Novinky
0
Nevim no, ale rekl bych ze tohle uz neni jen o exkluzivite kazdyho auta jako takovyho, ale jde jen o to, ze se Audi, BMW a Mercedes snazi udelat "raketu" s co nejbrutalnejsim vykonem... Prijde mi to uz docela ohrany a zbytecny, ptz uz tech 507 koni na soucasnou M5 je fakt kotel a to nemluvim o Audi RS6 a AMGckach od Medoura... Za chvili v tech "sedanech" budou moc jezdit jen zkuseny zavodnici, ptz na normalniho smrtelnika to bude spis lupen pod kytky... Ale na druhou stranu, ta exkluzivita ma neco do sebe, ptz preplnovana M5 musi bejt fakt hardcore... >😁
0
Není to jen pro závodníky. Jen to na tebe neustále bliká. TCS, ESP, ABS... Jinak souhlas, že tahle válka výkonu je o ničem. Kdyby raději udělali M5 CSL, jako dělají M3 CSL. Vždyť sami tvrdí, jak učí zákazníky platit za méně hmotnosti, tak proč to nerozšíří i do dalších tříd? Nebo jsme narazili na typickou německou vlastnost "já musím mít největší péro a celej svět se to musí dočíst z palcových titulků"? Musí to být děsná "zábava" řídit auto, kterýmu při sebemenším přidání plynu ustřeluje zadek do strany a přitom váží dvě tuny, takže se nedá ani mluvit o ovladatelnosti.
0
Tebe vadi zrejme to ze Lexus nemá na tu válku >😁 >😁 :no:
0
Jo tak s CSLkovou M5 by to dobre zabili... 😉 ptz je fakt ze o bezmala 2 tunach a vykonu 507 koni se nemuzeme bavit o poradny ovladatelnosti... Urcite by CLS M5 bylo lepsi, nez 2tuny s jeste brutalnejsim vykonem...
0
Snižováním hmotnosti k lepší ovladatelnosti. Něco na tom nechápeš?
0
Chapu to moc dobre, jen sem se asi spatne vyjadril >😁
0
podle mě je to nekonečné zvyšování výkonu taky blbost. Už těch 507 koní je až dost. :yes:
0
Rzdíl je v tom, že BMW udělá raketu s nádherným motorem, kdežto Audi a Mercedes to dohání turby a kompresory.
0
Jenze u Audi je turbo otazka tradice. Jen at je tam davaji...ma to pak krasnej zvuk!
0
turbo je mozna u Audi tradice ale prvni seriove vyrabeny vuz v evrope s turbem bylo BMW... jinak v dnesni dobe ma BMW taky jedno vyborny auto s biturbem, 335i, ten řadovej šestiválec biturbo 3.0L se dokonce stal hlavnim vítězem soutěže motor roku 2007, prý se jedná o turbomotor s nejmenší turboprodlevou ale silnej jak motor v nove RS6 urcite neni >😁 - 306 koni a 400Nm na zadni kola.jenom jsem pripomel ze i bmw umi delat turbomotory, myslim ze i nejvykonejsi vuz F1 melo bmw v roce cca 1985, 1.5L turbo - 1350 koníků, pak to zakázali kvůli bezpečnosti 😁, podle me krasnej motor spociva v tom ze je atmosferickej a ma vic nebo stejne ( ne min😁 )koni v pomeru k objemu a vysoky otacky, treba F430 scuderia V8 4.3L - 510 koni.. porsche GT3RS 3,6L - 415 koni apod,, turbem se da napriklad na V8 mustanga nahnat 2500 koní, hodne zajimavy muze byt i svezeni v 9FF 997 turbo @ 900 HP 😁, jinak muj favorit je bmw e60 m5-to auto má všechno a za ty penize je to taky nekompromisni kára, ale 911 turbo nebo F430 scuderia to neni no ale to by kazdej musel mit garaz v ktere je zaparkovano tak 30 sportaku aby mel vsechno.
0
jinak tady posilam videjko abys vedel co je krasnej zvuk: [odkaz]
Minule tu ktosi v reakcii na moj prispevok poznamenal, ze M7 iste nebude, pretoze divizia M u BMW sa sustreduje na sportove auta, ktore dokazu sprostredkovat zazitok z jazdy. Do sedanu rady 7 sa mi skor hodi pokojny V12 s linearnym zatahom, nie vysokootackove monstrum. Vojna o vykon je o nicom, auta su tazsie, drahsie, celkovo to ubera sportovosti, a oficialne su aj tak obmedzene na 250 km/h. Dockame sa za 15 rokov sedanov s vykonom Veyronu? Podla mna tadeto cesta nevedie, nahanat sa za papierovym vykonom kvoli nejakemu naskoku ci exkluzivite, kam ide radost z jazdy?
U Audi, když nemohou konkurovat desetiválcem, tak jej vylepší dvěma turby, mě to už příjde směšné, jak se všichni snaží BMW různými způsoby dostihnout. Desetiválec a dvě turba a na normální cesty, směšné,zaniká krása svezení, hlavně když budou navíc ty koně.
Taky mi přijde nesmysl, pořád se honit za nesmyslným výkonem, to co je v současné M5 bohatě stačí. Ono stačilo už 400 koní předchozí generace. A co se týče Audi, moc dobře si pamatuju situaci kdy jsme v M5 E39 hravě předjeli RS6 plus. Audi do toho narvalo automatickou převodovku a než se automat vzpamatoval, byli jsme pryč, pak jsme na něj počkali, nechali se předjet a naprášili mu znovu... A nepomohlo mu to, že má přeplňovanejch 450 koní, Quattro na suchu přeci jenom není výhodou a pokud nepočítám zimu, tak krom pár sprintů 0 - 50 km/h je horší pač toho táhne víc hmoty. Mercedes zas nemá pořádný řízení, to je klidnej cestovní koráb... A M5 je byla, je a bude vždy jen jedna. Nezapomenutelná ikona. Ovšem na papíře dostává naprášeno a lidi co se v tom nesvezli a půjdou po papírově větším výkonu, tak to pro ně, aby nepřišlo o zákazníky, BMW musí udělat lákadlo... A věřím že nebude mít obdobu, jen bude asi pekelně drahá. Dražší než AMG a RS.
souhlas se všemi příspěvky na téma nesmyslné honění výkonů a ukázování si na záchodě, kdo ho má většího... mě to přijde směšný. vždyť ještě před pár lety měly ty nejrychlejší auta na planetě 300-400 koní! já jich mám 320 a fakt mi to nepřijde málo. když si představím, že někdo, kdo neumí moc řídit, dostane do ruky 500-600 koní, 2 tuny hmoty a v zatáčkách mu to sice díky všem těm elektronickejm mrchám drží a v pohodě okmažitě jede 150-200 - ale jak to pak ubrzdí?? v tom ani elektronika nepomůže. navíc logicky následky případné srážky se 2 tunami budou poněkud vyšší než u tunového auta... ve druhém autě mám "jen" 200 koní a přesto je s nima větší zábava než s kdejakou 300 či 400koňovou bestií... kam ten svět spěje?