Testy
Joggera jsem vyzkoušel (cca 150 km) a s naprostou většinou článku souhlas.
Některé nedostatky jsou prostě dány nízkou cenou, ale co to jinak velice povedené auto degraduje je právě místo na zadních sedačkách právě v kontextu délky auta velkého rozvoru. A přitom stačilo málo a alespoň v pětimístné variantě sedadla posunout o 3 - 5 cm dozadu (ideálně jak je zmíněno udělat posuvná). S ostatními nedostatky/kompromisy by se nechal ožít, ale toto je alespoň pro mne velké mínus.
Některé nedostatky jsou prostě dány nízkou cenou, ale co to jinak velice povedené auto degraduje je právě místo na zadních sedačkách právě v kontextu délky auta velkého rozvoru. A přitom stačilo málo a alespoň v pětimístné variantě sedadla posunout o 3 - 5 cm dozadu (ideálně jak je zmíněno udělat posuvná). S ostatními nedostatky/kompromisy by se nechal ožít, ale toto je alespoň pro mne velké mínus.
Kříženec mezi kombi a crossoverem... to je teda asi kross na druhou, ne? 😄
"Při českém dálničním tempu se přitom otáčky motoru pohybovaly pod hranicí 3000 min-1 na šestý rychlostní stupeň - jak na plyn, tak na benzín." No to je ovšem unikátní řešení, že jsou otáčky stejné na plyn jako na benzín...
Jinak ale Dacia potvrzuje relativně vysoká očekávání, vypadá to pořád slušně :yes:
"Při českém dálničním tempu se přitom otáčky motoru pohybovaly pod hranicí 3000 min-1 na šestý rychlostní stupeň - jak na plyn, tak na benzín." No to je ovšem unikátní řešení, že jsou otáčky stejné na plyn jako na benzín...
Jinak ale Dacia potvrzuje relativně vysoká očekávání, vypadá to pořád slušně :yes:
Test od Chválu je dobry, porovnaval to prazdne VS plne nalozene, dynamika, spotreba, komfort pruzenia aj vyhybaci manever. Velmi dobre odladene auto, az prekvapivo.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tak ,práve Chvalov test hodnotím ,ako najhorší z troch ktoré vyšli v rovnaký deň . Najlepší a zároveň najobsiahlejší je tu a ešte aj rozdelený na kapitoly : https😐/www.youtube.com/watch?…
Ten z Motoringu som este nevidel, Filipa sledujem uz dlho robi dobre testy.
Nemyslim si, ze Chvalov test je kvoli inym testom zly, akurat niekto siel este viac do detajlu - to uz Garaz nerobi.
Nemyslim si, ze Chvalov test je kvoli inym testom zly, akurat niekto siel este viac do detajlu - to uz Garaz nerobi.
No a jak je to s tou jizdou po dalnici ? Vedle Forester s 110kw nezvlada ceskou dalnici a tohle ano ? 😁 zdravim Kankunena
Forester je iny pripad, pozri si moj prispevok pod jeho testom. Lahsia, a hlavne nizsia dácia, ktora ma na 6 prevodovom stupni pevne otacky pri ktorych ma uz davno 200nm v pripade 81kW verzie je na dialnici lepsia.
Forester s vacsimi odpormi a krutiakom 195nm pri 4000ot je na tom horsie, nad 120kmh sa to prejavi najviac.
Forester s vacsimi odpormi a krutiakom 195nm pri 4000ot je na tom horsie, nad 120kmh sa to prejavi najviac.
Ja ale nerikam, ze Forester je dalnicni kriznik, ale Kankunen psal, ze nezvlada jizdu na dalnici, to zvladne jakekoliv auto na nasem trhu dnes 😊 to je cele…
Jano- Korňa
Příspěvek podléhá schvalování.
něco jako výrok toho ruského generála, že "naši vojáci už na pozicích v Černobylu kempovali v roce 1940 a žádné problémy s ozářením nepozorovali" 😄 😄 😄
Kříženec mezi kombi a crossoverem... to je teda asi kross na druhou, ne?
