Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Značení cyklopruhů v Praze je bizarním unikátem. Co který vlastně znamená?

28 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dopravní inženýring je krásnou ukázkou úpadku inženýringu obecně. Navíc to celé jde ruku v ruce s politickým zadáním a zlatým hřebem večera je úřední štenpl.

Žijeme v době dopravního chaosu, v době technologických neomezených možností a v době politicko-byrokratické neomezené retardace. Dokud tu budou pseudospolky typu Auto*Mat apod. které budou politiky tlačit k nesmyslným činům, tak budou tyhle zrůdnosti dál růst jak houby po dešti.
Avatar - lamal
lamal
V tom videu je velmi nevhodnym sposobom preukazovana nesympatia k ucastnikom dopravy, ´muzu ho sejmout ?´
Vazne ACZ ? Drsne vtipalkoviny a je to z hladiska prava v pohode ? Rozdiely medzi trochu serioznymi mediami a emociami vyhrotenymi bulvarmi je prave obsah a sposob vyjadrovania, mne osobne ACZ ukazalo kam patri, na vrchol to zrejme nebude.

K teme, jazdim autom aj bikom, takze asi ako kazdy pride na momenty kedy serú cyklisti a aj kedy plechovky. Nemyslim si ze cyklista aka clovek ako vsetci ostatni je vinny z tohto chaozu a roznych pravidiel, na ktore sa poukazuje.
Suhlasim, ze situacia je blba a riesenia su nestastne, keby sa k tomu media ako ACZ stavali tou uzitocnou stranou a miesto tychto opozicnych rozdelovaciek ludi radsej pomohli k rieseniu... (na to asi nemaju)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co ten skvělý bezpečný odstup 1,5m když cyklista jede ve vyhrazeném pruhu pro cyklisty?? Nic protože nejde o předjíždění že... A jak to je s ochranným jízdním pruhem?!? Ať žijí nesmysly z vůle naší lidové vlády :-!
šofér
Bylo by, kdyby rudý nok z ČSSD Petr Dolínek neprosadil, že cyklista NEMUSÍ použít cyklostezku, má jen možnost ji využít! Kdeže je to socanské ho*ado dnes?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
než čistého asfaltu. Absolutně proti přírodě, slon uhýbá mravenci.
Avatar - Ham.
Ham.
Dolínek je bohužel podepsaný nejen pod tímto, ale pod všemi nesmysly ve videu (byl dlouhé roky radní pro dopravu v Praze) a jeho vrcholný "majstrštyk" je pak uzákoněných 1,5m bočního odstupu od cyklistů (jako poslanec to protlačil právě před rokem poslaneckou sněmovnou). Pár let vládnutí tohoto socana v Praze a bude potřeba 10 let na vyčištění toho neskutečného chlíva co tu zanechal, jenom vyfrézování těch čmáranic na silnicích a chodnících přijde na pěkný balík.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Toto vláda nevymyslela, alespoň ne tato !!! To byla Babišova vláda a mohou za to soc. dem. v ní.
V Praze zase soc. dem. a k nim se přidali Piráti a hlavně Praha sobě, ti zmetci.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Někde zase škodí, ten škodí vždycky.
Avatar - Zumion
Zumion
Příspěvek podléhá schvalování.
Vauban
cele je to satira podla rackovacieho akcentu typickeho pre svet motorov
Avatar - jurashek
jurashek
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Musíte to tak trapně vnucovat?
henry.prta
Cyklista jedoucí ve vyhrazeném pruhu není předjížděn vozidly, která jedou ve vedlejších pruzích.
ALE
Cyklista jedoucí v ochraném pruhu JE předjížděn vozidly, která jedou v tomto sdíleném pruhu určeném pro vozidla i pro cyklisty. Cyklista se zde má zdržovat v jeho, přerušovanou čárou, určené části celkového pruhu, vozidla pak mohou užít celou šířku pruhu, tedy včetně té, kde je cyklista. A při míjení cyklisty ho předjíždí.
henry.prta
Bohužel značka přikazuje jen tam, kde je umístěna. Tedy na té stezce. Ne na vedle vedoucí silnici, kde platí značky na ní umístěné. A cyklista, protože mu bylo dovoleno ignorovat vedle vedoucí stezku, tuto značku ve "svém" pruhu na silnici nemá, tak ji nemusí ani dodržet. To by tam musel být přikázaný směr odbočení pro cyklisty na tuto stezku, což nikde není.
fahrenaufderautobahn
a co třeba něco vědět?

když 100 lidí pojede autem, skončí v zácpě a do cíle dojedou za hodinu.
když 5 lidí pojede na kole (v cíli budou za 50 minut), 15 lidí pojede autobusem (v cíli budou za 40 minut) a 80 pojede autem a budou v cíli za 30 minut.

tohle řadě lidí naprosto uniká. vnímají mhd a cyklisty jako nepřítele, přitom oni sami z toho mají NEJVĚTŠÍ benefit.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
prdlajs za babiše bylo tolik peněz, že každý měl tři auta a dvě motorky, včil nemáme ani jak dobít elektrokolo.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
škodijou jen papíry na hlavu, nelži, že cyklista nemusí užít cyklostezku, to je stejný jak chodec nesmí přecházet silnici před světlama nebo když je tam podchod/nadchod.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
C9a je příkazová značka-Značka přikazuje chodcům a cyklistům užít v daném směru takto označeného společného pruhu nebo stezky.
Chodci a cyklisté se nesmějí navzájem ohrozit. U nás cyklista když jede vedle tohoto po silnici, tak dostane trubku a policajti se chovají u nás jak by neměli maturitu, to v praze si nedovolí a vzpomenou aby nedostali 4 od fialy.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nepsal jsem že za to může tahle vláda. Ale ok, mohl jsem napsatze za to může bývalá vláda....
xtonda
Příspěvek podléhá schvalování.
xtonda
Příspěvek podléhá schvalování.
xtonda
Příspěvek podléhá schvalování.
xtonda
Příspěvek podléhá schvalování.
xtonda
Příspěvek podléhá schvalování.
topten
sosan dolinek rozpoutal tridni nenavist mezi nami motoristy a nami cyklisty
jako motorista se bojim na silnici mezi cyklisty, aby si to nevysvetlili tak, ze jsem jejich tridni nepritel
jako cyklista se bojim na silnici mezi motoristy, aby si to nevysvetlili tak, ze jsem jejich tridni nepritel
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Což není pravda, protože tam museli barvou oddělit pěší od cyklistů, v hrdlo lže.
lukas13
Což je to zdaleka nejrozumnější řešení.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
u nás udělali na chodníku cyklostezky a nemuseli pltvat barvu.