Za mňa momentálne najkrajší crossover.Keď 1.5 TSI tak jedine manuál.Ak by to účet dovolil tak 2.0 TSI 190 kw DSG 4Drive by bol ideál. :yes: :yes: :yes:Zabudnite na C-HR,HR-V alebo S-Cross /chcem aby argumentovali oponenti / PS.Som zvedavý koľko dostane hviezdičiek v teste.A všimli ste si ako má vyzerať moderná grafika v prístrojovke ?
Mikesus
0
Formentor je moc pěkné auto. Ale tenhle motor mu dělá akorát ostudu. V jakémkoliv jiném autě bez připomínek, ale v cupře....
Emel
7
To asi záleží, co od toho čekáš. Stovka pod 9, vMax přes 200... jako základ za mě naprosto v pohodě. Vem si, že takové BMW X1 začíná na 100kW z 1.5... a to je BMW hierarchicky určitě výš.
Mikesus
1
Ano, ale to x1 se netváří jako by mělo 300koni pod kapotou
Emel
2
To je asi subjektivní... na mě se to tváří jako SUV a od něj žádné supersportovní očekávání nemám.
Mikesus
0
Takze teď už je to SUV? Někdo ( nepamatuju si kdo ) mi psal posledně, že to SUV není, ale lehce zvýšený hatch. Doufam, že jsi to nebyl ty. 😉
Emel
0
Zkusím to napsat trošku jinak. Pokud bych chtěl auto s 300k, tak by určitě nevypadalo takhle, ale spíš třeba jako Leon... (a ještě raději jako Cayman, jenže to už se dostáváme na jiné peníze).
Tohle je crossover... osobně je mi líto, že jediný mainstreamový model koncernu s pětiválcem je zrovna tohle... ale na druhou stranu, pokud z toho VW chce dělat víc než mainstream, no tak je to svým způsobem logický... je to jediný vlastní model Cupry (se spalovákem).
Emel
4
Fakt je 190kW, nebo myslíš 190k?
hugino
2
Chybička se vloudila.190 k.Pardón.
aaaaa_
Příspěvek podléhá schvalování.
Priateľský ľudožrút
1
Preco 1,5 jedine manual? Jazdil si s automatom?
Mikesus
3
Dsg není žádná výhra.
Nicméně ten manuál je asi kvůli ceně, aby to bylo levnější
hugino
3
Lebo DSG pri 1.5 TSI má suché spojky ktoré ti po čase začnú robiť problémy,podtáča motor a prakticky v každom teste z koncernu DSG cuká a aj v tomto to spomenul.Mne manuál na moje jazdenie 60% okresky , 30 % mesto a 10 % dialnica max. vyhovuje.A hlavne stále rád radím manuálne a určujem si ktorú rýchlosť tam chcem a samozrejme aj cena /+ 2 000 € za DSG/.Pri vyšších kubatúrach a hlavne Nm má už mokré spojky a to je vraj o čosi lepšie.
ericn
1
Souhlasím s tebou, k 1,5 TSI bych si taky vzal manuál. Jezdím s 1,5TSI + DSG (pravda podladěný G-TEC) ve služební Octávce a upřímně mě moc nebaví. Ve městě je fajn, ikdyž rozjezdy jsou občas ucukané. Na okreskách mu to řazení moc nejde, zvlášť při podřazováni se mu musí občas pomoci pádlem. Někdy nechce podřadit a někdy podřadí zbytečně o 2 dolu. Dálnice bez problémů. S ujetými kilometry se to trochu lepší (snad se elektronika učí), ale pořád to není ono…
3_diamanty
2
Cupru formentor som zatial videl len raz... mala vyrazny zvuk pri rozbehu z krizovatky takze to asi nebola zakladna 1,5tsi... osobne by mi ale 1,5tsi v takomto sportovo a imizdovo orientovanom aute ako zaklad vobec nevadil len rozhodne by som tu chcel manual ... a co sa tyka dizajnu.... docela nenapadne suv .... skarede urcite nie je.... ale povedzme Q3 od audi za mna vyzera lepsie .... za dane peniaze u mna vcelku nekupitelne suv... radsej nieco od audi jagu a hadam aj to tonale od alfy bude zmysluplnejsie
HLJ_
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
2
...tak samozřejmě jedině se 6st. manuálem! 😄 :yes:
Tohle je crossover... osobně je mi líto, že jediný mainstreamový model koncernu s pětiválcem je zrovna tohle... ale na druhou stranu, pokud z toho VW chce dělat víc než mainstream, no tak je to svým způsobem logický... je to jediný vlastní model Cupry (se spalovákem).
Nicméně ten manuál je asi kvůli ceně, aby to bylo levnější