Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
Trochu mi uníkají přínosy v článku zmíněného režimu zadokolka. Vychválená blesková aktivace režimu RWD v řádu milisekund v podstatě spočívá v pouhém vypnutí předního pohonu, auto ovšem ztratí dvě třetiny svého elánu když v té chvíli spadne dostupný výkon z 230 na pouhých 80 kW.
To fakt má být nějaká výhoda proti mechanickému systému ???
To fakt má být nějaká výhoda proti mechanickému systému ???
mbrzda
"Lexus ostatně počítá spíše s konzervativnějšími zákazníky, kteří jsou jednoduše zvyklí ukládat věci do kufru vzadu."
Nějak nevím jak se pak takový konzervativní zákazník popasuje s chybějící přihrádkou před spolujezdcem a hlavně s chybějícím volantem ;-\
Nějak nevím jak se pak takový konzervativní zákazník popasuje s chybějící přihrádkou před spolujezdcem a hlavně s chybějícím volantem ;-\
Roman Horký
ale aspoň se (i když poněkdu trapně) snažíte (konzervativec nestráví přihrádku, auto ztratí 2/3 výkonu, zpětná vazba od volantu - nevíš, že v zimě na sněhu to klouže vždycky?) :-):-):-):-)
No ale spíše by mě zajímalo kam zalezli všichni, kdo plivali na Toyotu, že prý zaostala v BEV. Vylezte, dáme si diskusi.
No ale spíše by mě zajímalo kam zalezli všichni, kdo plivali na Toyotu, že prý zaostala v BEV. Vylezte, dáme si diskusi.
já jsem to psal až toyota představí bZ4X, tak škodováci budou mět deprese a za tohle asi mají něco horšího, my z podzámčí tohle sledujeme dost dlouho a ta spotřeba je pro ty fandy asi poslední stanice škoda auto.
Tak Toyota v BEV nejenze zaostala, ale dale zaostava, jednoznacne z pohledu objemu vyroby BEV.
A to pouze chybou managementu, ze lpi na spalovakach.
Technologie i know-how pro EV Toyota ma.
Zaruku na baterky bude mit nejdelsi. :yes:
Spotreba pry nizka. Design super.
Paradni auto. ToyoBarLex.
PS O postoji Toyoty k BEV podle me vypovida i to, ze jsou nejdal s SSB. Jenze je chteji nasadit v hybridu. :no: :no: :no:
A to pouze chybou managementu, ze lpi na spalovakach.
Technologie i know-how pro EV Toyota ma.
Zaruku na baterky bude mit nejdelsi. :yes:
Spotreba pry nizka. Design super.
Paradni auto. ToyoBarLex.
PS O postoji Toyoty k BEV podle me vypovida i to, ze jsou nejdal s SSB. Jenze je chteji nasadit v hybridu. :no: :no: :no:
Protože řekli, že nasazovat je do EV je blbost, která z nich udělá ještě víc hračku pro bohaté, než jsou dnes.
Dagmarrr
Přeci nemusím jezdit rally, ale potřebuji poznat moment ztráty adheze... Když se začnou kola trhat od vozovky na náledí a nebo jinak kluzkém povrchu, tak to mnohdy je těžké poznat i s přeposilovaným řízením. Natož to mít jen přes kabely... To by tam musely být nejaké motorky směrem k volantu, co by přesně kopírovaly zpětnou vazbu, to pak ano..., ale je to tam???
vezmi elektrikářskou pásku( výběr barvy je na tě) a udělěj si tam na vrchu volantu značku, když pojedeš do zatáčky a zadek tě začne předbíhat, tak začni kontrovat abys tu značku měla tam kam míříš nebo chceš jet. Na náledí hlavně nezastavovat.
Dagmarko já doufám že ti nedali řidičák. Normální člověk předvídá, že to může klouzat a jede tak aby to klouzat nezačalo. Potom už je dost pozdě a pozná to každý de*il.
Takže ty to poznáš na tuty. :yes:
To si piš. Karle, občas napíšeš i rozumný a slušný příspěvek, ale jak červená linie se u tebe táhne posedlost každý den někoho nazvat de*lem. Když zde nejsem já, vyonanujes se na někom jiném. Můžeš mi tuto svoji potřebu nějak osvětlit prosím? Tragedie v rodině či extrémně vysoké či nízké IQ či jiná rána osudu?
Edit: nelze si nevšimnout že jsi zapálený rusofil, takže s tim IQ to u tebe asi nebude tak horké jako u mě. Vejdeš se jistě do jarních teplot.
Edit: nelze si nevšimnout že jsi zapálený rusofil, takže s tim IQ to u tebe asi nebude tak horké jako u mě. Vejdeš se jistě do jarních teplot.
A co takhle Romane trocha sebereflexe? Nezačal sis se zbytečným útokem ty sám, byť ne na mě?
Slovo de.il jsi použil jen ty, já ne. Takže příště použij své vysoké IQ, kterým jsi zde proslulý, trochu lépe.