Neblázni, ty vůbec nevíš co činíš. Někdo se toho chytne a vytvoří se nové kategorie.
Prodeje malých, středních a velkých Cross² za rok 2022... 😒] 😒] 😒]
Neblázni, ty vůbec nevíš co činíš. Někdo se toho chytne a vytvoří se nové kategorie.
Prodeje malých, středních a velkých Cross² za rok 2022... 😒] 😒] 😒]
... ´´Při českém dálničním tempu se přitom otáčky motoru pohybovaly pod hranicí 3000 min-1 na šestý rychlostní stupeň - jak na plyn, tak na benzín.´´
Zaujimalo by ma, ako to pri manualnej prevodovke, alebo 2spojke moze byt inac pre benzin a plyn 😄
EDIT: Emel... 1st
Zaujimalo by ma, ako to pri manualnej prevodovke, alebo 2spojke moze byt inac pre benzin a plyn 😄
EDIT: Emel... 1st
Aldaa
Příspěvek podléhá schvalování.
Tak, ako väčšina automobiliek, má aj Dacia obrovské problémy s komponentmi a predlžujú sa čakacie doby, alebo sa znižuje výbava. Chýbajú elektrické otváranie okien, Media Nav bez WiFi zrkadlenia. To platí pre Sandero, Jogger, Logan, Duster. Pri Sandere eco G LPG (nie Stepway) sa prechadza z 6 stupňovov na 5 stupňov prevodovky. Sám čakám na Sandero, ktoré má už pridelené VIN číslo je dovezené na Slovensku, len sa čaká na el. okná. Údajne bude koncom mája, ale ktovie. Tu je odkaz s titulkami : https😐/www.youtube.com/watch?…
Tedy dost mne mrzí, že tohle auto, které si troufnu říct bude zajímat velkou část kupců soukromníků v našich končinách postsoc bloku a diskuze je tu naprosto tristní, to auto by si zasloužilo větší dosah.
Tak já vykopnu flame, aby to tu trochu ožilo 😒br />
RADŠI OJETÉHO TOURANA NEŽ JOGGER ! 😒] :-!
Tak já vykopnu flame, aby to tu trochu ožilo 😒br />
RADŠI OJETÉHO TOURANA NEŽ JOGGER ! 😒] :-!
Auto áno, zaslúžilo by si, ACZ nie.
Ak sa chceš pokúsiť o flame, nemal by si to dopredu vykecať.
Ak sa chceš pokúsiť o flame, nemal by si to dopredu vykecať.
a o com diskutovat? rodinny ideal s 2 isofixami?
Nie každýma malé trojičky, alebo tri deti po sebe, že isofix potrebuješ. Zároveň, ak by si nevedel, existujú aj detské sedačky bez isofixu 😁
Xxc nezná sedačky bez isofixu a pak vozi děti nepřípustné uplne. To nemá cenu řešit.
Mám aj také, s isofixom, ale nezapnute do neho, lebo nie je. Len potom trošku stráca význam. Jasné, že nie každý má deti, ale potom nemožno hovoriť o rodinnom aute.
A tam u vás na východě Slovače jste neslyšeli třeba o něčem takovém ?
http😐/www.slune-cz.cz/…-kg-bez-isofixu/
tady je široká paleta výběru, určitě by ti to poslali i k vám na dobírku a nemusel by si hned vyměnovat auto
http😐/www.slune-cz.cz/…-kg-bez-isofixu/
tady je široká paleta výběru, určitě by ti to poslali i k vám na dobírku a nemusel by si hned vyměnovat auto
Uz od januara 2023 by nemali byt v predaji, pokial som spravne pozeral. Ale to je jedno, kto potrebuje vacsie auto ako sandero, pred panelak ako stvorene. Este aj ten plyn vydrzi 400 km, toto ludom nevadi, ze treba castejsie chodit tankovat, ale ked niekto ide kazdych 200 km nabit, alebo nabije popri nakupe, tak uz na nabijacke stravi pol zivota 😄
By nemali byť..Ok, je problém kúpiť kým sú v predaji?
