Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rozhovor s europoslancem Alexandrem Vondrou: K čemu je elektromobil s výfukem v Prunéřově?

Co aktuálně chystá EU na motoristy? Jak bude vypadat bezuhlíková budoucnost? Nebo jaké jsou největší unijní automobilové výzvy současnosti? Nejen nad tím se v obsáhlém rozhovoru zamýšlí europoslanec Alexandr Vondra z ODS.
Zpět na článek
16. 4. 2022 14:00
16. 4. 2022 14:13
17. 4. 2022 16:09
17. 4. 2022 16:47
17. 4. 2022 18:08
16. 4. 2022 15:13
16. 4. 2022 17:45
16. 4. 2022 18:09
16. 4. 2022 19:05
16. 4. 2022 20:28
17. 4. 2022 08:51
16. 4. 2022 20:48
17. 4. 2022 10:55
18. 4. 2022 14:46
16. 4. 2022 20:04
16. 4. 2022 18:30
16. 4. 2022 20:07
16. 4. 2022 20:50
16. 4. 2022 16:13
17. 4. 2022 18:26
16. 4. 2022 17:59
16. 4. 2022 18:34
17. 4. 2022 09:10
16. 4. 2022 23:20
Avatar - _Karel_
16. 4. 2022 14:00
Vondra
Parchant zlodějská
Rozbalit vlákno
24
17. 4. 2022 16:09
Re: Vondra
Ano taky s Vondrou vyjimecne souhlasim ;-) :yes:
17. 4. 2022 16:47
Re: Vondra
Pro jistotu upresnim muj postoj:
https://youtu.be/-eZspN8m-cc

Víš co Sašo? :D

PS Evidentne te lzi, polopravdy a ucelova zkresleni nevadi. :no:
Resp. tahle vyjadreni krasne zapadaji do Sasova chovani.
17. 4. 2022 18:08
Re: Vondra
Bohuzel ma pravdu. Devastacni rozhodnuti zelenych politiku, ktera budou plosne skodit lidem se na nas riti. Otazka je jaka bude jejich moznost realizace ve svetle udalosti posledniho mesice. Jak zapada do planu Green dealu znovuoziveni vyroby elektriny z uhli teda nevim.
Avatar - WinDiesel
16. 4. 2022 15:13
Re: Vondra
Babiš nevadí, dutohlavý mudrci?
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 16:48
Re: Vondra
a co babiš ukradl jen pro sebe?
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:04
Re: Vondra
dělal to pro druhý, já se ptám co ukradl pro sebe, za komunistů kdo nekradl okrádal rodinu.Byls v čapím hnízdě? Jíš něco od penamu, co říkáš na kmotra? nekupuješ nebo je to levný a dobrý a máš prachy a raději koupíš hovězí jinde než za 150kč/kg u babiše? Pochop už konečně, že z chudáků udělal střední třídu.
16. 4. 2022 18:09
Re: Vondra
Ano, radeji koupim cokoli jineho, nez od Babise.

Kde beres jistotu, ze z chudaku by se nestala stredni trida bez Babise mnohem rychleji?

Ze je trestne stihany ti nevadi?
https://www.irozhlas.cz/…e_2203211609_kth

https://www.irozhlas.cz/…s_2110051826_ako
Co off-shorove firmy?

„Postup předsedy vlády, který veřejně prohlašoval, že nemá žádné offshorové společnosti, a velmi důrazně vystupoval proti daňovým rájům, se jeví jako zajímavý,“
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:33
Re: Vondra
hele kazateli, ty nemovitosti koupil převodem peněz z čr banky. Co tam máš dále, co ti putin přikázal, jezdit na kole bez sedla? Tak si jezdi, ale bez nás.
16. 4. 2022 19:05
Re: Vondra
https://www.auto.cz/diskuse/84400/1#…
No, tady jsem se te zastaval, tak brzdi. ;-)

A radeji se zamysli, kdo posila svy deti na Krym...
https://ct24.ceskatelevize.cz/…dsiho-neuspel-se
Netvrdim, ze to bylo kriminalni.
Kazdopadne to neni normalni!!!

