Před pár dny jsme vás informovali, že dalším novým modelem Alfy Romeo bude malý crossover. Chystá automobilka model podobné velikosti s nižší světlou výškou?
ono to vyzera akoby v alfe poslednych aspon 10 rokov uspesne pracovali na tom aby z automobiloveho sveta nenapadne odisli ( tym ako nelogicky vyplnali segmenty a vyrabali presne to co vobec neleti ) .... a skoro im to aj vyslo... aj ked este to nemaju vyhrate.... lebo ani to dlhoocakavane tonale este nemusi byt spasou ... zvlast ked s nim prisli v case ked uz nieco podobne maju vsetci naokolo aspon 5 rokov na trhu ... moment prekvapena teda opat nulovy ... viac pohodacku a zlenivelu znacku dodnes nepoznam ... ved uvidime ako zvladnu tuto hekticku dekadu ... a tak slavna znacka to kedysi bola... vecna skoda co uz
Alfa je hlavne marna. Promrhaji celou dekadu a desitky milionu euro vyvojem platformy pro Giulii a tu potom vyrabi jen v jedne karosarske verzi a prakticky jen se dvema motory. Nastesti pouziti platformy pro Stelvio to alespon trochu zalepilo, ale i tak je to k placi…
Přesně Giulia měla od začátku přijít jako coupe a combi, ideálně s combi variantou Allroad, které už vyráběla u 156, ale takhle to uplně zazdili. Prostě promarněná šance...
Asi tak nejako, mysleli že prerazia jednou variantou? Sám mám Giu a keby mali kupéčko (či novodobí Spider) tak kľudne idem do toho znova, pretože dizajn D3 v tejto triede je no nič-moc. Takto ostane Giulia asi mojou prvou ale aj poslednou Alfou. Škoda, jazdí to slušne.
Kdyby techniku 124 mel novy Spider a nabidl nejaky opravdu pekny vzhled karoserie, o prodeje bych se nebal.... a klidne by to mohlo stat o 150 vic nez ten Fiat....
A kdyby Alfa mela neco jako Toyobaru s lepsim vzhledem, opet se nebojim ze by si to na sebe nevydelalo....
Samozrejme nejake velke objemy nemuzes cekat, ale zas jsou tam ty marze, ze....
Ano to že Fiat nepoužil plafformu z Miaty i pro Alfu, když už za to zaplatil opravdu nedává smysl. Tím spíš že se Fiat snaží marně protlačit Alfu i v US, kde by rozhodně dávalo větší smysl prodávat coupe se znáčkem Alfa Romeo, než Fiat.
Ale holt celý Fiat to vede od 10 k 5...
uz konecne zacat pouzivat zdravy rozum a spravit auto B segmentu ako 5 dverak.. inak to bude nadalej prepadak.... nerobim si iluzie zeby to bol odrazu trhak v 5 dveraku... ale len pouhy 3 dverak uz dnes fakt nema na trhu aut sance skoro ziadne....
Taky by u Alfy bylo vhodné, aby dobře vypadala, a můžou z toho mít konkurenci Mini. Malý HB pro majetnější mladé borce, kteří chtějí něco, co má styl a dobře se v tom jede.
Výkon 57 kW ale měla ta nejslabší podladěna verze, aby MíTo mohli řídit italští řidičští začátečníci. A taky si ji kupovali holky. Kromě ní se ale skvělý Multi Air v MiTu nabízel i se 77 a s turbem i 88 a 125 kW, takže fakt nevím, co tě tak pobuřovalo! :-) Mě osobně tedy jen pozdější použití dvouválců TwinAir, to byl fakt lapsus.
P.S. Řídil jsem 2 nejsilnější verze, QV dokonce i na okruhu a bylo to moc pěkné svezení! Jen ten klaunský kukuč tomu autíčku fakt vůbec neslušel, ovšem podobný problém měla i větší sestřička Giulietta...
A to mě by se pravě libilo, kdyby šel nastupce ve šlepějich mnohem hezčiho punta.
MiTo a to včetně až bych řekl předevšim pravě diky te přidi je dost originalni až stylova zaležitost za kterou se i dnes velice rad otočim. Hodně přitažlivy prcek.
S ožebračováním běžné populace inflací bude o malá auta se sportovním strdcem opět zájem. Italové nezklamou. No a infotainment - k čemu? Já jsem pilot Alfista a umím to ručně.