Testy
v roce 2006 zakoupeno GAZem O. Děripasky, od kterého to v roce 2010 koupil čínský SAIC.
Další důkaz o tom, jak Evropské výrobce zkupuje Čína.
Za 3 měsíce letošního roku tu prodali 41 ks ; za lonský rok 2021 31 ks.
Další důkaz o tom, jak Evropské výrobce zkupuje Čína.
Za 3 měsíce letošního roku tu prodali 41 ks ; za lonský rok 2021 31 ks.
rusacko neni evropa, ale asie
Anglie není Evropa? Lelyland DAF Vans (LDV) sídlilo a vyrábělo dodávky v Británii.
Máš v tom nějaký chaos, bratře plukovníku 😄 😄 😄
Máš v tom nějaký chaos, bratře plukovníku 😄 😄 😄
chinani to koupili od anglickyho gentlemana nebo od ruskyho nacka ?
vypada to, ze ruskej nacek toho anglickyho gentlemana nejdriv denacifikoval a pak to poslal dal.
a ty jsi bariku uz denacifikovanej, nebo te denacifikace teprve ceka ??
vypada to, ze ruskej nacek toho anglickyho gentlemana nejdriv denacifikoval a pak to poslal dal.
a ty jsi bariku uz denacifikovanej, nebo te denacifikace teprve ceka ??
Nebude lepšie e berlingo a možno aj lacnejšie? A áno, Číňania skupujú značky, vyrábajú a potom vozia do Európy takýto odpad 😄 Alebo ani nevozia, Európania to vozia.
Velké rodiné MPV, které dojede možná až 300km. Když venku nebude moc zima, nebo moc horko a pokud omylem někdo v autě nezapne klimu. A nesmíte se rozvášnit a předjet třeba traktor. Pak šup na 12h na nabíječku pro další porci 😒]
Pre nás celkom v pohode, nad 300 km jazdíme pár krát ročne, to by sa vydržať dalo. Keby to malo rýchle nabíjanie. Lenže to nedá ani 200 km po diaľnici.
Tie vlastnosti napadne sedia na JAC iEV, obcas na tom jazdim :-! Podvozok tuhy, celkom to drnca, ale velke rany nedava, ovladatelnost po meste dobra podvozok to drzi.
Co je divne na JAC😒br />
- distributor v CR s pravopisnou chybou v texte na webe tvrdi, ze auto dostalo 5 hviezd v teste bezpecnosti... ale v akom to nikde nepisu, NCAP to nie je haha
- auto ma 2 airbagy, ani bocné v sedackach - to je fakt des za 850tis co za to chceju
- blbo davkovatelny plyn ON/OFF co na EV prekvapi, neprijemna vlastnost, ze ked z podlahy plyn uvolnis este to tahne na plno asi 0,5s co som nezazil na ziadnom vozidlne, ked chces pak brzdit nic prijemne lol
- volant sa da tiez nastavit len vyskovo
- rekuperacia po uvolneni plynu je len v ECO mode, nejake lepsie nastavenia chybaju
- battery management nie je uplna topka, takze zima, vysoke teploty atd s tym dojazdom a nabijanim zapeklito mavaju, aspon ze po 3 tyzdnovom stani v -2 az 10st kapacita baterky nijak moc neklesa
- bakelitovy interier a obklady asi neprekvapia, sedacky z lacnej umelej koze tiez nie, ale ujdu... nad nepeknym displayom za volantom sa pak nikto nepozastavi
- co naopak prijemne prekvapilo je zvuk zatvarania dveri
- do 50kmh to pali gumu, nad 70kmh to uz pomaly vadne, nad 100 som na tom nešiel
´´SAIC Volkswagen Automotive, který má na starost také produkci škodovek pro tamní trh´´ - EuniQ a EniaQ hmm prima nie ? 😁
Co je divne na JAC😒br />
- distributor v CR s pravopisnou chybou v texte na webe tvrdi, ze auto dostalo 5 hviezd v teste bezpecnosti... ale v akom to nikde nepisu, NCAP to nie je haha
- auto ma 2 airbagy, ani bocné v sedackach - to je fakt des za 850tis co za to chceju
- blbo davkovatelny plyn ON/OFF co na EV prekvapi, neprijemna vlastnost, ze ked z podlahy plyn uvolnis este to tahne na plno asi 0,5s co som nezazil na ziadnom vozidlne, ked chces pak brzdit nic prijemne lol
- volant sa da tiez nastavit len vyskovo
- rekuperacia po uvolneni plynu je len v ECO mode, nejake lepsie nastavenia chybaju
- battery management nie je uplna topka, takze zima, vysoke teploty atd s tym dojazdom a nabijanim zapeklito mavaju, aspon ze po 3 tyzdnovom stani v -2 az 10st kapacita baterky nijak moc neklesa
- bakelitovy interier a obklady asi neprekvapia, sedacky z lacnej umelej koze tiez nie, ale ujdu... nad nepeknym displayom za volantom sa pak nikto nepozastavi
- co naopak prijemne prekvapilo je zvuk zatvarania dveri
- do 50kmh to pali gumu, nad 70kmh to uz pomaly vadne, nad 100 som na tom nešiel
´´SAIC Volkswagen Automotive, který má na starost také produkci škodovek pro tamní trh´´ - EuniQ a EniaQ hmm prima nie ? 😁
Zase to sezeni s koleny u brady, nejen v treti rade, ale i ve druhe. To mi prijde na MPV jako dost velky fail
"Palubní počítač totiž z nějakého důvodu hodnoty vyšší než 29,9 kWh/100 km neukazuje. Na 27 kilometrů dlouhém úseku 😱, který jsem projel průměrnou rychlostí 133 km/h, mi z dojezdu ubylo 66 kilometrů"
Důvod je jasný, sám výrobce ví, že by to byla ostuda jak mraky. Z udávaných 66 km úbytku dojezdu při 27 km ujetých a 300 km ujazovaného dojezdu po plném nabití baterie s kapacitou 52,5 kWh lze vypočítat, že uvedená dálniční jízda by baterku vyšťavila po 135 km při spotřebě 38,9 KWh/100 km.