Citace:
''Syn bývalého premiéra už dříve médiím sdělil, že ho na Krym odvezl manžel lékařky Dity Protopopové, která vypracovala posudek o jeho duševním stavu a která dříve byla poradkyní jeho otce na ministerstvu financí. Posudek Protopopové měl podle médií pomoci Babišovu synovi vyhnout se ze zdravotních důvodů stíhání v kauze Čapí hnízdo. Protopopová si stojí za tím, že stanovila správnou diagnózu.
Babiš mladší loni prohlásil, že farma Čapí hnízdo byla od počátku projektem jeho otce a že on hrál roli bílého koně. V kauze padesátimilionové dotace pro areál Čapí hnízdo byl dříve stíhán i on sám a další členové Babišovy rodiny, jejich stíhání bylo již zastaveno. Obvinění nyní čelí jen bývalý premiér a jeho někdejší poradkyně Jana Nagyová (dříve Mayerová)''

Vazne ti tohle prijde v poradku?

https://ct24.ceskatelevize.cz/…auze-capi-hnizdo
„Mého syna nikdo neunesl. On byl na Ukrajině, byl i na Krymu. A máme k dispozici dostatek fotodokumentace, které tyto sprosté, odporné lži vyvrátí,“ řekl premiér.

Vis, mne staci informace, ze premier posila sveho syna na ruskem anektovany Krym. A je mi uplne jedno, ze to pry bylo legalni. ;-)
Pro me je to uzemi, kam bych uplne nejvic jet NEchtel!
A svy deti bych na takove misto NIKDY neposlal!
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 19:56
Re: Vondra
kolik má roků? Snad dostal papíry na hlavu a otec stím nemá co do činění, ty papíry dostal jako letec, prostě ho jako letce zbavili pilotního průkazu a dali mu papíry na hlavu.
16. 4. 2022 20:28
Re: Vondra
Hele uvidime, jestli Babise odsoudi.
Pro me je to moralni nula (uvedl jsem ti zde x duvodu) i bez rozsudku.
Pro tebe ne.

Je svoboda a demokracie.
Vol si treba Babise. Lepsi nez SPD a KSC. O malinko. Muj nazor.
Avatar - petr petrumr
17. 4. 2022 08:12
Re: Vondra
vol si koho chceš je demokracie, ods ukradla u nás autobusová nádraží, sice zaplatila 1kč, ale včil chcou za autobus přes 100kč/vjezd a kraj to nemá z čeho brát a nechce aby těm zlodějům to platili cestující.Přijede autobus z vesnice a jsou tam 4 lidi a ods chce zaplatit 110kč, chápeš to vůbec?
17. 4. 2022 08:51
Re: Vondra
Jsem pro podporu hromadne dopravy!

Ale to co udelal Babis bylo proste moc.
Vzdyt ty duchodci cestovali v podstate zdarma.
Myslis si, ze si to muzeme dovolit?

O tom ze byla ODS zkorumpovana vi vsichni. Tento clanek nam to jen pripomina...
ANO posunulo korupci na novou uroven - viz stret zajmu premiera. ;-)
https://denikn.cz/…-andreje-babise/

