rozumnem provedeni se 400k.... ty zbyle dva jsou proste vyhrazene jen pro top verze....
Problém je, že na trhu je spousta luxusních SUV. Snad každá značka, kdyby neměla SUV, jako by nebyla. A tak nějaká exklusivita moc nepomůže. SUV má Lamborghini, RR, Porsche, Aston... bude to jen další z mnoha.
Čtyřválec jako základ mě neuráží, ale jak už zde zaznělo, slabší šestiválec tam chybí.
A niet sa čomu diviť, že to tu vyzerá ako to vyzerá. Hammuna dostane ban na jeden nick, a veselo rozdáva nadávky a vulgarizmy z ďalších dvoch alebo viacerých nickov. Redakciu to nejak netrápi, hrá sa na mŕtveho chrobáka, hoci tých náhlásených príspevkov dotyčného exota boli minimálne desiatky.
Strácame elementárnu ľudskú slušnosť a snáď už aj zdravý rozum. Vidíš, napíšeš reálny postreh z tunajších diskusií, na prvý pohľad je jasné, že máš pravdu, napriek tomu ti hneď niekto flákne palec dolu...
To je zaujímavé, ako sa na tie SUV nadáva, ako ich už nechceme, ako nechceme hybridy a už vôbec nie čistú elektriku - napriek tomu ide ten vlak ďalej, SUV je stále viac, elektrizovaných modelov stále viac a čistých EV detto...
Ten oblouk by tam mohl být, samozřejmě mě to napadlo. Ale tady se jedná špíše o opakovanou manifestaci hlouposti ms-sporta. Měl chudák zůstat raději u politiky, protože tam mu za jeho pablbství tleskají.