Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mercedes-Benz Citan Tourer PRO 113 – Klidně i do rodiny

16 komentářů

Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - petruzmrd
petruzmrd
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zběžným pohledem Caddy dělá víc než +100 k za srovnatelný motor v holobytu, takže proč ne? Akorát ta spotřeba mi přijde trochu brutální, ale nedovedu posoudit, kolit to má žrát.
traveldrive
Spotreba je typická redaktorská, odrátal by som tak liter až dva.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co bys chtěl od benzínového turba s EGR a DPF v takové boudě. Nafta má i lepší průběh výkonu pro takové auto.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Sorry, já jen přeskákal článek podle toho co mě zajímalo a ušlo mi, že to není dehet. 😁 Já mám zkušenost se starým benzínovým Berlingem, spotřebu jsem neřešil páč služební, ale na dálnici samozřejmě palivo mizelo před očima.
Avatar - mariov8
mariov8
Velká čelní plocha, to se nedá nic dělat. Předchůdce s motorem 1,2 žral ještě více. Mám srovnání s Caddy a novým benzínovým Berlingem. Jízdně se mi líbil tříválec PSA, ale ten rachot v kabině byl hrozný. Tento motor vyvíjel Renault s Mercedesem a na rozdíl od použité 1,5CDI si benzíňák 1,33L mercedes i sám vyrábí. MBUX není bez chyb, ale je návykové a intuitivní. Motor je jízdně i akusticky (čtyřválec) jiná liga a i ta spotřeba na takovou almaru ujde. Komu by vadila, vezme si diesel, který konečně půjde s automatem, to předchůdce neuměl. Benzínové Caddy jsem si projel a zoufale nejelo. A ta cena! Až přijde Třída T, bude tohle autíčko zajímavá alternativa mizejícím malým MPV pro ty, co nezkousnou Francouzské logo na kapotě nebo jejich šílenou Francouzskou telematiku. Na autě už je také vidět, že není úplně Francouzsky rozihrané, ale je takové "unisex", takže po adaptaci na mercedes z toho tolik ten Renault nekřičí. Zjevně už při vývoji skeletu nebyly na to sami. Některé komponenty jsou sice převzaté, ale proti předchůdci je to fešák.
traveldrive
Mám Berlingo s dieslom, bežne sa zmestím do 6 litrov. Známy vzal to isté s benzínovou jedna-dvojkou, a jazdí s tým za 7-7,5 litra. Pravda, nie naložený, vozí hlavne rodinu.
predchádzajúce Kangoo malo hravý, usmievavý dizajn, toto je fakt dosť unisex. Síce neurazí, ale ani nenadchne.
ericn
No jo no. Ale nové osobní Berlingo je aktuálně jen elektro od 890tis Kč. Pokud chceš naftu musíš vzít nákladní N1 a ta je přece jen v dost oholené výbavě. A má to svoje mouchy…Takže zlatej osobní Citan s benzinem 1.33l :yes:
traveldrive
Tú predajnú politiku tiež nechápem. No, snáď mi toto Berlingo vydrží tiež aspoň desať rokov ako predtým Kangoo, a potom sa uvidí - deti už budú celkom odrastené, takže asi budem loviť v celkom iných vodách. Možno vezmem jazdenú Audinu od Kubrta. 😄
ericn
Jj, prodeje Berlinga v ČR klesly řádově, doprodávají osobní skladovky. N1 jedou dál normálně. Elektro asi jen 4ks za 1-3/2022 😁
Ondrej Nekola
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - hugino
hugino
Hm...tak to sa mi nezdá 😄 😄 😄
traveldrive
Správne to bude s jednotkou na začiatku.
hans jirak
jak může být auto širší než delší. to jsem ještě neviděl.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jsou čiré zlo.

Kdekoliv jinde než na rovné dálnici otravné, často až nebezpečně, oslňují ostatní.

Popravdě nechápu jak mohl někdo TOHLE schválit do provozu.