Treba:
"Český premiér se jako jediný účastník summitu EU odmítal připojit k závěrům ohledně rostoucích cen energií. Chtěl prosadit, aby emisní povolenky mohly nakupovat pouze firmy, které tak činit musejí, protože produkují emise. Andrej Babiš (ANO) na tom má přitom také osobní zájem. Růst cen emisních povolenek totiž prodražuje výrobu i Agrofertu z jeho svěřenských fondů."
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2022 20:48
Re: Vondra
Tvl jako když to ukradnu pro svý děcka tak to bude ok.??
Avatar - petr petrumr
17. 4. 2022 08:21
Re: Vondra
ale tam můžeš se rekreovat, jít se najíst, učit se jezdit na koni. Můžeš jít k jurečkovi na ranč? ano můžeš, ale s pěkně naditou peněženkou, kartu nebere, neboť vláda nepodporuje karty a vládní podnikatelé je z obchodů a restaurací ruší, nikdo nebude vědět kolik mají příjem a EET, to mají jen pro sebe, aby je nikdo ze zaměstnanců nemohl okrást.
Avatar - rohYpnol
17. 4. 2022 10:55
Re: Vondra
OMG... vůbec nejde o nějaké Čapí Hnízdo. Podstatné je že byl ve střetu zájmů, politikou ovlivňovat vlastní podnikatelský prospěch. Viz třeba dotace na PENAM atd. atd. Ohrožoval vyplacení evropských dotací. A k tomu ta totálně populistická absolutně ekonomicky nezodpovědná politika, včetně nejhoršího dopadu a počtu mrtvých s covidem...
Avatar - petr petrumr
17. 4. 2022 18:46
Re: Vondra
a včil vláda nemá střet zájmů?
Avatar - rohYpnol
18. 4. 2022 14:46
Re: Vondra
Kdo ze současné vlády je v obdobném střetu zájmů jako byl Babiš??? Možná někdo takový je já o něm ale rozhodně nevím :-!
Avatar - _Karel_
16. 4. 2022 20:04
Re: Vondra
Babiš vadí taky, tupče. Ten je ve zlodějinách ještě lepší liga.
Avatar - CHerokee
16. 4. 2022 18:30
Re: Vondra
Bylo mu někdy něco prokázáno? Ale vůbec... naopak statečný chlap.
Avatar - _Karel_
16. 4. 2022 20:07
Re: Vondra
Ne, nebylo. Faktury za 20milionů prý podepisovala jeho sekretářka. Kdo by tomu nevěřil, že. A komu všemu že byly zlodějiny prokázány? Rád si ten dlouhý seznam odsouzených ministrů přečtu.
Vždycky to odskáčou jen nižší úředníci.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2022 20:50
Re: Vondra
A když už náhodou někoho skutečně odsoudí tak dostane milost od Zemana (vlastne možná od Ovčáčka nebo Mynáře že...) :-O :-( :-(
16. 4. 2022 14:12
Politik z minuleho stoleti
Citace:
1) Usedá před monitor, ptá se, zda si může zapálit cigaretu.

2) Odpovím otázkou: K čemu je elektromobil, když bude mít výfuk v Prunéřově?

3) A teď musím prozradit, že coby bojovník za záchranu spalovacích motorů...

4) A teď druhá strana – v Praze na kole nikdo moc jezdit nebude, protože to je kopcovitý terén. Lidé staršího věku vyjet kopec Nerudovkou doopravdy nezvládnou.

Shrnovacka:
1) Emise mu nic nerikaji, bo sam huli.

2) Pitoma fraze. Souvisi i s prvnim bodem. S cigarem v hube mu emise pred nim jedouciho auta vadi stejne jako ty z Prunerova...
https://ekonomickydenik.cz/…gicke-aktivisty/

U dnes koupeneho EV odstavi Prunerov jeste kdyz bude mit baterky v zaruce.
Zbytek zivotnosti tohoto EV uz bude bez Prunerova!!!

3) Typicky duvod tuneloveho videni...

4) Slysel tenhle clovek nekdy o elektrokole?

WTF
Rozbalit vlákno
13
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 16:52
Re: Politik z minuleho stoleti
za tu cigaretu je myslím trest podporování kouření a manipulace s mladistvými.ODS je u moci a tak můžou vše.
Avatar - CHerokee
16. 4. 2022 18:31
Re: Politik z minuleho stoleti
Je to přesně člověk, kterého tam chci. Racionální ,statečný a nebojí se říct "nekorektní" názor.
16. 4. 2022 19:11
Re: Politik z minuleho stoleti
Přijdou tě ty body racionální?
To jsou názory z dvacátého století, ne dnešní.

Ano, v dnešní době je to nekorektní... Ale výborně to zapadá na acz a samozřejmě mezi petrolheady.

