kvicel, ze za kalouska se stavel kilometr za 350mega, a on to skrouhnul na 150 mega.
ve skutecnosti se za StBaka stavelo (spis nestavelo) za skoro 500mega kilometr.
ted prichazi faze drahych staveb - treba tenhle tunel, pokracovani D11 z jaromere do trutnova a dal do polska 40km za 650mega kilometr, nebo D3 z jilove u phy na novou hospodu 60km za 1mld na kilometr ve starych cenach pred napadenim ukrajiny ruskym hitlerem a jeho hordama necivilizovanejch ruskejch muziku, kteri jsou schopni znasilnit i diru do vcelyho ulu.
to bude kvikotu jak se za StBaka (ne)stavelo levne a ted draho
"Po dokončení by se měla dálnice D35 spolu s dálnicí D11 stát alternativní trasou k přetížené dálnici D1."
To asi těžko. Bez dokončeného pražského okruhu by to byla u Prahy jen další dopravní katastrofa!
D1 není o Praze, okruh samozřejmě chybí, ale ta auta jsou na MO již dnes. Jen ta část co se otevřela loni do Časů uspoří minimálně 15min přes HK mimo špičku.
všichni nejedou do prahy, jenom pražáci fnukají, ale aby jezdili vlakem to ne a nevím proč by stát měl stavět městský okruh, snad to slovo už napovídá. Prostě zdražit pražákům parkování na městských komunikacích a hlavně je vyhnat aby na komunikaci zustalo 3 metry pro každý směr.
Protoze to neni jen o prazacich, ale kdyby si vylezl obcas z tve diry kdesi na Morave, tak by ti doslo, ze Praha je nejvetsi dojizdkovou destinaci a polovinu pracovnich mist vykryvaji stredocesi a i obyvatele vzdalenejsich kraju. Praha je prirozenym centrem Str.c kraje a koordinace dopravy a dojizdkovosti je klicova + samozrejme tranzitni doprava kolem mesta. Praha se nemuze v tak klicove infrastrukture rozhodovat a realizovat sama, ale musi byt tyto trasy koordinovany vice stakeholdery. Stejne je to i s MHD/Parkovanim a vubec dojizdenim, kdy se nektere mestske casti chovaji absolutne proti dojizdeni, ale pracovni silu potrebuji… Zkratka a jednoduse, CR potrebuje Prahu a Praha potrebuje CR… a to plati u vsech vetsich mest..