Teraz nie je, ale o nejaky rok moze byt problem a auto bude na trhu. Narazal som na ten rodinny ideal, pokial dieta stravi polku detstva v autosedacke, mohli to poriesit inac. Jedno take auto som uz mal a predavali sme to ako 3 rocne, lebo sa narodilo dalsie dieta a nevosli. Alebo hocico, zobrat aj susedove dieta zo skoly by sa dalo a hned je v aute deti viac.
Niekto hladá riešenia,niekto problémy a výhovorky (hate) ,ako sa to nedá . Pri normálnej jazde s rodinou na palube v pohode vyše 500km + 50 litrov benzínu v nádrži na dojazd po najbližšiu LPG stanicu .
Sice je to xxcho uchylka, ale ja s nim suhlasim. Ja napriklad 3 decka po sebe mam a pokial hladam "rodinne" auto, tak to od neho automaticky ocakavam. A od platnosti i-size normy nebude ina moznost ako isofix sedacka. Aktualne su v subehu dve, vyroba uz musi byt len isofix. Predaj este moze byt postarom.
A ak chces byt uplne dosledny, tak zakon pozna vynimku a tretie dieta ani nemusis mat v autosedacke. Otazka je vsak ci riesis legislativu alebo bezpecnost.
A ak chces byt uplne dosledny, tak zakon pozna vynimku a tretie dieta ani nemusis mat v autosedacke. Otazka je vsak ci riesis legislativu alebo bezpecnost.
Jaký je to zákon/nařízení, že se nesmí prodávat/vyrábět sedačka bez isofixu?
A podle kterého zákona můžeš dát dítě bez sedačky?
Trochu si protiřečíte, nesmí být sedačka bez isofixu, protoze bezpečnost, ale místo toho můžete vozit dítě bez sedačky. Kam na takové věci chodíte?
A podle kterého zákona můžeš dát dítě bez sedačky?
Trochu si protiřečíte, nesmí být sedačka bez isofixu, protoze bezpečnost, ale místo toho můžete vozit dítě bez sedačky. Kam na takové věci chodíte?
Neprotirecim si, akurat som sa sekol v jednej veci
ECE R129 nenahradila ECE R44, v platnosti su obe avsak u R44 sa vylucila moznost pouzivania podsedakov bez opierky chrbta. Plna nahrada je ale len otazkou casu.
554/2006
§ 7
Spoločné a prechodné ustanovenia
Vo vozidlách kategórie M1 a N1, v ktorých sú umiestnené dve detské zadržiavacie zariadenia na zadných sedadlách a v ktorých nedostatok priestoru bráni umiestneniu tretieho detského zadržiavacieho zariadenia, možno dieťa vo veku tri a viac rokov a s telesnou výškou menšou ako 150 cm pripútať bezpečnostným pásom.
ECE R129 nenahradila ECE R44, v platnosti su obe avsak u R44 sa vylucila moznost pouzivania podsedakov bez opierky chrbta. Plna nahrada je ale len otazkou casu.
554/2006
§ 7
Spoločné a prechodné ustanovenia
Vo vozidlách kategórie M1 a N1, v ktorých sú umiestnené dve detské zadržiavacie zariadenia na zadných sedadlách a v ktorých nedostatok priestoru bráni umiestneniu tretieho detského zadržiavacieho zariadenia, možno dieťa vo veku tri a viac rokov a s telesnou výškou menšou ako 150 cm pripútať bezpečnostným pásom.
Aha, takže sedačky bez isofixu nikdo nezakazuje, jen podsedáky bez opěry zad bez ohledu na to, zda má isofix nebo ne.
Pak tu lítají takové hoaxy od tebe a xxc, že sedačky bez isofixu nebudeme moct používat a že místo toho máme vozit děti bez nich.
Jsem rád, že jsi to napsal sám a nemusel jsem to psát já, jaké je to nařízení EK
Pak tu lítají takové hoaxy od tebe a xxc, že sedačky bez isofixu nebudeme moct používat a že místo toho máme vozit děti bez nich.