Spalováky navždy! EV jen pro rozvážky a TAXI! WTF
Vrať se do hrobu. :D
16. 4. 2022 23:00
Re: Politik z minuleho stoleti
Svet motoru je casopis pro seniory.... tak jr krmi tim, co jim chutna... nic vic v tom nehledej ;-)
17. 4. 2022 07:30
Re: Politik z minuleho stoleti
Dobrej postřeh.
Pro mladé už není auto tím, co bylo dříve. Je to vidět i zde v diskuzích. Většinou starý dětci nadávající jak je všechno nové špatné a za jejich mladí bylo líp.

PS:Plus množství trollů pro něž je tohle publikum krasná příležitost.
Avatar - petr petrumr
17. 4. 2022 08:27
Re: Politik z minuleho stoleti
za mojeho mládí jsme nikdy nestáli a nezastavili kde se nemá, vy mladí jste udělali řidičák podvodem a neumíte nic, ani řídit. Kde bydlíš, máš garáž a svůj pozemek nebo si myslíš, že ti patří svět a druzí ti jen ubližují?
17. 4. 2022 09:24
Re: Politik z minuleho stoleti
Mas trochu mezigeneracni problem ne?
:D
17. 4. 2022 15:17
Re: Politik z minuleho stoleti
A přitom je situace stále dlouhé věky stejná. Starší potřebují mladší pro jejich pochopení nového a mladší potřebují starší pro udržení kořenů.

Umělou nenávist vyvolávají jen komplexy a trollové.
17. 4. 2022 16:12
Re: Politik z minuleho stoleti
Ano tak jak to popisujes to je. Bohuzel EV neni cesta plosne nahrady spalovaku. Jen tobe to furt nedoslo.
17. 4. 2022 16:51
Re: Politik z minuleho stoleti
Tohle se dalo rikat pred deseti lety.
Ne dnes. ;-)
17. 4. 2022 18:11
Re: Politik z minuleho stoleti
Bohuzel to plati porad. EV v teto dekade nemaji technologicky na to, aby nahradila ICE auta. Uvidime jak pokroci vyvoj a cena baterek. Tahle dnesni EV to je bohuzel jen pro par movitych nadsencu, kteri nevidi nevyhody.
17. 4. 2022 19:17
Re: Politik z minuleho stoleti
Zkus se podívat na ev před 10 lety. I když to půjde pouze lineárně tak za 10 let... Spalovak je mrtvý.
17. 4. 2022 20:06
Re: Politik z minuleho stoleti
EV pred 10 lety porad ty samy nevyhody jako dnesni EV. Jestli pokroci vyvoj baterek takze za 10 let budou stat polovic, budou mit jednou takovou kapacitu a polovicni hmotnost, tak pak teprve bude spalovak mrtvy.
16. 4. 2022 15:10
tabák a benzin
Ve 2017 jsem po pořadu Interview ČT24 Kuberovi z ODS předpověděl smrt za dva roky, umřel skutečně ve 2020. Světlaně tlachal jak nezná obvodního lékaře atd. Tabák zabíjí spolehlivě. V Česku nejsou rychlovlaky, žádná rychlá varianta k autům, malá země na to po ni lítat, všude málo místa kam benzinová auta vydrží dlouho. Tabák skončí za 10 let, ale to Vondra už taky bude prdět do hlíny.😂😂
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2022 16:13
Mimóza
Ten borec je totálně mimo, 500km za 6h, navíc že s Teslou musel 3x nabíjet. Tady lze vidět, jaký je to lhář. S trochou sebezapření by to s Teslou dalnbez nabíjení, případně s max jednou zastávkou na 15 minut. Přirovnávat zaostalé východní státy, jako je ČR a Polsko s vyspělým západem. V ČR se ročně prodá 150-200 tisíc nových aut z desítek milionů.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Roman Horký
16. 4. 2022 16:57
Re: Mimóza
Chlapče OMG jak moc ty jsi mimo. O jakém zaostalém Polsku nebo ČR nám vyprávíš? Vrať se do reality. Nebo nám povyprávíš ještě o vyspělém britském NHS, či o vyspělé spolehlivě a soběstačné německé energetice? A co tu o vyspělé Francii? Dal nemá smysl mluvit protože ostatní země EU již jsou s menším HDP na hlavu než ČR. A HDI? Raději nech být, abys vůbec v Evropě našel vyspělejší stát. Člověče, vyspělý Západ to opravdu bejvávalo. Asi jako vyspělá Egyptská nebo Římská civilizace.
17. 4. 2022 18:26
Re: Mimóza
Praha 1 - Strasburg, 607 km:
Tesla 3 LR: 2 zastávky, 24 minut
Tesla 3 SR: 3 zastávky, 29 minut
BMW i4: 2 zastávky, 19 minut
Kia EV6: 2 zastávky, 17 minut
Tesla S 100D: 1 zastávka, 13 minut

