Novinky
Plynulost provozu je pro efektivní dopravu klíčová. Záměr vítám a obávám se, že v praxi to bude špunt.
Na jižní spojce je 80, Bar.most 70, tunel 70 a někdy 50.
Na jižní spojce je 80, Bar.most 70, tunel 70 a někdy 50.
No přesně a je to kvůli tomu, že různé koalice na pražském magistrátu se za 8 let nedokázali shodnout na dokončení městského okruhu :no: ANO ani Piráti + ekopomatenci z Prahy sobě nehli ani prstem, aby se okruh dodělal :no:
Přesně tak, místo plynuloszi dopravy vznikne špunt. Stejně tak každé ráno i odpoledne, kdy Blanku omezují semafory :no:
A pak to taky vypadá, když se tu objevíte. Špunt na každém rohu, protoze se bojí vjet do křižovatky, neumí se připojit, neumi odbocit, blokuje odbocovaci pruhy. 😒]
O moravacich jsou, protoze s tím petrum zacal. Ono je totiž jedno, který vesnican přijede do Prahy, z kterýkoliv části země, protoze není zvykly na ten provoz a ten špunt vytváří. Ať pomalým nebo nerozhodnými reakcemi, pripadne zbytecne nízkou rychlosti, případně ti s manuálem, co nejsou schopni se rychle rozjet a místo 6 aut na zelenou projedu 3.
Aha. Takze potrefená husa? Každý, kdo se pohybuje v hustším provozu to vidí. Spoustu řidičů to zvladne s manuálem v pohodě, ale dost jich je, kteří zdržují při rozjezdu, ať už z důvodu své neschopnosti nebo nesoustredeni. To nesoustredeni platí i o automatu samozřejmě.
Dotaz, kolik najezdis v provozu po Praze?
Dotaz, kolik najezdis v provozu po Praze?
Saturovaný tok nastává lehce pod 60 km/h, závisí i na konkrétní zemi (resp. vyspělosti řidičů). Proto je v DE při "Stau" rychlost omezena na 60... V tomto konkrétním případě dává ta 50 smysl - a měla by být na všech ostatních objízdných trasách - v případě špičkových hodin, samozřejmě.
Prostě proto, že zácpa nastane později a bude časově kratší.
Ps. Je pro mě docela nemilým překvapením, že Blanka nemá dosud funkční telematiku.
Pps. Ty zmínky v diskuzi nad o moravácích apod. jsou fakt ... hloupé.
Prostě proto, že zácpa nastane později a bude časově kratší.
Ps. Je pro mě docela nemilým překvapením, že Blanka nemá dosud funkční telematiku.
Pps. Ty zmínky v diskuzi nad o moravácích apod. jsou fakt ... hloupé.
Ta rychlost měla být 50km/hod pořád od novoty, ta rozdílná rychlost dělá při výjezdu špunty a nevím kdo vůbec tu 70 povolil. Jsou vůbec v praze k vidění pčr u komunikací?
Zatímco vesničani v Prg už problém nejsou (většina si zvykla), takový pražák ve většině menších měst už problém bývá. Stoupně si kdekoliv, dělá kolony i problémová místa. 😉
Ty jsi turbák, zase příliš alkoholu? 70kph v Blance je akceptovatelné, menší rychlost leda kvůli opravám v návazných úsecích.
Pravdu máš v tom, že v pravém pruhu se neustále jede 50-65. Dám tempomat na 70 a prostě musím do levého pruhu a nechápu proč 70, což je nízká rychlost, nejedou i ti v pravém pruhu. Tedy dám 72 protože kdybych dal 70 tak jedu reálně 68.
Mikesus, jeho včerejší příspěvek (první) v 16:04.
Petrumr s tím zcela prokazatelně nezačal, začal Mikesus.
Jinak - s tou autoškolou souhlas.
Petrumr s tím zcela prokazatelně nezačal, začal Mikesus.
Jinak - s tou autoškolou souhlas.
Nepřepřekrucuj a nevkládej mi do úst něco, co jsem neřekl. Už mě ta tvoje demagogie přestává bavit. Jako pražák po Praze jezdím. Kdy je třeba a kam je třeba. A ano, nemusím to (zaplať bůh) absolvovat každý pracovní den. Nejsem ani taxikář, ani řidič dodávky, ani někdo kdo musí dojíždět každý den do práce/z práce v koloně z nějakého satelitu.
A taky se třeba snažím nepovyšovat nad jiné (nepražáky například), nepaušalizovat lidi podle místa bydliště, nedělat prasárny typu oslňování mlhovkama kdykoli se mi něco nelíbí, nebo se například nesnažím (s neskutečnou sebejistotou) určovat příčiny vzniku kongescí ve velkých městech, když o tom vím prd.