Edit: nutkavá potřeba sr.á.t politiku i pod článek o Lexu, o čím IQ to asi vypovídá víc....
Slovo de.il jsi použil jen ty, já ne. Takže příště použij své vysoké IQ, kterým jsi zde proslulý, trochu lépe.
Edit: nutkavá potřeba sr.á.t politiku i pod článek o Lexu, o čím IQ to asi vypovídá víc....
nepozná, když je namrzlá silnice, tak ten povlak je uplně průhledný a poznáš to jen po přidání, že trochu se protočí motor(zabliká asr nebo něco podobnýho) nebo trochu brzdy a zatluče abs.
Tobě na náledí se trochu protoci motor? Mně ne, v žádném hybridu mi to nedelalo, vždy ten prokluz podchytil už při záběru elektromotoru a spalovaku otáčky nepřidal.
Romčo, představ si, že se může stát, že v zatáčce najedeš na zledovatělou silnici, protože přes ni třeba teče voda z vedlejšího svahu.
Jen blb a řidičské nemehlo může tvrdit, že nepotřebuje pocit ve volantu. Zvášť když Lexus umí naladit řízení.
Normální člověk, který se autem normálně dopravuje, nic takového nepotřebuje. Kam auto jede vidím, jestli respektuje moje pokyny taky vidím. Jestli se zapojí ESP nebo ABS taky vidím. Jestli prší nebo je na silnici sníh nebo led taky vidím. Co pořád všichni máte s tou nepostradatelnou pevnou tyčí od volantu je kolům??
Nikoloki
A v placené sekci PREMIUM za DVĚ STOVKY MĚSÍČNĚ se budou též vyskytovat takovéto gramatické zoufalosti: "Zkráceny navíc byly i pádla …" ? :-!
Jinak Lexusu konečně došlo, že výdechy ventilace nemají zezdola ofukovat pytlík jako u nového NX, nýbrž shora ofukovat obličej … koukám u bederní opěrky není výškové nastavování?
Jinak Lexusu konečně došlo, že výdechy ventilace nemají zezdola ofukovat pytlík jako u nového NX, nýbrž shora ofukovat obličej … koukám u bederní opěrky není výškové nastavování?
no jestli tam budou chodit učitelé tak ano Co učíš? Stavbu automobilu, autoelektriku? Ta pádla, ty pádla, pádla není muž.
Jazykový projev je jedním z ukazatelů úrovně vzdělání jedince. Někdo, kdo se živí psaným textem, by měl mít bezchybný pravopis, jazyk je jeho pracovní nástroj. Píše-li s chybami, je to podobné, jako kdybys ty, traktorista, neuměl traktor natankovat, připojit vlečku apod. Je to dostatečně srozumitelné? Pokud ne, můžu zkusit ještě nějaký jednodušší příměr, abys to pobral.
×
Sdílení komentáře
×
edit: možná tam není zachována tyč jako u zmiňovaného Q50 "pro sichr" a tím je to jiné. jen hádám:)
A upřímně, lepší volanty na PS se při správné kalibraci dají naladit mnohem líp než většina řízení aut na trhu ;-)
no prostě jako šahat na mrtvého ptáka násadou od koštětě nebo joystickem ovládajícím tu násadu od koštěte :-):-):-) panejo to je přirovnání na Pulitzera...
Od (pasivni) bezpecnosti pres nizsi hmotnost, vyssi komfort, libovolna pozice rizeni v aute (neomezena nastavitelnost, pravo, levostranne rizeni bez problemu), po nelinearni prevod rizeni a maximalni pripravenost pro autonomni rizeni.
Nižší hmotnost? Q50 měla tyč i dráty, neměli odvahu tam tyč nedat, kdyby se dráty přerušily, auto by bylo neovladatelné:)
Autonomni řízení? To nikdy nebude:)
Levo-pravo - to už jsme si vysvětlili, ze tyč tam bude vždycky
"One-motion grip*4 combining steer-by-wire system and uniquely shaped steering wheel (A Toyota first)
Some models adopt the steer-by-wire system, where there is no mechanical connection between the steering wheel and tires. Characteristics of this are listed below
Lock-to-lock is set at around 150 degrees, eliminating the need to change grips when steering, greatly reducing the burden on the driver for U-turn, garage parking and on winding roads
The steering feeling is improved through independently controlling the steering torque that the driver feels and the steering angle of the tires. Steering characteristics can be changed with drive mode select
Blocks unnecessary vibrations from tires and only transmits necessary vibrations such as road information. System controls tire movement to ensure vehicle stability when driving on uneven surfaces or when Lane Tracing Assist is activated
One-motion grip provides more legroom, improving driving position freedom and ease of entry and exit"
"no mechanical connection" chapu tak, ze tam tyc neni. Ale mozna se pletu.
Tam uz je "steer by wire" leta.
Neumím si představit, ze to na dálnici přestane reagovat, ze to někdo hackne apod. Naopak si představit umím, ze te s tím na dálku policajt zaveze ke krajnici, když bys měl chut třeba ujíždět.