Zdroj: Chargemap
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 16:59
vlastraník
Je velice oddaný straně a taky to řekl, na obyčejný lidi prdí jak jeho šéf, prostě fialová drahota na něho nedolehne.
Rozbalit vlákno
5
16. 4. 2022 17:37
Re: vlastraník
Tak to prrr.

ODS se od jeho dob trochu zlepila.
Muj nazor.
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:12
Re: vlastraník
jo je to špička u ná- Panu premiérovi se dobře káže rodinám s dětmi, samoživitelkám či důchodcům o utahování opasků, když má plat přes čtvrt milionu měsíčně a k tomu veškerý servis od jídla přes bydlení až po auto s řidičem k cestám domů do Brna a zpět. Stejně jako paní Pekarová, která občanům vzkazuje, že už nebudou žít nad poměry.
16. 4. 2022 18:19
Re: vlastraník
Chces zit nad pomery - na dluh?
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:28
Re: vlastraník
on žije nad poměry a na dluh, prostuduj si kolik ta jeho fakulta pujčuje peněz a to jeho podnikání nám bere jenom peníze.
16. 4. 2022 19:12
Re: vlastraník
jaka fakulta?

Jeho podnikani bere spoustu dotaci, co ja vim...
Viz např.:
https://www.e15.cz/…z-prijmu-1349290
Agrofert loni získal víc dotací, než odvedl na dani z příjmu

