Ineos Grenadier lze považovat za neoficiálního nástupce původního Land Roveru Defender. Míří totiž na zákazníky, jimž chybí "Defík" v předchozí podobě.
kteří už složili blokační zálohu, zděšeně požadují její vrácení. Ale mně bylo od začátku, po zkušenostech se Suprou jasné, že BMW svoje motory a převodovky nedá lacino... slibovali cenu o něco níže a teď je to v podstatě za cenu bavoráckých SUV. Ale stejně je to v podstatě off-road od BMW, který se nenabízí.
Uvažoval jsem nad benzínem, ale v materiálech uvádějí spotřebu kolem 13-15 l/100 a to už je dost... možná bych tu diesel překousnul.
Wrangler je trochu stísněný, dost lidí nadává na spolehlivost, třílitrový diesel má jen v USA, je to prostě alternativa. Ale celkově se už moc aut na rámu nevyrábí.
bylo to dobře vidět na výběrovém řízení pro armádu, kde se dřív braly Defendery, dneska berou Hilux. ale celkově jsou i pick-upy oblíbené mezi off-roaďáky.
A taky z toho armáda nijak nadšená nebyla. Brali by radši něco jednoprostorového (jako je tohle) než kombinaci malá kabina a malá (z kabiny nepřístupná) korbička. Nicméně ono fakt prakticky nic není (zvlášť za cenu Hiluxu).
A co čekali? Že to bude za 800tis? Vždyť je to v podstatě draze vyráběná malosériovka s motory BMW a ten automat ZF taky nebude zadarmo. Cenu šplhající s příplatky ke 2 mega jsem čekal.
Definitive pricing is not available, but the two-seat commercial derivative will cost roughly £45,000 (including VAT) and the five-seater is expected to be around £50,000.
kompletní ceník, připláci se 15000 i za to, že bude na autu barva:)
Mám pocit že jo...
Osobně to považuju za dost ožehavý přístup... pokud mám nějakou "cenu od" v ceníku, tak by za ni mělo být možné auto koupit... ale tohle je zatím orientační ceník, takže asi dobrý... a těch 15t už to nevytrhne.
£50 000 x 29,50 = 1 475 000 Kč. Plus DPH 21 % = 1 784 750 Kč. Tak nevím, kde je problém... Pokud jde o střechu, tak před 15 lety byl příplatek za bílou střechu na Fabii 2 11500 Kč. A to je 15 let a šlo o malou Fabii za čtvrt mega. A příplatek za to, že je na autě barva je dneska už skoro standard, někde je za příplatek i ta bílá :D .
EDIT: Jo pardon, přehlédl jsem to "including VAT" výše... Tak jo, je to dražší...
Kludne by som tu zvolil rextona.... v dizli pojde za 10 litrov .... ma tiez tuhy ram.... zaroven je komfortny a pouzitelny nielen v terene... a este bude hadam aj lacnejsi ( treba kuknut cennik ) .... tu nejaka neznama milionova skladacka nedava zmysel... akebo rovno potom uz siahnut po niecom ako hilux l200 amarok a pod... a aj tieto kusky su dnes uz pouzitelne na vsetko... nielen v terene...
A co si budeme povídat, je to i stylovka. Umím si představit, že si to pořídí i někdo, kdo to reálně nevyužije (a ten si právě zaplatí i ten bambilion předražených polepů :D) .
Kdo chce pracanta zaplatí 1,6, frajeři do města si připlatí 150 tis. za barvy a kola. Firmu - plátce DPH - přijde pracant na 1,3, operák na 5 let může vycházet pod 20tis mesicně. Jestli takový auto potřebuju, tak se s tím dá žít. Už proto, že v zásadě nemá srovnatelnou konkurenci.
bez debaty. Vytvoreny technikmi Mercedesu v Grazi v Magna Steyr, motory BMW, testovany po celom svete. Skoda len, ze nedodrzali povodnu filozofiu, ze to bude cenovo ,,dostupne" auto pre britskych farmarov...
Rexton? 😁😁😁 Mercedes G, Toyota LC78, Jeep Wrangler, Ford Bronco, LR Defender 👍👍👍