A taky se třeba snažím nepovyšovat nad jiné (nepražáky například), nepaušalizovat lidi podle místa bydliště, nedělat prasárny typu oslňování mlhovkama kdykoli se mi něco nelíbí, nebo se například nesnažím (s neskutečnou sebejistotou) určovat příčiny vzniku kongescí ve velkých městech, když o tom vím prd.
Přesně tak. Dnes se bohužel některé autoškoly stále ani nepodíval na dalnici a pak vidíme, jak se di pravého pruhu cpe auto v 50km/h hned jak začne prerusovana čára.
Jo ti blokovači křižovatek je příšernost. A vytváří to kolony i tam, kde by jinak nebyly.
Ale já se bavím o tech, co potřebují mít místo 300 metrů na vjeti do kolony z vedlejší.
Ale já se bavím o tech, co potřebují mít místo 300 metrů na vjeti do kolony z vedlejší.
Přesně tak, pokud by s tím nezačal, nikdo to dál nezmiňuje. Opravdu je znát, když někdo dělá autoškolu v horní dolní, kde je jedna křižovatka a pak přijede vyvalenej do prahy a zmatkuje. Měla by být povinnost, aby učitelé autoškol zajeli na pár cvičebních hodin alespoň do krajského města a to v dopravní špičce… 😉
On je problém hlavně v Troji. Kvůli ty koloně tam se sundala rychlost v Blance. Tam už by to chtělo předělat.
nezačal, tys napsal v 16,04 o moravácích první, já bych stím nezačal, ale nejvíce mně vytočí ti turbáci, co než roztočí turbo jsou dvě červený a ti stím dieslem zase vypustá kapky nafty na okna.
Vidis a ja kdyz prijedu do Prahy z Londyna, je to takova vesnice. Sotva hrstka aut a hned jsou zacpy vsude. Vsechno je relativni… :-!
do křižovatky se nesmí vjet, dokud bys tam zůstal, ti blokovači křižovatek se probírají už i ve sklípkách moravy jak pražáci neumí myslet více jak 5m dopředu.
Takto paušalizovat bych si nikdy nedovolil.
Ač uznávám, že něco reálného na tom opravdu je - pražáci jsou vycvičení a obecně je v Praze propustnost komunikací vyšší. Je to o zvyku, ne o schopnostech řidičů, tvou paušalizaci bych si nikdy nedovolil.
S tou poznámkou o manuálu - a ano, pochopil jsem - jdi laskavě tam, kam slunce nikdy nesvítí.
Přeji pěkný víkend.
Ač uznávám, že něco reálného na tom opravdu je - pražáci jsou vycvičení a obecně je v Praze propustnost komunikací vyšší. Je to o zvyku, ne o schopnostech řidičů, tvou paušalizaci bych si nikdy nedovolil.
S tou poznámkou o manuálu - a ano, pochopil jsem - jdi laskavě tam, kam slunce nikdy nesvítí.
Přeji pěkný víkend.
Ty si vážně chytrák, kolikrát si tou Blankou jel? Naopak bych v ní povolil 80kmh a na okruhu 100kmh (až bude celý), aby se to hnulo. Právě ty padesátky zhustí provoz a zašpuntují celý tunelový komplex… a zbytečně…
Ne, potrefená husa skutečně nikoli - to je má odpověď na tvoji otázku.
V provozu v Praze jsem jezdil v době, kdy ty jsi na druhém stupni ZŠ začínal pomalu zjišťovat, že spolužačky jsou vcelku zajímavé bytosti, kterým rostou ty divné, ale velmi zajímavé, věci - prsa se to jmenuje. Pokud tedy tvůj údaj o věku v profilu nekecá (můj ne).
Teď jezdím ve špičkách po Praze co nejméně, neb si to mohu dovolit - bydlíme v širším centru a pracuji z domova. Ale jezdím, když je třeba. Svižně.
V provozu v Praze jsem jezdil v době, kdy ty jsi na druhém stupni ZŠ začínal pomalu zjišťovat, že spolužačky jsou vcelku zajímavé bytosti, kterým rostou ty divné, ale velmi zajímavé, věci - prsa se to jmenuje. Pokud tedy tvůj údaj o věku v profilu nekecá (můj ne).
Teď jezdím ve špičkách po Praze co nejméně, neb si to mohu dovolit - bydlíme v širším centru a pracuji z domova. Ale jezdím, když je třeba. Svižně.
na letné do brzdí semafory, tak proč spěchat, nebooo v praze platí šoféry za rychlost? U nás v hodině.
my z moravy jezdíme do prahy vlakem 160sátkou a nevím, proč pražáci vůbec ten tunel stavěli, když tam nejezdí ani vlak co má dveře jen na pravé straně.
Ne 70 je úplně v pohodě, jen se stačí radit včas do odbocovaciho pruhu a připojovací využívat v celé délce.
Špunty dělají dementi, co se neumí zařadit nebo jet v levem pruhu tech 70, protoze co kdyby radar, tak jedou necelých 60.