https://www.byznysnoviny.cz/…delskych-dotaci/

Edit: jo ty pises o Fialovi :D
Fiala neni trestne stihany. ;-)
Avatar - pradeda777
16. 4. 2022 17:59
Vondra...
...rozumná řeč! Bohužel spousta lidi v Evropě i v US je už "zpracovaných" zelenými zvratky a na nějaké kompromisní řešení nepřistoupí. Budeme zkrátka zelení i kdybychom při tom zelenání měli zemřít zimou nebo hladem. :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:15
Re: Vondra...
není, když nezačneme tak skončíme bledě. Největší chyba vlády je třeba posun zákazu tych kotlů.
Avatar - CHerokee
16. 4. 2022 18:34
Re: Vondra...
Souhlasím. A kdo Sašu zná, tak ví. Ale i tady je snůška mamlasů....a to bych nečekal.
17. 4. 2022 09:10
Re: Vondra...
A taky je tu jedna obrovská kobliha :D
16. 4. 2022 18:14
alexandr je stara skola
vidim, ze vselijaci metrosexualove, transgenderove, hermafroditi, rusofilove, koblihari... by ho nejradsi ukrizovali
i kdyz s nim ne ve vsem souhlasim, tak to je clovek myho razeni
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:23
Re: alexandr je stara skola
ty jsi taky věřící a houpeš tym kadidlem, tos měl napsat rovnou, jsi na chlapečky nebo jsi bi?
16. 4. 2022 18:28
Re: alexandr je stara skola
presne takovy jako ses ty mam na mysli
Avatar - petr petrumr
16. 4. 2022 18:36
Re: alexandr je stara skola
chodíš k němu na faru? psals, že je to tvůj člověk.
Avatar - CHerokee
16. 4. 2022 18:35
Re: alexandr je stara skola
Trefně napsáno a potrefená husa se ozvala... ;-)
16. 4. 2022 20:41
Re: alexandr je stara skola
Člověk tvého ražení je zloděj je člověk tvého ražení ?
:-) ;-) :-)
Dyt je to prašivej zloděj! Rath si za takové kurvárny odseděl sedmičku :yes:
Avatar - Magister
17. 4. 2022 17:59
Re: alexandr je stara skola
A máte důkazy? A můžu je vidět? A nebo jen plácáte.
17. 4. 2022 19:55
Re: alexandr je stara skola
Cherokee exhumoval druhý nick :-) :-) :-) :-)
https://t.tyden.cz/…znat_197050.html
Avatar - CHerokee
16. 4. 2022 18:29
Více takových hlasů
Škoda, že nemáme více takových racionálních europoslanců jako je Saša Vondra.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
16. 4. 2022 21:22
Re: Více takových hlasů
To je fakt racionalne, keby zacali s green dealom o 10 rokov skor, nemuseli sme dnes rychlo riesit, co budeme robit bez ruskeho plynu a ropy :-) Praveze je uplne iracionalny, este aj Zeman zmenil nazor v tejto dobe, ale on nic.
16. 4. 2022 19:11
Redakce
Krom politické agitky v prospěch ODS nemá tento článek pro motoristické čtenáře co nabídnout, je na úrovni článku v rubrice známých osobností za volantem Označení Vondry jako pravicového politika je už pak jen úsměvnou tečkou této goebbelsovské propagandy. Tento levičák nemá s pravicovými ideály Klausovské ODS nic společného.
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2022 20:30
Skvělý rozhovor!
....škoda, že takových nebojácných a zdravě uvažujících politiků ČR nemá mnohem víc!
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2022 20:43
Re: Skvělý rozhovor!
Všichni, kteří kradli koně s ním sedí a prašivec se směje…
K zblití :no:
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2022 20:41
Překvapení měsíce
Vondru rád nemám. Nicméně po přečtení musím smeknout. V podstatě 100% souhlas. Nemám co dodat :yes: :yes: :yes:

Snad jen opět a zase - je vidět, že ten Niedermayer má v hlavě nas**no stejně jako Piráti... No, opět se je potvrzuji moje slova.