Dále lze vypočítat, že při této rychlosti je "spotřebovávaný výkon" 52 kW, zatímco nabíjecí výkon byl dle hodnot uvedených v testu průměrně 33 kW. Takže při jízdě po dálnici by se 1 hodinu jelo a pak 1,5 hodiny nabíjelo na rychlonabíječce. Tím by se dosáhlo průměrné rychlosti něco přes 53 km/h.
Důvod je jasný, sám výrobce ví, že by to byla ostuda jak mraky. Z udávaných 66 km úbytku dojezdu při 27 km ujetých a 300 km ujazovaného dojezdu po plném nabití baterie s kapacitou 52,5 kWh lze vypočítat, že uvedená dálniční jízda by baterku vyšťavila po 135 km při spotřebě 38,9 KWh/100 km.
Dále lze vypočítat, že při této rychlosti je "spotřebovávaný výkon" 52 kW, zatímco nabíjecí výkon byl dle hodnot uvedených v testu průměrně 33 kW. Takže při jízdě po dálnici by se 1 hodinu jelo a pak 1,5 hodiny nabíjelo na rychlonabíječce. Tím by se dosáhlo průměrné rychlosti něco přes 53 km/h.
Tak je to jednoduché... Evropan přece chce být klamán, že má EKO zelené auto s nízkou elektrickou spotřebou i na dálnici (víc jak 29,9kWh to neukáže, ne?), tak číňan jde a vyrobí mu to 😒] Že to ve finále nedojede z Prahy do Brna po dálnici je celkem fuk 😒] Vždyť on si zastaví v Humpolci na hodinovou pauzičku na nabíjení a kávu (a pokecá s Tesla fans), o co jde, přece nespěchá...
Je fakt, že mě ani nenapadlo, že by té hodnotě 29,9 mohl někdo uvěřit 😁
Ale co si pamatuju, tak to není žádná novinka. Už mnohem dřív tuhle "maximální zobrazitelnou hodnotu spotřeby" měly u klasických aut třeba BMW. A když vidím tu šílenou grafiku přístrojů, zdá se mi, že právě od BMW kopírovali nejvíce.
Ale co si pamatuju, tak to není žádná novinka. Už mnohem dřív tuhle "maximální zobrazitelnou hodnotu spotřeby" měly u klasických aut třeba BMW. A když vidím tu šílenou grafiku přístrojů, zdá se mi, že právě od BMW kopírovali nejvíce.
Proto se směju každému elektromobilu s tisícem koní, které ovšem využiješ fakt na chvíli. 52 kWh na 100 km si myslím, že v pohodě požere i většina luxusních SUV osobáku od rádoby prémiových značek.
To je ten čínský útok na Evropu? Vergl, který nemá ani aktivní chlazení, žere a jako bonus financujete čínskou vládu. Ne, dík, nechci.
Rohlík to vesele kupuje a jezdí s tím a plánuje to kupovat česká pošta a další.
Takže krom toho, že okamžitě musíš vypnout PC, protože to je na 99,999999999999% vyrobeno v číně a internet jede na 85% na čínských sítových prvcích Huawei , tak musíš přestat objednávat u Košíku a přestat posíélat blaíky a dopisy, protože financuješ Čínu.
vono bez Číny to nepůjde, to je ta SMULA 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Takže krom toho, že okamžitě musíš vypnout PC, protože to je na 99,999999999999% vyrobeno v číně a internet jede na 85% na čínských sítových prvcích Huawei , tak musíš přestat objednávat u Košíku a přestat posíélat blaíky a dopisy, protože financuješ Čínu.
vono bez Číny to nepůjde, to je ta SMULA 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
ano, je to legrační, jak je někdo pitomej :yes:
To sme rádi, že si tu popsal svůj mometální intelektuální stav 😄 😄 😄
asi tě to překvapí, ale tentokrát jsem kopal za tebe 😉
...npouzitelny elektroodpad. tohle je fakt na palici a nikdo se zdravym rozumem si to nekoupi.
...už jsem dlouho nečetl. Kdo by proboha "potřeboval" velké MPV jako zkratomobil? 😒] 😒] 😒]
A do malého auta das jen malou baterii a bude to mít malý dojezd a začne písnička o dojezdu 😊