Jsem rád, že jsi to napsal sám a nemusel jsem to psát já, jaké je to nařízení EK
Kdyz chceš vyvolat flame, tak musíš něco reálnějšího. Jako že radši ojetý jogger než nový touran. I ta dacia ma větší pravděpodobnost dojet do cíle. 😒] 😒]
Touran jsem vybral zcela záměrně, hlavně pro jeho bazarovou oblibu, protože "je to držák fauvé" v kontextu příšerné statistiky spolehlivosti zejména první generace 😁
Nesnaž se tu sakrovat. Tourana má sousedka zubařka. Už nějaký ten pátek a jezdí, jezdí, jezdí. Jezdí po městě, oba dovolenou, na výlety a nechtějí ho prodat.
Nechtějí ho prodat, protože kromě běžného servisu nic nechce.
Nechte si tyhle špeky pro kajli, podívej kolik u nás jezdí ojetých VW. Podle diskuzních keců a chytráků by VW neměl nikdo, nebo museli mít všichni autoservis. 😉
Nechtějí ho prodat, protože kromě běžného servisu nic nechce.
Nechte si tyhle špeky pro kajli, podívej kolik u nás jezdí ojetých VW. Podle diskuzních keců a chytráků by VW neměl nikdo, nebo museli mít všichni autoservis. 😉
Jeden čas som chodil s autom do servisu, ktorého majiteľ zásadne jazdil a dodnes jazdí Golfom. Strieda ich dosť často, snáď po dvoch-troch rokoch. Keď som sa ho na to pýtal, vyhlásil, že on iné auto mať nemôže, proste srdcovka. Ale uznal aj to, že nie každý je spoľahlivý rovnako a aj u Tourana sú spoľahlivejšie modely a také, na ktorých niečo odchádza stále. Ale majitelia sú spokojní, sú to obvykle menšie závady, ktoré nestoja veľa a ich množstvo je v "norme".
Dobré kusy se určitě najdou, špatné taky, u jakékoliv automobilky. Jde jen o to, jaký je jejich poměr. Statistiky spolehlivosti říkají dost, nicméně to není taková tragédie jak by mohlo vyznít z našich příspěvků 😒]
Osobní zkušenost udělá hodně. A ještě k tomu, kdyz to pak člověk slyší i od mechaniků.
Osobní zkušenost udělá hodně. A ještě k tomu, kdyz to pak člověk slyší i od mechaniků.
Tak to bolo dosť dobrééééé.Radšej za 20 000 € skladovku Kia Ceed SW s 1.5 T-GDi ako Jogger a oželiem dve sedačky.Keby v tejto konfigurácii vyšiel Jogger na 15 000 € nie je o čom ale 20 000 € je už moc.Návod pri troch deťoch:Jedno v sedačke dopredu/vypnúť airbag/ dve po stranách dozadu a v zadu štíhla mama do stredu a ostáva 600 l na batožinu + trebárs box.
Ty si strašne jednoduchý chalan, ukáž nám KONKURENCIU SO 7 MIESTAMI na sedenie v tejto cenovej relácií. Jo a ešte si zabudol napísať, že za 37 máš trojkové bávo 😁 😁 😁
Ty jsi nikdy nejel se 3 sedackami že? Víš o tom, ze mezi ne si prakticky nesedneš v běžném aute, tj i v tom ceedu? Já to zkoušel ještě s malými sedackami v corolle, skončilo to tak, ze jedna vpredu, vzadu vpravo a uprostřed a vlevo si někdo tak nějak sednu. Ale s většími sedackami už by to nebylo ani na krátkou cestu.
Čo by pomohlo, je možnosť pouvu druhého rdu sedadiel, ale cena proste nepustí. Možno to neskôr, ak bude hlas verejnosto dostatočne silný, ponúknu ako výbavu za príplatok.
Doterajšie recenzie ukazujú dostatok priestoru aj za cca 185cm vysokými mužmi za volantom, pri čom priemerná výška muža u nás je 179cm. Samozrejme väčšina ľudí je ešte nižšia ako priemerná hodnota...
Prosím viac faktov a menej dojmov.