Ještě musím ocenit jedu věc - konečně aspoň jeden politik nelže a na rovinu říká, že se budeme mít hůř a dopady rozhodnutí současného eurohujerskeho vedení EU budou bolet ... a nic nepřinesou.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2022 23:20
tvl
Slusny komenty 😂
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
16. 4. 2022 23:31
Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na elek
ktrická auta, snad jako jediný z toho má rozum. Když začne obchod řídit ideologie, je to vždy tragédie. Přesně s tím se v poslední době potýkáme skoro denně, a tak musíme být rádi za každý projev zdravého rozumu. Šéf BMW automobilky Oliver Zipse ho ještě neztratil. Elektrické auto není auto, ale ideologie.
Rozbalit vlákno
5
17. 4. 2022 09:08
Re: Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na
vynucený přechod na ekologičtější paliva způsobil, že se z každého druhého komína nevalí černý kouř. něco podobného způsobil nucený přechod na filtry pevných částic, přidávání močoviny k dieselovým motorům, katalyzátory. všechno to bylo nucené. strašné:)
17. 4. 2022 09:15
Re: Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na
Ty si ale matěj, viď? To co popisuješ je vývoj na kterém automobilky ještě spolupracovali. Poslední verze Eur6/7 už je čistá politika. Rozhodují o to zelení populističtí politici, úplně odtržení od reality. Tu jejich elektromobilitu zaplatíme všichni, ať přímo nebo z daní a jak se říká “z cizího krev neteče” :no: Nekoukají nalevo, napravo, mají svoje zelený klapky na očích a kupředu levá :no:
17. 4. 2022 09:30
Re: Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na
podobny kecy se tu vedlly kdyz po afere dieselgate doslo ke zmene metodiky mereni emisi dyzlu a zacalo se merit i v realnym provozu. tehdy jsme slyseli jak to je nerealny atdatd ...
a vyvoj jde dal - dnes smer u spalovaku je hybridizace - ktera vede k dalsimu snizeni emisi a hlavne spotrebe ropy, kterou bereme z diktatorskych rezimu a z fasistickyho russka.
cim mensi zavislost na tehle rezimech budeme mit tim lip pro nas ( a hur pro ne)
Avatar - xxc
17. 4. 2022 12:04
Re: Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na
euro 7 je tiez nerealne a za par rokov tu budu zase normalne euro 7 auta jazdit, budu cistejsie a ekologickejsie :-) a bude sa nadavat na euro 8, ktore bude fakt uz nerealne, kym to nevyrobia
17. 4. 2022 09:49
Re: Šéf BMW otevřeně popsal, co způsobí vynucený přechod na
automobilkám je úplně u prd.ele, na čem vydělají. a kdyby je někdo nepřinutil, nic z toho do auta nedávají. automobilky vyrábějí elektromobily a tvoří reklamy na elektrickou budoucnost.
edit: filtr pevných částic jsi neplatil? katalyzátor neplatíš? všechno platíme my. platíš zisk automobilce na vyrobeném autě. nějaká novinka?
edit2: řekni mi, co z těch "blbostí", které máme v Evropě, je v autech v USA...
17. 4. 2022 07:59
Organizovany zlocin
pokud je tohle pravda, to je typicky organizovany zlocin: "Důvodem je, že dnešní establishment – to znamená, kdo o tom rozhoduje v EU – sází na elektromobilitu. Současně bych zdůraznil, že hodně exkluzivně. Přičemž pokud jde alespoň o osobní automobily, dohodli se s některými největšími firmami. Slíbili jim přiměřené regulace, subvence – aby ony tenhle odvážný krok učinily, a zároveň měly garantováno, že nepůjdou do ztráty, že pro ně bude tato cesta určitým způsobem zisková. A někdo tohle celé musí zaplatit. Což bude zákazník, který se zatím nebouří, protože se ho to dosud netýká."
Rozbalit vlákno
5
17. 4. 2022 08:22
Podpora firem neni zlocin
A treba takova tripartita by byla vlastne zlocinny meeting. :D

Ve skutecnosti je to presne naopak, nez si tu vetsina troubu (sry rohypnole) mysli. Staty / spolecenstvi statu maji velky zajem, aby jejich firmy byly co nejsilnejsi.
A specielne co se tyce aut: Aby vyrabely auta i v 21. stoleti.
Kdyby nepresly na elektromobilitu, tak by se staly nekonkurenceschopnymi.
Viz svetove auto roku, viz Giga Berlin atd.

https://fdrive.cz/…tvira-brany-7853
"Deset tisíc Tesel týdně. Gigafactory Berlin otvírá brány"

Jak chces tomuto konkurovat?
To je jeden z (dulezitych) duvodu podpory elektromobilty EU.
;-)

PS I lobbing je legalni. Kdyz se deje transparentne, tak je to prirozene ovlivnovani vykonne moci.
Avatar - pradeda777
17. 4. 2022 09:28
Re: Podpora firem neni zlocin
Elektrické auto není auto, ale ideologie. :-[]
17. 4. 2022 13:54
Re: Podpora firem neni zlocin
Ostatne stejne jako elektricky kartacek na zuby. :D :D
Uz to neni, co to byvalo...

Tvuj koment rychle zestarne. ;-)
Tve komenty (o EV - jinak mas nazory na auta dobry) odpovidaji tvemu nicku. :-)
18. 4. 2022 00:27
Re: Podpora firem neni zlocin
Jak výstižné! :-) :yes:
17. 4. 2022 08:34
Re: Organizovany zlocin
typicky organizovaný zločin bylo Promopro.