Před pár dny jsme vás informovali, že dalším novým modelem Alfy Romeo bude malý crossover. Chystá automobilka model podobné velikosti s nižší světlou výškou?
ono to vyzera akoby v alfe poslednych aspon 10 rokov uspesne pracovali na tom aby z automobiloveho sveta nenapadne odisli ( tym ako nelogicky vyplnali segmenty a vyrabali presne to co vobec neleti ) .... a skoro im to aj vyslo... aj ked este to nemaju vyhrate.... lebo ani to dlhoocakavane tonale este nemusi byt spasou ... zvlast ked s nim prisli v case ked uz nieco podobne maju vsetci naokolo aspon 5 rokov na trhu ... moment prekvapena teda opat nulovy ... viac pohodacku a zlenivelu znacku dodnes nepoznam ... ved uvidime ako zvladnu tuto hekticku dekadu ... a tak slavna znacka to kedysi bola... vecna skoda co uz
uz konecne zacat pouzivat zdravy rozum a spravit auto B segmentu ako 5 dverak.. inak to bude nadalej prepadak.... nerobim si iluzie zeby to bol odrazu trhak v 5 dveraku... ale len pouhy 3 dverak uz dnes fakt nema na trhu aut sance skoro ziadne....
Kdyby techniku 124 mel novy Spider a nabidl nejaky opravdu pekny vzhled karoserie, o prodeje bych se nebal.... a klidne by to mohlo stat o 150 vic nez ten Fiat....
A kdyby Alfa mela neco jako Toyobaru s lepsim vzhledem, opet se nebojim ze by si to na sebe nevydelalo....
Samozrejme nejake velke objemy nemuzes cekat, ale zas jsou tam ty marze, ze....
S ožebračováním běžné populace inflací bude o malá auta se sportovním strdcem opět zájem. Italové nezklamou. No a infotainment - k čemu? Já jsem pilot Alfista a umím to ručně.
Asi tak nejako, mysleli že prerazia jednou variantou? Sám mám Giu a keby mali kupéčko (či novodobí Spider) tak kľudne idem do toho znova, pretože dizajn D3 v tejto triede je no nič-moc. Takto ostane Giulia asi mojou prvou ale aj poslednou Alfou. Škoda, jazdí to slušne.
Ano to že Fiat nepoužil plafformu z Miaty i pro Alfu, když už za to zaplatil opravdu nedává smysl. Tím spíš že se Fiat snaží marně protlačit Alfu i v US, kde by rozhodně dávalo větší smysl prodávat coupe se znáčkem Alfa Romeo, než Fiat.
Ale holt celý Fiat to vede od 10 k 5...
Přesně Giulia měla od začátku přijít jako coupe a combi, ideálně s combi variantou Allroad, které už vyráběla u 156, ale takhle to uplně zazdili. Prostě promarněná šance...
Alfa je hlavne marna. Promrhaji celou dekadu a desitky milionu euro vyvojem platformy pro Giulii a tu potom vyrabi jen v jedne karosarske verzi a prakticky jen se dvema motory. Nastesti pouziti platformy pro Stelvio to alespon trochu zalepilo, ale i tak je to k placi…
A to mě by se pravě libilo, kdyby šel nastupce ve šlepějich mnohem hezčiho punta.
MiTo a to včetně až bych řekl předevšim pravě diky te přidi je dost originalni až stylova zaležitost za kterou se i dnes velice rad otočim. Hodně přitažlivy prcek.
Výkon 57 kW ale měla ta nejslabší podladěna verze, aby MíTo mohli řídit italští řidičští začátečníci. A taky si ji kupovali holky. Kromě ní se ale skvělý Multi Air v MiTu nabízel i se 77 a s turbem i 88 a 125 kW, takže fakt nevím, co tě tak pobuřovalo! :-) Mě osobně tedy jen pozdější použití dvouválců TwinAir, to byl fakt lapsus.
P.S. Řídil jsem 2 nejsilnější verze, QV dokonce i na okruhu a bylo to moc pěkné svezení! Jen ten klaunský kukuč tomu autíčku fakt vůbec neslušel, ovšem podobný problém měla i větší sestřička Giulietta...
Taky by u Alfy bylo vhodné, aby dobře vypadala, a můžou z toho mít konkurenci Mini. Malý HB pro majetnější mladé borce, kteří chtějí něco, co má styl a dobře se v tom jede.